KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

Harhaanjohtaja, onnea kovasti!!

Liinukka83, toivottavasti testi ois positiivinen! ei tuo viinilasillinen haittaa yhtään, mutta kokemuksesta voin kertoa, että mulla kävi samoin ekaa oottaessa ja silloin join edellisenä iltana kans viiniä, sit aamulla piti lähteä lentokoneella häämatkalle ja meikä oksenteli koko matkan lentokentälle, koneessa ja vasta illalla olo helpotti! Oli tärpänny häiden aikaan ja en siis tienny kuin vasta häämatkan jälkeen, et olin raskaana :)

Omaa napaa: eilen tuli TODELLA paha mieli. Mulla nyt reilu kuukausi keskenmenosta ja eilen oltiin kyläilemässä poikamme kummisedän perheessä. Vaimo sitten hehkutti onneissaan, että on raskaana ja toinen lapsi syntyy tammikuun lopussa. Siis samaan aikaan kun meiän kolmas ois syntyny. He ei tietysti km:stä mitään tiedä, joten yritin sit vaan olla ilonen heidän puolestaan, kotiopäästyäni sitten itku virtas :( Kiva juttu, mutta näitä varmaan tulee vielä lisää, pakko kestää...

Cappuccino Voi, olen niin kovin pahoillani tuosta siun vuodostasi :( lämmin, lohdutus:hug:
..tämä on siulle kyllä kauhian raskasta, tiedän..en osaa oikkein sanoin lohduttaa mutta olen kyllä sydämellä mukana täysin:heart:

jaksuja&voimia:heart::hug::heart:

SUNNUNTAI 8.8

HAAVEISSA ESIKOINEN

durasel.....................KM 03/10..............................KP 11/28
Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 21/26
NoBlood...................KM 06/10...............................KP 21/25-28
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 26/27
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 27/28-29
Sanmar82................KM 05/10...............................KP 33/27-30
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP /28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
An-nie......................KM 08/10

HAAVEISSA TOINEN

Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 14/26-33
Nallekarkki...........KM 06/10.....................................KP 14/28
Minsku82.............KM 07/10.....................................KP 18/29
Linnea82.............KM 12/08......................................KP 22/31
jiinas....................KM4/10...................................... .KP 24/27-32
liinukka83............KM 06/10.................................... .KP 29/28-30
Catalia.................ES 01/10......................................KP /31-35
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP /29-40
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10

HAAVEISSA KOLMAS

Champion............KM 04/10.......................................KP 2/28-31
nepula.................KM 07/10.......................................KP 4/28-32
Muutosta.............KM 03/10.......................................KP 7/28
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 13/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10..........................KP 14/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.......KP 18/26-29
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10........KP 25/21-26
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 25/35-50
ElliLei...................KM 05/10.......................................KP 32/29
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
HelinäKeiju10......KM 07/10
Ruttuinen Rusina KM 07/10

HAAVEISSA NELJÄS

kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 7/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10.........................KP 23/28-31

HAAVEISSA VIIDES

HAAVEISSA KUUDES

Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 18/26

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo

:heart: :heart:

2009

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws, Cappuccino

[/quote]
[/quote]

Cappuccino, tosi ikävää. :( Tuntuu niin epäreilulta, kun samoille ihmisille tulee näitä enemmän kuin yksi. Muistan miten itse uskottelin itselleni, ettei voisi olla huonoa tuuria kahta kertaa peräkkäin, mutta niin vaan oli. Voimia kovasti!! :hug:

liinukalle tsemppiä piinapäiviin! Lyhyet kierrot on paljon kivempia, kun ei ehdi edes piinailla kun jo menkat alkaa.

Champion ja mur-mur, :hug:

nepula, tuttu tunne. Omassa lähipiirissä on meidän yrityksen aikana syntynyt jo varmaan 15 vauvaa. Ja jatkuvasti tulee lisää onnellisia odotusuutisia. Tuntuu että meidän vuoro ei tule koskaan. :/

ON Laskennallisesti oviksen pitäisi olla lähipäivinä, mutta eilen vielä ovistestissä oli tuskin erottuva haalea haamu. Niin paljon en noihin testeihin luota, että niiden mukaan ajoittaisin yritystä, vaan urakka on jo taas tältä kierrolta aloitettu.

Täällä yksi km:n kokenut lisää,jos mukaan mahtuu. Sain elämäni ekan plussan viime sunnuntaina 7 vuoden odottelun jälkeen. Toinen clomi-kierto toi tuon plussan. Torstaina sitten alkoi niukka tuhru,pe yltyi vuoto ja kamalat kivut. Meni siis kesken todella alussa 4+5. Tulin juuri päivystyksessä,jossa todettiin kohdun olevan tyhjän,siis että vuto tuli kohdusta ja siisti kohtu. Pe olin veritestissä,hcg arvo vain 4..Olen ihan rikki ja sain 3 pvää saikkua.

Lasketaanko tämä km vuoto nyt kiertopäiviksi? Nyt siis mulla 3/27 ja vuoto jo loppunut lähestulkoon kokonaan. Clomeja ilman joudutaan tää kierto menemään,ei varmaan onnistu luomuna.. :'( Kuinkahan kauan sitä seuraavaa plussaa saa odotella..? :|

Eli KM 8/10 ja kp 3/27

Tipetsu lämmin:hug:..olen todella pahoillani puolestasi, suru asia se on kovin :'(

Itsellänikin täällä kovasti masu kipuilee ja vuoto kova(km 4+2)
3.8 synttäreiden kunniaksi 2xplussa ja 6.8 jo nega..7.8 alkoi sitten vuoto :(
Mie en käynyt edes hcg määrityksessä mutta miulla on 1kk:n kestopyyntö ja käyn sitten kun vuoto näyttää loppuvan.

Mie ainahin lasken tästä eka vuotopäivästä kierron alkavan.

Tipetsu toivon kovasti, jotta 7v ei siun tarvitse uutta plussaa - sitä kestävää odotella.:heart:

voih :/
Mur-mur Cappuccino: :hug: plajon plajon jaksuja ja voimia. Niiiin väärin! :'(

Tipetsu: voimia myös sinulle ja tervetuloa joukkoon. toivottavasti pian tärppää uudelleen eikä tarvitse noin kauaa odotella. :hug:

Oltermannille
ihania plussan hyödynnys hetkiä ;) :D

Liinukan
puolesta jännittää :D

Nepula: tuttu tunne. Mutta siihen on vaan totuttava :hug:
Ekan km:n aikaan sain tietää että tuttu odottaa vahinko lasta ja la vähän aijemmin kuin itsellä olisi ollut.. tuntui että se ei yksinkertaisesti voi olla totta.. tuntui niin epäoikeudenmukaiselta.
Nyt toisen km:n jälkeen kuulin että serkkuni perheeseen syntyy vauva samoihin aikoihin kuin itsellä olisi la ollut.. hieman kirpaisi, mutta olen osannut tällä kertaa asian käsitellä ja olen vilpittömästi onnellinen heidän puolestaan. Kuin myös muiden puolesta ketkä odottavat/kellä pieni vauva.
Toki tunnen haikeutta ja hieman myös surumielisyyttä vielä toisinaan, mutta minulla on 2 ihanaa lasta jo :heart: Kolmas tulee jos on tullakseen.

herkut kutsuu :p aamulla töihin.

Omaa napaa heti alkuun: Eli töissä piti hätäisenä tehä raskaustesti kesken päivän. Ja arvatkaa, haalea plussahan sieltä pärähti :heart: :heart: :heart: Ja sain sen plussan siis 29/28-30 ja se ei ollu etes aamupissa!! :D Noh koitan ottaa rauhallisesti ja uusin testin huomenaamulla aamupissasta. Katotaan sit mitä se näyttää. Todella huonovointinen olen ollut koko päivän ja edelleen manailen sitä eilistä juomaani viiniä... :ashamed:

Cappucino: Voimia ihan hirveästi, ei tuossa tilanteessa toisten sanat paljoa lohduta mutta haleja sinne miljoonittain :hug: :hug: :hug:

MAANANTAI 9.8

HAAVEISSA ESIKOINEN

Tipetsu.....................KM 08/10..............................KP 4/27
durasel.....................KM 03/10..............................KP 12/28
Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 22/26
NoBlood...................KM 06/10...............................KP 22/25-28
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 27/27
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 28/28-29
Sanmar82................KM 05/10...............................KP 34/27-30
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP /28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
An-nie......................KM 08/10

HAAVEISSA TOINEN

Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 15/26-33
Nallekarkki...........KM 06/10.....................................KP 15/28
Minsku82.............KM 07/10.....................................KP 19/29
Linnea82.............KM 12/08......................................KP 23/31
jiinas....................KM4/10...................................... .KP 25/27-32
liinukka83............KM 06/10.................................... .KP 30/28-30
Catalia.................ES 01/10......................................KP /31-35
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP /29-40
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10

HAAVEISSA KOLMAS

Champion............KM 04/10.......................................KP 3/28-31
nepula.................KM 07/10.......................................KP 5/28-32
Muutosta.............KM 03/10.......................................KP 8/28
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 14/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10..........................KP 15/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.......KP 19/26-29
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10........KP 26/21-26
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 26/35-50
ElliLei...................KM 05/10.......................................KP 33/29
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
HelinäKeiju10......KM 07/10
Ruttuinen Rusina KM 07/10

HAAVEISSA NELJÄS

kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 8/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10.........................KP 24/28-31

HAAVEISSA VIIDES

HAAVEISSA KUUDES

Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 19/26

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo

:heart: :heart:

2009

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws, Cappuccino

[/quote]
[/quote]

liinukka83, Onnea!! :flower: Mä arvasinkin että varmasti plussaa tulee. :)

Tipetsu, pahoittelut ja :hug: sinulle! Ja tervetuloa kaikesta huolimatta. On kyllä tosi väärin, että kun noin kauan odottaa sitä plussaa, sekään ei sitten kestä. :(

ON taas päivittää ovistestijuttuja, kun on mulle niin uusi asia. Eilen en saanut siihen halvatun testiin muuta ku tosi haalean kontrolliviivan. :headwall: Mä en varmaan osaa niitä edes käyttää, tai sitten ne on jotain sekundalaatua.

Voi Cappucino oon niin pahoillani puolestasi! Lämmin rutistushali :hug: Samoin mur-mur pahoittelut ja ISO :hug: Jaksuja molemmille! Itse otin jo tämän yhden ja ensimmäisen km:n raskaasti, niin voin uskoa kuinka raskasta kaksi km peräkkäin on... Elämä on välillä niiiiin paskan epäreilua |O

Paljon ONNEA liinukalle :flower: Tulihan se elokuun eka plussa sieltä :) :flower: :heart:

Tervetuloa joukkoon mamulis ja Tieptsu Pahoittelut molemmille :hug: Toivottavasti vierailunne täälä jää lyhyeksi!

Joko ElliLei on testannut?

Nepula noi tilanteet on tosi ilkeitä, kun itse niin toivoo vauvaa, taustalla km ja sitten niitä iloisia odottajia tuntuu pukkaavan esiin joka kulman takaa...vaikka kuinka haluaisi olla onnellinen toisten puolesta, niin ei se ainakaan itsellä ihan varauksetta onnistu :ashamed: Facebook on kyllä pahin tässä suhteessa: sielä pukkaa silmille koko ajan puolituttujen/vanhojen kavereiden ultrakuvia, masukuvia ja vauvakuvia....

ON: menkkoja edelleen oottelen. Oireista en tiedä enää itsekään, mikä on omaa mielikuvitusta ja mikä totta, eli tod näköisesti kaikki on vaan oman vauvakuumehöyryisen mielen tuotosta...olishan ne testit jo näyttäny plussaa, jos ois plussa tullakseen! Ehkä kuitenkin tänään vielä tuhlaan yhteen testiin, jos kierto oiskin ollu hiukan pidempi. Toivossa on hyvä elää :LOL:

Täällähän on tapahtunut kaikkea sitten viime käyntini.

Cappuccino ja mur-mur pahoittelut! :hug: Kyllä tuntuu niin epäreilulta :(

Tervetuloa uudet, mamulis ja Tieptsu toivotaan että vierailut jäisi lyhyeksi tässä ketjussa ;)

liinukka83 paljon onnea! :flower: Piristävää kuulla positiivisiakin uutisia :)

Muillekin tsemppiä, en varmastikaan ole kaikkia huomannut kun olen pitänyt tätä hiljaiseloa enkä ole pahemmin lueskellut ketjua. On vaan niin raastavaa aikaa kun ei ole menkat alkanu ja ei ilmeisesti saisi vielä yrittääkään. Tosin ehkäisypuoli on aika lailla viime aikoina lipsunut kun minulle ei meinaa edes sopia mikään ehkäisy. Ja kerta ainut syy odottamiseen olisi raskaudenkeston arviointi niin usko että se maailmaa kaataisi..? Tosin en kyllä usko raskautumiseenkaan heti km jälkeen :/ Sen verran aloin nyt panostamaan, että aloitin vitamiinien syönnin, voihan sitä uskotella itselleen että siitä olisi jotain apua. Jos ei raskautumisasiassa niin ainakin itselleen :LOL:

Tipetsu :hug: Täällä me sitten taas törmättiin samasa ketjussa... Jospa uusi tärppi kävisi vähän nopeammin? Ja pysyisi mukanakin.

Me alotetaan yritys heti kunhan tää vuoto tästä loppuu. Listalle voi lisäillä siis, tänään kp 6/30-35...

Nyt kaipaisin teidän kanssasisarien apuja. Olen 36-vuotias muutaman keskenmenon kokenut nainen. Viimeisin oli marraskuussa 09. Tämän jälkeen en ole kyennyt tulla raskaaksi. Tosin harrastamme seksiä vain pari kertaa kuukaudessa. Tiedän että on vähän, mutta kun mies ei halua ja hänellä on jo ennestään kolme lasta. Toki hän haluaa lapsen áinakin keskenmenojen häneltäkin pääsi itku :'( Nyt pitäisi alkaa käyttää ovistikkuja. Olen ihan hukassa. Miten usein yhdyntöjä pitäisi olla oviksen aikaan? Jos tikku näyttää vaikkapa 8. päivä niin montako päivää kannattaa yrittää jälkeen??? Terveydenhoitaja yritti selittää mutta en kyllä oikein ymmärtänyt asiaa :( Sen ymmärsin että munasolu irtoaa 14 päivää ennen seuraavien kuukautisten alkamista... Mutta jos munasolu on hedelmällinen vain päivän kuukaudesta niin senhän pitäisi periaatteessa riittää :) Taisin mennä liian vanhalla iällä naimisiin .. :D

rikupi äläpä ole moksiskaan, kyllä se meille muillehin tuo oviksen tikuttaminen on alkuun ollut täyttä "hepreaa":p

Pahoitteluni kokemistasi keskenmnoista:hug: olet jo monta kokenut, liian monta :(..

Kurkkaappa tuolta, siellä yleisesti ovulaatiosta ja käyttöohjeet ovulaatiotesteille!
http://www.raskauskeiju.fi/index.php?id=8

..ja saapi kysellä niin paljon kun tarttee, me neuvotaan parhaamme mukaan varmasti!!!!:wave:
http://www.raskauskeiju.fi/tiedostot/OVULAATIOTESTI_liuska_FIN.pdf

Vielä rikupi..

Oletetaan, että kiertosi pituus se 28
Aloita testailemaan ovulaatioitesteillä silloin Kiertopaivänä 11

Kun testiviiva näyttää yhtä tummaa, kuin kontrolliviiva(tai vahvempaa), tarkoittaa se, että ovis+ bongattu.
*tämän jälkeen testailut lopetetaan
..siitä n. 12-48h kuluessa tapahtuu munasolun irtoaminen(ovulaatio)

Yhdynnät(pupustelut ;) )olisi hyvä aloitella vaikka silloin Kp11 ja jatkaa tuonne arvioituun ovulaatioon n. Kp14:sta asti..ja vaikka vielä Kp15 "varmistella" :D

Eli..se ennakoiminen on se juttu - siimahäntiä siellä jonossa menossa kohti onneaan:heart:..irronnut munasolu elelee n. 12-24h(yleensä vain sen 12h)

* Kirjoittelin, että testailut voi lopettaa kun ovis+ bongattu..koska..vielä saattaa seuraavana ja sitäkin seuraavana päivänä, testi näyttää tummaa testiviivasta - niistä ei kannata enää välittää!!
Siitä ensimmäisestä vahvasta testiviivasta testissä, lasketaan ovis+ tulleen

Niin.. se yksikin "kerta" saattaa riittää =) ..mutta pare niitä kertoja kuitenkin olla oviksen molemmin puolin, sillä varmistaa parhaimman mahdollisuuden tärppiin!

Itse tiedän(testailen)oviksen aika hyvin ja ennakoin näin: ovis+ yleensä Kp11..pupusteluja--> Kp 9-11..ja jos "puhtia" miehellä vielä riittää, Kp12 ;)

Hups, tulipas pitkä selostus:D..mutta toivottavasti hieman selvensi siulle tuota ovis asiaa:wave:

Nyt puhkunkin PUUUUUH:whistle: siulle plussatuulia vielä tulemaan!!!:heart:

Kiitos kaikille halauksista! Ne auttaa kummasti kuitenkin!

Voisin tulla takaisin listoille kun ultrassa nähtiin jo uusi follikkeli kasvamassa niin mennään sitten uutta kiertoa kohti kun kerran kroppa niin sanoo. Elikkäs toinen haaveissa ja:

Cappuccino.......KM 02/10, 08/10..........KP 5/26

liinukka83 Paljon onnea! Ja tarrasukkia matkaan! =)

Kiitos kaikille onnitteluista!! Aamulla uudelleen testasin ja vaalea plussahan se oli. Nyt aattelin sit pärin päivän päästä viel testata ja kattoa onko viiva yhtään tummempi. Olo on aika sekava, toisaalta on hirmu onnellinen mut toisaalta pelottaa ja jännittää ihan hirmusesti!! :D Jos teitä ei vain haittaa niin roikun täällä vielä jonkin aikaa?!?

Tervetuloa uusille ja pahoittelut :hug:

Harhaanjohtajalle tsemppiä!! :heart:

Pitihän se olla idiootti ja testata dpo 9. No negahan se oli, mutta aika mahottomuus sen mitään oliskaan näyttää. Seuraavan kerran kun täti kurvaa paikalle (pe-ma) niin poistun kuumeisista ainakin siksi aikaa kun on polin aika, mutta jos miehen saan vaan puhuttua ympäri niin toivottavasti pidemmäksikin aikaa. Nyt on ruvettava hyväksymään ettei meille pienokaista tule, on vaan niin vaikea olla kun en koskaan edes pitänyt sitä mahdollisena.

liinukka83 Paljon onnea :flower:

cappuccino tipetsu mur-mur ja rikupi teille kaikille oikein lämmin halaus, voimia ja tsemppiä seuraavaan kiertoon :hug:
Jos joku unohtu tästä tärkeästä joukosta, halaus myös sinulle.

Minä se sitten vihdoin ja viimein sain eilen haettua testin ja ihan selvä plussa oli, aivan kuten arvelinki, en vain pari viikkoa sitten olis millään uskonu tärppäävän tästä kierrosta kun se yritys oli mitä oli..
Joo eli RASKAANA huh taas..toivon todella että tämä vaavi pysyy nyt mukana loppuun asti.

Mies oli tosi onnellinen myös ja kyseli tohkeissaan että mites ne viikot nyt laskettiinkaan kun on päässy unohtuun.
Nyt mennään samanlain kun tähänki asti,koitetaan pysyä tolkuissaan eikä kerrota vielä kelleen, se on kyllä aika vaikeaa kun se näkyy multa heti naamasta, kuulemma.
Sen verran epätodellinen olo että hengailen tässä pinossa vielä vähän aikaa.

ElliLei 4+6

Paljon onnea plussanneille! :flower:

Tänään on kp 9/28 ja ovulaatiota odotellessa. Aloitin eilen metsästämään hymynaamaan CB:n digitaalisella kun epäilen, että ovis tapahtuu taasen siinä kp 12-13?!? Mulla on aina aika kovatkin vatsatuntemuksen tuolloin.

Harjoiteuksen makkarin puolellakin on aloitettu taas ja jatkuu tietysti vilkkaana tärppipäivien yli :)

Ihan kiva kun sataa välillä ja ilma on viileämpi.

Mukavaa päivää kaikille! :wave:

Yhteistyössä