Keskenmenon jälkeen kuumeilevat kesällä

Imoen Onnea sulle ihan älyttömästi! Niin ihanaa, että siellä oli kaikki hyvin :heart::kiss: Osaan kuvitella, kuinka hieno fiilis sulla on ollu tuon ultran jälkeen, kun pitkän matkan ja sen epätoivonkin jälkeen "tunnelin päässä näkyy valoa". Kyllä tuosta teille vauva tulee! Ja mäkin vetistelin täällä, kun luin sun kuulumiset :D Jos ottais tavoitteeksi, että pääsisin sinne odotuspuolen pinoon vielä ennenkun sä synnytät ;)

Gabriella KIITOS!! :kiss:

toive onpa sulla inha tilanne : / Ei oo ihan helppo valinta, jos vauvakuume on kova. Tsemppiä!

nellielli hyvä, että sait neuvolasta infoa asian suhteen! Opetat vaan tarpeeks monta kaveria pistämään sua, niin on aina joku jossain lähellä pistämässä :D Hyvähän se on, että asia on nyt hoidossa ja tiedossa. Ja voihan se olla, kun tarpeeksi kauan katsot, kun sun mies (tai joku muu) pistää sua, niin uskaltaudut itsekin ajan myötä pistämään, vaikka ajatus nyt oiskin ihan mahdoton.

Mutta positiivisesti ajatellen eteenpäin, kyllä me onnistutaan vielä! Muiden täältä plussanneiden tarinat antaa niin kovasti toivoa :)
Eilen luin vanhaa Kaksplussan numeroa, jossa oli juttua pariskunnasta, joka sai vauvan 7 (!) km:n jälkeen. Heilläkään ei ollut todettu mitään vikaa. Ainut ehkä vaikuttava tekijä oli ikä: molemmat yli 40v. Mutta siinäkin tämä nainen sanoi, että haluaa tarinalllaan luoda uskoa muihin samassa tilanteessa oleviin, ettei ikinä kannata luovuttaa, toivoa on aina! Toi juttu sai uskomaan taas hieman enemmän omiinkin mahdollisuuksiin. Toivottavasti vaan ei tarvis ihan noin montaa km:a kokea. Kyllä tää 4 riittäis jo mulle... Ja mitä nyt oon reilu vuoden tässä ketjussa roikkunut, niin kyllä täältä on tasaiseen tahtiin kaikki siirtyeet tonne odotuspuolelle. Joten eiköhän mekin vielä :heart:

ON. Täti häipyi, jes!
 
Imoen ihan älyttömästi onnea ultrakuulumisista!! :heart: Kyllä sää oot tän vauvan ansainnu. Määkin oon käyny salaa kurkkimassa vanhan pinon kuulumisia "teistä tutuista". :)

Sanmar pakko kommentoida tohon lehtijuttuun, jossa 7 km jälkeen lapsi. Kun olin tästä viimesimmästä km:stä tarkastuksessa Valkeekosken sairaalassa ja siellä oli gyne ja hoitaja ja opiskelija mua tutkimassa ja todettiin varmaks se km. Niin tää vanhempi hoitaja mua "lohdutti" kun itkin aivan hysteerisesti siellä vastaanotolla, että hänellä on ollu semmonen perhe potilaana, jossa nainen sai 12 peräkkäistä km ja sitten yhden terveen lapsen. Okei, onhan sekin kauheen lohduttavaa, että voi onnistua noinkin karmeiden jälkeen, mutta mua ei yhtään todellakaan siinä vaiheessa kyseinen tarina lohduttanu ja meinasin saada jonkun kohtauksen.. Teidän ois täytyny nähä sen lääkärin ilme kun se mulkas sitä hoitajaa, että ois varmaan viisaampaa pitää suunsa kiinni. :LOL: Varmasti tarkotti ihan vaan pelkkää hyvää ja mäkin sentään jo voin jutulle nauraa, mutta sillon olin kyllä aidosti kauhuissani ja loukkaantunu.
 
KESKIVIIKKO 31.8.2011

HAAVEISSA ESIKOINEN



Sanmar82...............KM 05, 09 & 12/10, 06/11.......KP 6/27-28
Emby^...................KM 03/11...............................KP 19/28
Tillu79.....................KM 01/09, 08/09, 01/10.........KP 19/26-30
maikkuliini...............KM 10/10
Padmerine...............KM 11/10, 04/11
Naive88..................KM 04/11, KM 08/11
nellielli....................KM 08/11



HAAVEISSA TOINEN



toukka90.............KM 06/11....................................KP 9/?
caisachu.............KM 08/10, 04/11..........................KP 11/28
bebel.................KM 12/09, 04/10, 10/10, 07/11......KP 18/28
kultakimpale2......KM 03/09, 12/10..........................KP 25/?
plug-in-baby........KM 07/07, 12/10, 04/11
Tehilla................KM 02/11
vauvaqme...........KM 05/11, 06/11, 08/11



HAAVEISSA KOLMAS



Missa-76.........KM 04/11.................KP 25/26-30
Whisky Peat....KM 07/11
mammuzki.......KM 03/11, 04/11
Fantteli............KM 08/11



HAAVEISSA NELJÄS



Koski.........................KM 04/11...............KP 18/25
johnu........................KM 01/11, 06/11


HAAVEISSA VIIDES



miss bamse..............KM 11/10.................................KP 6/28


HAAVEISSA KUUDES







TAUSTALLA:

Danjuska, Bianca, Tipetsu, Sinderella, taaperotx5, ElinaMaria, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis



:heart: PLUSSANNEET :heart:

2010

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc

Marraskuu: viivi ja vagner, Cappuccino, Hjannah, Anna-79, HelinäKeiju10, Blanco, Koralli73

Joulukuu: Minttu81, Orkidea88, Huikkis, Sandemar, innoM, tömpsis, Maximilian

2011

Tammikuu: elmiju, äiti88, kitikat3, Omppu09, Dino80

Helmikuu: Muutosta, Neiti-81, koiksa-79, shenda81, Carriina, Miina84, Leeniliini, Minnuska89

Maaliskuu: Yale, Kiitäjä, Mariel85, MamiJ, Minnäi

Huhtikuu: äiti x4, äidiksi haaveileva, neljäskö, viena, tanjuska<3, Astre, Mango86

Toukokuu: LeenaT

Kesäkuu: Nenex, Naive88, Memelisa, sonsku, PIKKUVIIKINKI

Heinäkuu: Imoen, Epa_88, Champion, Äiti minäkin

Elokuu: syysmyrsky, vauvaqme (km), Nappula, Gabrielle



 
Siirsin listalta taustailijoihin sellaisia nimiä, joita ei ole mielestäni pitkään aikaan näkynyt. Jos joku kokee vääryyttää ja haluaa takaisin listalle, niin huudelkaa! Takaisin listalle pääsee siis aina :attn:

Naive uskon kyllä, ettei se hoitajan "lohdutus tarina" paljoakaan siinä tilanteessa lohduttanu :O Onneks lääkäri oli tilanteen tasalla :D
 
joo, kyllä tää vertaistuki ja täällä nähdyt onnistuneet raskautumiset on se mikä pitää mielen positiivisena! :heart:

Sanmar82 ja Naive88 miulle kans gyne sano kaavinnan jälkeen heräämössä et "kyllä se siitä, monilla on 4 tai useempiki keskenmeno ennenku ne onnistuu ja siulla oli vasta toinen". jäin ihan mykäks ton kommentin myötä ajatellen et monta kertaa tätä pitää viel kokee ennenku onnistuu ja jos kaikki päättyy viel kaavintoihin ni jääks kohdustaka enää mitään jälelle. :O ei ne kyllä todellakaan ajattele et tommoset kommentit voi kyllä auttaa myöhemmin uskomaan onnistumisen mahdollisuuteen, mut ei todellakaan just sillon!!!

nyt kun lukee noita teiän juttuja kaikennäköisistä lääkityksistä yms, ni ei voi kyllä ku ihmetellä et miten sen oman ekan hyvinmenneen raskautumisen pystyki elämään niin viattomana. miul oli korkee verenpaine ja siihen lääkitys ja se tulee tod. näk. uusiutumaan muissa raskauksissa, mut ei siis kummempaa ja seki oli siinä vaiheessa jo niiiiiiiiiin maailmanloppu! käsittämätöntä! toisaalta nyt kun ajattelee ni oli ihanaa saada kokee se ja olla raskaana lähestulkoon ilman huolia, koska nyt en enää koskaan pysty olemaan niin huoleton enkä nauttimaan niin sinisilmäsenä raskaudesta, varmaan ihan sama missä vaiheessa se on menossa. :|

).( ovista odotellessa... miehellä on niska ja hartiat vaan aivan todella jumissa, joten katotaan miten saahaan tallennukset tehtyä. ei ainakaan perinteisellä tyylillä, mut eiköhän se jotenkin onnistu. :p
 
Heips kaikille!

Sanmar - Mä voin kyllä olla tuolla taustalla ihan hyvin. En oo pitkään aikaan kirjoitellut kun on ollut aika masis-fiilikset tän vauva-asian kanssa. Viime km 11/10 viikoilla 9+2 ja sen jälkeen ei plussan plussaa :( PCO mulla on (lievänä tosin, toinen munasarja lievästi rakkulainen, toinen normaali eikä ylipainoa, aknea tai hirsua) ja mun gyne kirjoitti clomit. Ekassa c-kierrossa sain ovisplussan mut ei tärpännyt ja nyt mennään tokaa c-kiertoa kp46... Hhuoh! Tod näk en tässä kierrossa ovuloinut clomeista huolimatta, koska en saanut tikkuihin plussaa ja kiertokin vaan venyy... Tällä hetkellä fiilis ettei tästä tuu ikinä mitään! Pinoissa missä oon aloittanut kuumeilemaan ei ole lähes ketään "alkuperäistä jäsentä" mukana kun kaikki on siirtyneet tuonne odotuspuolelle. Anteeksi oma napa ja purkautuminen, ei ollut tarkoitus masentaa kenenkään päivää!
 
Mä oon tullu siihen tulokseen etten ota vielä sitä vihurirokkorokotetta kerran se rokko on niin harvinainen nykyään. Joten tjot meiningillä täällä mennään.

Katie85 Et sä ainakaa mun päivää masentanu tolla sun purkautumisella :) Sitä vartenhan tää palsta on että tänne voi tulla purkautumaan tai jakamaan hyvät uutiset muiden kanssa. Toivotaan että sinne vielä se pysyvä plussa tulee! :hug:
 
Heeei tyttelit :wave:

Isot rutistukset niitä tarvitseville ja suuuuuret onnittelut plussanneille :) :flower:

Nyt omaanapaa.. Sorii :ashamed: ) . ( Mut mul on kuulkaa pömppävatta o_O joko on ilmaa ihan hurrrrrjana tai sit oon lihonnu :( en jaksais uskoa sitä itteesä.. Noh, mut vesijumpan ihmeelliseen maailmaan oon taas päässy! Ihanaa! :)

Vointeja tytöt :heart:
 
Minäkin käyn täällä päivittäin seurailemassa teidän iloja ja suruja, vaikken aktiivisesti kirjoittelekaan. Tässä alkaa olla kierto lopuillaan, eikä ole minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Miehen kanssa naurettiin, että ensimmäinen kerta, kun ei olla tehnyt raskaustestiäkään vielä :ashamed: Ainoa ihmeellinen tekijä on hirmunen valkovuoto. Ihan kuin olisin todella sänkyvalmis koko ajan!
Elean laskettu aika tuli ja meni. Pelkäsin sitä päivää, mutta siinä se meni omalla painollaan. Joka päivähän pieni on toki mielessä, mutta ei niin ahdistavana enää. Katse suuntaa selkeäsi tulevaan. Näin unen, missä olin varhaisultrassa, mutta lääkäri ei nähnyt pienen sykettä. Siinä rauhoitteli, että tulin vain liian aikaisin..

Ensi viikolla lääkäriin ja terolutit käyttöön, jos ei ihmeitä tapahdu.

Kaikkea hyvää naisille!
 

Yhteistyössä