KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

CHAMPION: Iso voima :hug: sinne!!! :heart:

MUR-MUR: Tsemppiä sinne!! Peukut on pystyssä täällä jotta siellä salamatkustaja olisikin mukana!!! =) :heart:

Omaanapaa: Noh nyt alkaa se jännitys täällä tiivistyä, että alkaako ne menkat vai ei... :x Jännittää... Toisaalta kun niitä oireita on, MUTTA... Silti olen jostain syystä tosi varma siitä että se täti kurvaa paikalle... :ashamed: En oikeesti vain usko siihen että ekasta kierrosta tärppäis, mulla ei voi olla niin hyvä "tuuri". Mutta täytynee vaan jännäillä ja oottaa... :whistle:
 
Tähän ketjuun hyppäisin (voinko sanoa mielelläni? eeen...) mukaan, jos huolitte.

Eilen lähti pikkuinen tulemaan pois rv5+2, ja nyt vaan odottelen vuodon loppumista. Minua ei pyydetty jälkitarkastukseen (sanottiin ettei tarvitse käydä missään, luonto hoitaa homman), mutta poikkeuksetta kaikki joille olen asiasta kertonut ovat sanoneet että käythän sitten sellaisessa...

¤ Oletteko muut varhaisen keskenmenon jälkeen käynyt tarkistuttamassa paikat että onko kunnolla tyhjentynyt? ja missä vaiheessa? :|
¤ Oletteko odottaneet että yhdet menkat tulee välissä, vai aloittaneet yrityksen samantien?

Itse en jaksaisi odottaa yhtään... tuntuu että paras lääke tähän menetykseen olisi toivo uudesta mahdolisuudesta hyvinkin pian. :ashamed: Lukemani perusteella kaavinnan jälkeen pitäisi odotella yhden kierron verran, mutta muuten voisi aloittaa samantienkin?

Esikoinen olisi toiveissa..
 
¤ Oletteko muut varhaisen keskenmenon jälkeen käynyt tarkistuttamassa paikat että onko kunnolla tyhjentynyt? ja missä vaiheessa?
- Mulla perjantaina alkoi km ja maanantaina tutkittiin paikat. Oli ''paloja'' vielä joten viikon päästä oli seuraava tarkastus ja kolmen viikon päästä vuodon alkamisesta hcg.

¤ Oletteko odottaneet että yhdet menkat tulee välissä, vai aloittaneet yrityksen samantien?
- Yritys aloitettiin heti kun vuoto loppui. No oikeestaan aikasemmin koska pupuilun tuloksena vuoto alkoi uusiks, mutta kuitenkin...
 
heipä hei

Mur Murin puolesta pidän täällä peukkuja!! Älä vielä ihan kokonaan luovuta :hug:

Champion: todella ikävää kun tulehduksen vielä lykkäsi, :hug:
Tsemppiä ja piristystä jatkoon.
Kroppa voi hyvinkin vielä olla sekaisin.. Itse uskallan varovaisesti vatsa unelmoida että ehkä meillä sitten joksus kolmonen tulee.. Täällä ekan km:n jälkeen kesti 10kk ennen kuin tärppäsi.. että saa nähdä kuinka kauan joudutaan odottamaan nyt.. ellei kerkee mielikin jo matkanvarella muuttua.

Linnea ja An-nie: tervetuloa mukaan ja pahoittelut molemmille, :hug:

Luulen ( tosiaan siis vaan luulen ) että tässä vkl aikana saattaisi olla otollinen hetki.. tai sitten ei. Mutta sitä sen enempää seurailematta mennään. Pessimisti ei pety ja kunhan nyt edes kierto asettuis kohdilleen.. saa nähdä millasta haravaa tällä kertaa tehdään... viimeks oli miltei joka kierto eripituinen.
Ja itse jotenkin uskon että vaikka kuinka olisi just sopiva hetki jne jne, niin pitää olla kaikki tuurit ja viuhkat kohdillaan muutenkin. Ei lapsia tehdä.. niitä saadaan ;) :heart:

Itse tässä mietiskellyt taas parina viime päivänä että mitä sitä oikein haluaa.. nyt kun olen töissä ollut niin "aikuisten maailma" on kivan haasteellista välillä ja olen viihtynyt. Toisaalta välillä on aivan tuskaisen ikävä kotiin ja lasten luo.. pyörittämään sitä arkea.

peukutan täällä kaikkien loppukiertolaisten puolesta, että tuotte hyviä uutisia mahdollisimman paljon :)
 
An-nie, pahoitteluni että tähän ketjuun jouduit :hug: Noin varhasessa vaiheessa vuoto lienee melkein sama kuin menkoissakin, ehkä siksi ei jälkitarkastusta annettu. Oman mielenrauhan vuoksi kuitenkin kävisin tarkastuttamassa paikat ja jos kaikki ok, niin uusi yritys käyntiin. Mulla meni spontaanisti kesken noin rv 10 ja vuoto kesti 8 pvää. Jälkitarkastus oli 9. päivä km:stä, jolloin kohtu tyhjä ja sain luvan raskautua heti uudestaan. no, ehkäsyä ei käytetty, mutta tänään alkaneiden menkkojen perusteella ei tainnut olla ovistakaan, koska mitään ei tapahtunu tai sit kroppa ei ollu vielä valmis uuteen raskauteen.

Tsemppiä sulle! Ja käy jälkitarkastuksessa niin saat mielenrauhan :)
 
Kylläpä sua Champion nyt koitellaan :/ Voimahali sinne ja kaikille muillekin tarvitsijoille :hug:

Tervetuloa minunkin puolesta Linnea ja An-nie :wave: Pahoittelut kokemastanne.

¤ Oletteko muut varhaisen keskenmenon jälkeen käynyt tarkistuttamassa paikat että onko kunnolla tyhjentynyt? ja missä vaiheessa?
- Itse kävin viikon päästä km:sta ihan oman mielenrauhan vuoksi. Tosin sen jälkeen vuoto jatkui vielä n. 5 viikkoa enemmän ja vähemmän, vaikka kohtu oli ultran mukaan jo tyhjentynyt.

¤ Oletteko odottaneet että yhdet menkat tulee välissä, vai aloittaneet yrityksen samantien?
- Mulle lääkäri sanoi (spontaani km 6+1), että suosittelee odottamaan yhet menkat, mutta "ei ole mikään katastrofi, vaikka tulisikin ennen niitä raskaaksi". Suositteli nimenomaan sen takia, että raskauden kesto helpompi määrittää, jos odottaa ne yhdet menkat. Mutta näkeehän sen keston viim. ultrassa, joten jos kroppa tuntuu "palautuneelta" ja vuodotkin loppuneet, niin mun mielestä yrittämään vaan ;) Meillä mies halusi välttämättä odottaa ne yhdet menkat, "ettei sitten taas mee kesken" perusteella...itse olisin ollut heti valmis uuteen yritykseen.

Ootko mur-mur testannut uudestaan? Ja mitä kuuluu Capuccinolle?

Liinukalle paljon plussatuulia :whistle: Toivotaan, että tuot sen elokuun ekan plussan =)

ON: menkkoja EI VIELÄKÄÄN!! Missä ne viipyy?? Tein taas pari testiä :ashamed: , mutta negaahan ne oli. Vaikka kuinka niitä kääntelin ja vääntelin valoa vasten ja yritin nähdä niissä jotain, mutta ei. Toisesta otin jopa digikameralla kuvan ja sitä zuumailin parempien näkymien toivossa. Kaikkea tää epätoivoinen vauvakuume saa ihmisen tekemään :LOL: Jos mies ois nähny, niin ois varmaan toimittanu hoitoon samantien :LOL: Siinä zuumatussa kuvassa olin näkevinäni jonkun haalena punaisen kohdan, mutta mielikuvitusta se kuitenkin on.... vaikka tiesin, että mahikset plussaan tästä kierrosta minimaaliset, niin silti se vaan masentaa ja surettaa :'(
 
tääällä haamuillaan :heart: :p :D

Laitoin jo kuvaa tonne plussatestipinoon..Eli tooooosi haalee haamu tuli tänä aamuna, 8 dpo. Hirveesti en uskalla riemusta pomppia kun taas piti näin aikasilla päivillä testailla :ashamed:

Oireitakin piisaa, palelee, väsyttää, masussa vihloo, ja lämmöt on koholla..Sit tulee ah niin ihanaa valkovuotoakin enemmän kuin laki sallii :kieh:

Mä en vaan voi uskoa, että olis näin nopeesti tärpänny??? EN-VOI-USKOA!!!!
 
Kyllä siinä Harhaanjohtaja ihan selkeä vaaleanpunainen viiva näkyy! Varovaiset onnittelut :heart: Toivotaan, että pieni pysyy matkassa! (ja toi testin purkaminen on ihan normaalia meille hulluille kuumeilijoille :LOL: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanmar82:
Kyllä siinä Harhaanjohtaja ihan selkeä vaaleanpunainen viiva näkyy! Varovaiset onnittelut :heart: Toivotaan, että pieni pysyy matkassa! (ja toi testin purkaminen on ihan normaalia meille hulluille kuumeilijoille :LOL: )
:LOL: mies vaan nauro mulle, sanoi ettei perusta moisiin viivoihin yhtään mitään :snotty: no, niin se sanoi kun tytöstä ekat haamutestit tein, ja joutui nielemään puheensa :D Aion tosta syystä ostaa digitestin jos toi haamu lähtee vahvistumaan :kieh: sit sa selkeellä suomenkielellä herra insinööri tavata että mitä siinä lukee :xmas:
 
PERJANTAI 6.8




HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel.....................KM 03/10..............................KP 9/28
Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 19/26
NoBlood...................KM 06/10...............................KP 19/25-28
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 24/27
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 25/28-29
Sanmar82................KM 05/10...............................KP 31/27-30
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP /28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
An-nie......................KM 08/10




HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 12/26-33
Nallekarkki...........KM 06/10.....................................KP 12/28
Minsku82.............KM 07/10.....................................KP 16/29
Linnea82.............KM ?.............................................KP 20/31
jiinas....................KM4/10.......................................KP 22/27-32
liinukka83............KM 06/10.....................................KP 27/28-30
Catalia.................ES 01/10......................................KP /31-35
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP /29-40
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10





HAAVEISSA KOLMAS



nepula.................KM 07/10.......................................KP 2/28-32
Muutosta.............KM 03/10.......................................KP 5/28
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 11/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10..........................KP 12/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.......KP 16/26-29
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10........KP 23/21-26
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 23/35-50
ElliLei...................KM 05/10.......................................KP 30/29
Champion............KM 04/10.......................................KP 30/28
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
HelinäKeiju10......KM 07/10
Ruttuinen Rusina KM 07/10




HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 5/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10.........................KP 21/28-31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 16/26




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo


:heart: :heart:


2009


Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws, Cappuccino



[/quote]
[/quote]

 
Linnea ja An-nie, tervetuloa! An-nielle vastaan vielä, että minulla samoilla viikoilla (5+) KM:ssa kesti vuoto niin pitkään, että pääsin sillä perusteella lopulta ultraan, jossa varmistettiin että kohtu tyhjä. Mutta kauan sai odottaa, aina kun soitin neuvolaan/päivystykseen sanottiin vaan, että "kyllä se itsellään hoituu". :/

Harhaanjohtaja, toivotaan että viiva vahvistuu, varovaiset Onnittelut täältäkin! :heart:

Mä alan testailemaan ovista tänään, saa nähdä onko se yleensä silloin kun kuvittelen sen olevan ja vielä' tärkeämpää, onko sitä ollenkaan! Tänään olin labrassa otattamassa kilpirauhasarvot, tulokset saan keskiviikkona.
 
An-nie pahoittelut keskenmenostasi ja tervetuloa mukaan, kyllä se iloksi taas muuttuu usko pois =)
Harhaanjohtaja toivon NIIIIN että haamu vahvistuu.

Minun menkat ei oo vieläkään alkanu, huono olo on ollut muutamana yönä, uskalsin todeta sen vasta kun sitä oli jatkunu enemmän ko kaks yötä..nyt on vahva tunne että jos se sittenkin olisi SITÄ? Käyn tänään ostaan testin niin sittenhän se selviää kp30/29 joten enköhän uskalla jo testata, edellisestä testasin vasta kun oli viikon myöhässä. Jotenki en uskalla iloita tästä vielä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja An-nie:
Tähän ketjuun hyppäisin (voinko sanoa mielelläni? eeen...) mukaan, jos huolitte.

Eilen lähti pikkuinen tulemaan pois rv5+2, ja nyt vaan odottelen vuodon loppumista. Minua ei pyydetty jälkitarkastukseen (sanottiin ettei tarvitse käydä missään, luonto hoitaa homman), mutta poikkeuksetta kaikki joille olen asiasta kertonut ovat sanoneet että käythän sitten sellaisessa...

¤ Oletteko muut varhaisen keskenmenon jälkeen käynyt tarkistuttamassa paikat että onko kunnolla tyhjentynyt? ja missä vaiheessa? :|
¤ Oletteko odottaneet että yhdet menkat tulee välissä, vai aloittaneet yrityksen samantien?

Itse en jaksaisi odottaa yhtään... tuntuu että paras lääke tähän menetykseen olisi toivo uudesta mahdolisuudesta hyvinkin pian. :ashamed: Lukemani perusteella kaavinnan jälkeen pitäisi odotella yhden kierron verran, mutta muuten voisi aloittaa samantienkin?

Esikoinen olisi toiveissa..
Hei
Mä kävin yksityisellä ultraamassa että kaikki on hyvin,vaikka mulle sanottiin sairaalassa ettei tartteis..gyne ihmetteli sitä kun oli sanottu niin :headwall:
 
Tohon päivitykseen voi laittaa että km oli mulla 12/08
Huii... siitä jo niin pitkä aika. No me välillä unohdettiin koko yritys, oli elämässä niin paljon muuta. Mutta nyt taas aktiivisesti alettu kuumeilla vauvaa... Ei kyllä vielä niitä ovis tikkuja olla testattu tms, mutta koittanu laskea ite ovulaatiota jne :)
Jospa tämä tästä, varsin surullisen vuoden jälkeen. mieheni isä kuoli noin vuosi sitten :(
Plussa onnea kaikille :hug:
 
Tervetuloa uudet joukkoon ja pahoittelut keskenmenoista :hug:

Ihanaa kun saa nauttia taas lämpöisestä säästä :) Juodaan miehen kans tässä aamukahvia koneiden ääressä ja kohta ulos lasten kans B)

On hyvä fiilis vaikka hetkellisesti torstaina ehtikin tulla apea olo. EI menkkoja vieläkään ja se on nyt ainoa mikä oikeasti ärsyttää. Sais nyt alkaa |O Tai seljetä edes jotain muuta mut raskaudest en ole enää elätellyt haaveita etenkin kun toi antibioottikuuri on sellainen jota ei saa missään nimessä syödä raskauden ekalla kolmanneksella..

Meidän matka lähenee Turkkiin ja just tossa parhaan ystävän kans puhuttiin et voitais mennä joulukuussa jouluostoksille Englantiin ja toivottavasti ollaan mahat pystyssä molemmat jo silloin :D Laitetaan ukot istumaan pubiin ja itse shoppaillaan. Meillä kun asuu siellä ystäväpariskunta niin voidaan majoittua sinne kun meillä sopimus et aina vastavuoroisesti majoitamme toisiamme ja olivat meillä viimeksi viikon täällä juhannuksen tienoilla. Ja kun tiedän et jos soitan sinne et ollaan tulossa niin ne sekoaa sukkiinsa onnesta kun sanottiin alun perin et vasta ens vuonna :) Englannissa on muten mielettömän upeita ja edullisia äitiysvaatteita ;)

Jeps jakselkaahan kanssasisaret!! :heart:
 
Kiitos tsempeistä :heart: :flower: tän aamun testi oli yhtä hailukka kuin eilinen, joten kävin ostamassa predictorin early- testin. Alle viidessä minuutissa kaksi viivaa, ja testiviiva tossa vaan vahvistuuu vahvistumistaan :)

Mä niin toivon että tää pikkuinen jaksais pysyä kyydissä!!!
 
LAUANTAI 7.8




HAAVEISSA ESIKOINEN



durasel.....................KM 03/10..............................KP 10/28
Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 20/26
NoBlood...................KM 06/10...............................KP 20/25-28
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 25/27
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 26/28-29
Sanmar82................KM 05/10...............................KP 32/27-30
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP /28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
An-nie......................KM 08/10




HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 13/26-33
Nallekarkki...........KM 06/10.....................................KP 13/28
Minsku82.............KM 07/10.....................................KP 17/29
Linnea82.............KM 12/08......................................KP 21/31
jiinas....................KM4/10...................................... .KP 23/27-32
liinukka83............KM 06/10.................................... .KP 28/28-30
Catalia.................ES 01/10......................................KP /31-35
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP /29-40
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10





HAAVEISSA KOLMAS



nepula.................KM 07/10.......................................KP 3/28-32
Muutosta.............KM 03/10.......................................KP 6/28
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 12/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10..........................KP 13/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.......KP 17/26-29
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10........KP 24/21-26
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 24/35-50
ElliLei...................KM 05/10.......................................KP 31/29
Champion............KM 04/10.......................................KP 31/28
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
HelinäKeiju10......KM 07/10
Ruttuinen Rusina KM 07/10




HAAVEISSA NELJÄS



kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 6/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10.........................KP 22/28-31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 17/26




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo


:heart: :heart:


2009


Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws, Cappuccino



[/quote]
[/quote]

 
Harhaanjohtaja, kerro kun saa laittaa plussalistalle ja korkata elokuun! =)

Mamulis, pahoittelut keskenmenosta, tervetuloa!

ON Elämäni ensimmäinen ovistesti tehty eilen, ei tullut vielä edes haamuviivaa.
 
Harhaanjohtaja: Kävin noita uusimpia kuvia testeistä katsomassa ja kyllä se vaan vaikuttaa vahvasti siltä että vauva mahassa matkustaa... :heart: Onnea!! :hug:

Omaa napaa: Kaameet kidutuspäivät!!! Mä tiiän että te kanssasisaret ymmärrättä tän olon kun oottaa ja oottaa et alkaako ne menkat vaiko ei... :kieh: Joka vessakäynnillä jännittää että joko menkat on alkanu ja toivoo parasta että ei ois... :LOL: Noh tätä jännitystä nyt sit täytyy kestää vaan, ajattelin aikaisintaan tiistaina tai keskiviikkona testailla, jos niitä menkkoja ei siihen mennessä kuulu!! Sinne on vaan niin pitkä matka vielä... :ashamed:

Mitäs oletta mieltä, uskallanko tänään juoda parilasia viiniä? Kiertohan on nyt 28/ 28-30
 
se olis sit kp 1/28-31!!!!

Helpottavaa ja harmittavaa :ashamed: Ja aiemmat kun ovat lähteneet heti alulle. Tyhmää mut heti tuli mieleen et onkohan kaavinnasta tullut jotain vikaa ja mikä mussa on vikana.. Ja noi antibiootit vie vielä ruokahalutkin.. On nälkä mut tekee huonoa kun syö :headwall: Ei muuta kun vauvantekotauko päälle ainakin kuukaudeksi.. Ehken sit taas pääsee sinuiks oman kroppansakin kanssa..
 
Onnittelut tällehin puolelle Harhaanjohtajalle:heart::wave:
..nätin punaisia viivasiahan siellä näkyy=)..


Miulla vuoto sitten alkoi lauantaina aamusta:ashamed:..mutta parempi näin kuin jäädä odottelemaan usiaksi päiväksi selvää asiaa - pieni ei vain jaksanut tarrata kuin viikokon verran.

Päivystyksessä kävin hakemassa sen anti-D piikin kun olen RH negatiivinen veriryhmältäni.

Kattellaan jos se onni vielä minua kohtaisi ja raskaus kestäisi loppuun asti :)

Iso pahoitteluni saman kokeneille ja tänne kenties takaisin palanneille:hug:


Kaikille kovasti plussatuulia!!!:wave::heart:
 
Kiitos onnitteluista :heart:

Ja pahoittelut mur-mur, Champion,Mamulis :hug:

Omaa napaa: lämmöt huitelee "taivaissa", eli normaalin 36,2 sijaan aamulämpö on 36,6-36,8..Antaa aina mulle toivoa että homma jatkuu eteenpäin :) aina jos on menkat olleet alkamassa tai kiinnittymyinen ei ole onnistunut, lämmöt alkaa laskee kolmisen päivää ennen vuodon alkua. Mahaa kourii tosi menkkamaisesti, tulee viiltäviäkin kipuja välillä..Näitä siis joka raskaudessa ollut.. Samoin iltaturvotus |O ihan jotain järkkyä jo heti alkuunsa!

Hätähousuna tein aamulla clearbluen digin tuon eilisen predictorin innoittaman :D harakoillehan se meni, ja tulos oli "ei raskaana". Noo, se testi on mulle ennenkin antanut saman tuloksen kun neljä päivää aiemmin piti testata, ja pari päivää myöhemmin apteekin omalla sain jo kunnon viivat. Eli nyt mä vaan odottelen vielä pari kolme päivää, ja sit jos vielä yhden raaskis ostaa :p

Menkathan mulla pitäis alkaa vasta torstaina, eli nyt on 10 dpo, tai vaihtoehtoisesti rv 3+3. Katsellaan, sanoi tohtori :xmas:

Ihanaa sunnuntaipäivää kaikille!
 
Voiskohan tämän olon tulkita positiivikseksi testiksi... :eek: Join eilen lasillisen viiniä ja olen aamu viidestä saakka halaillut pönttöä ja kärsinyt nii-in järkyttävästä pahastaolosta etten muista kärsineeni varmaan koskaan... :ashamed: Nyt sitten niin harmittaa kun menin juomaan sen viinilasin :snotty: Mutta mistäpä sitä tiesi... :ashamed: Jos huomen aamulla koittaisin testin tehä kun ois 30/30 mittarissa... Ja pahinta tässä on tämän järkyttävän olon lisäksi se, että edessä ois 12 tunnin työpäivä joka alkaa vajon tunnin päästä... :x Se pitäis jaksaa pakertaa 4 tunnin yöunilla ja huonovointisena...yök... Aamun oon itkua tihrustanut ja manannut itseäni... :ashamed:

Mutta omasta kurjuudesta huolimatta, ihanaa sunnuntaita kaikille ja plussatuulia!!
 
Taitaa pahimmat pelot käydä toteen kun kovia alavatsakipuja on nyt seurannut verinen vuoto jo kolmatta päivää :'( Että muutama viikko kesti sitä ihanuutta, että on raskaana. Oon itkenyt silmät päästäni ja tää on mulle henkisesti tosi rankkaa vaikka oli vasta tuo 6vkoa täynnä :( Tuntuu niin väärältä, kun plussaa odotti niin mielettömän paljon, voi itku. Miten tästä taas noustaan?
 

Yhteistyössä