KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Memmu86 Olen jättänyt pillerit 03/08, siitä asti oli että tulee jos on tullakseen.. Mutta oikea yritys aloitettiin -09.. Eli aikas pitkään tässä on tullu odoteltua ja tässä välissä siis vain toi tm että ei anna paljon toivoa.. Mietin tossa että jos ei ala jouluun mennessä kuulua mitään ni kai se on tutkimuksiin lähdettävä.. :/
 
Onnittelut plussanneille :flower: Paljon tarrasukkia matkaan d =) b
:hug: sitä tarvitseville. Paljon heittelee tunteet vuoristorataa itse kullakin tässä yrityksessä. Mitään lohdunsanoja ei nyt järkeviä löydy :ashamed:

Itselläni ihan ok fiilikset vaikka tuskin tärppäsi tässä kierrossa. Minkälaisia oireita teillä on oviksen aikaan ?

Minulla oli ennen viimeistä keskenmenoa niin että juurikaan mitään limoja ei näkynyt tai kummempia nippailuja ollut (paitsi pitkin kiertoa jotain pientä), mutta rinnat aina kipeytyi hiukan heti ovulaation jälkeen. Mutta nyt kolmas kierto siis menossa että mitään ovikseen viittavaa ei ole paitsi o-testi positiivinen. Rinnat ei kipeydy missään vaiheessa sit ollenkaan. Huolestuttaa kyllä kovasti tämä oma hormonitoiminta.

Tässä kierrossa ovulaatiotesti positiivinen kp 19 joten jos luteaalivaihe olisi edes sen 10 päivää ni kp 31 odottelen tätiä saapuvaksi. Olikos täällä muita joilla tuo luteaalivaihe myös lyhyt?
Ajattelin noita helokkiöljykapseleita alkaa popsimaan kun kierto käynnistyy. En tiedä onko niistä apua tuohon luteaalivaiheeseen mutta hormonitoimintaan pitäisi vaikuttaa parantavasti. Greippimehut saa nyt jäädä juomatta.

Mites teillä muilla muuten elämä sujuu töissä ja/tai kotona? Meillä on töissä aika kamalaa ja stressiä pukkaa. Päiväkodissa lastenhoitajana työskentelen. Kotona ajaudutaan kohta taas perheneuvolaan tuon pojan kanssa :headwall: Monessa paikassa olen hänen asioissaan juossut vuosia mut mistään ei ole saatu oikein apua näihin koti-ongelmiin. Nyt kun isäpuoli mukana kuvioissa ni pakko taas jonnekin lähteä puhumaan kun hänkään ei jaksa tätä tilannetta. En jaksa selittää tän tarkemmin mut sanoin jo lasten isälle et en jaksa oikeasti ja jos ei nyt saada apua ni vakavasti joudutaan miettimään sitä vaihtoehtoa, että poika muuttaa isänsä luokse ainakin väliaikaisesti. Kaikki kouluun kulkemisetkin siinä vaikeutuu, mut oikeesti en nää muuta vaihtoehtoa. Tässä ei nyt ole kyse, että valitsisin miehen tuon pojan yli vaan ihan sitä kun en itsekään jaksa tuota lasta. Kuulosta varmaan ihan kauhealta äidiltä, mutta joka paikasta olen apua hakenut jo vuosia. Vuonna 07 masennuin totaalisesti ja olin poissa työelämästä yli vuoden. Nykyisen avomieheni tapasin kaksi vuotta sitten. Sitä ennen olin yksin lasten kanssa yli viisi vuotta. Onneksi lasten isä on heidän elämässään täysillä mukana ja tapaa heitä säännöllisesti. Pelotta kauheasti et miten tässä nyt käy ja tietenkin huono omatunto koko asiasta :'(

Usein mietin että miten sitä voikin olla vielä vauvatoiveita kun tämä tilanne kotona, mutta niin sitä vain on. Minun äitini sanoo, että älä hyvä ihminen vielä kolmatta tee kun nuo olemassa olevatkin on niin vaikeita tapauksia, mutta minäpä ajattelen, että mitenkään en voi enää vaikeampaa lasta saada. Tyttö on sillai "normaalisti" vaikea, mutta poika sit ihan eri maata. Kurjinta on se, että poika itse tajuaa tilanteen ja itkee sitä, että miksi hänen piti syntyäkään kun ei voi olla kuin muut :'(

Anteeksi tämän asian vierestä valittaminen :ashamed: Aloin vaan kirjottamaan ja kaikki tuli ulos. Ja kyllähän meillä hyviäkin hetkiä ja päiviä täällä kotona on :)

Nyt ulos nauttimaan auringon paisteesta. Paljon plussatuulia ++++++++++
 
syyslaulu kommentoin vaikka en tiedäkkään teidän tilannetta lapsen kanssa mutta mulla oli viimekesänä myös sellainen tilanne että luhistuin vanhempieni luona ja itkin ja huusin ja sanoin että toivon että poika jäisi auton alle kun en jaksa sen kanssa. Mulla lähti mies Afrikkaan rauhanturvaajaksi ja jo muutenkin raskas alkuvosi kärjistyi ihan kamalaksi. Me päästiin silloin perheneuvolaan ja se auttoi todella paljon. Jos haluat jutella saista jotain niin laita yv:tä. Tavallaan ymmärrän ahdistuksesi :hug:

manna- onnea hirmuisesti ja paljon tarrasukkia matkaan :heart: :flower: :D

Minttu81 mulla ei ole läheisellä olut keskenmenoa mutta kyllä mua vähän raastaa et mut kaverilla on laskettu aika 1,5 viikkoo myöhemmin mitä mulla olis olut ja raskaus on sujunut hyvin. Vilpittömästi toivon et sujuu jatkossakin mutta olen silti jotenkin kateellinen ja katkera vaikkn haluis olla :ashamed:

Tuittu- varovaiset onnittelut :flower:

).( Mää uhmasin kaikkia lakeja ja hain koulun penkille :D Totesin et jos raskaudun niin sit jatketaan koulua myöhemmin mut onpahan jotain mitä odottaa. Nykyisen ammatin suoritin oppisopimuksella ja tää uusi tutkinto olis jatkoa siihen mut siltä osalta alaa mikä eniten kiinnostaa. Jee :D

Eilen pääsin ekan kerran melkein kuukauteen lämpöseen suihkuun kotona ja kodinhoitohuona ja vaatehuone ovat jo lähes valmiita. Huh :) On se vaan niin että toivon ettei tuo uusi boileri hajoa vuosiin ettei tartte tätä tilannetta uudelleen elää!

Plussatuulia kaikille kovasti B)
 
25.4. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



katjahei....................TM 02/10............................KP 1/27-28
durasel.....................KM 03/10............................KP 6/
sasuma....................KM 01/10............................KP 10/36
Taffo82.....................KM 02/10............................KP 10/28-29
TalvenTaika..............TM 12/09............................KP 11/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 11/28-33
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 24/27
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 27/
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 28/38-42
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 28/21
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 28/29-33
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 43/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 60/28
Orion........................KM 02/09
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10
Minttu81..................KM 09/09, 03/10




HAAVEISSA TOINEN



toive81................KM 03/10......................................KP 7/28-30
miiak....................KM 01/10, 04/10...........................KP 9/
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 10/27
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 11/29-40
icefairy.................KM 02/10......................................KP 14/28-35
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 15/28-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 15/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 16/28-31
Minna89...............KM 01/10.....................................KP 19/26-33
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09...............................KP 20/27-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 23/31-40
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 23/30
Leisku..................KM 03/10.....................................KP 25/
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 28/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 32/32-36
erika76................KM 02/10......................................KP 33/40
Memmu86............KM 03/07, 11/09...........................KP 35/28-56
haicu....................TM 10/09......................................KP 90/23
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
Henkari................KM 02/10, KU 04/10



HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta..............KM 03/10..................................KP 11/28-29
Champion.............KM 04/10..................................KP 17/28
Mutzilla.................ES 01/10..................................KP 19/28-30
Unicco...................KM 07/07, 03/09......................KP 23/45-50
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09.................KP 24/34-45
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09......KP 25/28
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09....KP 27/26-29
Piijuska-78...........KM 05/09..................................KP 43/28
Double-Trouble....KM 12/09..................................KP 80/31
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10
Oltermanni..........KM 04/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 24/31
Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 28/27-28
Orchid x2........RK 06/07, KM 06/09...............KP 38/26-36
Minnäi............KM 10/06, 04/10



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 18/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu:SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-





 
katjaheille pahoittelut :hug: , samoin kaikille uusille joita en ole vielä huomannut toivottaa tervetulleeksi.

syyslaulu: kukaan ei voi sulle sanoa, montako lasta sun kuuluu saada. Jos itse haluat lapsen, sinulla on siihen oikeus. Toisekseen, ei jo olemassaolevien lasten ongelmat ole automaattisesti syy lakata toivomasta lisää lapsia. Jokainenhan on omanlaisensa ja silti heitä rakastaa. Siksi juuri suurin rakkaudenosoitus sinun puoleltasi on järjestää pojallesi paras mahdollinen apu, ja jos isän luona asuminen auttaa, et todellakaan ole huono äiti! Ja hienoa kuulla, että isä on aktiivisesti lastensa elämässä mukana, sitä ei kaikilla ole. Jaksamista tilanteeseen ja muistathan huolehtia myös omasta hyvinvoinnistasi, se voi moisessa rytäkässä unohtua :hug:

).:) Kaamea migreenityyppinen päänsärky tänään, enkä edes muista koska olisin viimeksi juonut mitään alkoholipitoista :( No mutta, meidän pieni mies täyttää tänään 2,5 vuotta ja meidät on muutenkin kutsuttu kaveripariskunnalle syömään, onneksi ihan tuohon naapuriin. Jos tämä hedari ei lähde syömällä, niin ompahan lyhyt matka kotiin..

Pakko vielä sen verran mussuttaa muiden lapsensaamisista, että mieheni ystävä sai avovaimonsa kanssa tytön eilen. Ystävän puolesta olen hirmusen onnellinen, mutta paskamaiseksi tilanteen tekee se, että tuo nainen hankkiutui raskaaksi salaa, eli eivät olleet suunnitelleet lasta hankkivansa, ja oli ilmeisesti mukamas pilleriehkäisyllä. Tää mies tapas tän naisen ollessaan masentunut ja vähän sillä meiningillä, ettei kukaan häntä huoli (ero ja kaks lasta takana, tai no lapset toki edelleen elämässä ) ja tää nainen näki siinä mahdollisuuden ottaa itelleen mies, jota voi hallita ja määräillä. Tämä on näkynyt mm. uhkailuilla, ettei saa mennä kotiin tai pitää pysyä kotona jne. Ja eukko oli MINUSTA mustasukkainen, vaikka olen ihan onnellisesti naimisissa, kiitos vaan. Toki olen itsekin kaveri tän miehen kanssa mutta mitään syytä mustasukkaisuuteen ei naisella ole. Voitte tästä tarinasta päätellä, etten kauheen korkeelle arvosta kyseistä naista. Ja vaikkei sais verrata, niin hälläpä se nappas ja tärppäs suurinpiirtein heti se raskaus, minä olin juuri niihin aikoihin saanut keskenmenon :(
 
Mulle ei mitään erikoista kuulu.

Huomenna olisi lääkärillä käynti. Eli sisätutk+ ultra. Varalta piti tää varata tän keskenmenon jälkeen. NIIN vähän tullut vuotoa. no just yksi päivä sen jälkeen vain. Mitään muuta ei oikeastaan ole tullut.

Ovistestejä ostin kanssa. Jos niistä sais vähän selkoa milloin vois ekat menkat alkaa olla tulossa..

Toivottavasti pian tärppää teillä, jotka sitä kovasti jo odottelette :)
 
hei
Onks kellään ollut semmoista keskenmenon jälkeen,(kaavinta)mulla yleensä aina ennen mensuja on ollut rinnat kipeenä nyt ei ollut mitään :eek: mensut on nyt loppumassa nyt on sit alkanut mahan juilinta mietin että voiko ne mensut tulla keskenmenon jälkeen vaikka olis raskaana,viime viikol tein testiä oli nega,taidan varmaan tehdä ens viikol uuden jos ei juilinta lopu,voi toki johtua alkoholin nauttimisesta mulla oli eilen polttarit...
Uusille tervetuloa :hug: :wave:
 
näkyykös dpo 12 päivällä (kp24/28-30)jo mahdollinen raskaus jos on raskaana? kun se päivä ois just ens perjantai ja vappuaatto ja ois mukava tietää ollaanko vaiko eikö olla raskaana :wave: mulla jo testit kaapissa kolkuttelee ja tänään taitaa olla dpo7 vasta |O ja nytsit lämmöt heittelee siellä 37 asteessa ja päällekin ja flunssainen olo ei oo..paleltaa vaan pirusti, peukut ha varpaat pystyyn et ois matkalainen mukana ja pysyis loppuun saakka :snotty:
 
mutzilla voipi olla et näkyy, joten ehdottomasti testaat sit!! =) mutta jos nega niin voi olla mahdollista silti et on raskaana... siinä sit miettimistä et elääkö elämäänsä päivä kerralla vai sillai et mitä jos......itse elin MITÄ JOS periaatteella tarpeeks kauan ja nyt todellaki niin et päivä kerralla :D

Onko jollaki tietoa et näyttääkö ovulaatio testi herkemmin mahdollisen raskauden??? huomenna taas teen ovis testin ja ihmettelen kyllä jos tulee neljäs peräkkäinen plussa.... ei meinaan jaksa kauaa tätä pupuilua päivittäin :LOL:

syyslaulu voimia sinulle :hug:
 
Syyslaulu,Voimia teidän arkeen :hug:

Durasel,Vastaan näin yksiselitteisesti ja tiivistettynä,et KAIKKI on mahdollista km:n jälkeen ;) Mulla oli hirveesti tuntemuksia sekä ekan et tän tuulimunan jälkeen ekoissa kierroissa,pitkin kiertoa... muunmuassa pahoinvointia :/ Mut ainahan kannattaa testata jos vähääkään epäilyttää =)

Oltermanni tsemppiä lääkärin pakeille:flower:

Mutzilla,Varmaan voi näkyä mut ei satavarmasti kannata luottaa jos nega tulee....

Täällä ovisplussa hyödynnetty... ja koska nyt on touhuttu 2 päivää putkeen,niin luulempa et huominen olis viisainta jättää väliin ja jatkaa sit vielä varmistuksella:D Heh,kaikkee sitä ihminen tekee...raportoi seksipuuhiaan avoimesti :LOL: eikä tunnu missään :p
 
Henkari: :'( Onneksi ei tosiaan vielä kerennyt aiheuttamaan pahempaa vahinkoa. Voimia selviämiseen. :hug:

Kätsy, Tuo ikäasia on juuri niin omakohtaista kullekin. Itse en olisi voinut kuvitella tulevani äidiksi vielä parikymppisenä enkä edes muutama vuosi sitten, mutta toiset tuntevat jo 18-vuotiaina olevansa valmiita ja se sopii heille. Jos tämä raskaus onnistuu nyt niin ehdin täyttää 27 ja mies 34.

Muutosta ja Leisku, Tervetuloa molemmat mukaan kuumeilemaan ja pahoittelut. :hug:

Memmu, Toivottavasti kyseessä olisi raskausplussa. Täältä olen lukenut, että monilla se ovistesti on näyttänyt raskauden ennen r-testiä. Tai sitten vähintään olisi se ovis ja plussa tulisi parin viikon päästä. :)

katjahei, :hug:

syyslaulu, :hug: Todella kurja tilanne teillä kotona etenkin kun poika itsekin kärsii. Ja tuohon oireasiaan, niin mulla ei ole km:n jälkeen rinnat kipeytyneet missään kierron vaiheessa.

BM, Tuo miehesi (ja oman) ystäväsi avovaimon temppu on ollut katala. :|

Mutzilla, Voi raskaustesti näyttää plussaa jo dpo 12. Mulla näytti nyt haamun dpo 11 ja osahan on saanut plussan jo dpo 10. Mutta Memmun sanoin saattaa näyttää vielä negaakin, vaikka raskaus olisi jo alkanut, joten ei kannata täysin pettyä.

ON: Kiitos kaikille onnitteluista. :) Testasin tänään vielä uudestaan ja haamu tuli taas. Koska menkatkaan ei ole vielä myöhässä, niin paljon aikaa on mennyt etsiessä tietoa kemiallisista raskauksista. Oliko niin, että kemialliseksi lasketaan vielä sekin, kun menkat on viikon myöhässä? Kuten viimeksikin plussan saatuani, niin tunnen syyllisyyttä muiden puolesta, jotka ovat joutuneet pettymään. Syksyllä se johtui parhaan ystävän aiemmin kokemasta keskenmenosta ja hänen pitkästä yrityksestä. Nyt se johtuu teistä, jotka joutuvat täällä pettymään. :(
Jos tämä nyt menee kesken, niin minulle tulee eteen pidempi tauko yritykseen. Kävin loppukierrosta lääkärissä ja hän määräsi lääkkeitä mielialani kohentamiseen. Niitä ei suositella käytettäväksi raskaana, sillä vaikutuksia ei tiedetä. Jos nyt vuoto alkaa, niin taidan aloittaa lääkkeet ja jäädä taustailemaan. Tietenkin toivon, että raskaus onnistuu, mutta jos ei niin saan ehkä iloisemman mielen lääkkeiden avulla. :)
Oireita ei ole tullut vielä, ainoastaan tätiä enteileviä finnejä ja eilen ja tänään vähän alavatsaa välillä nipistellyt. Oireet voi siis tulkita miten itse haluaa. :) Jään vielä hengailemaan tänne, kunnes menkat ovat oikeasti myöhässä ja tiedän, ettei kyse ole pelkästä hipaisusta.

Paljon tsemppiä kaikille ja tietenkin myös onnittelut plussasta mannalle. :flower:
 
Minnäikin edelleen täällä roikuskelee, jotenkin ei oo tullut kirjoitettua vaikka lukemassa käynkin usemman kerran päivässä. Jokseenkin tylsä vaihe tän jälkivuodon kanssa :ashamed: Ja mielikin vielä heitteleen laidasta toiseen sekä muuttohommat alkaa jo pahimmilleen painaa päälle. Perjantaina pitäs olla koti paketissa ja vaihtaa maisemaa. Onneksi tuo nyt tuo paljon muuta ajateltavaa..
Mutta nyt on palattava arkeen, sairasloma loppu ja töihin paluu tänään.

Ihanaa täälä oli plussa tullut mannalle ja toinen haamuilee tuitulle, tsemppiä ja paaaaaaljon onnea matkaa, ettei tarvis tänne palata!
 
ihana mikä ilma pihalla, aurinko paistaa ja linnut laulaa B)
Tosin meidän neiti tullu flunssaan, nenä tukos ja kurkku krohisee :snotty: No kunhan nyt ennen vappua parannutaan niin pääse yöhoitoon :)

Täälä taas ovistesti tehty ja NELJÄS PLUSSA :D Toivottavasti tämä nyt meinais et olis sittekki raskaana =) perjantaina vasta testaan jos sinne asti maltan :p .... mutta jos en ole niin mitä tää sit meinasi???? voiko ovistesti ruveta näyttään plussaa ennen alkavia kuukautisia??? Oireinä täälä olisi vaan alaselän jumissa oleminen ja ajoittain särkee, myös rintojen nännit ovat vähä arat,mutta ei paljoa....
Nyt kp taitaa olla 36 joten perjantaina olis sitte kp 40........ Kumpa se nyt jo onnistuis :ashamed: Motivaatio ei välttämättä riitä enään yk11

Mutta paljon plussatuulia kaikille ja tärpänneille tarrasukkia :whistle: :D
 
tänään pitäs olla ovis,se pieni verinen tuhruvuoto loppui eilen,tänään ei ollut tullut ollenkaan..Ei ole ovis kipuja eikä tuntemuksia että alkaisi,tosin välillä vähän menkkamaista kipuilun tunnetta. :snotty: Mitähän on tekeillä mun kehossa :snotty: vaikee sanoo ku koskaan en oo tuntenu tällaista :)
 
Tervetuloa uusille. Plussanneille onnea ja tädin yllättämille tsemppiä!

ON Lauantaista saakka vatsa on juilinut. Eilen ovistestiin pärähti plussa ja tänään kivut on entistä kaameammat. Nyt kun ovis on varmistettu testillä, on helpompi hahmottaa erot oviksessa ennen ja jälkeen synnytyksen. Erityisesti kohdunnapukassa. Ennen esikoista kaikki meni juuri niin kuin pesun:n sivuilla lukee: muulloin kiinteä, kiinni ja alhaalla, mutta oviksessa kaukana ja pehmyt. Nyt napukka vaeltelee pitkinpoikin pitkin kiertoa, mutta on kiinteä. Oviksessa ei se niin pehmeä ole, mutta kohdunsuu on hyvinkin avoin (sormi menee ekaan niveleen saakka sisään), sijainti voi olla missä vaan. Limoja minä en koskaan saa tunnusteltua emättimen suulta, olen sen verran kuiva, mutta limavaihtelun havaitsen hyvin kohdunnapukalla.

Herää vain kysymys, oliko minulla sitten viime kierrossa kaksi ovista...

Jos tästä kierrosta raskaudun, la on noin vuoden ja viikon ekan keskenmenon la:n jälkeen. Eli huomattavasti vahvemmin uuden vuoden puolella kuin viimevuotinen. Viime vuonna äitienpäivänä olin onnellinen ajatuksesta, että tänä vuonna meitä olisi ollut neljä. Tänä vuonna voisi äitienpäivänä tehdä testin, jos tuntuu raskautuneelle. Jos taas menee seuraavaan kiertoon, esikoisen synttärilahja voisikin olla pikkusisarus. Minä jotenkin tykkäisin eniten alkuvuoden vauvasta (kun sellaisen on jo saanut), mutta tämän siperian jälkeen mikä tahansa kelpaisi.

Muutaman tunnin päästä saan soittaa labratuloksia.
 
katjahei: pahoittelut tädistä, jaksamisia :hug:

Syyslaulu: jaksuja raskaaseen tilanteeseen :hug:

champion
: kummasti tommonen lakien uhmaaminen tuo niitä toivottuja tuloksia, toivottavasti nytkin :D toivottavasti boileri pelittää jatkossakin, kuuma suihku/kuukausi kuulostaa kidutukselta.. :( meillä hajos viime talvena lämpökattila, kun mies oli kuubassa, asuin makuupussissa kunnes korjaaja saatiin :(

Minnäi: tsemppiä vuodon ja muuton kanssa :hug:

memmu-86: täällä peukut ja varpaat pystyssä että plussa testiin tulee d :) b

ON: Mulle voi päivittää kp2/21-27. Täti hyökkäs täydellä teholla eilen illalla, pari pikkutuhrua vain varoitti parina edellisenä päivänä :( Positiivista että kierto on taas normaalin rajoissa ja tuli ovis bongattua :) negaa se että luteaalivaihe oli 10 päivää ja siinä kerkes jo tuhrua tulla parina päivänä :( Pari seuraavaa kiertoa siis odotellaan ja ihmetellään että josko kierto vielä palaisi kaikin puolin normaalin rajoihin. ja nyt tietty toivotaan että täti lähtisi samalla vauhdilla kuin tuli ettei menkat kestäisi kahta viikkoa, kuten syksyllä..
 
Huh. Labratulokset oli kunnossa. Edes prolaktiini ei ollut koholla. Maidontulo on vain minun ominaisuuteni, mutta se ei vaikuta raskautumiseen tai aiheuta keskenmenoja. Lähete naistentauteihin. Eli raskautumisen todennäköisyys ja keskenmenon riski putosi hirmuisesti, kun stressi maidontulosta hävisi. Puuh! Olen ihan fiiliksissä!
 
täälä puhuttu myös paljon siitä kun joku tuttavapiiristä ilmottaa olevansa raskaana... kaikki mahdolliset tunteet ovat normaaleja ja moni ajattelee asioista myös katkerasti....iltasanomien sivuilla muutamia lausahduksia Saako toisen raskautta vihata? linkissä...
 
Tillukas,loistavia uutisia :flower:

Memmu,Kyl kuulemma ennen menkkojakin voi näyttää o-testi positiivista. Mut mulla ei kyl oo koskaan näyttänyt. Toivotaan et olis plussa =)

Täällä oli sellanen kramppi mahassa,vasemmalla puolella,kun heräsin et meinasin jo ottaa särkylääkettä :eek: Mut sit onneks pikkuhiljaa on rauhottunut ja nyt vaan pikkasen välillä tuntuu... munasolu varmaan irtos tai sit puhkes... eilenhän mulla tuli se ovisplussa tikkuun. Mut joo,ja kohdunnapukka on noussut ylös.joten sitä itteensä oli =) Harvinaisen voimakkaat oireet tässä kierrossa ollu muutenkin :| Nyt ei onneks kerkee pelkästään aatteleen tärppäskö vai ei,kun alkaa matkakuumekkin nostamaan päätään B)
 
Heip taas! :flower: plussanneille ja :hug: kaikille jotka tarvitsevat. Tänne ei oikeestaan mitään uutta, joten odottelenkin tässä vappua ja katsotaan alkavatko mensutkin silloin. Yksi raskaustesti tuolla kaapissa odottelee varmuudeks, ni voin sen tehdä mikäli jonkinlaisiin vappu rientoihin täytyy lähteä (tietääpä sit et pysyykö sima linjalla vai juoko sen yhden tai kaksi annosta alkomahoolia, enempää en kuitenkaan saa kurkusta alas ). Yritän kyllä aina päästä luistamaan kaikenlaisista juhlista, koska en niissä viihdy. Aurinkoista päivää kaikille B), puhaltakoon keväinen plussatuuli teidän kaikkien luo!++++++ :whistle:
 
26.4. MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 2/21-27
katjahei....................TM 02/10............................KP 2/27-28
durasel.....................KM 03/10............................KP 7/
sasuma....................KM 01/10............................KP 11/36
Taffo82.....................KM 02/10............................KP 11/28-29
TalvenTaika..............TM 12/09............................KP 12/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 12/28-33
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 25/27
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 28/
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 29/38-42
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 29/29-33
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 42/
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 44/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 61/28
Orion........................KM 02/09
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10
Emilii85.....................KM ?/10




HAAVEISSA TOINEN



toive81................KM 03/10......................................KP 8/28-30
miiak....................KM 01/10, 04/10...........................KP 10/
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 11/27
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 12/29-40
icefairy.................KM 02/10......................................KP 15/28-35
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 16/28-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 16/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 17/28-31
Minna89...............KM 01/10.....................................KP 20/26-33
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09...............................KP 21/27-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 24/31-40
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 24/30
Leisku..................KM 03/10.....................................KP 26/
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 29/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 33/32-36
erika76................KM 02/10......................................KP 34/40
Memmu86............KM 03/07, 11/09...........................KP 36/28-56
haicu....................TM 10/09......................................KP 91/23
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
Henkari................KM 02/10, KU 04/10
tilda69.................KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta..............KM 03/10..................................KP 12/28-29
Champion.............KM 04/10..................................KP 18/28
Mutzilla.................ES 01/10..................................KP 20/28-30
Unicco...................KM 07/07, 03/09......................KP 24/45-50
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09.................KP 25/34-45
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09......KP 26/28
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09....KP 28/26-29
Piijuska-78...........KM 05/09..................................KP 44/28
Double-Trouble....KM 12/09..................................KP 81/31
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10
Oltermanni..........KM 04/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 25/31
Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 29/27-28
Orchid x2........RK 06/07, KM 06/09...............KP 39/26-36
Minnäi............KM 10/06, 04/10



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 19/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu:SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-





 

Yhteistyössä