Onnea
Wendille plussasta :heart: Kylläpä niitä nyt satelee =)
Tervetuloa
miimii10! Olkoon vierailusi täälä lyhyt ja pahoittelut kokemastasi :hug:
sasuma kyllä noi vois hyvinkin olla raskausoireita, mutta ikinähän sitä ei varmaksi tiedä, ennen kun se plussa pärähtää ruutuun
Mutta mulla ainakin tuli tästä keskenmeenneestä rinnat kipeäksi/aroiksi jo n. viikko oletetun oviksen jälkeen ja se olikin eka merkki, mistä aavistelin, että voiskohan plussaa olla tulossa. Mulla kun ei ikinä tule ennen menkkoja tissit kipeiksi. Ja toi vessassa juokseminen: se alkoi jo ennen plussaa, että heräsin yölläkin pissalle ja oli oikeastaan eka merkki mistä myös aavistin km:n, kun toi pissalla juokseminen loppui "kuin seinään".. Plusatuulia sekä sulle, että
Mintulle ja kaikille muillekin
Ovistesteistä: mä liputan kanssa ton Clearbluen digitaalisen puolesta :attn: Olen kerran kokeillut tavallisia ovistikkuja, enkä oikein ottanut niistä selvää: viiva vahvistui, mutta ei kontrolliviivaa vahvemmaksi ja alkoi sen jälkeen taas haalistua... kun taas digillä sai ihanan selkeän hymiön =) eikä tarvinnut arpoa mitään.
ON: olen yhä varmempi, että tää torstaina alkanut kunnon vuoto on menkat...tosin vuoto ollu runsaampaa ja näyttäis kestävän pidempään, kun normi menkoissa...eikös se toisaalta sovi kuvioon? muistan lukeneeni, että km:n jälkeen menkat on usein runsaammat ja pidemmät? Voi mä niin toivon, että nää vuodot loppuis nyt tähän/näihin menkkoihin(?) ja pääsis sit sopivasti juhannuksen aikoihin kalastelemaan simppoja talteen