KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

Huomenta!

Onnea plussanneille!

Tänne ei kuulu kummempia muuta kuin sairastupaa. Molemmat pojat alkoivat oksentamaan toissa yönä ja melkein koko eilisen päivän. Viime yö on näyttäneen menneen hyi vin eikä kumpanenkaan herännyt kertaakaan. Sai tämäkin äiti nukkua :)

Masussa ei kummempaa ehkä pientä nipistelyä ajoittain, mutta nythän on vasta kp 17, joten ei kai mitään oireilua pitäisi ollakkaan?

Aurinkoista kesäpäivää kaikille!
 
mulle voi päivittää KP 1!! Yes!! Kuulostaa hölmöltä mutta nykyään olen aina onnellinen ku menkat alkaa... :) se on kuitenkin merkki siitä että kroppa toimii, aika pitkäksi tuli tuo kierto, toivottavasti seuraavasta tulisi sit suhtkoht normaalipituinen, vois olla toiveita vaikka tulla raskaaksi ja nyt kun on se gynekin varattu niin eiköhän tuo osaa kattoo onko jotain estettä raskauden jatkumiselle tulevaisuudessa. Ja nyt ku ne menkatkin alkoi niin se on kp14 kun sinne menen joten luulis et ultraamalla näkis onko siellä jotain munasolua kypsymässä, tai ainakin olen kuullut että ne sellaisiakin pystyis ultraamalla katsomaan..
 
23.6. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN




Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 1/
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 9/28-29
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 10/27
durasel.....................KM 03/10..............................KP 16/
sasuma....................KM 01/10..............................KP 38/36
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP 54/28
Ninnatar...................KM 05/09
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10
NoBlood....................KM 06/10




HAAVEISSA TOINEN





jiinas....................KM4/10........................................KP 7/27-32
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 21/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 24/30
Catalia.................ES 01/10......................................KP 25/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 26/40-42
tilda69.................KM 03/10......................................KP 32/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 34/29-40
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 47/31-40
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10
miimii10..............KM 04/10
liinukka83............KM 06/10



HAAVEISSA KOLMAS




ElliLei...................KM 05/10......................................KP 14/29
Muutosta..............KM 03/10.....................................KP 17/28-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 21/35-50
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 21/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10........................ KP 24/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 28/26-29
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09



HAAVEISSA NELJÄS




Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 4/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 22/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 28/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion, Danjuska


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina


[/quote]

 
Pikaisesti vaan päivityksen yhteydessä ON... Ilmeisesti olen tulossa kipeäksi juuri sopivasti ennen juhannusta ja kesälomaa, joka alkaa huomisesta. Kurkku ollut kipeä pari päivää ja eilen illalla lämpöä 36,9 kun normaali on 36,3. Yritin siitä jo vetää johtopäätöksiä mahdollisen tärpin suhteen, mutta turha toivo, aamulla lämpö oli taas normaali.
 
sasumalle paljon onnea haamusta (tai plussahan se on sekin) :flower:

Mintulle pahoittelut, että tärppi ei vielä käynyt :hug:

kitikat3 rakkaan lemmikin menettäminen on aina yhtä rankkaa :hug: Muistan, kun oma koira jouduttiin lopettamaan, niin kyllä se vaan kirpasi ja kovasti.

duraselille onnea ovis hymynaamasta :)

miimii10 onhan se hyvinkin mahdollista, että tärppi ois käyny kerrasta, eihän siihen tarvita kuin oikea ajoitus ;) Pidetään peukkuja!

krizze monta :hug: sinne! Onneksi osasit hakeutua hoitoon ja sait hoitoa. Toivottavasti sielä alkaa olo helpottamaan ja elämä voittamaan taas! Ei kukaan ikuisesti jaksa, jossain se raja tulee jokaisella vastaan.

Tässä täytyy hieman hehkuttaa sitä, että kävin tänään aivan uskomattoman empaattisella ja mukavalla lääkärillä! Kävin työterveydessä lähinnä ajatuksena, että saisin mitattua hemoglobiinin, kun olo on ollut jo monta viikkoa niin väsynyt ja voimaton. Mieskin tokaisi, että olen kuin kävelevä haamu...No kerroin tietysti tälle lääkärisedälle km:sta ja siitä, että epäilen hb:n laskeneen vuotojen vuoksi. Lääkäri taisi ymmärtää asian paremmin, kun minä itse: epäili, että väsymys ja voimattomuus on pikemmin henkisistä kuin fyysisistä syistä johtuvaa...kyseli km:sta ja kertoi, että hänen miniällään oli ollut 3 km:a ja hän ymmärtää kuinka rankkaa se voi olla...määräsi kuitenkin verikokeen varmuuden vuoski ja kirjoitti 1,5 viikkoa saikkua, eli siihen kun kesälomani alkaisi. Lopuksi tämä lääkäri kättelemisen sijaan HALASI ja totesi, että "vaikka kuulostaakin tyhmältä, niin olet vielä nuori ja sulla on mahdollisuus vielä saada lapsia. Että älä nyt masennu tästä ihan täysin. Me vaimon kanssa saatiin 4 lasta tosta noin vaan, mutta miniän keskenmenoja seuratessa on ymmärtänyt ettei se kaikille olekaan niin helppoa" Repesin ihan täysin :'( Musta tuntuu, että toi täysin vieras lääkäri antoi mulle parasta tukea tähän mennessä, kuin kukaan muu. Tai yksi km:n kokeneen ystäväni halaus tuntui samalta... en vaan voi ymmärtää, että tuollaisia empaattisia ihmisiä on vielä olemassa, varsinkaan lääkärikunnassa!

Ja kaiken kaikkiaan tilanne jotenkin valaistui itselleni: ehkä todellakin tämä tilanne on saanut mut henkisesti niin väsyksiin...tuntuu ettei mieskään jaksa ymmärtää...
 
sasumalla onnittelut! Kyllä se sieltä vahvistuu :heart:

Sanmar82 mukavan kuuloinen lääkärikäynti kyllä! Ihanaa, että kohdallesi osui noin ammattitaitoinen lääkäri.

Täällä kp21/26 ja olo on kyllä jo niin malttamaton! En jaksa odottaa! Oon kyllä aika pessimistinen plussan suhteen... Tuntuu et mitä kovemmin toivoo, sitä suuremmalla todennäköisyydellä menkat alkaa. Ihan niinku muissakin kierroissa.
 
Onnittelut kaikille plussanneille :flower:

Mulla on särkenyt yöstä asti vasemmalta puolelta , ihan siis tuosta alavatsasta..aikas läheltä tuota entistä sektioarpea :( en tiiä mitä tää kipu on!?

tämmöistä kipua oli tai no ei ihan samanlaista mut silloin ku olin raskaana ja kohtu kasvoi...mutta viikkoja oli kasassa hyvin silloin. ja keskenmenossa oli tätä kipua mut se oli vielä pahempaa.. hmm ota tästä nyt selvää.

apua meillä on tyttö tartuttanut muuten koirakuumeen minuun!!! minuun joka en ikinä ole tykännyt koirista :ashamed: mutta nyt kovasti kuumeilen koiranpentua...liekö korvaan sillä vauvakuumetta..kun ei tunnu tärppäävän tämä raskaaksi tulo..

 
Kiitokset kaikille onnitteluista! Toivotaan vaan että tälläkertaa tämä "vekara" pysyy matkassa mukana..
Kaippa sitä voi mut plussanneisiin laittaa, tipahdetaan sitten oikeen ryminällä alas jos niikseen tulee.. Toivotaan tosin että niin ei tarvi enää käydä..
 
sanmar kiva että sait kokea saman kuin olen itse kokenut, en siellä äitipolilla homman ollessa käynnissä vaan sen jälkeen reilusti kävin itse ensin neuvolassa otattamassa papan ja siellä tuli sit täti kysyneeksi että kuinka olen voinut ja siitähän se sit lähti ihan hanskasta koko homma eli repesin aivan täysin eikä siitä meinannut tulla loppua ja siellä me neuvolan tädin kanssa molemmat vollotettiin... olen aina kuvitellut et ei niille voi puhua mitään ku ne sitä työssään joutuu näkemään joka päivä mut tuo muutti käsitykseni aivan täysin! Seuraavaksi menin lääkärille ja siellä myös alkoi naislääkärillä kyyneleet tippumaan kun hän kyseli vointiani ja ymmärsi heti että nyt on voimat henkisesti niin loppu että vähäksi aikaa varmasti pitää saikulle jäädä. Mut mulle myös tuli sellainen tunne niistä ihmisistä et oikeasti ne välittää...

Tää hakeutui taas puolen vuoden paussin jälkeen vyöhyketerapiaan, niskat ja selkä niin jumissa... siellä sit teki myös kunnon hormonihoidotkin jotta saatais tuo kierto tasaantumaan, viime kesänä siitä oli apua ku lopetin pillerit niin heti tuli normaalipituinen kierto, sit hoitoja jatkettiin ja tulinkin heti raskaaksi.. kuten myös marras-joulukuussa kävin siellä ku oli kierto taas pidentynyt ja tammikuussa taas raskaana.. niin se tuttu joka niitä tekee sanoi että niillä hoidoilla on ollut paljon hyviä tuloksia lapsettomuudesta kärsivillä, hänellä itsellään on myös ollut asiakkaita näistä syistä jo on siinä tuloksia saatu...tiedä tuota uskoako siihen vai onko itsellä pelkästään sattuman kauppaa... mut kiertoon tuntuis olevan hyviä vaikutuksia itsellä... ja tärkein kaikesta se kyllä rentouttaa mieltä niin hyvin että stressi vähenee joten varmaan myös elimistökin sen myötä rentoutuu! Mut niin se sanoi et jos joku on valmis kalliisiin keinomenetelmiin niin kyllä ennen sitä kannattas kokeilla myös tuota terapiaakin...
 
Meillä rupes mies kuumeilemaan koirasta nyt heti keskenmenon jälkeen. En osannu aatellakkaan, että se vois olla tavallaan ''korvike'' vauvasta. No saapi ottaa syksyllä koska jos en tästä kierrosta raskaudu niin sitten lyön hanskat tiskiin. Tai huomenna voin olla jo eri mieltä, mutta tällä hetkellä tuntuu ettei tätä tuskaa ja kaipuuta kestä.
 
Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Häät meni hyvin,peittoa on yrittetty heiluttaa..miehen "kaveri"on ollut väsynyt häiden jälkeen..mutta sai sen toimimaan tänään ja toissa päivänä :saint:
Sain sen hymynaaman eilen ja toissapäivänä..tänää ei enää tullut,mahaa vähän nippaili ja juimi,,ajattelin että se óli munarakkulan irtoamiskipua??voiko sellaista tuntea?
Nyt on ainakin peitto heilunut vko.nloppuna ja sen jälkeen..simoja on varmasti hollilla
Nyt vaan jännitän sit alkaako mensut vai ei ens viikon lopulla jolloin lähdetään 2vko.n reissulle...Huomenna vika työpäivä enne lomaa..jeee
:wave:
 
Täällähän on käynyt oikein plussapuhuri, ihanaa B) Onnea kovasti kaikille :wave:

Krizze :hug: kokemastasi. Sanmar samoin :hug: sinulle. Nyt vain lepäilet ja ihanaa kun kesälomakin sitten alkaa B)

Minttu81 minuakin kiinnostaisi tuo vyöhyketerapia. Minulla kuukautiset tulevat kyllä epäsäännöllisen säännöllisesti, mutta luulen et jotain häikkää mun hormonitoiminnassa on. Minä en vaan kehtaa mennä koskaan näyttämään näitä läskejäni kenellekään. Eikös siinä paidan joudu riisumaan kuitenkin?

Minulla on lähteny herkuttelu ihan käsistä :( Paino vaan nousee ja painoindeksi taas yli 35 :headwall: Koko ajan vain palkitsen itseäni herkuilla ja itseinho kasvaa, tosi järkevää.

Ajattelin et elokuussa on varattava aika yksityiselle gynelle ku epäilen et mul ei ovulaatio tapahdu kunnolla. Tässä kierrossa tuli taas ovisplussa mut sen jälkeen ei taaskaan rinnat kipeytyneet kuten ei missään kierrossa edellisen keskenmenon jälkeen. Se rintojen kipeytyminen on aina ollut minulla merkki siitä että ovulaatio on tapahtunut. Tiedän, että saatan hötkyillä ihan turhaan, mutta saanpahan asian sitten selvitettyä. Tiedän vaan, että saan läksytystä tästä painosta ja hävettää ihan sikana mennä koko vastaanotolle mut pakkohan se on :ashamed:

Tänään muuten kp1 Osasin odottaa sitä mutta ois nyt pysynyt poissa koko täti :kieh: Eilen alkoi jo tuhruvuoto dpo 10, nyt on jo kunnon punaista näkyvissä.

Muille loppukiertolaisille parempaa onnea d :) b

Nyt vielä kuppi kahvia ja sitten töihin
 
24.6. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN




Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 2/
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 10/28-29
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 11/27
durasel.....................KM 03/10..............................KP 17/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP 55/28
Ninnatar...................KM 05/09
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10
NoBlood....................KM 06/10




HAAVEISSA TOINEN





jiinas....................KM4/10........................................KP 8/27-32
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 22/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 25/30
Catalia.................ES 01/10......................................KP 26/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 27/40-42
tilda69.................KM 03/10......................................KP 33/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 35/29-40
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 48/31-40
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10
miimii10..............KM 04/10
liinukka83............KM 06/10



HAAVEISSA KOLMAS




syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 1/26-29
ElliLei...................KM 05/10......................................KP 15/29
Muutosta..............KM 03/10.....................................KP 18/28-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 22/35-50
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 22/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10........................ KP 25/25-28
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09



HAAVEISSA NELJÄS




Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 5/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 23/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 29/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion, Danjuska


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma


[/quote]

 
sasuma, siirsin plussalistalle, vielä kerran Onnea matkaan! =)

syyslaululle :hug:

Täällä iski flunssa oikein kunnolla, mutta silti ihana päivä koska loma alkaa! Jos tästä kierrosta ei plussaa tule, toivottavasti stressin väheneminen auttaisi asiaa ensi kuussa.

Oikein hauskaa Juhannusta teille kaikille! :flower:
 
Onnittelut [/b]Sasuma :flower:

syyslaulu vyöhyketerapia jossa itse käyn tehdään jalkapohjiin ja sääriin, se kyllä aloittaa hoidon aina korvista mut se ei kestä kauan vaan siitä sit siirtyy jalkoihin... en sit tiedä tekeekö joku sit muillekin alueille sitä mut ite olen ajan saatossa käynyt kahdella eri ihmisellä ja molemmat on keskittyny jalkoihin. Mä olen tosi paljon tykännyt siitä ihan siis senkin vuoksi et tuntuis auttavan paremmin niska-selkäjuttuihinkin kuin tavan hieronta ja aina ku siellä säännöllisesti käyn niin mulla jää myös se pois et kerran keskellä yötä vaan yhtäkkiä ilman mitään syytä herään, olisiko jotain stressiperäistä heräilyä... apuhan on varmaan aina yksilöllistä mutta minulle se on auttanut mielestäni moneen asiaan, tai olisko sit vaan stressiä helpottanut ja sitä kautta muut asiat... mut anyway tykkään!
 
25.6. JUHANNUSAATTO




HAAVEISSA ESIKOINEN




Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 3/
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 11/28-29
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 12/27
durasel.....................KM 03/10..............................KP 18/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP 56/28
Ninnatar...................KM 05/09
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10
NoBlood....................KM 06/10




HAAVEISSA TOINEN





jiinas....................KM4/10........................................KP 9/27-32
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 23/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 26/30
Catalia.................ES 01/10......................................KP 27/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 28/40-42
tilda69.................KM 03/10......................................KP 34/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 36/29-40
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 49/31-40
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10
miimii10..............KM 04/10
liinukka83............KM 06/10



HAAVEISSA KOLMAS




syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 2/26-29
ElliLei...................KM 05/10......................................KP 16/29
Muutosta..............KM 03/10.....................................KP 19/28-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 23/35-50
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 23/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10........................ KP 26/25-28
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09



HAAVEISSA NELJÄS




Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 6/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 24/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 30/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion, Danjuska


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma


[/quote]

 
26.6. JUHANNUSPÄIVÄ




HAAVEISSA ESIKOINEN




Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 4/
Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 12/28-29
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 13/27
durasel.....................KM 03/10..............................KP 19/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP 57/28
Ninnatar...................KM 05/09
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10
NoBlood....................KM 06/10




HAAVEISSA TOINEN






Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 1/26-30
jiinas....................KM4/10........................................KP 10/27-32
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 24/26
Catalia.................ES 01/10......................................KP 28/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 29/40-42
tilda69.................KM 03/10......................................KP 35/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 37/29-40
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 50/31-40
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10
miimii10..............KM 04/10
liinukka83............KM 06/10



HAAVEISSA KOLMAS




syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 3/26-29
ElliLei...................KM 05/10......................................KP 17/29
Muutosta..............KM 03/10.....................................KP 20/28-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 24/35-50
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 24/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10........................ KP 27/25-28
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09



HAAVEISSA NELJÄS




Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 7/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 25/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 31/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion, Danjuska


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma


[/quote]

 
Kaikille plussanneille hirmusesti onnea ja tarrasukkia matkaan!!!

Kuinka kauan teillä on kestäny jälkivuoto keskenmenon jälkeen? Mulla oli siis lääkkeellinen tyjennys ja nyt perjantaina tuli 3 viikkoa täyteen. Vuoto ei tokikaan ole runsasta vaan ennemminki todella niukkaa, mutta tympäsee jo tämä. Synnytyksenkään jälkeen ei kestänyt vuoto näin kauaa, vaan 2 viikkoa. Tahtois jo päästä vähän vällyjen väliin hempimään... :D Tokikaan yritystä ei aloteta ennen ku yhdet menkat on ollu... Niin ja hauskaa juhannusta kaikille!!
 
liinukka83 mulla kesti tiputteluvuoto yli neljä viikkoo ja sit tuli ehkä menkat ja sen jälkeen tiputtelu jatkui ja jouduinkin kaavintaan. Eli mene tarkistuttamaan tilanne jos hiukankin tuntuu et tiputtelu ei ole normaalia. Ja ns. menkkojen jälkeen mulla tuli vielä päälle mahakipujakin..

).( ihanaa kun on lomaa töistä ens viikko ja saa ottaa ihan rauhassa. Meidän Englantilainen vieras lähti tänään kotiin ja on oma ihana rauha täällä. Menkat ei ole alkaneet vieläkään. Kaavinnasta 4,5 viikkoa. Tein testin muistaakseni tiistaina tai keskiviikkona mut ihan nega se oli onneksi. Olis kiva saada nyt ne menkat alkuun niin sais alottaa noi pillerit vaikken mä edelleenkään itkisi jos testi plussaa näyttäisi. Oon edelleenkin varma et menkat kuuluukin alkaa vasta parin viikon päästä.
 
syyslaulu: täällä kans paino taas nousussa, herkkuja menee kiitettävästi. Tympii tämmöinen jojoilu. Sain jo kivasti painoa pois, nyt en viitti puntarille edes mennä. :ashamed:

Tiputtelu alkoi sitten kumminkin, eli ovis oli ilmeisesti myöhemmin,eli mitä ilmeisemmin vasta 3 pv ovisplussasta. Pitempi kierto siis tulossa. Josko tuossa tiistaina vaikka täti tulis..Kp 3 aloitan sitten clomit...kovat odotukset on ensi kierrosta.
 

Yhteistyössä