heippa
miten monta plussaa tänne on taas tullut! hienoa ja
paljon onnea jokaiselle! :flower: sekä roppakaupalla jarruja pikkuisille mukaan!
Imoen ja Durasel: Itse olenkin nyt sanonutkin ihan suoraan utelijoille.. jos kerta on pokkaa tulla utelemaan moisia ja mieltä ne "kahvipöytä"keskusteluksi niin miks ei aivan hyvin vois sanoa miten asiat on.. ehkä sitten seuraavalla kerralla osattais olla hiukan hienovaraisempia tai ei tultais moisia kyselemään tuosta vaan.
En sillä että jotenkin punaista kyselyistä näkisin.. tuntuu vaan että jos itse olen sinut asian kanssa ja joku tulee kysymään niin miksi en voi todeta että oishan se jo kovastikkin tulossa jos ois kaikki mennyt hyvin tms..
NoBlood: :hug: toivottavasti tyhjeneekin hyvin loppuun asti.
Jos alkaa tuntua että ei, niin kipin kapin takas.. Itse lähdin osastolta siinä uskossa että hyvin alko tyhjentyä ja vielä kun usean päivän päästä tuli riekaleita ja alkoi vuoto haista niin älysin takas mennä. kahdet eri antibiotit ja seuraavana päivänä kaavintaan :/
Krizze: :hug: ja voimia. Hoidahhan itsesi tukevasti jaloilleen!
Itsellä vähän samoja fiiliksiä ekan km:n jälkeen.. kävin puhumassa neuvolassa.. en tiedä oliko siitä juurikaan hyötyä mutta sieltä osasivat suositella sitten minne mennä lisää juttelemaan jos siltä tuntuu. pitkään meni ennen kun pääsin asiasta yli ja olo tunui hyvälle. Ymmärtävät ystävät ja rakkaat todella tärkeässä osassa :heart:
Minttu: Pahoittelut negasta.. Mutta tuo on sitä positiivistä ajattelua
uutta kiertoa kohti uusin kujein!
Itse antaisin mitä vain että menkat alkais...
Champion: Itsellä kutakuinkin sama mietinnässä :headwall:
Lääkkeellisestä tyhjennyksestä nyt 4vk2pv, kaavinnasta tulee torstaina 4vk.. kaavinnan jälkeen vuotoa kesti n.1,5vk jonka jälkeen ei juurikaan vuotanut.. välillä veristä limaa.
Toissapäivänä alkoi tuntua menkkamaista kipua ja eilen aamulla sitten ihan kirkasta verta :/ tuli sen verta että luulin että menkat alkais mutta toista päivää jo vaan vähän tiputtelee kera kovan oikean puoleisen kivun.
Alkaa ihan oikeesti jo kauniisti sanottuna ketuttamaan tämä rättien kanssa juokseminen |O :headwall: antasin mitä vaan että alkas kierto eikä tartteis koko aika kytätä että alkaako vai eikö ala ja onko joka paikka veressä vaiko eikö :headwall: Vetää pinnaa kireelle.
tästä varmaan oli tosi paljon apua :ashamed:
joo tosiaan siinäpä meikäläisen fiiliksiä.. eniten rassaa just tuo kun ei tiedä misää mennään.. siis että kroppa on sekasi kun seinäkello #?!"##%&/ nooh.. juhannuksena hieman rentoutumaan.. siis juhannus päivänä. Mummo aikoi katsoa lapsosia ja mennään miehen ja kavereitten kanssa mökille
Muuten tämä asia/vauva haaveet ei juurikaan päätä vaivaa.. alkais vaan kroppa toimia niin ei tartteis kytätä. Viime päivinä jopa tuntunut että oisko meidän muruset nyt istten jos tässä.. lähteäkkö opiskelemaan vai mitä.. töistäkin saattas olla jatkossa hajua..