jenkkivaimo
liinnukka83: Mulla kesti tyhjennysvuoto noin 4,5 viikkoa (synnytyksen jälkeinen vuoto kesti kanssa noin 4 viikkoa). Kun tyhjennysvuoto loppui, kahden viikon päästä alkoi menkat, jotka alkoi normaaleina, mutta eivät sitten loppuneetkaan. Huomenna kolme viikkoa jatkunut tää tuhruvuoto, eilen itse asiassa oli taas kevyesti veristä vuotoa. Viikko sitten oli yksi vuodoton päivä, jolloin oli (paljon) seksiä, mutta seuraavana päivänä tuhruttelu alkoi taas... Joku täällä sanoi, että oli 3 päivän tauko ja sit alkoi "toiset" menkat, voisko tää olla sama juttu? Todella turhauttavaa. Meillä on pieni tauko yrityksessä kyllä muutenkin, kun mies stressaa kun meillä ei ole vielä vakuutusta, mutta olis se nyt kiva saada silti seksielämä normaaliksi. Tässä kun on nyt vuodettu viikkotolkulla. Se kaks viikkoa, kun ei ollut vuotoa, oli paras fiilis pitkään aikaan, kun ei joka vessakäynnillä muistutettu keskenmenosta.
Ja mua ärrrrrsyttää aivan jumalattomasti yksi tuttu, jolla on LA tammikuussa, 2 kk myöhemmin kuin mulla piti olla. Se on viikolta 8 asti julistanut raskautta Facebookissa ihan julkisesti, ahdistaa kun se on niin luottavainen ja varma siitä, että kaikki menee hyvin. Mulla ei sellasta oloa tuu olemaan varmaan enää ikinä.
Mä olisin nyt suunnilleen puolivälissä raskautta. Tää on niin saatanan epäreilua.
Ja mua ärrrrrsyttää aivan jumalattomasti yksi tuttu, jolla on LA tammikuussa, 2 kk myöhemmin kuin mulla piti olla. Se on viikolta 8 asti julistanut raskautta Facebookissa ihan julkisesti, ahdistaa kun se on niin luottavainen ja varma siitä, että kaikki menee hyvin. Mulla ei sellasta oloa tuu olemaan varmaan enää ikinä.
Mä olisin nyt suunnilleen puolivälissä raskautta. Tää on niin saatanan epäreilua.