KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Repa, Mä en testannut ovistestejä samoihin aikoihin vaan aina silloin kuin kerkesin (esim. klo10 ja klo15). :ashamed: Kai siinä olisi parempi vertailupohja, jos ne on samaan aikaan otettu. Ja se että, ettei testausväli olisi pidempi kuin 24 tuntia, niin ei huippu kerkeä livistään huomaamatta.

Riinu, Kiva, että lääkärissä käynnillä sait uutta tietoa ja ehkä apuakin noista lääkkeistä. :)

ON: Nyt tulee pitkä valitus. :) Mulla on tänään juhlintaa tiedossa ja siksi testasin jo nyt, vaikka on dpo11. Ja nyt ottaa päähän, sillä sain testiin joko haamun tai sitten viivanpaikan. Kyseessä on cittarin pregcheck ja sen herkkyyttä en tiedä. Jos haluan niin viivassa on väriä, mutta onko sitä oikeasti. Ainakin kamerassa se viiva on paljon haaleampi. Netistä olen etsinyt tietoa ja kyllä ovat kuulemma viivanpaikkoja saaneet tuolla testillä. Itse testasin km-kierrossa noilla todella vahvan positiivisen kp40, joten sekin tukisi viivanpaikkaa. Ja tein vielä ovistestin, niin siinä ei ole viivat yhtä vahvoja. Jos noilla ovista bongaisin, niin illalla testaisin uudelleen, sillä on se sen verran tummentunut. Ei muuta kun uutta testiä ostamaan apteekista, kun aukeavat. :headwall:
 
Hei kaikki, ja kiitos Krizze opastuksesta tänne ryhmään ja pahoitteluni kaikille tulevan lapsen menetyksestä... lyhyesti siis esikoinen ollut toiveissa 07/09 lähtien, 09/09 mahd. kemiallinen ja 03/10 kkm viikolla 12 (kehitys loppunut viikolle 9)... tyhjennys lääkkeillä ja nyt tässä sitten edelleen odotellaan menkkoja, nyt päivä 40 menossa tyhjennyksen eka päivästä... viikon ollut vatsakipuilua ja valkovuotoa mut ei mitään muuta...
eilen sitten kävin ostaa tikkuja ja ajattelin alkaa bongailee ovista jos siitä vois sit saada jotain selkoa johonkin... mulla on aina oviksen aikaan ollut tällaistä vuotoa mutta mietin vaan sellaistakin että voikohan ekat menkat sitten olla jostain syystä tällaiset vaikka sanotaan et ovat runsaat ja kivuliaat... ku ei edes tiedä mistä se kierto edes lasketaan, siitä ku hormonit ok vai sit ekasta vuotopäivästä ku lääkkeet aloittaa! Tämä epätietoisuus omasta elimistön tilasta on sit niin raastavaa!!! Ja sen verran v.....aa tuo keskeytynyt km että ajatus uudestaan raskaaksi tulemisesta on koko ajan mielessä, sitä kun ei voi saada lapsia jos jää pelkäämään uutta raskautta... :'(
 
Pelkkää omaa napaa: Apteekissa käyty ja ostettu digitaalinen viikonäytöllä. Kaupan päälle tuli normi clearbluen digitaalinen. Tein eka normidigin (kupissa olleesta aamupissasta) ja se ei edes toiminut. Uhrasin sitten myös viikkonäytöllisen ja tosi pitkän ajan jälkeen se sanoi: raskaana 1-2. Menkkojen pitäis alkaa tiistaina, saa nähdä miten käy. Mutta vielä ei uskalla juhlia, sillä voi olla kemiallinenkin ja mulla ei ole mitään oireita.
Ei sitten kallisteta kuppia tänään...

Minttu81, Pahoittelut keskenmenoistasi ja tervetuloa mukaan. :hug: Toivottavasti ajan kuluessa uskallat taas ajatella uuttakin yritystä. En usko, että noi pelot on kovin harvinaisia täällä meidän joukossa.
 
Hei taas, ja tervetuloa Minttu81 :hug: Me ollaan näköjään aloitettu yritys aika samoihin aikoihin :)

Paljon :hug: kaikille niitä tarvitseville, sekä onnittelumielessä että lohdutukseksi. Ja myös niille, joilla tilanne on epäselvä ja vaatii ehkä molempia :)

Ja kuka olikaan menossa naimisiin? En uskalla selata keskustelua taaksepäin ettei koko teksti katoa samalla, mutta ONNEA! Itsekin haluaisin kovasti järjestää häitä ja juhlia, vaikka omista häistä on vasta vajaa vuosi :D Oli se vaan niin ihanaa aikaa, että voisin ottaa uusiksi milloin vain! :)

Vähän omasta (nykyään turhan rasvakertymän keskeltä löytyvästä) navasta: me ollaan vietetty tätä viikonloppua appivanhempien luona, mikä sinällään on ihan mukavaa, mutta viikon päästä koittava ensimmäisen lapsenlapsen laskettu aika hiukan vaikuttaa puheenaiheisiin. Jotenkin, vaikka olen jo päässyt yli pahimmasta angstista, vetää kuitenkin mielen matalaksi. Että kesällä sitten sitä ja tätä, kun on vauvakin. Ja että täytyy rakennushommat miettiä niin, että kuka pääsee auttamaan ja kuka ei, kun toisilla on se vauvakin.. Kun jos kaikki olisi mennyt heti alkuunsa hyvin, niin meillekin tulisi vauva kesän aikana. Vaan eipä tule..

Vauvankaipuu on ihan kovin hurja, ja tuntuu että keho ihan tosissaan huutaa sitä vauvaa. Vaikea selittää, mutta tuntuu niin tyhjältä. Ehkäpä täälläkin joku tunnistaa fiiliksen :'(

Ja sitten vielä ihan asiasta kukkaruukkuun! Me ollaan suht' nuoria nykyajan mittapuulla tekemään lapsia, minä olen 22 ja mieheni 23. Tänään kiertoja laskeskellessani huomasin, että mieheni kerkeää täyttämään 24, ennenkuin meille tulee lapsi vaikka raskautuisin nyt tältä istumalta. Hurja ajatus, sillä yritys on kuitenkin aloitettu kun mies oli 22-vuotias. Olen koko tämän yrityksen ajan pelännyt, että kuinka ihmiset reagoivat siihen että me halutaan perustaa perhe jo nyt, näin nuorina. Mutta eipä 24-vuotias olekaan niin kovin nuori esikoista saamaan... :D Hassua. itsekin kuvittelin saavani esikoisen nuorena (ja niin todennäköisesti saankin ), mutta siihen nähden että kuvittelin vielä muutamia vuosia sitten saavani esikoisen jo siinä 19-20 -vuotiaana, niin 22- tai 23-vuotiaana äidiksi tuleminen tuntuu myöhäiseltä. Siis omiin suunnitelmiini nähden. Mutta näin se elämä kuljettaa, ja parempi "myöhään" kuin ei milloinkaan :)
 
Tuitulle pidän peukkuja, mulla sen edellisen raskauden näytti juuri se Clearin testi jonka tein ennen laivareissua tarkoituksella jo ennenku menkkojen piti edes alkaa jotta tiesi olla ilman alkoholia, mielestäni ainoa luotettava merkki kun ei jätä mitään arvailujen varaan mutta ovistestit näkyi olevan aika törkeän hintaisia... niinku juurikin tein sen ovistestin ja siihen kyllä tuli 2 haaleaa viivaa mutta arvailepa nyt siitä sit onko nyt samanvahvuisia vai mitä... se on kyllä lohduttavaa kuulla että meitä epäonnisia todellakin on muitakin! vaikka lääkäritkin niin vain sanoi että tämä on vain huonoa tuuria, näitä tapahtuu tosi paljon mutta se että konkreettisesti jaat kokemuksia muiden kanssa auttaa paljon.

Meillä olikin vähän meidän jälkeen toinenkin samanlainen tapaus perheen sisällä mutta siinä perheessä on jo yksi lapsi niin he ovat päässeet siitä erilailla yli, tai ainakin näyttävät siltä... Mutta ymmärrän täysin mitä Kätsy tarkoitat, ennen tätä toisen perheen keskenmenoa oli itsellä vähän sellainen olo että koki vaikeaksi sen että niin lähellä odotellaan vaavia ja meiltä se vietiin pois. Mutta sen voin sanoa kuitenkin rehellisesti että murruin ihan täysin kun kuulin että heille kävi sama että ei se sellaista kateutta kuitenkaan ollut, olin onnellinen heidän puolestaan vaikka surin omaa menetystä.

Ja tyhjän olon tunteen kyllä myös tiedän, lääkkeellinen tyhjennys laukaisi todella tyhjän olon niin henkisesti kuin fyysisestikin että ei sellaista voi edes kuvailla sanoin...
Muistan vaan kun makasin patjalla lattialla miehen vieressä kauheissa kivuissa ja tuijotin ikkunasta näkyvää 1 ainoaa tähteä, juuri kun olin saanut sukulaiselta viestin jossa hän oli pahoillaan siitä että taas on 1 tähti ilmestynyt taivalle... no mutta ehkä se tulevaisuus on sitten valoisampi tämänkin asian suhteen, pakko vaan uskoa...
 
Moikka!

Voisin ilmoittautua mukaan takaisin kuumeilijoiden pariin!

Kkm oli 03/10 alussa ja nyt on kp 10/28-29. Kolmas lapsi on haaveissa. Tänään tein ovulaatiotestin, joita kaappiin jäi edellisestä kerrasta. Viiva oli haalea, mutta ilmestyi kuitenkin! Täytyy jatkaa tikuttamista kunnes vahva viiva ilmestyy :)

Mukavaa lauantaita kaikille :wave:

// Muutosta
 
24.4. LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel.....................KM 03/10............................KP 5/
sasuma....................KM 01/10............................KP 9/36
Taffo82.....................KM 02/10............................KP 9/28-29
TalvenTaika..............TM 12/09............................KP 10/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 10/28-33
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 23/27
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 26/
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 27/38-42
katjahei....................TM 02/10............................KP 27/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 27/21
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 27/29-33
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 42/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 59/28
Orion........................KM 02/09
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10
Minttu81..................KM 09/09, 03/10




HAAVEISSA TOINEN



toive81................KM 03/10......................................KP 6/28-30
miiak....................KM 01/10, 04/10...........................KP 8/
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 9/27
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 10/29-40
icefairy.................KM 02/10......................................KP 13/28-35
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 14/28-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 14/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 15/28-31
Minna89...............KM 01/10.....................................KP 18/26-33
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09...............................KP 19/27-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 22/31-40
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 22/30
Leisku..................KM 03/10.....................................KP 24/
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 27/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 31/32-36
erika76................KM 02/10......................................KP 32/40
Memmu86............KM 03/07, 11/09...........................KP 34/28-56
haicu....................TM 10/09......................................KP 89/23
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
Henkari................KM 02/10, KU 04/10



HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta..............KM 03/10..................................KP 10/28-29
Champion.............KM 04/10..................................KP 16/28
Mutzilla.................ES 01/10..................................KP 18/28-30
Unicco...................KM 07/07, 03/09......................KP 22/45-50
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09.................KP 23/34-45
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09......KP 24/28
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09....KP 26/26-29
Piijuska-78...........KM 05/09..................................KP 42/28
Double-Trouble....KM 12/09..................................KP 79/31
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10
Oltermanni..........KM 04/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 23/31
Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 27/27-28
Orchid x2........RK 06/07, KM 06/09...............KP 37/26-36
Minnäi............KM 10/06, 04/10



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 17/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu:SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-





 
Memmulle viivanvahvistumista ja toki mannakin saa täällä olla niin kauan, että olo on varmempi.

Tuittu-: Kyllä se taitaa ny niin olla, että tärppi on päässy käymään, jos kerran clearbluekin niin sanoo =) Nyt sitten tarrasukkia matkaan ja kovasti!

Minttu81: Tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenoista :hug: :hug:
 
tänään ja eilen ovistestissä yhtä vahvat viivat... olis sit edes ovis bongaus jos ei raskaus =) ja jos ovis niin hyödynnetty on :D tikuttelen ovista nyt joka aamu ja katson mihkä suuntaan menee, mutta raskaus testin teen vasta pe niin tiedän lähteä vappu pirskeisiin oikealla meiningillä =)

Paljon onnea plussanneille :flower: Kelläs se nyt oli se viikko näyttönen niin hyvin kyl näyttää jos viikonkin jälkeen... sellanen mullaki odottaa kaapissa, mutta ei uskalla.... :/

Tervetuloa uusille ja pahoittelut keskenmenoista :'( :hug:

Me saadaan miehen kans tänään vapaa ilta :heart: syömään, elokuviin ja ties mitä keksitään :D No mut ajois päästään lapsenvahti kotio..
 
Henkarille pahoittelut, tosi kurja oli lukea uutiset. :( :hug:

Uusille myös pahoittelut ja tervetuloa!

Plussanneille hurjasti Onnea matkaan! :heart:

ON: Mä ihmettelen täällä, miksei tuo kirkas lima lopu koskaan... Osaatteko auttaa? Oviksen olisi pitänyt olla laskureiden mukaan maanantaina, mutta ota siitä nyt sitten selvää kun ei sitä "kuivaa kautta" näy eikä kuulu... :/
 
Tuittu,onnea plussasta..toivottavasti pysyy mukana =)

Minttu,pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa joukkoon... tätähän tää on,ensin yritys raskautua ja sit yritys pitää kaveri matkassa pelon sekaisin tuntein...kyttää onko sielä ketään ja jos on niin pysyykö se siellä :kieh: :hug:

Memmulle hyvää "vapaapäivää" :flower:

Joo,näin se on...ihan samanvahvusta viivaa en tällepäivälle saanu,mutta huomena sit todennäkösesti on tumma rantu. Kyl tää vahvasti viittaa siihen et puolet kierroista ainakin on menny vituroiks ihan siitä syystä et ollaan lopetettu puuhat ihan liian aikasin... nyt pitää vetää kunnialla loppuun asti B)
 
kätsy itsekki aina luulin että lapseni on "varhaisessa" vaiheessa tehty, mutta nyt pian täytän jo 24 vuotta ja jos kiikarissa on 3 lasta yhteensä niin olen varmaan 26-27 ku viimenen syntyyy... toivottavasti ei ainakaa pidemmälle mee.... mutta nää asiat ei mee niinku haluaa :ashamed:
 
tervetuloa muutosta ja minttu81 :flower: kiva kun löysit tänne näin pian minttu :)

ON: odottelua edelleen, nään jo unia siitä että menkat alkaa. Allergiaoireita pukkaa, vaikken oo millekään allerginen.. onneks oon siskon perheen luona viikonlopun, niin ei tuu r-testiliuskoja koko aikaa hiplattua ja mietittyä että voisko jo testata.. kaverin kanssa kävin lenkillä ja hänen gyne-kaveri oli antanut neuvoja että ei saa stressata ja pitää yrittää elää normaalia elämää.. mulla on ainakin semmonen pakkomielle uusi raskaus jo että tulee enemmän stressiä mitä pitempään yritystä taas tulee.. :ashamed:

Jaksamisia kaikille ja onnea plussanneille :D
 
Halit huonojoa uutisia kohdanneille ja onnittelut hyville uutisille, kaikille kuitenkin laita kukkia ja sydämiä :flower: :heart: :flower: :heart:


).(ei tänne kummempia taitaa olla dpo7 menossa? ko 18 ainakin , ens viikon lopulla testaan et onko vappu iloinen vai sitten "märkä" :whistle:
 
Onnittelut plussanneille

Ja pahoittelut uusille, mutta samalla toivotan tervetuloa.

Kätsy, niin minunkin piti saada 26-vuotiaana esikoiseni. Jos nyt sattuisin tulemaan raskaaksi, tulen olemaan lähempänä 28 kun vauva syntyy! Se tuntuu tosi kamalan vanhalta iältä, kun koko ajan olen toivonut saavani vauvan siinä 25-26 vuotiaana. Se harmittaa. Mutta älä sinä huoli, mähän se tässä vanha olen ;)
 
Ai niin, voisin ilmoittautua mukaan kuumeilemaan.
Olen siis 29 v. Minulla on 10/06 yntynyt poika ja haaveissa olisi nyt toinen.
Ehkäisy on jätetty pois jo syksyllä 08. KM 3/10. Muuten ei tärppiä (minulla on PCOS)
Nyt kp24 ja jännitetään että joko nyt. Oireita on,mutta onko ne nyt NIITÄ on taas eri juttu.Ei oikein uskalla toivoa vielä kun on monta pettymystä kokenut.
Plussa tuulia kaikille! :heart: :heart: :heart:
 
Teidän kuulumisia tulin kurkkimaan ja vähän omia kertomaan:)

Onnittelut kaikille plussanneille :heart: :flower: ja pahoittelut sekä :hug: huonoja uutisia saaneille.

Täällä ollaan jo kovin raskaana, maha kasvaa kovaa vauhtia ja pikkutyyppi potkii kovasti. Viikot on mennyt tosi nopeasti nyt niitä kasassa jo 18+6.

Tsemppiä kaikille ja paljon plussatuulia teille puhaltelen!!!!
 
Onnittelut kaikille plussanneille :heart: :flower: ja :hug: sitä tarvitseville!!!

).( mulle voi sit päivittää tänään KP1... :'( Alan olla jo kurkkuani myöten täynnä tätä ainaista odottamista ja koskaan ei tärppää... :'( Tää kierto otti todella koville, on saanu itkee aivan hulluna. Ehkä mun ei vaan oo tarkotus saada sitä omaa pikkunyyttiä.. :ashamed: Sit vielä kaikki tuttavat ja mummot töissä kyselee että koskas sitä teille lapsia tulee, tekis mieli sanoo että ei vissiin koskaan, yritys on kyllä kova... :kieh:

Nyt vielä kaiken "hyvän" lisäksi töissä menee päin persettä.. :| Oon sijaisena ollu ja kovasti ovat puhuneet että jatkaavat ehkä, mutta vieläkkän en ole saanu vastausta että jatkuuko vai ei. En todellakaan jää odottelemaan sitä v.tun vastausta vaan kysyn muualta kesäksi töitä.. Ja toisekseen kuka hullu jaksaa tehdä töitä joka päivä 9h.. Viikonloput ja mahdolliset vapaat menee siihen ku lataa akkuja uuteen viikkoon.. :ashamed: Sit ku vielä yksin kiertää (kotihoidossa siis olen) mummoja hoitamassa ni kyllä selkä saa tutaa... :'(

Anteeksi tää mun vuodatus..
 
toi tressaaminen on kyllä jännä juttu, vaikka kuinka koitat olla tressaamatta niin ei onnistu. Minulla yk10 ja tämä kierto oli eka jossa oikeesti olin raskautumistani miettimättä kp 28 asti, mutta taas sen jälkeen järkeilly kaikkea ja mielialat heitelly suuntaan jos toiseenki..

Myös minulla ajoittain käynyt mielessä että paras olis vaan kaikille pläjäyttää jos vauvasta kyselevät että no pian tässä vuosi koitettu niin oppisivat ehkä olemaan hiljaa... lähimmille olen sanonutkin ja kovin hiljaista on ollut pari kuukautta =) Tässä kohtaa olen huomannut että kun asioita ei pidä sisällä niin helpottaa se oloa =)

Täälä taas tänään ovis testi tehty ja täysin saman väriset viivat tuli, aika outoa.... onko jollain pysyny ovisplussa 3 peräkkäisenä päivänä??? Tää ruokkii taas niin paljo tota mielikuvitusta :headwall:

Todella paljon plussatuulia kaikille :whistle: :whistle: :whistle: :heart:
 

Yhteistyössä