KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

Se ois sit kp1! :'( Eli ei vieläkään tärpänny, alkaa tuntuun ettei taideta sitä neljättä saada! :( Nyt on mieli maassa, mikäköhän vois piristää? Tekis mieli mennä sänkyyn, vetää peitto korviin ja pysyä siellä koko päivä, mut eipä onnistu ku ei noi meijän lapsoset anna mun nukkua. Kai se on pakko ruveta ruokaa vääntämään ja yrittää pysyä kasassa. Huomenna kun mennään kyläileen, tiedän et taas meille esitetään se jo niin kulunut kysymys, et koskas teijän perhe kasvaa. :'( :'( :'( Parempaa plussa onnea muille loppukiertolaisille!

Aurinkoista ja hikisen kuumaa päivää kaikille! B) ON: Menkat alko siis eilen, ja ovat oikeesti mulle ihan oudot. Normaalisti vuoto on kirkkaan punasta/vaalean punertavaa, mut tällä kertaa vuoto on lähes mustan punasta ja oon viime yön ollu niin kipeä etten nukkumaan pystyny ku muutaman tunnin. Eli tää päivä menee puoliunessa palloillessa. Onneks ei sit lähetäkään kyläileen, ku kyläpaikan lapset on mahataudissa, ois kyl ollu kiva nähdä, mut joku toinen kerta sit. Nyt täytyy lähtee vaihtaan lasten uima-altaaseen vesi, ku on sen verran kauheassa kunnossa et muksuilla on sinne nyt pottikielto. Toivottavasti noi kipuilut nyt alkas helpottaan ni jaksas tän päivän. Heippa! :wave:

3.7. LAUANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 11/
NoBlood...................KM 06/10...............................KP 16/25-28
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 19/28-29
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 20/27
durasel.....................KM 03/10..............................KP 26/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP 64/28
Ninnatar...................KM 05/09
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10

HAAVEISSA TOINEN

Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 7/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 8/26-30
jiinas....................KM4/10........................................KP 17/27-32
Catalia.................ES 01/10......................................KP 35/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 36/40-42
tilda69.................KM 03/10......................................KP 42/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 44/29-40
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 57/31-40
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10
miimii10..............KM 04/10
liinukka83............KM 06/10

HAAVEISSA KOLMAS

Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 4/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10........................ KP 6/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 10/26-29
ElliLei...................KM 05/10......................................KP 24/29
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 31/35-50
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09

HAAVEISSA NELJÄS

kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 2/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 14/31

HAAVEISSA VIIDES

HAAVEISSA KUUDES

Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 7/32

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion, Danjuska

:heart: :heart:

2009

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma, Muutosta

[/quote]

[/quote]

Siirryn nyt tähän ketjuun!
Elikkä minä olin jo viikoilla 10+ kun keskenmeno tuli juhannuksena.

Nyt sitten uuteen yritykseen :)
Mitä olette mieltä kun ihan vastahan tuo keskenmeno oli niin miten nopeastihan plussailla vois?

Susa91 Pahoittelut ja tervetuloa joukkoon!

Kitikat3 Oon pahoittelut ja kyl teillä vielä tärppää! :hug:

).( terveuiset reissun päältä B) Säät suosi meitä! Ei vieläkään menkkohja ja äsken tein testin ja ihna negaa näytti. Tiistaina tulee siis kuusi viikkoa kaavinnasta.. Huoh |O Tosi kovia repäsykipuja on molemmin puolin ja juilii ihan kun menkat alkais mutta en mä jaksa enää uskoa raskauteen.. Harmittaa aika paljonkin se et toi testi oli nega kun jotenkin niin sellainen olo et olis ollut plussa. Oon muutenkin ollut kauhean väsynyt ja iltasin tekee huonoa ja on sellainen hieman krapulainen olo mut luulen et hormonit tekee kepposiaan mun kohdalla. Ekat kunnon menkathan nää olis keskenmenon jälkeen jos ei sitä kauheaa vuotoa oteta laskuun joka oli toukokuussa. Jos ei ens viikolla menkat ala niin teen uuden testin ja sit soitan lääkäriin. Pakkohan noiden menkkojen joskus on alkaa!! |O

jenkkivaimo
On tunteet niin pinnassa ja hermo kireellä että tulee taas pelkkää omaa napaa, pahoittelen. Johonkin pakko saada purkaa.

Eli mulla tosiaan oli neljä viikkoa normaalia jälkivuotoa, sit kaks viikkoa taukoa kunnes alkoi nää "menkat". On nyt kestäneet neljä viikkoa niin, että useemman kerran ollut niin vähäistä vuotoa (tai vuoto jopa loppunut kokonaan 12-24 tunniksi) että oon pari kertaa jo luullut että nyt se loppuu. Noh, eilen näytti oikeesti siltä että tää olis loppumassa kokonaan, ja tänään sit kahden viikon tauon jälkeen pupuiltiin (kahesti). Alle tunti seksin jälkeen tuntui lämpimältä housuissa ja aattelin että "tavara" tulee ulos ja kävin vessassa niin täysin kirkasta verta hulahtanut oikein kunnolla. Sit kävin siinä vessassa niin ainakin 2 cm pitkä ja varmaan 1 cm paksu (ellei isompikin) hyytymä tipahti pönttöön. Mitä helvettiä tää nyt tarkottaa??!! :eek: Sainko mä uuden keskenmenon vai oliko toi nyt se "pala" mikä näkyi ultrassa silloin kun vuoto ekan kerran loppui?? Jos se oli se "pala" niin sithän vuodon pitäis kaiken järjen mukaan nyt loppua, kun kaikki on ulkona, vai? Luoja että tää oon turhauttavaa!

Oltais edes Suomessa niin pääsisin tarkistuttamaan tilanteen. Täällä en pääse mihinkään kun ei oo vieläkään vakuutusta. Saatanan jenkit.

Susa, mulla edellisessä km meni 6kk seuraavaan plussaan. Nyt saas nähä miten käy, huhtikuussa tehtiin lääkkeellinen tyhjennys..

Kitikat3, :hug: tsemppiä ja täydellä latauksella taas uuteen kiertoon!

Jenkkivaimo, kylläpä sulla inhottava tilanne. Toivotaan että nyt alkais helpottaan ja loppuis vuotelu ku "riekale" tuli ulos

Täällä varmaa parhaat päivät käsillä.. lomafiiliksissä ollaan oltu aktiivisia B) Toiveet korkeella piinaillaa sitten parin viikon päästä!

moikkati

Kitkat: :hug: Toivottavasti mieli jo parempi.

Jenkkivaimo: ai siellä pitää olla vakuutus että pääsee jonnekkin?? Jospa se vuoto nyt loppuis.. jos on siis johtunut siitä hyytymästä/riekaleesta.

champion: on niiiiin syvältä odotella menkkoja/raskautimista kun ei tiedä yhtään missä menee oman kropan suhteen :headwall:

itselle tuli kai 6vk täyteen lääkkeelisestä.. vaiko 5.. en ole ihan varma.. ja miltei samanverran kaavinnasta.. taas pari pv:ää sitten yks kaks tuli veristä limaa, mutta vain yhden päivän.. ota tästä nyt sitten selvää *ärrinmurrin* vois alkaa kierto niin ei koko aikaa tartteis pelätä että millon on joka paikka veressä.. olis joku suurinpiirteinen tieto. mahaa kyllä juilinut mutta jos oikein muistan niin tätä samaa juilimista oli kk tolkulla edellisen km:n jälkeenkin ja jomottelee tuonne aivan alaskin.
kaippa sitä jonkun vk:n päästä vois varulti testin tehdä jos ei ala mitään näkymään.

Minnäi: täällä peukut pystyssä teidän puolesta :D

Susa: :hug: ja tervetuloa joukkoon. Täällä on ihanaa porukkaa :)
kaippa se on yksilöllistä tuo raskautuminen.. itsellä kesti ekan km:n jälkeen n.10kk ennen kuin plussa tuli ja saatiin pieni prinsessa :heart:

nyt nukkumaan.. huomenna vielä töitä ja sitten viimein muutama vapaa :D
mattoja pesten ja sitten oli suunitelmissa viedä naperot joko särkille tai jukuparkkiin.. saas nähdä mitä keksitään B)

Lämmöt romahti ja ovistesti näyttää taas hailakkaa viivaa, eihän nyt kahta ovista voi olla yhellä kierrolla viikoin välein. Harmittaa koska jos nyt on taas ovis niin kierto vaan pitkittyy eikä pääse todelliseen yritykseen kun ei oo kierrosta mitään tietoo. Ja saa sitten koko ajan pelätä millon housut värjäytyy punaseks joten valkeet housut on kokonaan pannassa. Ollaanpa sitten mustilla housuilla kun hellettä on 30 astetta. Tietäis edes viikon koska täti meinas tulla.

5.7. MAANANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 13/
NoBlood...................KM 06/10...............................KP 18/25-28
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 21/28-29
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 22/27
durasel.....................KM 03/10..............................KP 28/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP 66/28
Ninnatar...................KM 05/09
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10

HAAVEISSA TOINEN

Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 9/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 10/26-30
jiinas....................KM4/10........................................KP 19/27-32
Catalia.................ES 01/10......................................KP 37/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 38/40-42
tilda69.................KM 03/10......................................KP 44/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 46/29-40
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 59/31-40
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10
miimii10..............KM 04/10
liinukka83............KM 06/10

HAAVEISSA KOLMAS

Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 6/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10........................ KP 8/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 12/26-29
ElliLei...................KM 05/10......................................KP 26/29
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 33/35-50
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09

HAAVEISSA NELJÄS

kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 4/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 16/31

HAAVEISSA VIIDES

HAAVEISSA KUUDES

Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 9/32

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion, Danjuska

:heart: :heart:

2009

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma, Muutosta

[/quote]

SuSa91 pahoittelut keskenmenosta, mulla oli myös viikolla 10+ ensimmäinen. Uusi plussa tuli 3 kk kuluttua mutta ei kestänyt ku 5+ viikolle, ja siitä on nyt jo puoli vuotta. Tervetuloa kuitenkin, kerro mihin kohtaan listalla laitetaan, jos haluat listalle. :)

Sorry nyt tulee omaa napaa....

Mut meikäläinen plussasi!! Apteekin omalla ja plussa tuli samantien alle 30 sekunnissa :D ja iltapäivä pissasta.... ei meinaa uskoa enkä uskokaan vaan lähden ostamaan digitaalisen ja varmaan pari muutakin merkkiä!! Voi kun tämä vaan olisi terve ja jaksaisi kyydissä 9 kuukautta :heart:

SuSa91 tervetuloa ja pahoitteluni! :hug: Toivottavasti vierailusi täällä olisi lyhyt! miiak Onnitteluni plussasta! Pienokaiselle tarrasukkia jalkaan! :heart: :flower: ON: Täälläelämä taas hieman valoisampaa, jotenkin nyt kuukausi kuukaudelta on vaan tuntunut vaikeammalta. Edellisestä km:sta on jo kulunut yli vuosi, eikä tunnu mitään tapahtuvan. :( Mut ehkä vielä joskus saan pienen nyytin syliini pitkääkin pidemmän odotuksen jälkeen! Tänään on kivaa olla kotona, imuroin, moppasin ja sain laitettua lattialle ihanat mäntysuovalta tuoksuvat puhtaat matot (se on tietysti eri asia kuin kauan puhtaana pysyvät)! :) Nää taitaa olla näitä kotiäidin pieniä iloja!! Plussatuulia puhaltelen teille kaikille +++++++++++++++++++++++ :whistle:

Mä putosin takaisin tänne... voi paskan paska!

Joku ehkä muistaakin, plussasin kesäkuussa ja nyt ois ollut 7+5 kasassa... Tänään alkoi yhtäkkiä kova vuoto ja lähdettiin sairaalaan. Kipuja ei ole, tämä tuli ihan puun takaa. Siellä ei näkynyt enää sykettä (vaikka 4 päivää sitten kuului syke varhaisultrassa, tosin mitat olivat hieman liian pienet, 5mm pituus ja viikot vastasivat 6+3, lääkäri suositteli toista ultraa ja oli hieman huolestuneen oloinen, vaikka sanoi ettei hän kovin huolissaan ole) ja nyt lääkäri totesi "ilmeinen keskenmeno käynnissä". Voi että mua ottaa päähän! Tämäkin vielä! Mitä vielä? Elämä on kyllä tosi epäreilua.

Päivittäjä voi lisätä mut listalle (Riinu, KM2/07, KK11/09, KM7/10, kolmatta lasta kovasti kaivataan, eläviä on yksi ja yksi enkelipoika). Ei tässä muu auta kuin aloittaa alusta. Kuinka kauan teillä jälkivuoto on kestänytkään? Mulla on kontrolliultra ens ti, odotetaan jos tyhjenisi itsestään.

Voi että ottaa päähän!

R

Onnea miiak! Ja parempaan onnea tälle kerralle :heart:

Riinu :hug:

Täällä ei mitään uutta, lomafiilista ja lämmintä riittää :heart:
Jonkun verran on tässä tullut mietittyä et kuinka sitten sen pelon/ressin kanssa sitten pärjää alkuraskaudessa jos/kun se plussa tulee. 12vko järetöntä hormoonitunnemyrskyä, oijoijoi... Mutta jos/kun kaikki meneekin sitten hyvin niin on se alkuhysteeriys kuiten sen arvoista ollut.

Heippa!

Täällä on pidetty vähän taukoa tästä palstasta kun on mieli ollut maassa!
Tilasin ovulaatiotestit niin saa tietoon milloin on paras aika! :)

Toivotaan että ei ihan kamalan kauan jouduta odottomaan että uusi raskaus tulee.. :)

eli meillä tuli keskenmeno kesäkuussa 2010

Heippa!

Täällä on pidetty vähän taukoa tästä palstasta kun on mieli ollut maassa!
Tilasin ovulaatiotestit niin saa tietoon milloin on paras aika! :)

Toivotaan että ei ihan kamalan kauan jouduta odottomaan että uusi raskaus tulee.. :)

eli meillä tuli keskenmeno kesäkuussa 2010

Miiak onnea hirmuisesti!! :flower:

Riinu pahoittelut :hug:

).( mää en tiedä mitä ihmettä mun kropassa tapahtuu.. Joka toinen päivä tuntuu et olisin raskaana ja joka toinen päivä taas on sellainen olo et täti tulee. Kuus viikkoo kaavinnasta ja menkkoja ei näy. Mulla on ollut raskausoireena orgasmiherkkyys ja sitä tuntuu taas löytyvän. Rinnat on kipeet ja tulee yli rintaliiveistä, mut ei silti yhtä kipeet kun viimeks raskautuessa. Ja kn on ihan supussa ja kii eli ei enteile kyl sen puolesta tätiä. En vaan jaksa testata ennen loppuviikkoa uudelleen kun noi hiton testit maksaa kohtalaisesti. Aloin laskeskella et mulla on varmaan nyt kierto niin et olis 26/28 tällä hetkellä jos kropan oireisiin ja kalenteriin on uskomista. Tää siis laskettu sen perusteella mitä olis lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen menkat ja sit kaavinnasta kaks viikkoa oli pientä tiputtelua ja menkkakipuja jotka laskelmoin et ajallisesti olis ollut menkat sillon edellisten mukaan mut tietty kaavinnan jälkeen ei ollut mitään mitä tulla ulos. Jos ei perjantaina oo menkat alkaneet eikä ala viikonloppuna ja testit näyttää edelleen negaa niin sit pitänee maanantaina soitella jo lääkäriin ja kysellä et onkohan mulla kaikki ihan hyvin.. Huoh..

Riinu Pahoitteluni! :hug: durasel :hug: ON: Menkat onneks ohi, nää helteet ja menkat on mulle tosi huono yhdistelmä. Koko alapää on ihan verillä kun siteet hautoo, jospa nyt rupeis helpottaan ku ei tarvi enää kulkea "rätti" housuissa. Mun pitäs tällä viikolla käydä kyselemässä töitä, siis kesätöitä (työkkärin käskystä)! Mut en vaan tiedä mihin noi mukelot laittas hoitoon jos töitä saisin (työt alkas heti), ku tuo meijän kunnan päivähoitotoimisto on suljettu heinäkuun ajan! Mies on töissä pitkää päivää, anopin lomakin loppui juuri, appiukko on päivät kaivamassa jotain talonpohjaa tai vastaavaa ja mun oma äitini on lähdössä lomareissulle, joten eipä niistäkään hoitoapua saa! Mut ehkä saan nuo mukelot johonkin jos töitä saisin, pakkohan se työ on pakko ottaa vastaan jos sen sais ku muuten katkee rahan tulo. Syksyllä ois näillä näkymin alkamas toinen työ johon olen hakenut jo aiemmin, mut pakkohan se on tuo kesätyökin vastaanottaa jos sitä mulle tarjotaan (vaik ei ole ihan unelma paikka)! Anteeks taas marmatukseni joka asiasta!

MiiaK onnea :flower:

Champion voi että, toivotaan että sulla alkaisi kierto ja kroppa normalisoitua. tai olisit sitten raskaana :)

Mulle ei kuulu mitään uutta..nyt vaan taas koitetaan hommailla joka päivä nää pari viikkoa.. mutta viime ja toissa kuussa ei ainakaan tuottanut tulosta..mutta jospa nyt tästä kierrosta tärppäisi..muuten saan tyytyä vain koiranpentuun, joka meille hyvin todennäköisesti tulee =)

Yhteistyössä