KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Oltermanni Jos sulla on halpoja ovistestejä, niin voithan sä oman kontrollin kannalta testata yhden testin nyt, jotta näet miten se reagoi siihen raskaushormooniin. Mulla oli herkän ovistestin viiva hailu, kun sain itse herkällä r-testillä negan/haamun. Ja o-testi pysyi hailuna, kunnes kp 15 tummui yhtä tummaksi ja seuraavana päivänä alkoi haalenemaan. Kontrolliverikokeessa kp18 oli hcg verestä 13. Mutta jos jaksat, niin hyvähän se myös on odottaa siihen verikokeeseen asti.
 
En oo nyt kirjotella minäkään vähään aikaa, mut nyt tapahtu jotain ni pakko tulla kertoo.

Eli tänää on siis dpo 4 tai nyt veikkaan kyllä että dpo5, koska eile illalla alko aika kovat kivut, ja tänä aamulla pyyhkiessä tuliki tippa verta!!! Eli sama juttu mitä mulle kävi viimeks ku olin raskaana, mut sillo luultavasti oli jo dpo7. Nyt kyllä jännittää.

Ja en tiiä uskallanko juua lauantaina! :( Vaikka eihä se vielä voi mitenkää vaikuttaa sillo????
 
Tervetuloa emilii ja voimia.

Joskos se BM nyt sitten, kun jo viime kierrossaan näin unta.

Ovistestituloksia kertoilen. Kun niin moni puhuu siitä, että testiviiva hiljalleen vahvistuu ja kestää useamman päivän. Itse aloitin minimikierron (29) mukaan testauksen kp 12. Juuri ja juuri näki, mihin se toinen viiva piirtyisi. Sama toistui kahtena seuraavana päivänä. Neljäs testipäivä antoi _todella_ vahvan testiviivan ja viidentenä päivänä oli enää haamua jäljellä. Ovulaatio oli noin 25 tuntia plussatestin jälkeen.

ON Eiliset labratulokset sekä sunnuntain ovisplussa nosti vauvahaaveet aivan uusiin sfääreihin. Jotenkin luotto omaan kroppaan palasi, kun terkka sanoi, ettei maitoilu vaikuta mitään, kun ei se kerran kokeissa näy ja varsinkin se, että ovulaatiokin tuli todennettua testillä, mutulla ja kehotuntemuksella. Stressi hävisi sen siliän tien koko herutuksen suhteen ja lippu on todella korkealla. Eli joskos sitä sitten vaikka talvi-kevätvauvaa alkaisi ajatella.
 
Mutzilla: No juu, näköjään aika samoissa mennään =)

icefairy: Jännät paikat siis edessä, lupaavat merkit ainakin :flower:

tillukas: ihanaa kuulla, että olosi kohentui ja stressi alkaa väistyä, olet ollut niin kallella kypärin, ja ihan syystä tietty :hug: Vai oot sinä nähny unta mun tärpistä, multa on menny ihan ohi :D Aika huippua, toivotaan, että sussa tosiaan on näkijän vikaa!
 
mulla on viikko testi vaan tuola kaapissa ja sen haluun tehdä sit vasta ku on varma et oon raskaana niin voin kattoo kuinka pitkällä olen ku kierto voi olla mitä vaan.... normi viiva testi täytyis kaupasta hakea, mut en ole käyny kylällä ja vie likkaki nyt kipeenä niin en pääse :ashamed: täytyy vaan odottaa miestä kotio loppuviikosta jos se tois tai sit pääse itse hakeen..

eks siihen viikko testin tulokseen lisätä 2 viikkoa niin tulee raskaus viikot esiin ??? ku ovulaatio yleensä on puolivälissä...
 
Emilii,pahoittelut ja tervetuloa joukkoomme :hug:

Icefairy,kuulostaa erittäin lupaavalta B)

BM,Mulla on hyvänlainen kutina sun suhteen aiheesta raskaus.... :p

Memmu,selvä tapaus,paksuna oot... tilaas nyt pikana jostain testi :D

Minttu,kiva et pääset lekuriin... mullahan kävi juurikin niin et menkat alko vasta 2kk päästä tyhjennyksen alusta... mut et vuotelin tasasesti koko ajan,ja siihen perään ilmeisesti oli menkat sitte.

Olispas niin kiva,jos vois vaan venata onko menkat myöhässä vai ei...mutta kun ensviikonviikonlopulla on se reissu ja menkat alkais just sillon,niin kyl vissiin pakko testata ovistestillä onko raskaana vai ei. Kun siellä varmaan tulis nautittua viintä ruuan kans ja en kyl rupee siellä mitään testiä ostaan kun appivanhemmat reissussa mukana ja muutenkin,olis kiva et ei tarvis kauheesti jännäillä. Mut katotaan. Voihan se olla et ei tarvi jos kaikki oireeet vittaa siihen et en oo paksuna. Alkaa tää tuntemus omaa kroppaa kohtaan oleen niin vahva...
 
jos tekee raskaus testin ja siihen tulee selkee yhtä tumma viiva niin kuinka pitkällä silloin on... onko silloin sit 4+?.... tein äsken netis laskurilla et koska olis laskettu aika niin tuli 8.1 ku laitoin et kp pituus olis 40... ku viimeks oli 45 ja sitä edellinen oli 35 joten vedin välistä... sieltä tulin sit et olis 3+3 joten eihän se edes näkyis vie.... huomen aamuna aattelin testata jos sit paremmin selviis viikot.......
 
Alkuperäinen kirjoittaja Memmu86:
jos tekee raskaus testin ja siihen tulee selkee yhtä tumma viiva niin kuinka pitkällä silloin on... onko silloin sit 4+?.... tein äsken netis laskurilla et koska olis laskettu aika niin tuli 8.1 ku laitoin et kp pituus olis 40... ku viimeks oli 45 ja sitä edellinen oli 35 joten vedin välistä... sieltä tulin sit et olis 3+3 joten eihän se edes näkyis vie.... huomen aamuna aattelin testata jos sit paremmin selviis viikot.......
yleensä testataan kun viikkoja on 4, eli silloin ne kuukautiset jää pois, katoitko oviksen mukaan? mulla nimittäis kanssa oviksen mukaan la ois 8.1, nyt dpo 8 menossa, testailen vasta pe, jotta tietää miten vapun viettää :wave:
 
täs kierrossa en tikutellu ovista, muuta ku viime lauantaina alotin jos näyttäis mahdollista raskautta joten en siis tie koska olis ollu.... se siinä onki ku mun kp voi olla 28-56 ja nyt jotain 37.... mut viime la tein raskaus testin digitaalisen ja näytti negaa.... huomenna haen viivallisen testin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Memmu86:
jos tekee raskaus testin ja siihen tulee selkee yhtä tumma viiva niin kuinka pitkällä silloin on...
toihan vaihtelee tosi paljon eri ihmisten ja raskauksien välillä. Esikoisesta testasin ennen kuin menkkojen piti alkaa ja tuli heti paikalla tosi paksu viiva vähintään yhtä tumma kuin kontrolli viiva. KM raskaudesta tuli kokoajan pelkkiä haamuja ja tästä raskaudesta sellaisia ei ihan niin tummia eikä ihan haamujakaan ja nyt pitäis olla rv5. en menis arvelemaan viivan paksudesta millä viikoilla on... mutta hei toivottavsti testi näyttää positiivistä!!!
 
28.4. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 4/21-27
katjahei....................TM 02/10............................KP 4/27-28
durasel.....................KM 03/10............................KP 9/
sasuma....................KM 01/10............................KP 13/36
Taffo82.....................KM 02/10............................KP 13/28-29
TalvenTaika..............TM 12/09............................KP 14/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 14/28-33
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 27/27
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 30/
Sunburned...............ES 11/09.............................KP 31/38-42
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 31/29-33
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 44/
nipsu86....................KM ?/09, 12/09...................KP 46/
kiia79.......................KM 10/08
Orion........................KM 02/09
Kätsy........................KM 10/09, 02/10, 04/10
wendy79..................KM 02/10
Emilii85.....................KM 02/10




HAAVEISSA TOINEN



toive81................KM 03/10......................................KP 10/28-30
miiak....................KM 01/10, 04/10...........................KP 12/
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 13/27
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 14/29-40
icefairy.................KM 02/10......................................KP 17/28-35
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 18/28-29
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 18/29-33
Repa....................KM 02/07, TM 08/09.....................KP 19/28-31
Minna89...............KM 01/10.....................................KP 22/26-33
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09...............................KP 23/27-31
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 26/31-40
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 26/30
Leisku..................KM 03/10.....................................KP 28/
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 31/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 35/32-36
erika76................KM 02/10......................................KP 36/40
haicu....................TM 10/09
Pippuri-83............KM 12/09
sunshine25..........KM 03/10
Henkari................KM 02/10, KU 04/10
tilda69.................KM 03/10



HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta..............KM 03/10..................................KP 14/28-29
Champion.............KM 04/10..................................KP 20/28
Mutzilla.................ES 01/10..................................KP 22/28-30
Unicco...................KM 07/07, 03/09......................KP 26/45-50
Riinu.....................KM 02/07, KK 11/09.................KP 27/34-45
happihyppy..........KM 02/08, KU 12/08, 09/09......KP 28/28
syyslaulu.............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09....KP 30/26-29
Piijuska-78...........KM 05/09..................................KP 46/28
Double-Trouble....KM 12/09
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
äiti0408...............KM 10/09
Sone....................KM -07, 03/10
Oltermanni..........KM 04/10



HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09....KP 27/31
Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 31/27-28
Orchid x2........RK 06/07, KM 06/09...............KP 41/26-36
Minnäi............KM 10/06, 04/10



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 21/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, rikupi, Tsuba, MayBeibi


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu:SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86





 
Memmulla näyttää kyllä tilanne vahvasti siltä, että kohta saa onnitella =)

Repa: Vai on sulla kutina :D Toivottavasti ei liian ärhäkkä eikä väärässä paikassa :LOL: Ei vaan, ihan vakavasti puhuen ois kivaa, kun vois itsekin olla oikeesti toiveikas oireiden perusteella. Tai no, ei mulla oikeen muita oireita ole, kuin tuo vatsan kipuilu eriasteisesti. Oon niin kantapään kautta sen oppinut, ettei mihinkään voi uskoa, ennenku se plussa on testissä.

Mutta nyt oon katsonu edelliset kierrot päivineen, ja näyttäis siltä, että luteaalivaihe on mulla aika tarkkaan 13-14 päivää. Ja koska mulla viime kierto "venyi" 31:een, oli siinä kierrossa ovis vasta kp17, eli olin ihan hakoteillä oviksen bongauksessa. Nyt tässä kuluvassa kierrossa siis ovistestiin tuli tasavahvat viivat kp12 ja kp13, joten ovis oli pakostikin kp14-15. Että vaikkei tästä kierrosta muuta iloa tulisi, ainakin noi ovistestit auttoi mua, koska tosiaan mulla on luomubongausta aatellen ollut oireet joko kokonaan hukassa tai sitten ne on ollu liian aikaisessa. Taidan siis luopua tuosta greippimehusta, koska oireet on hävinneet juuri sen myötä.
 
BM,ärhäkkää on joo :LOL: Mulla noitten ovistestien kans sama homma,et jotenkin valaistuin...kun luulin monta kiertoo jo aikoinaan esikon tekoaikoinakin,et ovis on sillon kun ne jomotukset alkaa,mut näyttää siltä et suurella osalla ovisoireet alkaa useampi päivä ennen itse ovista....
Mutta jokatapauksessa,odotan sulta plussaa :D

Memmuu,joko on tikuu hankittu ja pissitty,plussauutisia kaipaillaan :attn:
 
Aurinkoista huomenta kaikille! B) Taitaa olla taas pettymystä ilmassa kun on ihan menkkamaiset olot. Vielä ei vuoto alkanu mut taitaa alkaa lähi päivinä :( . Viime vuonna sain toukokuussa plussan testiin mut, eipa jaksanut silloin salamatkustaja matkassa pysyä. :'( :'( Silloin onnea kesti viikolle 11, jolloin neuvolassa ei sykettä saatu kuulumaan joten seuraavalle päivälle varattiin ultra tk:hon, Sielläkään ei ultralla sykettä löytynyt ja taas varattiin ultraa sairaalan äitipolille mutta ajan sai vasta seuraavalle viikolle. Ekan ultran jälkeen tiesin jo että kesken oli mennyt. Ultra aikojen välissä viikonloppuna hautasimme erään sukulaisemme ja samalla mieheni kanssa jätimme myös hiljaiset hyvästit pienokaiselle jota emme koskaan saaneet tavata. :'( (Anteeksi tää purkautumiseni mut ajatukset tulivat taas mieleen voimakkaasti kun aamulla kuulin vanhan sukulaismiehen joutuneen sairaalaan ja hänen ennusteensä ei kauhean hyvä ole.) :(
 
Aurinkoista päivää kaikille :wave:

Iloisella mielellä jo elellään ja olen niin onnellinen kun kroppa tuntuu palanneen suht normaaliin olotilaan kaavinnan jälkeen (19.3.) Ensimmäiset menkat siis tuli ja meni ja nyt menossa kp 14. Eilen bongasin mielestäni vahvat viivat tikkuun, joten eiköhän ovulaatio ole kohdillaan? Tänä aamuna viiva oli jo hieman haaleampi.

Kovasti ollaan talleteltu simppoja ja toivossa eletään, että jos saataisiin hyviä uutisia muutaman viikon päästä?

Tsempitystä kaikille ja mukavaa päivää :)
 
ovistesti taas tehty, nyt tuli selkesti vahvempi viiva ku kontrolli viiva ( ihan niinku eilenki), mutta nyt jo pian minuutin jälkeen :D
Tänään haettu raskaus testejä ja niitä nyt kolem tuola kaapissa odottamassa :D
Pissahätää odotellessa :LOL:

Plussa tuulia kovin nyt kaikille :heart: Saadaan viettää sit vappu rauhallisesti.... musta tosin läheiset arvaa heti jos en ota( jos siis oon raskaana) ku yleensä aina otan ja kohtuudella reilusti :LOL: Salassa olen aatellu pitää ainaki viikolle 12 ja ehkä senki jälkeen sit vasta ku huomaavat, mut tosiaan on tulos niin paljo synttäreitä, häitä ja polttareita et en tie onko pakko kertoo...
 
Ihan kärkeen puhallan Memmulle (ja kaikille muillekin) plussatuulia! Ihanan paljon täällä on taas uusia plussia.

:wave: Täällä ollaan taas - jäätiin tuhkapilven takia viikoksi jumiin jenkkeihin. Onneksi oltiin koko perhe reissussa niin saatiin jatkaa lomailua kun ei muutakaan voinut :LOL:

Tulin kertomaan ultrakuulumisia :heart: Masussa on pikkuinen, 11,9 mm kokoinen tyyppi joka vastaa viikkoa 7+4 ja sydän sykki hienosti :) Jokohan tähän vähitellen vois alkaa uskoa? Ihanan nopeasti on aika mennyt kun oltiin ihan puskista kolme viikkoa lomalla. Kuukausi vielä ja sitten ollaan jo varmemmilla vesillä.

Olen niiiin onnellinen! Tulkaa pian kaikki perässä odottavien puolelle (tosin minä en ole sinne vielä uskaltautunut)
 
Voi memmu sä pidät meitä tahallasi jännityksessä :)

Mulla on sama juttu, että mun juomattomuus pannaan heti merkille. Joulukuussa, kun en halunnut vielä kertoa muille, niin join salaa alkoholittomia. Piilotin alkoholittomat siiderit jääkaapin perälle ja join lasista. Samaten baarissa piti mennä erikseen tilaamaan ja vielä ennen tilaamista katsoa ympärilleen, ettei kukaan huomaa. :LOL:
 
testi tehty tänään ja RASKAANA :D tein päivä pissasta joka oli 2 h rakos... jotenki en tahdo millään uskoa....... viiva oli todella selkeä mutta ei ihan niin tumma ku kontrolli viiva.... ens viikolla teen sen viikko näyttösen ja sit soitan neuvolaan :heart: :heart: :heart: :heart: Kunhan nyt jotenki selviän nää ekat viikot :ashamed:

Oireina oli ekaks selän jumissä oleminen ja nyt satunnaiset vihlasut alamasus ja ehkä eniten selkäpuolella... Tänä aamuna hieman etova olo ku söi... tai sit keksin sen itse =)
 
Ihanaa Memmu!!! Ei sulta kyllä olis muunlaista tulosta hyväksyttykään :D niin varma fiilis mullakin oli sun plussasta! Mielenkiinnolla odotamme sen viikkonäytöllisen tulosta kun toi sun kierto on ollut niin vaihteleva. Mutta onnea vielä!

Pikaisesti taas vaan piti tulla kommentoimaan heti tuota Memmun plussaa. Täällä dpo 13 ja menkkamainen fiilis. Jos ei täti yllätä niin yritän olla testaamatta ennen perjantaita. Saas nähdä.

Ihanan aurinkoista päivää naiset!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Memmu86:
testi tehty tänään ja RASKAANA :D tein päivä pissasta joka oli 2 h rakos... jotenki en tahdo millään uskoa....... viiva oli todella selkeä mutta ei ihan niin tumma ku kontrolli viiva.... ens viikolla teen sen viikko näyttösen ja sit soitan neuvolaan :heart: :heart: :heart: :heart: Kunhan nyt jotenki selviän nää ekat viikot :ashamed:

Oireina oli ekaks selän jumissä oleminen ja nyt satunnaiset vihlasut alamasus ja ehkä eniten selkäpuolella... Tänä aamuna hieman etova olo ku söi... tai sit keksin sen itse =)
mikäs se sun dpo:s oli? nyt alko himottaan mullakin testaileen :LOL:
 

Yhteistyössä