Menkat kesti 2 päivää ja vuoto oli tosi vähäistä, ei ihmekkään siis kun ei vauva pysynyt matkassa, ei ollut kiinnityspintaa. Noh, uusi kierto ja uudet kujeet Toivottavasti limis vahvistuu. Pitää vissiin alkaa siemailla greippimehua
Minulla ja monella muulla km:n jälkeen kropan toiminta on muuttunut täysin, joten välttämättä kyseessä ei ole mikään hälyyttävä juttu.Alkuperäinen kirjoittaja durasel:ElliLei Mulla on ihan sama juttu ton rinta arkuuden kanssa,km jälkeen ei enää ole ollut..
Oletko käynyt lääkärissä tms.. kysynyt mistä johtuu??mä ajattelin että menen ensi kuussa käymää ja kysyn mikä hormoni puuttuu kun ei rinnat enää tule araksi ennen mensui...
olen googlattanut asista mutta en ole löytänyt mitään ,ja olen siitä täälläkin kysellyt.. :wave: :saint:
Kilpparisairauksista on olemassa tosi hyvä ja aktiivinen foorumi www.kilpirauhas.info Sieltä saa rekisteröitymällä mielettömästi tietoa, apua ja neuvoja Foorumia kannattaa muidenkin käydä lukemassa, koska kilpparisairaudet ovat suomalaisten kansantauti ja usein lääkärit eivät tunnista oireita, vaan määräävät esim. masennuslääkkeitä. Kilpparisairaudet saattavat myös estää raskautumisen, joten asiaa kannattaa tutkia. Perusoireita ovat:Alkuperäinen kirjoittaja krizze:lisäksi mun 'perhelääkäri' passitti mut kaikennäköisiin testeihin kun kuuli uudesta keskenmenosta. en usko että sieltä mitään löytyy, mutta eipä niistä haittaakaan voi olla. oon viime aikoina lukenut lisää keliakiasta ja oireiden perusteella mulla saattaisi hyvinkin olla kilpirauhasongelmia myös.
hyvää kesänjatkoa kaikille ja toivottavasti niitä pysyviä plussia tulisi kaikille
erityinen plussapyörremyrsky kaikille 'vanhoille' palstailijoille :heart: