KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

Tosi paljon onnea kaikille uusille plussalaisille!! :heart:
Ja tervetuloa uudet!... :hug:

Sasuma täällä mulla on ihan sama tilanne kuin sullakin, eli 9 päivää ekasta ovistikkuplussasta ja rinnat on kosketusarat, alavatsassa ollut jo muutaman päivän ajan kipuilua, pari päivää ollut vatsa löysänä mikä on suht harvinaista minulla ja muutenkin vessassa saa juosta koko ajan... parina päivänä kesken ruokailun on tullut yök-kohtauksia jonkin ruoka-aineen suhteen...itse en jaksa uskoa raskauteen koska tämä kierto on aika pitkäksi muodostumassa mut jotain hormoonijuttuja noi sit taitaa kuitenkin olla, jos ei raskaus ole alkanut... no viikonloppuna sen varmaan pitäis jo näkyä jos raskaus olisi!! Mutta siitä viime raskaudestani muistan että oli jo vähän aikaa oviksen jälkeen kaikenlaisia vatsavaivoja ja -kipuja et eiköhän se sinullakin voisi vaikka sitäkin tarkoittaa, jos hyvä tuuri käy, toivon tietenkin plussia meille molemmille viimeiseen asti... :)

miiak toissakierrossa tikuttelin useammin ja mulla näytti niitä haamuja tosi monta päivää peräkkäin, olivat vielä suhtkoht vahvoja haamuja ja välillä ei tullut edes haamua mut sit vaan yhtäkkiä yhtenä päivänä tulikin sellainen jättiviiva eli se oli tosissaan paljon tummempi kuin se kontrolliviiva. Nyt sit ostinkin tässä kierrossa niitä digitaalisia ja tein vasta ekan tikun ku alkoi alavatsassa kipuilee koska ovat aika kalliita, niin hetihän sieltä plussa tuli, eikä tarvinnu arpoo mitään ku näyttää aina on/off -tuloksen.
 
Onnea Wendille plussasta :heart: Kylläpä niitä nyt satelee =)

Tervetuloa miimii10! Olkoon vierailusi täälä lyhyt ja pahoittelut kokemastasi :hug:

sasuma kyllä noi vois hyvinkin olla raskausoireita, mutta ikinähän sitä ei varmaksi tiedä, ennen kun se plussa pärähtää ruutuun ;) Mutta mulla ainakin tuli tästä keskenmeenneestä rinnat kipeäksi/aroiksi jo n. viikko oletetun oviksen jälkeen ja se olikin eka merkki, mistä aavistelin, että voiskohan plussaa olla tulossa. Mulla kun ei ikinä tule ennen menkkoja tissit kipeiksi. Ja toi vessassa juokseminen: se alkoi jo ennen plussaa, että heräsin yölläkin pissalle ja oli oikeastaan eka merkki mistä myös aavistin km:n, kun toi pissalla juokseminen loppui "kuin seinään".. Plusatuulia sekä sulle, että Mintulle ja kaikille muillekin :whistle:

Ovistesteistä: mä liputan kanssa ton Clearbluen digitaalisen puolesta :attn: Olen kerran kokeillut tavallisia ovistikkuja, enkä oikein ottanut niistä selvää: viiva vahvistui, mutta ei kontrolliviivaa vahvemmaksi ja alkoi sen jälkeen taas haalistua... kun taas digillä sai ihanan selkeän hymiön =) eikä tarvinnut arpoa mitään.

ON: olen yhä varmempi, että tää torstaina alkanut kunnon vuoto on menkat...tosin vuoto ollu runsaampaa ja näyttäis kestävän pidempään, kun normi menkoissa...eikös se toisaalta sovi kuvioon? muistan lukeneeni, että km:n jälkeen menkat on usein runsaammat ja pidemmät? Voi mä niin toivon, että nää vuodot loppuis nyt tähän/näihin menkkoihin(?) ja pääsis sit sopivasti juhannuksen aikoihin kalastelemaan simppoja talteen ;)
 
15.6. TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN




durasel.....................KM 03/10............................KP 8/
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 29/27
sasuma....................KM 01/10............................KP 30/36
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 31/
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 44/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09..........KP 46/28
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 62/
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10




HAAVEISSA TOINEN





Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 13/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 16/30
Catalia.................ES 01/10......................................KP 17/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 18/40-42
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 21/26
tilda69.................KM 03/10......................................KP 24/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 26/29-40
jiinas....................KM4/10........................................KP 30/27-?
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 39/31-40
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10
miimii10..............KM 04/10



HAAVEISSA KOLMAS




ElliLei...................KM 05/10......................................KP 6/29
Muutosta..............KM 03/10.....................................KP 9/28-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 13/35-50
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 13/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10........................ KP 16/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 20/26-29
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09



HAAVEISSA NELJÄS




kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 14/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 25/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 20/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion, Danjuska


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79


[/quote]

[/quote]

 
Hip hei! Korjatkaa jos joku meni väärin :wave:

Tervetuloa miimii10 ja pahoittelut keskenmenostasi :'( Täällä pinossa on hyvä henki ja mukava purkaa tuntemuksia muiden kanssa jotka ymmärtää!

Oma napa: ovisaika lähestyy, enkä ostanut tässä kierrossa ovistestejä. Viime kierrosta laitettiin simppoja niin tasaisesti ja paljon et varmasti oli tärppimahdollisuus, oli ovis sit millon vaan. Tässä kierrossa taitaa olla sama homma. Mulle näköjään tuo hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen toimii haluja tuplaavasti :p Ihan kiva juttu siis :D

Onnea Wendy79 plussasta ja kaikkea hyvää raskausmatkalle :heart:
 
hei
Nyt on sit flunssa päällä,jostain luin että flunssasena ei kannattais olla yhdynnässä ilman suojaa??koska tulehdus voi vaikuttaa hedelmöittymisessä aiheuttaa alkiolle ongelmia..tietääks kukaan onks se niin??
 
Paljon onnea plussanneille :flower: :flower:

Omaa napaa: tilasin tänään niitä clearbluen ovistestejä, en kyllä tiedä miksi, muutenkin rahat tiukilla kun olen kesät pois töistä.. Olen monesta kierrosta tikuttanut ja tunnen myös koska ovis on mutta testataan nyt sitten noillakin. Mä sanoinkin jollekin joka uteli, että koskas teille toinen, että en tiedä, kun ei niitä lapsia ainakaan panemalla tule... B) Siltä se ainakin välillä tuntuu, että on ihan sama harrastaako seksiä joka päivä tai joka toinen päivä tai 2xpäivä tai vaan oviksen aikaan niin loppu tulos on aina sama... Että mua ärsyttää olla näin masiksessa, kaipa se tästä..

 
laskin kiusakseni kierron joka oli ennen keskenmenoa 36 päivää. ja sitten viimemenkat jotka ois KM jälkee tosi omalaatuiset ja lyhyet mutta tuloksena oli että hedelmälisin päivä oli mulla 13.6 ja meillä heilu 14.6 peitot eli pitäkäähän nyt peukut :D :attn:
 
Tervetuloa mukaan miimii10 ja samalla pahoittelut :hug:
Minttu ja sanmar Muistan joo kans tuosta ensimmäisestä raskaudestani (joka meni kesken) että vatsa oli löysällä, vessassa sai juosta vähän väliä, tissit oli kipeet ja mun oli koko ajan kylmä... Nyt vähän samanlaisia oireita, edellä mainittujen lisäksi se että koko ajan olis muka nälkä vaikka syö ja jollei ole nälkä niin silti tekis mieli jotain... Viime yönä heräsin siihen ku piti 2 kertaa käydä vessassakin... Nyt toivon sydämeni pohjasta että se plussa jälleen tulisi :heart: ..ainakin ovis hyödynnettiin silloin kun se oli :) Pidän peukkuja myös teille, ja tietenki kaikille muillekkin =)
 
Moi!!
Onnea plusanneille!
Olen taas taustaillut pitemmän aikaa. Eli nyt menossa kp 40. Ja aamulla sain plussan apteekin raskaustestiiin!!! :heart: Toivotaan, että tällä kertaa menossa mukana on myös pienen pieni syke!
Tein vajaa viikko sitten testin-->negatiivinen. Olin ihan varma, että tääkin on. :D Täytyykin tästä lähtee apteekkiin hakemaan varmistusta ja ruveta sitten soittelemaan neuvolaan.
En uskalla luottaa pieneen kyytiläiseen ennen kuin on ultralla varmistettu se syke.
Pietään peukut pystyssä. =) :heart:
 
Täällä ollaan oltu 39 asteen kuumeessa ja oksennustaudissa taas vaihteeksi ja nyt vasta rupee olo olee lähes normaali.Tää kierto katotaan miten pitkä se on ja seuraavalla alotetaan luultavasti yrittäminen.

TalvenTaika täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä :D :heart:
 
TalvenTaika: Toivotaan parasta!

ON: Täällä haamuillaan jo aikaisessa vaiheessa kp22/26!

Ovistahan en tikuttanut tässä kierrossa, joten en ole varma ovulaation ajankohdasta. Uskoisin sen kyllä tulleen tässä kierrossa hieman aikaisemmassa. Minua on vaivannut keskenmenon jälkeen tiputteluvuodot ennen ja jälkeen kuukautisten niin ajattelin ettei raskautuminen ole edes mahdollista ennen kuin kierto normalisoituu.

Epäilin tässä kierrossa että ovuloinko ollenkaan, vaikka maha oli vasemmalta puolen todella kipeä viikon ajan, mutta limailut kestivät vain päivän 3-5 päivän sijaan.

Mitään oireita ei oikeastaan ole. Odottelen rauhassa viikonloppuun, että alkaako menkat vai ei. Vahvistuuko viiva vai oliko kyseessä kemiallinen. Ihmeen rauhallinen fiilis :D

taaperotx5: Pikaista paranemista!
 
16.6. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN




durasel.....................KM 03/10............................KP 9/
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 30/27
sasuma....................KM 01/10............................KP 31/36
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 32/
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 45/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09..........KP 47/28
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 40/
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10




HAAVEISSA TOINEN





Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 14/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 17/30
Catalia.................ES 01/10......................................KP 18/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 19/40-42
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 22/26
tilda69.................KM 03/10......................................KP 25/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 27/29-40
jiinas....................KM4/10........................................KP 31/27-?
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 40/31-40
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10
miimii10..............KM 04/10



HAAVEISSA KOLMAS




ElliLei...................KM 05/10......................................KP 7/29
Muutosta..............KM 03/10.....................................KP 10/28-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 14/35-50
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 14/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10........................ KP 17/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 21/26-29
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09



HAAVEISSA NELJÄS




kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 15/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 26/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 21/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion, Danjuska


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79


[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Täällä on siis 27 vuotias jolla on 2-vuotias tyttö lapsi. Sain keskenmenon puoltoista viikkoa sitten. :'( Viikkoja oli kasassa 10+2 kun sikiö todettiin kuolleeksi. Tyhjennyksessä kävin seuraavana päivänä. Nyt alkaa jälkivuoto olla loppumassa ja alan odotella ensimmäisiä menkkoja jotta uuden yritys voi alkaa.

Toisaalta sitä kovin odottaa että tulisi pian raskaaksi uudelleen, mutta toisaalta sitä pelkää ihan kamalasti. Pelko uudesta keskenmenosta on aika suuri. :ashamed: Toisaaltaan sitähän ei koskaan tiedä kuinka kauan sitä toista saa odottaa tulevaksi.

Minutkin voi siis lisätä listaan ja toista täällä toivotaan :heart:

liinukka83
 
Onnea taas uusille plussalaisille, tämähän näyttää jo lupaavalta ku näin paljon plussia satelee, toivottavasti pienokaiset pysyvät matkassa...

liinukka tervetuloa joukkoon, täällä varmasti yksi jos toinenkin pelkää aivan hirveästi seuraavaa raskauttaan... Itsekin yritän olla rauhallinen mut aina ku miettii et viikonloppuna vois testin tehdä ja jos sieltä se toivottu plussa pärähtää ruutuun niin veikkaan et tunteet ei ole pelkästään onnellisia... Mulla oli samanlainen tilanne kuin sinulla et np-ultraan mentiin miehen kanssa ja siellähän se 9-viikkoinen oli mut ei verenkiertoa tai sykettä joten aika palasiksi pisti!! Sykkeen olimme kuitenkin jo varhaisultrassa nähny eikä se sikiön kuolema aiheuttanut mitään oireita mulle, vatsa vaan alkoi pyöristymään ja raskausoireet jatkuivat ihan samanlaisina kuin ennenkin! ja kolmisen viikkoa ehti olla kuolleena kohdussa...

ON: Edelleen tunne alavatsassa kuin menkat olis menossa!!! Tänään jo melkein tein r-testin mut sit tulin järkiini et eihän tuo nyt vielä mitään näytä...
 
Moi!

Piti tulla tännekkin ihmettelemään moista kun tilaamani cb ovistestit oli tulleet ja tein heti yhden kotiin päästyäni. Testi oli helppo tehdä ja mietittyään hetken pärähti näyttöön hymy naama?!? Mitä ihmettä? Nyt on vasta kp 10/28-29 menossa ja odotin ovulaatioplussan tulevan vasta kp 14 tienoilla. Oikealla torven kohdalla on kyllä juilintaa, joten olisko se sitten niin et ovulaatio on näin aikaisin?

No onneksi eilen tallennettiin simoja ja tänään vois myös kun kerta on h-hetki käsillä. JIHUU!!! Pääsee taas kuumeilemaan =)
 
Pistetään nyt tänne vanhaan pinoon kysely =)

Mulla olis 12 kpl halpatesti.fi ostettuja ovistestejä. En kerenny niitä käyttämään kun tämä ilmotti huhtikuussa tulostaan. Jos joku tarvii niin postikulujen hinnalla sais nuo, ohjekin taitaa olla tallessa.
Yksäriä voi pistää tulemaan. :wave:

Nyt uskaltaa nuo antaa pois kun viimenen vauva tähän perheeseen tulossa ja ultrassa ja veriseulassa kaikki hyvin :heart:

P.S. maanantaina hiljenen viikoksi...
 
Terve!
Kauan olen lukenut juttujanne... Monet ovat jo plussanneet :heart: ja uusia on tullut paljon :'( Nyt uskaltaudun itsekin tänne tulemaan.. Takana on neljä keskenmenoa, joista kolme on ollut keskeytyneitä ja lääkkeellisesti on tyhjennetty. Yhtään onnistunutta raskautta ei siis ole takana. Kolmannen keskenmenon jälkeen tehtiin kaikkia mahdollisia testejä, mutta niistä ei selvinnyt mitään. Kaikki siis pitäisi olla hyvin. Tosin, joka kerta ennen kuukautisten alkua minulla on tuhruvuotoja jopa 10 vrk. Testien mukaan ei kuitenkaan ole keltarauhashormonin puute. Viime kiertoon lääkäri halusi kokeilla Gonal-f, jotta saataisiin aikaiseksi hyvä munasolu, mutta enhän minä sitten tietenkään sen avulla ovuloinut lainkaan, vaikka muuten joka kuukausi ovuloin. Olen todellä epätoivonen...
Olen tutkinut kaikkia mahdollisia vaihtoehtohoitoja ja päätin sitten varata ajan homeopaatille. Jospa luonnontuotteilla saataisiin ihmeitä aikaiseksi. Maanantaina menen kuulemaan hänen mielipiteensä...
Tällä hetkellä siis menossa kp 3/28-29.

Tulipas tästä pitkä sepustus. Toivottavasti jaksoitte lukea.
 
Orchidx2 laitoin sulle yv:tä..jos sulla vielä olis testejä jäljellä :)

Siis en ole bongannut selvää ovista. No, tiistaina ehkä oli ovis. MUTTA tänään tai oikeastaan yöllä jo alkoi menkka jomotus. Ihan selkeet oireet siitä että menkat tulee parin päivän sisällä!!!! EI voi tulla..siis tiistaina oli ehkä ovis..hiukan sellaista olin bongailevinani.

Ennen tiesin tarkkaan milloin on ovis. Ihan ilman testejä. Mutta nyt tän keskenmenon jälkeen se on vähän niin ja näin ollut..en tiiä. No katotaan tuleeko menkat parin pv sisällä vai ei. Voihan tää olla vaan jotain muutakin..vaikka superovis vielä tulossa :D

 
Tervetuloa Liinukka83 ja Liinus. :hug:

Omaa napaa: mulle vois päivittää kp 1/27-32... Tein testin kp 28 niin ei tarvinnu jännittää, että tärppäskö vai ei vaikka silti pieni toivo eli, että jos kumminkin se plussa vielä tulisi. Pettymyksestä olen yli päässyt parin päivän synkistelyn jälkeen ja positiivisella mielellä uuteen kiertoon!

Ja tosiaan minäkin tilasin ne hymynaama ovistestit, että nyt on kunnon aseet oikean ajankohdan selvittämiseen. B)
 
17.6. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN




Liinus.......................KM 02/07,09/09,01&04/10....KP 3/28-29
durasel.....................KM 03/10..............................KP 10/
viirukissa..................KM, TM 07/09........................KP 31/27
sasuma....................KM 01/10..............................KP 32/36
Minttu81..................KM 09/09, 03/10....................KP 33/
Ninnatar...................KM 05/09..............................KP 46/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09............KP 48/28
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10




HAAVEISSA TOINEN





jiinas....................KM4/10........................................KP 1/27-32
Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 15/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 18/30
Catalia.................ES 01/10......................................KP 19/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 20/40-42
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 21/26
tilda69.................KM 03/10......................................KP 26/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 28/29-40
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 41/31-40
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10
miimii10..............KM 04/10
liinukka83............KM 06/10



HAAVEISSA KOLMAS




ElliLei...................KM 05/10......................................KP 8/29
Muutosta..............KM 03/10.....................................KP 11/28-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 15/35-50
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 15/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10........................ KP 18/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 22/26-29
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09



HAAVEISSA NELJÄS




kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 16/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 27/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 22/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion, Danjuska


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika


[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 

Yhteistyössä