sasumalle paljon onnea haamusta (tai plussahan se on sekin) :flower:
Mintulle pahoittelut, että tärppi ei vielä käynyt :hug:
kitikat3 rakkaan lemmikin menettäminen on aina yhtä rankkaa :hug: Muistan, kun oma koira jouduttiin lopettamaan, niin kyllä se vaan kirpasi ja kovasti.
duraselille onnea ovis hymynaamasta
miimii10 onhan se hyvinkin mahdollista, että tärppi ois käyny kerrasta, eihän siihen tarvita kuin oikea ajoitus
Pidetään peukkuja!
krizze monta :hug: sinne! Onneksi osasit hakeutua hoitoon ja sait hoitoa. Toivottavasti sielä alkaa olo helpottamaan ja elämä voittamaan taas! Ei kukaan ikuisesti jaksa, jossain se raja tulee jokaisella vastaan.
Tässä täytyy hieman hehkuttaa sitä, että kävin tänään aivan uskomattoman empaattisella ja mukavalla lääkärillä! Kävin työterveydessä lähinnä ajatuksena, että saisin mitattua hemoglobiinin, kun olo on ollut jo monta viikkoa niin väsynyt ja voimaton. Mieskin tokaisi, että olen kuin kävelevä haamu...No kerroin tietysti tälle lääkärisedälle km:sta ja siitä, että epäilen hb:n laskeneen vuotojen vuoksi. Lääkäri taisi ymmärtää asian paremmin, kun minä itse: epäili, että väsymys ja voimattomuus on pikemmin henkisistä kuin fyysisistä syistä johtuvaa...kyseli km:sta ja kertoi, että hänen miniällään oli ollut 3 km:a ja hän ymmärtää kuinka rankkaa se voi olla...määräsi kuitenkin verikokeen varmuuden vuoski ja kirjoitti 1,5 viikkoa saikkua, eli siihen kun kesälomani alkaisi. Lopuksi tämä lääkäri kättelemisen sijaan HALASI ja totesi, että "vaikka kuulostaakin tyhmältä, niin olet vielä nuori ja sulla on mahdollisuus vielä saada lapsia. Että älä nyt masennu tästä ihan täysin. Me vaimon kanssa saatiin 4 lasta tosta noin vaan, mutta miniän keskenmenoja seuratessa on ymmärtänyt ettei se kaikille olekaan niin helppoa" Repesin ihan täysin :'( Musta tuntuu, että toi täysin vieras lääkäri antoi mulle parasta tukea tähän mennessä, kuin kukaan muu. Tai yksi km:n kokeneen ystäväni halaus tuntui samalta... en vaan voi ymmärtää, että tuollaisia empaattisia ihmisiä on vielä olemassa, varsinkaan lääkärikunnassa!
Ja kaiken kaikkiaan tilanne jotenkin valaistui itselleni: ehkä todellakin tämä tilanne on saanut mut henkisesti niin väsyksiin...tuntuu ettei mieskään jaksa ymmärtää...