Heipparallaa! Koneella en ole ehtinyt käymään, joten olen ihan pihalla kuvioista, mutta yritän päivittyä tässä lähipäivinä kuitenkin. Onnittelut kaikille plussanneille ja halit tarvitsijoille!!
Nopsaan yritän päivittää omat kuulumiset. Meillä oli siis ultra klinikalla kun inssiin ollaan menossa, mutta kolme ultraa kävin, viimeistä ennen napsin Femareita ja tulos oli lähes sama: ei johtofollia eikä oikein hyvin kasvaneita muutenkaan. Tämä kierto jätettiin siis suosiolla väliin. Jänskää tässä on se, että mietityttää oliko tää kierto nyt sitten yksi harvoista, joissa en ovuloi tai on muuten häikkää vai onko jotain häikkää sitten mulla yleensäkin...? Hyvä puoli tässä oli se, että kun lääkäri totesi ovulaatiossa olevan häikkää niin päästiin saman tien sitten kela-korvausten piiriin. Alunperinhän meille ei kuuluisi kela-korvausta, koska naisparin hedelmöityshoidot eivät ole korvattavia, itse asiassa tiedän tapauksiakin, joissa kela-korvattavuutta ei ole myönnetty, vaikka olisikin ongelmia kierron ja raskautumisen suhteen. No joo, näin siis täällä. Tää kierto on ollut muutenkin kumma, välivuotoja on tullut, mulla ei koskaan tuhruttele edes kierron aikana menkkojen jälkeen, mut nyt on ollut kaikkea outoa. Kipuiluja myös, muttei sitten mitään kuitenkaan ole tapahtunut.
Eilen luulin, että menkat alkoi, mutta vähäinen vuoto alkoi ja loppui samantien. Klinikka heinäkuun kiinni, joten elokuussa sitten hommiin päästään. Palailen tässä lueskelemaan ja kommentoimaan juttujanne, hitsi kun olen ihan pudonnut jutuista, mutta enköhän taas saa juonesta kiinni...
Helteisin terkuin lomaileva Catalia