KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

23.4. PERJANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel.....................KM 03/10............................KP 4/
sasuma....................KM 01/10............................KP 8/36
Taffo82.....................KM 02/10............................KP 8/28-29
TalvenTaika..............TM 12/09............................KP 9/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 9/28-33
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 22/27
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 25/
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 26/38-42
katjahei....................TM 02/10............................KP 26/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 26/21
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 26/29-33
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 41/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 58/28
Orion........................KM 02/09
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10




HAAVEISSA TOINEN



toive81................KM 03/10......................................KP 5/28-30
miiak....................KM 01/10, 04/10...........................KP 7/
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 8/27
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 9/29-40
icefairy.................KM 02/10......................................KP 12/28-35
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 13/28-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 13/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 14/28-31
Minna89...............KM 01/10.....................................KP 17/26-33
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09...............................KP 18/27-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 21/31-40
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 21/30
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 26/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 30/32-36
erika76................KM 02/10......................................KP 31/40
manna-................KM 02/10......................................KP 33/31
Memmu86............KM 03/07, 11/09...........................KP 33/28-56
haicu....................TM 10/09......................................KP 88/23
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
Henkari................KM 02/10, KU 04/10



HAAVEISSA KOLMAS



Champion.............KM 04/10..................................KP 15/28
Mutzilla.................ES 01/10..................................KP 17/28-30
Unicco...................KM 07/07, 03/09......................KP 21/45-50
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09.................KP 22/34-45
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09......KP 23/28
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09....KP 25/26-29
Piijuska-78...........KM 05/09..................................KP 41/28
Double-Trouble....KM 12/09..................................KP 78/31
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10
Oltermanni..........KM 04/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 22/31
Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 26/27-28
Orchid x2........RK 06/07, KM 06/09...............KP 36/26-36
Minnäi............KM 10/06, 04/10



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 16/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu:SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky




 
Onnea Minky, onnea Manna!

Ja nyt kaikki kipin-kapin paksuiksi! Joko olette nähneet uuden äippäpakkauksen? Tää ainakin tykkää niin paljon, että sen ottaisin, vaikka yksi jo onkin ihan vaan siksi, että tuo on niin kivan värinen! Ja se ruokalappu <3
 
mannalle onnittelut haamusta =) Sinuna oisin toiveikas, mun logiikalla on parempi, että alkaa haamua tulemaan ku menkat on jo myöhässä, joskus se hormoni nousee vaan hitaammin, sehän on ihan raskauskohtaistakin. Eli ekasta ja tokasta vauvasta ne voi nousta hyvinkin eri tavalla.

Ymmärrän, et on pelko takana kuitenkin, mutta koeta olla vertaamatta aiempiin kokemuksiin ja pitää toivoa yllä nyt kun siihen on syy :heart:

Ilmottele, kun viiva on vahvistunut ja haluat siirtyä plussa-listalle!
 
Onnea Mannalle haamusta :flower:

Koska kannattas alkaa testaileen, jos ei menkkoja näy??
Tänään kp26, dpo9. Normaalikierto ennen km:ää oli 25-30, mutta nää kaks vikaa vain sen 21. Niin ja onks normaalia että valkkari muistuttaa paksua riisipuuroa tässä vaiheessa kiertoa?? En muista että ois aikaisemmin tällasta ollut..
 
krizze, Mulla on kanssa kp26 ja dpo9 (*muoks* sittenkin dpo10?). Aion testata huomenna, sillä tiedossa on alkoholipitoinen ilta. Muuten en testaisi, etenkin kun tiedän että keskenmenneessäkään ei näkynyt kp33 mitään (viimeisestä pupuilustakin oli silloin 10 päivää ). Noita halpistestejä on kyllä hauska kuluttaa ihan muuten vaan. :)
Niin ja omasta navasta sen verran, että en usko tärppiä tulleen, sillä muutama finni on jo kasvoihin ilmestynyt. Teen testin silti huomenna, jotta voin nauttia illasta hyvällä mielellä.
 
tein äsken piruuttani ovulaatio testin ku raskaus testejä ei ole :headwall: siihen tuli aivan selkeä viiva...mitä se voi meinata??? olisko tärpänny??? vai voiko se testi muutenki näyttää viiva vaikka ei ole raskaan ja ovis menny aika päivää sitten... vai olisko ilman raskautta =) ihan tyhjä kenttä???..............vastatkaa pian .... mä hajoon muuten :LOL:
 
ja nyt ku aika on täynnä se 5 min niin ne on yhtä vahvat viivat !!!!!!!

Voi vee ku pudotaan korkeelta taas jos en olekkaan raskaana, mutta jos oonki.... :D

täälä seotaan...... täytyy lähtee testi kauppaan ku mies tulee kotiin ...
 
Memmu86:Kuullostaa lupaavalta :) Mulla ovistetsi antoi raskaudesta selkeän plussan...Kipinkapin testiä hakemaan!!!

manna-: wautsi, varovaisesti jo onnea ja toivotaan viivan vahvistuvan :heart:

Minky:Onnittelut :flower:

Minnäi:Tässä keskenmenossa mulle ei määrätty mitään jälkijuttuja. Aiemmissa kävin ekan keskenmenon aikana kontrolliultrassa 3 viikon päästä ja tokassa keskenmenossa jouduin tyhjennyksen (lääkkeillä) jälkeen kaavintaa, mutta peruutin sitten jälkiultran kun ei ollut kuulemma tarvetta. Mietein nyt aluksi josko testailen testillä ettei näkyisi enää plussaa, mutta unohdin asian ja testailinkin ovista ja ne viivat aluksi negoja josta muistinkin sen testin :D

Henkari:Suuri :hug: :'(

ON:Clomeja tarttis vielä napsia 2 päivää ja sitten ensi viikolla alan metsästämään ovista, kaadan sitten miehen jos moinen käy ja sitten säkkikaupalla Lugeja ostamaan :D Romanttista, eikö? :LOL: Ainoa harmitus mikä on, että tytölle iski oksennustauti ja mies yrjösi viime yönä :( Itse olen vielä taudilta välttynyt ja pelkäänkin sen alkavan ja sitten noi clomit ei vaikutakaan :ashamed: Mutta toivotaan, että kiertäis mut nyt vielä sunnuntaihin asti ;) Voikaahan hyvin!
 
Nyt on ostettuna kaks raskaustestiä :D

oireitä ei ole muutaku se et ala selkä ollu päri päivää jumissä ja siellä vihlasuja yms muita tuntemuksia... myös ala vatsalla vähä....

Täälä odotetaan pissahätää :LOL: vois olla hyvä silti vasta aamulla testana, mut jos ovulaatio testiinki tuli selkeet viivat niin varmaan raskaus testiinki jos raskaudesta siis johtu.... jännittää :p
 
Iltaa leidit.

Ajattelin vain tulla kertomaan uutisia että tänään tuli pieni tipallinen verta vaikka menkat oli ja ovulaatioon olis 3pv,en tiiä sitten mistä se johtuu ja mitä se oli.Nopeasti kun olen noussut toissa päivänä niin vihlasi todella kipeästi alavatsasta..Olisikohan raskaus onnistunutkin,sitähän ei tiedä.Ja testailla en aijo vielä muutamaan viikkoon. :snotty:
 
henkarille :hug: olen todella pahoillani puolestasi! Voimia surun kanssa painimiseen.

memmu86: kerro sitten miten testin käy. Jos meillä on (ja kai on!) molemmilla tärpännyt niin tulee varmaan samat lasketut päivät kun aika samoilla kiertopäivillä ollaan. Tuleekin joululahjavauvat :)

Mä en kyllä jotenkin osaa mitenkään uskoa että oisin raskaana. Mieskin on tosi varuillaan ja sanoi että pelottaa niin paljon että tuskin osaa olla onnellinen. On se kurjaa miten keskenmeno vaan pilaa seuraavan raskauden onnen... mutta kaikki ajallaan. Tuntuu vaan että kun viimeksi se 9 viikkoa tuntu lentäneen ja olin niin iloinen että alku oli mennyt niin nopeasti niin nyt se varmasti tulee laahaamaan.
Annattehan mun heilua vielä täällä, en mä uskalla vielä plussanneisiin siirtyä! Tuntuu että kuulun vielä tänne jotenkin, ainakin pari päivää.

Mies muuten kielsi mua testailemasta enää :eek: vissiin siksi kun viime raskaudessa metsästin niitä tuloksia niin että testeihin uppos kyllä aika paljon rahaa... mut kyllä mä silti aion vielä testata jos saan viivan tummumaan! Ois pitänyt tilata jotain halvempia, vaikka toisaalta haluaisin testata jollain sellaisella tosi varmalla jolla sais oikein kunnon viivat näkyy!!
 
Henkari :'( Olen niin pahoillani sun puolesta... :hug: Koitahan jaksella....

Memmu,Minäkin oon ovistestillä raskauden testannut joten olisin positiivisella mielellä :p

Minnäi: Mulla oli eka km spontaani ja ei olis tutkittu ollenkaan jos en olis mennyt ite yksityiselle... siellä tehtiin sisätutkimus,ultrattiin ja otettiin verikoe. Nyt tää toka,mikä osottautu siis tuulimunaksi,todettiin np-ultrassa ja koska lääkkeillä tyhjennettiin,ottivat verikokeen kolme viikkoa tyhjennyksestä. Kävin sit taas yksityisellä pari kuukautta myöhemmin kun vuoto ei ottanut loppuakseen ja polilla olivat nihkeitä ottamaan sinne.

Jaa-a,tuleekohan vielä huomenna plussaa ovistestiin... tuntuu et viimekierrossa oli jo kp 14 sen verran vahva viiva et osas seuraavalle päivälle odottaa,mut nyt tuntuu et ei ehkä vielä huomenna tuu plussaa. Mitenköhän tarkka toi aika ton testaamisen kans on? Kun sanotaan et samoihin aikoihin pitäs mut oon huomenna kaverilla just kylälemässä siihen perinteiseen aikaan,et haittaiskohan tuo tulosta jos 1,5h aikasemmin testaa?
No enivei,huomenna pitänee "kylvää" kun edellis kerrasta on jo kaks päivää... kun olis ajatellu et jos plussa tulis samalle kiertopäivälle niin olis mahdollisemman virkeet uimarit kun pari päivää panttaa :LOL: en meinaan ton miehen siimahäntien laadusta menis vannoon :xmas:
 
digitaalisella raskaustestillä tuli nega :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Olisko parempi olla selanen viivallinen? jos olis näyttäny edes haamun.... tai sit jos toi oli ovis plussa niin menkat pitäis alkaa vasta kp 48...... seki menee kyl siihen haarukkaan :ashamed:

no ens viikolla ostan normeja....
 
Memmu,Ovistestit voi näyttää viivaa kyl koko kierron,raskauden ollessa kyseessä se viiva on yhtä tumma tai tummempi kuin testiviiva,muuten se on yhtä kuin nega eikä tarkota ovistakaan. Mut jos se oli vahva viiva,niin voihan olla et raskaustesti ei vielä näytä sitä plussaa....
 
Henkari otan osaa :hug: Kovin ikäviä uutisia :'( Mulla tuli niin paha mieli sun puolesta. Voimia sulle ja perheelle.

Memmu86 No voi harmi! Vielä on kuitenkin toivoa kunnes kuukautiset alkaa!

(.) Täällä on ollut hiljaiseloa makkarin puolella kunnes tänään päätettiin terästäytyä. Eihän sitä muuten kannata toivoa et raskautuisi :D Ellei sitten tuu pyyhkeestä raskaaksi :LOL: (jos ootte lukenut sitä vanhaa ketjua Mitäs nyt -puolella) Mulla tulee ihan hervoton nauru kun tulee tuo joskus mieleen!
En muista oonko höpötellyt että oon menossa 3 viikon kuluttua naimisiin. Menkat pitäisi alkaa 3 päivää ennen sitä niin vähän jännittää tää kierto! Kiva sit juoda kuoharia "huijarisiemauksin" jos oon just tehnyt plussatestin :saint: Ei viittis heti kertoa! Mutta sen näkee sitten, tietysti plussaa toivoen niin ei jää homma häämatkalle :)
 
Henkari :hug: , olen niin pahoillani sun puolesta :'( :'( . Täällä on jotenkin kipe olo, on kylmä ja väsyttää, joka paikkaa särkee. Taitaa olla kevätflunssa iskemässä. Hyvää yötä kaikille, painun petiin ja koitan parannella itteeni.
 
Osanotto uusille ja Henkarille! Onnea plussanneille!

Mä kävin tässä kierrossa lääkärissä ja ultran avulla nähtiin munasolun kehittyminen. Se kypsyy mulla aika hitaasti, ja niin vasta eilen illalla (kp22) sain plussan ovistestiin. Ultra tuki myös tätä vaihetta, eli että perjantaina olisi irtoamispäivä. Eli sitten la ja su "siunatut siemenet peltoon" kuten luki tänään lehdessä otsikko :)

Sain myös pariksi viikoksi keltarauhashormonit tukemaan mahdollista raskautta ja sitten parin viikon päästä voi testailla. Jännää!

R

ps. Jos jollain on pitkä kierto niin suosittelen lääkärissä käyntiä, se antaa paljon uutta tietoa ja apua.
 

Yhteistyössä