Onnea
Nappula plussasta ja hienoista ultranäkymistä :heart:
Gabriellalle onnea hurjasti vielä tätäkin kautta :flower: Ja oikein tahmaiset tarrasukat pikkukaverille, että pysyy matkassa mukana :heart: Oliko sulla jotain lääkityksiä inssin tukena?
Naive onnea oviksesta! Pidän peukkuja, että saitte sen hyödynnettyä
Mitä oon lukenu noita lugejen käyttäjien kommentteja, niin aika paljonhan ne kai voi joillekin tehdä raskausoireita muistuttavia oireita.
Bebel Munkin "kyökkilääketiede" arviolla vois kuvitella, että sun kannattais alottaa ne hepariinipistokset jo aikaisemmin. Oviksesta tai viimeistään plussasta alkaen. Muistatko mikä arvo sulla oli niissä hyytymätekijöissä alakanttiin? Oliko se alle viitearvon vai ihan alarajoilla? Mä viikonloppuna googletin noita hyytymätekijäarvoja ja yritin ymmärtää niistä jotain. Kun siinä tulospaperissa, jonka sain ittelleni, on noin "miljoona" eri arvoa... Mulle siis sanottiin, että arvot ok ja siinä paperissakin lukee, että "ei havaittu tukostaipumuksiin assosioituvaa". Mutta pari arvoa on mullakin ihan alarajoilla, kuitenkin vielä viitteiden sisällä. Esim. joku APC-res (?) arvo oli 2,7, kun sen alaraja oli 2,2. Mietin siis vaan, että onkohan noilla mitään vaikutusta mihinkään...Ja yksi arvo mulla oli hiukan yläviitteen yläpuolella.
nellielli Tehtiinkö sulle sillon nuorena mitään verikokeita, kun sait sen veritulpan? Mietin vaan, että jos sulla todettiin sillon tukostaipumus, niin ilman muuta sun pitäis saada noi verenohennuspiikit käyttöön heti alkuraskaudessa! Kun noi tukostaipumusjutut voi usein olla syynä toistuviin keskenmenoihin. Tosin lääkäreillä tuntuu olevan jokaisella vähän oma mielipide, että millä rv:llä ne piikit pitäis aloittaa.
Kiitos kaikille tsempeistä :kiss: Jotenkin oon nyt ollu ihan maassa ja usko meinaa loppua tähän projektiin....tuleeko meille ikinä vauvaa? On vaan jotenkin niin paha mieli/paha olla, kun ei sitä plussaakaan taas kuulu. Vaikka eihän tässä oo menny, kun 2 kiertoa viimesimmän km:n jälkeen, joissa ois ollu mahis onnistua, eli ei paljon mitään. Mutta sitten kun laskee, että tänä vuonna tähän mennessä vaan se yksi onneton plussa (km 5+0) saatu aikaikseksi. 8kk menny siis edellisestä "oikeasta" plussasta, joka meni kesken joulukuussa. Pitäisköhän sitä varata aika jollekin lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle, jos sais jotain apuja tähän hommaan. Toisaalta ei huvita, kun pekään taas sitä vähättelyä, jota julkiseltakin puolelta tuli niskaan: "Ei oo mitään vikaa, niin ei oo mitään hoidettavaakaan". Sori tää negatiivisuus, maanantaina ei kykene muuhun :ashamed: