Huh, olipas taas tkstiä, kun en muutamaan päivään oo kerenny täälä käydä.
Repa onnea hienoista ultranäkymistä :flower: Kiva, kun kävit kertomassa
Tervetuloa ja pahoittelut kokemastasi
Susa91 Toivottavsti et viivy täälä kauaa, vaan uusi plussa tulisi nopeasti :hug:
Riinulle ISO :hug: Elämä on välillä niin helvetin epäreilua. Oon todella pahoillani, että jouduit taas tänne. Voimia!
Jenkkivaimo Mulla kävi ihan samanlailla, että ekaa kertaa kun km:n jälkeen päästiin pupuilemaan, niin hulahti punasta verta ihan kunnolla sen jälkeen. Sen jälkeen ei moista ilmiötä ole ollut. Ja toi paksu limaklöntti/riekale kuulostaa myös kovin tutulta. Mulla tuli kanssa sillon ihan loppuvaiheessa kmvuotoa ihan hillittömän kokonen, paksu punanen hyytymäklöntti ja nauroinkin yksinäni vessassa, että ei mikään ihme, että aina vaan vuotaa, kun tollanen ollu "tukkeena". Siitä meni vajaa viikko vielä ja sit vuoto loppui kokonaan.
ON. Oon taas ihan ihmeissäni tän kroppani kanssa täälä. Nyt siis ollu n. 1,5 viikkoa vuodotonta elämää. Tänään sit aamulla huomasin TAAS verta, tosin ihan menkkamaisen näköistä. Laskin, että siitä viimesen vuodon alkamisesta, (jonka ajattelin, että ois ollu lopulta menkat) ois tänään 27 päivää. Eli periaatteessa sopis hyvin kuvaan, että nää ois nyt menkat. MUTTA ongelma on se, ettei se vuoto nyt kuitenkaan tykännyt alkaa kunnolla. Aamun jälkeen tullu muutamaan siteeseen jotain, mutta pyyhkieessä ei oikeestaan mitään...Et voiko nää olla menkat, jos nää on näin niukat? Tosin jos tässä ollaan oltu vuodotta vaan se 1,5 viikkoa, niin ei kai sinne siinä ajassa hirveesti voi muodostua sitä limakalvoa, joka vuotais. Vai mitä mieltä ootte?