KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

Muutosta: mulla kaveri kans joi greippimehua aikoinaan raskautta yrittäessään, mut lopulta joutuivat turvautumaan hormonihoitoihin. tekiskö greippimehu elimistöä jotenkin happamammaksi ja sitä kautta auttais??

Joo ja omaan napaan ei kuulu edelleenkään kummempaa, menkkaolo jatkuu mutta mitään ei näy :(
 
Hei ihanat Ladyt:wave:

Mie täytin tänään tujut 45v..ja ylläri pyllärinä haamuplussan sain lahjaksi:heart:
..varovaisin mielin kuitenkin mennään, muistissa niin hyvin tammikuinen keskeytynyt km:ashamed:

Älkäätte menettäkö toivoanne, kyllä täällähin pinossa niitä plussia vielä tulee ropisemalla - aivan varmasti! :wave:

Plussatuulia hirrrrrrrmusti kaikille!!:heart:

:heart: mur-mur

Ps. Greippimehu auttaa tuonne "alakerran" limojen oikiaan PH arvoon - simppaset viihtyvät happamassa(olikohan näin?):whistle:
..toisilla limat vielä lisääntyykin kovin, toisilla taas ei..
 
mur-mur Hurjan paljon onnea syntymäpäivän johdosta! :flower: Varovaiset onnittelut haamusta, pidän peukut ja varpaat pystyssä jotta kaikki menisi tällä kertaa hyvin! :heart: :heart: ON: Mulla taas sarjassa outookin oudommat menkat, eli alkoivat eilen ja nyt vuoto on enään hieman punertavaa ja todella niukkaa. Normaalia menkka kipuilua on kyl ollu koko päivän, tuntuu koko alavatsalla. No täytyy katsella jatkuvatko vielä huomenna vai oliko mulla tällä kertaa reilun vuorokauden mittaset menkat. Nyt täytys kai koittaa nukkumaan menoa, kun lapsiakin täytys huomenna ruveta herätteleen jo seitteemään mennessä että oppivat rytmin ennen koulun ja eskarin alkua. Hyvät yöt kaikille!
 
Onnea haamuplussasta mur-mur :flower: Täältä kans peukut sille, että plussa vahvistuu ja pikkuinen salamatkustaja pysyy matkassa! :heart:

Näin viime yönä unta, että olin synnyttämässä ja pitihän se sitten aamulla testata, että oliko se enneuni :LOL: No, ei ollu :/ Negaahan se näytti, vaikka yritinkin testiä käännellä ja väännellä ja välillä olin siinä jonkun superhaamun häivähdyksen näkevinäni...mutta mä nyt saan niihin testeihin aina hyvällä mielikuvituksella muka näkymään jotain ja aina se on negaa sillon ollut. Paska kierto siis tääläkin |O

Aion myös ottaa ens kiertoon ne järeät aseet käyttöön, eli greippimehun ja ovistikut :kieh:
Tulis vaan ne menkat nyt ja äkkiä!
 
Heippa kaikki :wave:

Palstailu on vikan viikon aikana jäänyt, kun on ollu kaikennäköistä hulinaa :)

Nopeesti tulin omaa napaa päivittämään. Eli tästä kierrosta on tulossa 28 päivän mittainen, ovulaatio oli kp 14..Nyt olis siitä mennyt 6 vuorokautta, ja alkaa toden teolla jänskättää :D

mur-mur ilmeisesti haamuilee--peukutan plussan puolesta :wave:

Muillekkin jännäilijöille tsemppiä jälleen kerran, ja nyt palaan takas sisustusprojektin kimppuun :p :LOL:
 
Aurinkoista päivää arvon naiset! Mun menkat näyttää sit loppuneen. Ei taida ainakaan hyväks olla raskautumista ajatellen että vuotoa on vaan vuorokauden verran. :( Voi tietysti olla et toi niukka vuoto johtuu mun huonosta hemoglobiinistakin, mut kun hb on ollu lähes aina huono ja aiemmin on ollu kunnon menkat. Tääl meijän kylällä on hirveän huono päästä mihinkää lääkärille tai tutkimuksiin niin enpä taida heti vastausta mistään saada et miks menkoista on nykyään tullu noin niukat. Tän päivän ohjelmaan kuuluu lasten kanssa niiden huonejärjestyksen muuttamista (täytyy saada eskarilaiselle omaa pöytätilaa), pyykin pesua, ym "mukavaa"! Koittakaahan saada plussia kehiin oikein rytinällä kun viime kuun saldo oli aika pieni. ++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Mulla kans epäonni jatkuu |O Ensin se hemmetin lääkkeellinen tyhjennys --> 9vko sen jälkeen kaavinta, sit tulehdus ja vahva lääkitys -->11vko kaavinnan jälkeen menkat ja nyt olis siis mahdollinen eka tärppi keskenmenon jälkeen. Kovia menkkakipuja ollut 3 päviää ja luulin eilen et menkat alkoi kun tuli jotain rusehtavan näköistä siteeseen ja tänään on tullut runsaammin keltaista ja haisevaa vuotoa |O Huomenna lääkäriin ja tänään ensiapuun jos olo huononee. Tänään ollut alaselkä tosi kipeä ja on tosi krapulainen ja pyörryttävä olo ja päätäkin särkee.. Paskaa!!
 
Kiitti tsempeistänne :):heart:

Aamun dippailun tulos vain ikäväkseni haaleampi, kuin eilinen:ashamed:

Eilinen testi 20mIU/ml ja tänään 25mIU/ml, liekkö vaikutusta?..

Onko kellään muulla tullut päiväpisusta vahvempi testiviiva, kuin aamupisusta?..miulla näin..

Huomenna hcg:n määritys ja katsotaan sitten, miten tämä etenee(jos etenee)..
 
Hei
Joo,olipa oudot mensut |O ei ollut menkka kipuja ollenkaan eikä turvotusta,alku vuoto oli ensin tosi niukkaa ja rusehtvaa,mutta sitten kyllä alkoi ihan normi värisenä.eivät olleet niin runsaat kuin aikaisemmat menkat ovat olleet..en tiedä onko inkiväärillä ja chilillä osuutta asiaan.. :heart: myös olen syönyt sitä gélee hormooni taspainoittaja tableitte ja kalkkia.ja nivelille tarkoitettua zinxia kaikki ovat luontaistuotteita..
meillä jää nyt 1 kk ajaksi yritys pois ja ehkäsy tilalle sain tietää tänää polvileikkaus ajankohdan se on ensi kuussa.. |O sen jälkeen jatketaan taas yritystä :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Kiitti tsempeistänne :):heart:

Aamun dippailun tulos vain ikäväkseni haaleampi, kuin eilinen:ashamed:

Eilinen testi 20mIU/ml ja tänään 25mIU/ml, liekkö vaikutusta?..

Onko kellään muulla tullut päiväpisusta vahvempi testiviiva, kuin aamupisusta?..miulla näin..

Huomenna hcg:n määritys ja katsotaan sitten, miten tämä etenee(jos etenee)..
se hormonihan tuplaantuu joka toinen päivä :) eli ei olis välttämättä edes 20 testillä tullut paljookaan vahvempi viiva kuin eilisestä vaikka kaikki oliski kunnossa :) lisäks testeissä on NIIIN paljon eroa, ettei niiden viivojen vahvuuksia voi suoraan verrata toisiinsa. Kahteen testiin jos plussa on jo tullu, eikä vuotoa näy niin.. :heart: :flower:
 
TORSTAI 5.8




HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel.....................KM 03/10..............................KP 8/28
Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 18/26
NoBlood...................KM 06/10...............................KP 18/25-28
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 23/27
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 24/28-29
Sanmar82................KM 05/10...............................KP 30/27-30
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP /28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10




HAAVEISSA TOINEN



Linnea82.............KM ?.............................................KP 19/31
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 11/26-33
Nallekarkki...........KM 06/10.....................................KP 11/28
Minsku82.............KM 07/10.....................................KP 15/29
jiinas....................KM4/10.......................................KP 21/27-32
liinukka83............KM 06/10.....................................KP 26/28-30
Catalia.................ES 01/10......................................KP /31-35
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP /29-40
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10





HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta.............KM 03/10.......................................KP 4/28
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 10/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10..........................KP 11/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.......KP 15/26-29
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10........KP 22/21-26
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 22/35-50
ElliLei...................KM 05/10.......................................KP 29/29
Champion............KM 04/10.......................................KP 29/28
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
nepula.................KM 07/10.......................................KP 1/28-32
HelinäKeiju10......KM 07/10
Ruttuinen Rusina KM 07/10




HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 4/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10.........................KP 20/28-31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 15/26




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo


:heart: :heart:


2009


Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws, Cappuccino



[/quote]
[/quote]



 
Jee osasin päivittää :D On tylsää kun vein lapset jo päikkyyn ja nyt odottelen lenkkiseuraa ja sit ysiltä lääkäri.. Ei myöskään menkoista tietoa.. :eek:

mur-mur siirrän sut enemmän kun mielelläni plussanneisiin heti kun annat luvan
:D Ja hyvät synttärit jälkikäteen!
 
Champion toivotaan että lääkäri löytää syyn oloon ja vuotoon ja vointisi kohenisi.

Murmur Hurjasti Onnea :flower:

Itsellä ei ole vielä menkat alkaneet, päivällä voi hyvinkin heittää. Oireita ei ole kyllä vieläkään mihinkään suuntaan, melkein säikähin että rinnat on kipeät mutta olikin vain rintalihakset kun salilla olen käynyt. Odotellaan siis vielä sitä inho tätiä.
 
Eli tulehdus oli. Ottivat raskaustestin verestä ja arvaten se oli nega ja se kyllä oikeasti harmittaa tällä kertaa. Menkat on myöhässä, aina on heti tärpännyt raskaudet ja nyt ei. Luulen et mun oletetut ovisoireet ei olleet oikeita. Eli luultavasti mulla oli ovisoireet mut en sit ovuloinut kun ei ne menkat kerran tule. Oireiden perusteella oletetun ovulaation mukaan olis pitänyt tulla jo mut sillon oviksen aikaan ei tullut sitä tyypillistä oviskipua joten se siitä.. :(

Noh lääkäri sanoi et kierto voi usein olla sekasin keskenmenon jälkeen ja ottaa aikansa palautua normaaliksi mutta aina toi kaavinta hirvittää et onko se jättänyt jotain damakee tonne alakertaan.. Koitan koota itseni ja jatkaa päivää mutta kun harmittaa ja itkettää tää epätietosuus :'( Tulis nyt edes ne menkat!!! |O
 
Aamulla heräilin koviin selkä&masu jomotteluihin ja pientä vuotoa paperin - ei siteeseen asti.

Lämmöt laskivat jo normilukemiin ja olo sellainen, että kovin en enää jaksa haaveilla..
..pikkisen kuitenkin vielä:heart: ..

Verikokeeseen en pahalta mieleltäni jaksanut mennä, itketti kovin:'(
..nyt vain odottelen mitä tuleman pitää, ainahin viikonlopun yli.
Jos vuotoa ei kuulu, käyn alkuviikosta sitten labrassa verikokeessa.

Kiitti kovasti kun tsemppailette, se tärkeää miulle!!:wave::heart:
 
Voimahalit teille Champion ja mur-mur! Ehkäpä kirves ei oo vielä heitetty kaivoon, mur-mur, eletään toivossa!

Mulla kans tuli tänään helpotuksen huokasu, kun ne menkat vihdoin alkoi. Hassua, miten voin vauvakuumeessansa olla menkoista ilonen :eek: No, sitten taas edessä kuukausi odottelua, että miten tärppää...

No, tänään on ainakin kulunu 4 vuotta meiän hääjuhlista, jos sitä sitten iloitsis :)
 
Voinko liittyä kuumeilemaan? :)
Meillä on haaveissa toinen, tai minulla on siis yksi lapsi aiemmasta liitosta. Hän menee jo toka luokalle koulussa.
Keskenmenosta jo 1,5v. Nyt taas aktiivista kuumeilua, tikut meinasin ensi kierrossa ottaa käyttöön jos ei tärppää :)
Olen 28v ja mieheni on 30.
 
Voi ei Champion ja murmur tuntuupa pahalta :hug:

nepula samaa naureskelin itekki kesäkuussa kun ekat menkat tuli vihdoin, sitä vaan toivoo että pääsis tosissaan yrittään ja se onnistuu vasta ko ne alkaa. OvisbongausOnnea sulle :) ja Onnea hääpäivän johdosta :flower:
 
Voi kauheeta, voimia kaikille sitä tarvitseville :hug:

Mulle ei ainakaan oo päivittäjällä mitään merkitystä, kunhan ei vaan itse tarvitse. Oon niin tumpelo.

Harmittaa kun ei nyt tarkkaa tietoo oo tuosta ovulaatiosta niin ei voi laskee onko pitempi vai lyhyempi kierto.
 

Yhteistyössä