KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

Champion voi paska! pahoittelen :( olisin niin toivonut että edes sulla plussaisi.
Kitkat3 pahoitteleut sulle myös.
Itse en edes testaa, ihan turhaa kun ei mitään tuntoja ole, odotan vain että menkat alkaa.

Tosi vähän muuten tullu plussia nyt, mistähän se johtuu, ei kai vaan helteestä? No täällä päin ei edes ole ollut helteitä, ihan pliisu kesä.

No, nyt kaikki skarppaa seuraavaan kiertoon aivan tosissaan, jookos. =)

Mulla on sata % varma et täti tulee huomenna viim. ja tuhrua luultavasti iltaa kohden, sattuu ihan kauheasti! Oikeen kivat kipumenkat tulossa |O

Mutta olen onnellinen koska ainakin tiedän et ovis on ollut tiistaina ja me alettin yrittään vasta torstaina eli mussa ei ollut vikaa vaan ovis oli aiemmin kuten vähän epäilinkin :) Koska jos täti olis tullut vasta torstaina niin olisin varmaan jo huolestunut et onko mussa vikaa kun ennen tärpännyt heti :LOL: Mää meen nyt tyhmäilemään muualle :whistle:

MAANANTAI 2.8

HAAVEISSA ESIKOINEN

durasel.....................KM 03/10..............................KP 5/28
Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 15/26
NoBlood...................KM 06/10...............................KP 15/25-28
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 20/27
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 21/28-29
Sanmar82................KM 05/10...............................KP 27/27-30
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP /28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10

HAAVEISSA TOINEN

Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 8/26-33
Nallekarkki...........KM 06/10.....................................KP 8/28
Minsku82.............KM 07/10.....................................KP 12/29
jiinas....................KM4/10.......................................KP 18/27-32
liinukka83............KM 06/10.....................................KP 23/28-30
Catalia.................ES 01/10......................................KP /31-35
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP /29-40
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10

HAAVEISSA KOLMAS

Muutosta.............KM 03/10.......................................KP 1/28
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 7/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10..........................KP 8/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.......KP 12/26-29
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10........KP 19/21-26
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 19/35-50
ElliLei...................KM 05/10.......................................KP 26/29
Champion............KM 04/10.......................................KP 26/28
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
nepula.................KM 07/10
HelinäKeiju10......KM 07/10
Ruttuinen Rusina KM 07/10

HAAVEISSA NELJÄS

kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 1/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10.........................KP 17/28-31

HAAVEISSA VIIDES

HAAVEISSA KUUDES

Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 12/26

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo

:heart: :heart:

2009

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws, Cappuccino

[/quote]

kitikat3 ja champion halit molemmille!! :hug: :heart:

Täällä eletään kituutus päiviä, miten se aika voikin mennä hitaasti loppukierrosta? Mulla siis tätin pitäs kurvata paikalle akselilla la-ma, mikäli se kurvaa paikalle. Olo on aika ristiriitanen, toisaaltaan tuntuu että vois olla raskausoireita ( etoo, väsyttää, vuoroin hikoilen ja vuoroin palelee ennen kaikkea yöllä, mahaa juilii) mut toisaalta nää oireet voi olla menkka oireitaki... Malttamattomana ajattelin yrittää saanko etes haamua raskaustestiin, siis ihan taivs testiin en mihinkään herkkään testiin. Esikoiselta ei ainakaan testi täs vaihees tainnu plussaa näyttää, mut pitänee yrittää... :D Muutoin voiki sit testailla ma tai ti, mikäli täti ei ennen sitä kurvaa "ilahduttamaan"... Toisaalta toivos että olis raskaana, mutta toisaalta en etes jaksa uskoa että ekalla yrittämällä tärppäis, mene ja tiedä sitä sitten...

Plusspuhureita kaikille puhaltelee liinukka83

Taas oon ollu viikon nettipimennossa ja olipahan taas luettavaa!

Hirmusti vaaviliimaa Cappucinolle! Toivotaan, että plussa vahvistuu :heart:

Tää on kyllä todellakin ihan paska kierto kaikilla!! Voimahalit kaikile tädin vieraaksi saaneille :hug: Sovitaan, että ens kierrosta tulee sitten plussia kaksinkertainen määrä :wave:

Tuola pari sivua aikasemmin oli puhetta rintojen kipeytymisestä ennen menkkoja. Mulla ei ikinä oo tullu rinnat kipeiksi ennen menkkoja, mutta ennen plussaa se oli ensimmäinen oire, mistä ajattelin, että on kenties tärpännyt...Oon saanu sen käsityksen, että km muuttaa monella menkka- ja ovisoireita erilaisiksi, joten en usko, että kannattaa olla sen kummemin huolissaan siitä, jos joku ennen ollut oire ei enää tulekaan ennen menkkoja/oviksen aikaan.

Täälä on harvinaisen veemäiset tunnelmat: loma loppui ja eka päivä töissä loman jälkeen riittää jo itsessään aiheuttamaan **tuksen, ja kun siihen päälle lisätään pomon "haukut" heti aamusta siitä, että olen ennen lomaa jäänyt työtehtävissä "jälkeen" riittää aiheuttamaan super**tuksen |O Olisi niiiiin tehnyt mieli sanoa pomolle siinä vaiheessa, että "anteeks vaan, kun oli toi km tossa pari kk sitten, niin en hirveesti oo ollu oma itteni", mutta en sitten sanonut mitään. Jos pomo olisi nainen, niin ehkä oisin voinut jotain sanoakin...

Menkkoja ei vielä kuulu. Viime kierto oli 27 päivää, eli tänään vois alkaa niitä ootella. Tosin edelliset 2 viikon hehtomenkat ehkä pitkittää kiertoa...saas nähä. Huomaa vaan, että alkaa taas kuvitella itelleen kaiken maailman oireita. Aftoja useampi suussa (oli oire ennen plussaustakin), hiivatulehduksen poikasta (asiaa taatusti auttaa 2 viikon siteissä hautominen helteellä menkkojen aikaan), rinnat oli olevinaan arat (ei oo enää ) ,mahassa outoja tuntemuksia (oon kuitenkin vaan syöny jotain pilaantunutta grilliruokaa)...hulluksihan tässä tulee! Plussa tästä kierrosta ois niin minimaalinen mahollisuus, jo noiden ylipitkien menkkojen takia, eikä tässä muutenkaan oo lomakiireiltä keretty paljon peittoja pöllyttämään....joten yritän palauttaa itteni takas maanpinnalle :D

Ai niin! Krizze tosi kivaa kuulla sustakin taas ja että asiat sielä päin on jo paremmin =)

Sanmar82: Mä ajattelen ihan samoin tästä mun "oireilusta", tai kuvitelluista oireista... :LOL: Sitä oikeesti puolet näistä oireista kehittää ite omassa pääkopassaan... Mutta tsemppiä sinne plussaukseen, eihän sitä koskaan tiedä koska se tärppää... =)

Jänskättää ihan hirmuisesti kun miehellä on tänäänpääsykokeet! Hui :D Noh kyl sekin tossa ympyrää näyttää pyörivän eikä myönnä et jännittää :whistle:

Ei näy menkkoja.. Mahaa juilii, selkää juilii MUTTA vaikka olin 100% varma et jotain olis jo eilen alkanut tulla ulos niin ei näy. Mulla oli ihan hirvee kipukohtauskin eilen kun oikealle puolelle munasarjoja sattui sillai ihmeellisesti sykkivästi ja se oli tosi kurjaa. Rinnat sit kipeyty taas iltaa kohden ja mieskin jo totesi et onpas ne turpeat.. Vieläkin itää pieni toivo päällä vaikka nää menkkakivut on kyllä ihan todellisia ettei kantsis toivoa :ashamed:

Noh meen rintasäkyni kanssa nyt töihin.. Antakaa nyt joku edes plussa niin mullakin päivä kirkastuis |O :flower: B)

Täällä aamulla testailin hätäisenä ja en etes haamua saanu testiin... :ashamed: Menkkoihin tosin vielä viikko aikaa ja testissä luki että antaa luotettavan tuloksen sinä päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa, ei siis ollut mikään herkkätesti... Nooh mieli meni matalaksi joka tapauksessa, eikait se auta kuin ootella...

TIISTAI 3.8

HAAVEISSA ESIKOINEN

durasel.....................KM 03/10..............................KP 6/28
Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 16/26
NoBlood...................KM 06/10...............................KP 16/25-28
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 21/27
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 22/28-29
Sanmar82................KM 05/10...............................KP 28/27-30
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP /28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10

HAAVEISSA TOINEN

Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 9/26-33
Nallekarkki...........KM 06/10.....................................KP 9/28
Minsku82.............KM 07/10.....................................KP 13/29
jiinas....................KM4/10.......................................KP 19/27-32
liinukka83............KM 06/10.....................................KP 24/28-30
Catalia.................ES 01/10......................................KP /31-35
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP /29-40
tilda69.................KM 03/10
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10..............KM 04/10

HAAVEISSA KOLMAS

Muutosta.............KM 03/10.......................................KP 2/28
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 8/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10..........................KP 9/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09.......KP 13/26-29
Harhaanjohtaja...KM 10/01,12/08,02/09,07/10........KP 20/21-26
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 20/35-50
ElliLei...................KM 05/10.......................................KP 27/29
Champion............KM 04/10.......................................KP 27/28
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09
Riinu....................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10
nepula.................KM 07/10
HelinäKeiju10......KM 07/10
Ruttuinen Rusina KM 07/10

HAAVEISSA NELJÄS

kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 2/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10.........................KP 18/28-31

HAAVEISSA VIIDES

HAAVEISSA KUUDES

Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 13/26

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo

:heart: :heart:

2009

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws, Cappuccino

[/quote]
[/quote]

Ninnataren viesteistä innostuneena pyysin työterveyslääkärin kautta lähetteen kilpirauhaskokeisiin. Sanoin sille ihan rehellisesti, että koska tämä lapsenhankinta on osoittautunut niin vaikeaksi, enkä tätä menoa pääse julkisella puolella tutkimuksiin vielä aikoihin (vuosi tuloksetonta yritystä tai kolme keskenmenoa, siihen voisi pahimmillaan mennä kolme vuotta ennen ku jompi kumpi täyttyy...) niin haluan sulkea pois ainakin sen mahdollisuuden. Lääkäri oli tosi ymmärtäväisen oloinen (vaikka oli mies!) ja laittoi heti lähetteen. Sanoi vielä että "päästään asiassa vähän eteenpäin". :) Lisäksi ovistestit tuli, joten NYT toivottavasti tulisi jotain selvyyttä, miksi tää on niin vaikeaa...

Mulla taitaa olla kp 1. On tullut tosi tosi tosi vähäistä tuhrua pikkarin suojaa. Eli kierto on sit 26-28 kun nyt jäi väliä 26 päivää. Ilkee olo kun rintoja särkee ja koko ajan sellainen tunne et maito nousee rintoihin :eek:

Täällä otettu taas "järeät" aseet käyttöön! Greippimehu lähti kaupasta mukaan ja raskausvitamiineja olenkin syönyt kokoajan. Mulla on tärpännyt aina mehukierrosta ja toiveena on, että tälläkin kertaa :) Cb ovistesti odottaa kaapissa kunhan päästään sinne asti.

Olipas paljon kerenny tulla lukemista. Oltiin reissussa ja tietysti vielä oviksen aikaan. No pupuiltu on kyllä joka toinen päivä eli pitäs teoriassa riittä vaan aina niin hirveellä kiirellä, että heti peseytymään. Tais mennä mahikset siinä, no ens kierto olis toivottavasti jo lääkärin avittamana. Minä oottelin, että plussia olis paljon tullut sinä aikana kun olin poissa vaan mitä vielä. Nyt tytöt plussaamaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Imoen:
Ninnataren viesteistä innostuneena pyysin työterveyslääkärin kautta lähetteen kilpirauhaskokeisiin. Sanoin sille ihan rehellisesti, että koska tämä lapsenhankinta on osoittautunut niin vaikeaksi, enkä tätä menoa pääse julkisella puolella tutkimuksiin vielä aikoihin (vuosi tuloksetonta yritystä tai kolme keskenmenoa, siihen voisi pahimmillaan mennä kolme vuotta ennen ku jompi kumpi täyttyy...) niin haluan sulkea pois ainakin sen mahdollisuuden. Lääkäri oli tosi ymmärtäväisen oloinen (vaikka oli mies!) ja laittoi heti lähetteen. Sanoi vielä että "päästään asiassa vähän eteenpäin". :) Lisäksi ovistestit tuli, joten NYT toivottavasti tulisi jotain selvyyttä, miksi tää on niin vaikeaa...
Tosi hienoa, että sait lähetteen labraan!!! Nyt sitten vaan rekisteröitymään tuolle kilpparipalstalle. Sieltä voit käydä lukaisemassa kaikkea tähänkin aiheeseen liittyvää, ja osaat sitten vaikka vaatia koelääkitystä jos arvot eivät ole kohdillaan. Lääkärit nimittäin usein eivät ymmärrä tuota sairautta vaikka lääkäreitä ovatkin. Tuolta palstalta löytyy kymmenittäin asian experttejä :)

Alkuperäinen kirjoittaja krizze:
ninnatar: kiitos tosta listasta, sieltä löytyi niin moni oire, jota oon luullut 'normaaliksi' vuosikausia. lähetin jo sähköpostia foorumin ylläpitäjälle, koska en saa sivua auki.
Toivottavasti saat sivut pikaisesti auki :) On siellä vaan sen verran mielenkiintoista ja tärkeää luettavaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Muutosta:
Täällä otettu taas "järeät" aseet käyttöön! Greippimehu lähti kaupasta mukaan ja raskausvitamiineja olenkin syönyt kokoajan. Mulla on tärpännyt aina mehukierrosta ja toiveena on, että tälläkin kertaa :) Cb ovistesti odottaa kaapissa kunhan päästään sinne asti.
Missä kohtaa kiertoa ko. juomaa olisi hyvä alkaa vetelemään? Ja mihin asti? :)

Ninnatar:Juon yhden lasillisen/pvä valion mehua menkkojen ensimmäisestä päivästä ovulaatioon asti. Olen huomannut sen auttavan alapään elinoloja simoille suotuisammiksi ja limat erottuu ainakin mulla paremmin. Jospa nytkin kävis tärppi mikä tosin edellyttää myös, että mies on silloin kotona kun on reissuhommissa ma-to :)

Tsemppiä kokeiluun!

Yhteistyössä