Taas oon ollu viikon nettipimennossa ja olipahan taas luettavaa!
Hirmusti vaaviliimaa
Cappucinolle! Toivotaan, että plussa vahvistuu :heart:
Tää on kyllä todellakin ihan paska kierto kaikilla!! Voimahalit kaikile tädin vieraaksi saaneille :hug: Sovitaan, että ens kierrosta tulee sitten plussia kaksinkertainen määrä :wave:
Tuola pari sivua aikasemmin oli puhetta rintojen kipeytymisestä ennen menkkoja. Mulla ei ikinä oo tullu rinnat kipeiksi ennen menkkoja, mutta ennen plussaa se oli ensimmäinen oire, mistä ajattelin, että on kenties tärpännyt...Oon saanu sen käsityksen, että km muuttaa monella menkka- ja ovisoireita erilaisiksi, joten en usko, että kannattaa olla sen kummemin huolissaan siitä, jos joku ennen ollut oire ei enää tulekaan ennen menkkoja/oviksen aikaan.
Täälä on harvinaisen veemäiset tunnelmat: loma loppui ja eka päivä töissä loman jälkeen riittää jo itsessään aiheuttamaan **tuksen, ja kun siihen päälle lisätään pomon "haukut" heti aamusta siitä, että olen ennen lomaa jäänyt työtehtävissä "jälkeen" riittää aiheuttamaan super**tuksen |O Olisi niiiiin tehnyt mieli sanoa pomolle siinä vaiheessa, että "anteeks vaan, kun oli toi km tossa pari kk sitten, niin en hirveesti oo ollu oma itteni", mutta en sitten sanonut mitään. Jos pomo olisi nainen, niin ehkä oisin voinut jotain sanoakin...
Menkkoja ei vielä kuulu. Viime kierto oli 27 päivää, eli tänään vois alkaa niitä ootella. Tosin edelliset 2 viikon hehtomenkat ehkä pitkittää kiertoa...saas nähä. Huomaa vaan, että alkaa taas kuvitella itelleen kaiken maailman oireita. Aftoja useampi suussa (oli oire ennen plussaustakin), hiivatulehduksen poikasta (asiaa taatusti auttaa 2 viikon siteissä hautominen helteellä menkkojen aikaan), rinnat oli olevinaan arat (ei oo enää ) ,mahassa outoja tuntemuksia (oon kuitenkin vaan syöny jotain pilaantunutta grilliruokaa)...hulluksihan tässä tulee! Plussa tästä kierrosta ois niin minimaalinen mahollisuus, jo noiden ylipitkien menkkojen takia, eikä tässä muutenkaan oo lomakiireiltä keretty paljon peittoja pöllyttämään....joten yritän palauttaa itteni takas maanpinnalle
Ai niin!
Krizze tosi kivaa kuulla sustakin taas ja että asiat sielä päin on jo paremmin =)