KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu81:
nyt ku vielä tarkemmin katsoin Mutzillan kuvia niin mulla melkein joka päivä ollut ovistulos kuin hänen alimmassa kuvassa vaaleanpunaisessa tikussa, ja hänellähän tuo kuitenkin merkkaa raskautta!! Kai pitäs ostaa niitä Clearin testejä vaikkakin ovat niin kalliita...
noi on tosiaan huonolaatuisia nuo kuvat, paremmin näkee livenä nuo, apteekin testitkin on hyviä, ne on mulla oikein aina näyttäneet ja hinta ei kirpaise niin paljoa, vajaa 7 e ainakin meidän apteekissa
 
mut noista kuvistä näkee kuitenkin suhtkoht selvästi et viivat ovistesteissä ihan selvät niin sitä tässä just mietinkin et millaisetkohan mun viivat pitäs sit olla ku oikeasti on ovis päällä jos ne nyt jo on niin selkeät... =) täytyy melkein kokeilla niitä mitä suosittelit, mulle kun aika uusi laji tämä bongailu... Clearin testit tosiaan aikalailla järkytti hinnallaan, meidän apteekissa 7 päivän satsi oli vajaat 40 eur!! ku ajattelee et jos niitä tarvii enemmän ku sen 7 päivän ajan niin hyvä hinta tulee kyllä bongailulle:)
 
Minttu Kuinka kauan sulla olikaan keskenmenosta? Että onko sulla jo varmasti laskenu hcg niin alas, ettei ovistestit enää siihen liikaa reagoi? Toinen vaihtoehto on, että sun tällä hetkellä käyttämät ovistestit (onko noita davidin herkkiä, mitä minäkin käytin?) on sun keholle liian herkkiä. Ja tietenkin se kolmas vaihtoehto, että olisitkin raskaana. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu81:
mut noista kuvistä näkee kuitenkin suhtkoht selvästi et viivat ovistesteissä ihan selvät niin sitä tässä just mietinkin et millaisetkohan mun viivat pitäs sit olla ku oikeasti on ovis päällä jos ne nyt jo on niin selkeät... =) täytyy melkein kokeilla niitä mitä suosittelit, mulle kun aika uusi laji tämä bongailu... Clearin testit tosiaan aikalailla järkytti hinnallaan, meidän apteekissa 7 päivän satsi oli vajaat 40 eur!! ku ajattelee et jos niitä tarvii enemmän ku sen 7 päivän ajan niin hyvä hinta tulee kyllä bongailulle:)
niin siis ovistestäkö tarkoitit, itse tilasin niitä raskauskeijulta oliko 14 kpk kanssa jotai 7e, eli ei kovin kallista ja niihin olen ollut tyytyväinen, oviksen bongailussa eka oli negaa, sit tuli haalee ja sit yhtä tumma kuin vertailuviiva ja sit taas haalee ja nega
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-:
Minttu Kuinka kauan sulla olikaan keskenmenosta? Että onko sulla jo varmasti laskenu hcg niin alas, ettei ovistestit enää siihen liikaa reagoi? Toinen vaihtoehto on, että sun tällä hetkellä käyttämät ovistestit (onko noita davidin herkkiä, mitä minäkin käytin?) on sun keholle liian herkkiä. Ja tietenkin se kolmas vaihtoehto, että olisitkin raskaana. :)
Itse olen tehnyt negatiivisen raskaustestin pitkänä perjantaina eli siis tasan 28 päivää sitten ja sitä seuraavalla viikolla oli se kontrolli verikoe samasta asiasta ja sieltä ku ei soittoa kuulunut niin silloin se on ollut jo tarpeeksi alhainen... ja kun tähän lisätään se että ei olla peittoa tosiaan heiluteltu niin se raskaus ei varmaankaan ole mahdollinen, jos ei sitten ole ihme tapahtunut ;) pyhästä hengestä sikiäminen on jälleen tapahtunut... :LOL:

Eli jäljelle vissiin jää siis se vaihtoehto nro 2, noi mun testit on sellaisia ku Onni -ovulaatiotesti... kaiken paras olis varmaan ne digitaaliset sit mun kropalle jos niissä kerran on jotain sellaistakin mahdollisuutta että ovat liian herkkiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu81:
mut noista kuvistä näkee kuitenkin suhtkoht selvästi et viivat ovistesteissä ihan selvät niin sitä tässä just mietinkin et millaisetkohan mun viivat pitäs sit olla ku oikeasti on ovis päällä jos ne nyt jo on niin selkeät... =) täytyy melkein kokeilla niitä mitä suosittelit, mulle kun aika uusi laji tämä bongailu... Clearin testit tosiaan aikalailla järkytti hinnallaan, meidän apteekissa 7 päivän satsi oli vajaat 40 eur!! ku ajattelee et jos niitä tarvii enemmän ku sen 7 päivän ajan niin hyvä hinta tulee kyllä bongailulle:)
niin siis ovistestäkö tarkoitit, itse tilasin niitä raskauskeijulta oliko 14 kpk kanssa jotai 7e, eli ei kovin kallista ja niihin olen ollut tyytyväinen, oviksen bongailussa eka oli negaa, sit tuli haalee ja sit yhtä tumma kuin vertailuviiva ja sit taas haalee ja nega
Juu niitä Clearbluen digitaalisia ovistestejä tarkoitin, ne siis oli noin kalliita, mutta olen kuullut niistä että näyttävät vain on/off tuloksen, ei siis tarvii mitään viivoja itse tulkita...mut täytyy nyt tämä aika ennen menkkoja vielä tehdä noita tikkuja ja seurailla alkaako viivat muuttumaan johonkin suuntaan, se ku tosiaa ihmetyttää että joka päivä näyttää melkolailla samanlaista tulosta ja viivojen vahvuudessa ei ole suurta eroa(paria päivää lukuunottamatta joina molemmat viivat ollut tosi haaleita mutta siinäkin molemmat oli melkein yhtä vahvoja)
 
Mutzilla ja memmu,onnea plussista :heart: :heart: :heart:

Mjoo... eipähän nyt sit varmisteltu tälläkään kertaa oviksen jälkeen,eilen kyl puuhailtiin,mut oviksen kannalta auttamattoman myöhään. Piti sillon toissapäivänä,mut niinkuin aina,ei tälläkään kertaa yhtään hotsittanut kun oli touhuiltu niin tiiviisti ovisplussaa ennen. Miä nyt pystyn toki millon vaan "antamaan" halutessani,mut miestä jos ei nappaa niin ei nappaa :p
No tokihan toi riittää raskautumiseen,mut olis jotenkin kaikkensa antanut olo jos vetäis homman loppuun asti.

Niin tai näin,mulla tuli tänään hyvin vahva olotila,et en oo raskaana. Ja yleensä tää on pitänyt kutinsa,siis aina :D Jo joskus tammikuussa tuli tunne,et en oo reissussa raskaana ja näin nyt näyttäs käyvän,menkat siis pitäs alkaa sinä viikonloppuna kun lähdetään,eli ensviikon. No ei voi mitään.

Mintulle piti sanomani,et varmaan ne digit olis paras vaihtis =)
 
Minttu, Mä en löydä googlettamalla, että mikä tuon Onni ovistestin herkkyys on. Joten voi olla, ettei ne olekaan niitä herkimpiä ja silloin en kyllä tiedä miksi antavat sinulle tuollaisia viivoja. Olen lukenut, että LH-hormonin normitaso voi vaihdella. Siksi niillä joilla on LH korkeammalla aina, niin voi liian herkät testit antaa vääriä tuloksia.
Clearbluen testit tosiaan on kalliita ja siksi itsekin koitin näitä halvempia vaihtoehtoja. Etenkin kun ei se ovisplussa testissä vaikuta muuhun kuin ajoitukseen, jos ei muuten tule harrastettua seksiä tarpeeksi usein. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-:
Minttu, Mä en löydä googlettamalla, että mikä tuon Onni ovistestin herkkyys on. Joten voi olla, ettei ne olekaan niitä herkimpiä ja silloin en kyllä tiedä miksi antavat sinulle tuollaisia viivoja. Olen lukenut, että LH-hormonin normitaso voi vaihdella. Siksi niillä joilla on LH korkeammalla aina, niin voi liian herkät testit antaa vääriä tuloksia.
Clearbluen testit tosiaan on kalliita ja siksi itsekin koitin näitä halvempia vaihtoehtoja. Etenkin kun ei se ovisplussa testissä vaikuta muuhun kuin ajoitukseen, jos ei muuten tule harrastettua seksiä tarpeeksi usein. :)
yritin kattoo käyttöohjeesta mut en muuta löytänyt kuin että varmuus on, näyttää oikean tuloksen 99% varmuudella... mut jospa minä sitten olen sellainen ihminen jolla on taso aina korkeammalla tai jotain...

itsekin aloin niitä sen takia vaan käyttää nyt että saisi mahdollisesti jotain tietoa ennakkoon milloin kuukautiset olis tulossa ku yleensä oviksesta se pari viikkoa niihin menee... mutta kyllä se tosi on että jos niiden toivottavasti joskus alkavien menkkojen jälkeen haluaa ovista testailla niin varmaan täytyy sit ostaa varmaan niitä kalliita ja aloittaa testailu vasta kun selkeästi alkaa ovisoireita olla ilmassa, jos siis elimistö toimii niinku ennen et selkeät limat ym on ollut ja niiden oireiden perusteella ollaan puuhailua lisäilty vähän entiseen verrattuna.
 
en päässyt historiankirjoihin, oli jäänyt 1 raskaustesti laatikkoon niin teinpähän sen vielä pois ku lääkärikin varmasti kysyy tänään että onko varmuus etten ole taas raskaana... piiitkäää miinushan se sieltä tuli... jo melkein aloin miettii et onko sitä tullut unissaan touhuiltua ;)
 
Mutzilla paljon onnea :flower: ihanaa :heart:

Nyt vaan lisää plussia kehiin niin saadaan tammikuun pino täyteen =)

Tänään tein sen viikko näytöllises testin ja näytti raskaana 2-3 viikko joten mennään 4+?. Neuvolaan jäi vielä tänään soittamatta, mutta huomenna soitan.. saas nähdä viikon ja päivä mulle laittaa..
Alavatsaa nippailee välis enempi ja välis vähempi... niin pelkää et jos kesken menee :ashamed:
 
Onnea Mutzilla! :) :flower: Memmua jo onnittelinkin! :)
Liityn joukkoonne positiiviseen: Raskaustesti antoi tänään plussan. :) :heart:
Onnesta kankeana ja kauhusta jäykkänä olen. :) B)

Oviksen bongasin kp24 ( nyt siis kp 37/40 ) Eli mitenkäs se raskauden keston voisi nyt laskea?? :xmas:

Vielä lisää plussia tähän huhtikuun loppuun mahtuisi! :) Kovasti plussatuulia puhallan ++++++++++++++ ! :)
 
[/b] erika76 Onnea onnea!! :flower:

Ihanaa ku tulee oikee monta plussa ilmotusta peräkkäin, itse nii toivoisin ensi viikolla kanssa sitä. Nyt uusi selvä oire, tissit kipeenä ja tuntuu painavammilta.. ja taisin jo sanoo viime viestissä että paineen tunnetta masussa. Odotan kovin tota tammikuun pinon ilmestymistä tuonne! :LOL:
 
Kiitos kovasti onnitteluista! :) :heart:
Icefairy just tuo tissien pistely ja kylmänarkuus sai minut miettimään, että oisko tässä nyt jotain meneillään... B) Eli hyvältä kuulostaa! Pidän sulle peukkuja. :)
Kiitos vinkistä Icefairy ja Tuittu- käyn "laskuroimassa" tuolla.... :) :xmas:
 
erika76 todella paljon onnea :flower: :heart: :heart: :heart:

Tammikuisten pino löytyy jos :heart:

Minulla ei rintojen arkuutta juurikaan ollut, mutta äsken kun heräsi |O niin vasenta nänniä särki hetki ihan jumalattomasti... ihan kuin olisi jääny johonki väliin ..

 
Alkuperäinen kirjoittaja erika76:
Onnea Mutzilla! :) :flower: Memmua jo onnittelinkin! :)
Liityn joukkoonne positiiviseen: Raskaustesti antoi tänään plussan. :) :heart:
Onnesta kankeana ja kauhusta jäykkänä olen. :) B)

Oviksen bongasin kp24 ( nyt siis kp 37/40 ) Eli mitenkäs se raskauden keston voisi nyt laskea?? :xmas:

Vielä lisää plussia tähän huhtikuun loppuun mahtuisi! :) Kovasti plussatuulia puhallan ++++++++++++++ ! :)
oviksesta laske, tekayn sivuilla saa määritellä sen munasolun irtoamisen perusteella
 

Yhteistyössä