KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KESÄLLÄ

13.6. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN




durasel.....................KM 03/10............................KP 6/
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 27/27
sasuma....................KM 01/10............................KP 28/36
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 29/
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 42/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09..........KP 44/28
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 60/
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10




HAAVEISSA TOINEN





Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 11/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 14/30
Catalia.................ES 01/10......................................KP 15/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 16/40-42
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 19/26
tilda69.................KM 03/10......................................KP 22/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 24/29-40
jiinas....................KM4/10........................................KP 28/27-?
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 37/31-40
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10



HAAVEISSA KOLMAS




ElliLei...................KM 05/10......................................KP 4/
Muutosta..............KM 03/10.....................................KP 7/28-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 11/35-50
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 11/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10........................ KP 14/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 18/26-29
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09



HAAVEISSA NELJÄS




kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 12/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 23/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 18/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Wendy79, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion, Danjuska


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas


 
Jepjep, niin siinä kävi, raskaana ollaan. Taas. Olisin kyllä ihmetellyt negaa tulosta. Onnellinen? En, vaan täydessä paniikissa. Perjantaina olisi gynepolin aika. Kun nyt sinne asti pysyisi kyydissä, jos niillä olisi antaa apua näihin supisteluihin. Ettei minun kohtuni taas tapa lastamme.
 
Onnittelut plussasta, Kätsy ja Tillukas! :heart: Toivotaan, että pikkuiset pysyisivät nyt kyydissä! Oikein kovasti tarrasukkia toivottelen teille molemmille!

Mulla tuli ovisplussa eilen. Tänä aamuna heräsin puoli 4 oviskipuun, jota kesti vajaat puoli tuntia. Mulla on siis pikkukakkosen syntymän jälkeen ollut tosi kovat oviskivut..ei täs oikeestaan ees mitään ovistestejä tarttis tehdä näemmä...Tai no hyvähän se on olla vähä etuajassa tietoinen, ettei mene ovis ohi. Nyt saapi sit ruveta jännäämään. Toisaalta en usko tärppiin tästä kierrosta, (ainakaan pysyvään sellaiseen) ensi kierrosta sit sitäki enempi, ku otan clomit käyttöön.

Plussatuulet puhaltakoot nyt tässä ketjussa jatkossakin! :)
 
heip :flower: Onnea onnea kaikille plussaneille tarrasukkia matkaan :heart: :heart:
Mä ostin nyt kuitenkin ovistestejä,cb.n testin jos ne olis selkeempii,maksoi aikas paljo mut jos auttais tärppäämis ajankohdan selviämisessä..jos vaik tulis hymynaamaa :) On vissiin iskemässä flunssa ja ens vko,n lauantaina olis omat häät,ja samana päivänä mahd.ovis päivä laskelmien mukaan ja talo täynnä ihmisii..taitaa siirtyä ens kiertoon yritys :p
 
heip

Sanmart: jep, olen julkisella puolella seurannassa. mitenköhän nopeasti kokeitten tulokset saa.. sais juhannuksen viettää rauhassa kun tietäs että on lähtenyt laskuun..

Champion:
:hug: Voin hyvin samaistua oloosi.
Itsellä tuntui että en ikään pääse yli ja lakkaa itkemästä pikkuista, joka menetettiin ennen tytön syntymää. Oikeastaan vasta uusi raskaus auttoi minut yli.
Nyt kumma kyllä tuntuu että olen tästä km:sta päässyt yli, vaikka edelleen välillä hirmuinen ikävä ja tyhjyys valtaa. Kaippa olen osannut käsitellä asian toisin ja minua auttoi hirveästi kun oli ihana ystävä tukena miehen lisäksi.. oikeastaan muun suvun kommentit vain ärsyttivät :ashamed:
En halunnut sääliä tms. halusin vain ymmärrystä ja minusta oli ihanaa että asiasta puhuttiin eikä kaikki yrittäneet hissutella ja olla niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Näissä asioissa jokainen on toki yksilö ja tottakai jokainen tuntee/kokee asiat erilailla. Jaksuja sinulle himruisesti, vaikka tiedänkin että ei mitkään sanat voi sitä tuskaa ja ikävää poistaa, :hug:

syyslaulu: itse vaikka kuinka yritin ekan km:n jälkeen kytätä oikeita ajankohtia niin ei vain tärpännyt.. vasta kuntavallaan luopui koko hommasta ja heitti hanskat tiskiin niin tuli myös plussakin.. tai sitten vain sattumaa ;)
siksipä yritän nytkin olla turhia stressaamatta ( ja siihen takuulla auttaa täällä palstalla oleilu :LOL: ) mutta siis pyrin keskittymään nyt kesätöihin mitä on ja noihin lapsukaisiin.

uusia plussiakin on tullut, onnea :D :flower:
 
Ruputti, Riinu, Kätsy ja Tillukas :heart: :flower: :heart: Oikein paljon onnea ja tarrasukkia, pikaliimaa, ym, matkaan pikkuisille! :flower: Uusille tervetulo toivotukset ja pahoitteluni kokemuksienne johdosta :hug: , toivottavasti vierailunne täällä tulisi olemaan lyhyt. :hug: kaikille jotka tarvitsevat! ON:Ovis bongattu, ja peittoja on sit heiluteltu ahkerasti (eli aina kun ollaan päästy lapsilta ja appivanhemmilta "karkuun") ja heilutellaan nyt jatkossakin pe aamuun asti, sit tulee viikonlopun mittanen pakollinen tauko. Tänään illalla vien meijän lapsoset mummolaan muutamaksi yöksi lomalle, tulevat kotiin viimeistään perjantaina. Perjantaina meijän talo täyttyy muutenkin, ku kummilapsi sisaruksineen tulee viikonloppu hoitoon ja tietenkin juuri samana viikonloppuna mun omat sisaruksetkin on yökyläpaikkaa vailla! :) No kyllä sopu tilaa antaa! Nyt aamupalan laittoon ja sitten käyn lastenhuoneen kimppuun, ajattelin tehdä sinne uuden järjestyksen ja käydä joka ikisen tavaran läpi! En kyl tiedä onko hyvä idea ku meijän hamstraajat ei halua luopua yhdestäkään "aarteesta" :headwall: ! Lisää PLUSSIA puhaltelen+++++++++ :whistle:
 
14.6. MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN




durasel.....................KM 03/10............................KP 7/
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 28/27
sasuma....................KM 01/10............................KP 29/36
Minttu81..................KM 09/09, 03/10..................KP 30/
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 43/
rikupi........................KM 2/09, 5/09, 10/09..........KP 45/28
TalvenTaika..............TM 12/09.............................KP 61/
Emilii85.....................KM 02/10
Sanmar82................KM 05/10




HAAVEISSA TOINEN





Cappuccino..........KM 02/10.....................................KP 12/26
Imoen..................KM 10/09, 01/10..........................KP 15/30
Catalia.................ES 01/10......................................KP 16/31-35
Miiak....................KM 01/10, 04/10..........................KP 17/40-42
Peppioliina...........KM 01/10, 03/10..........................KP 20/26
tilda69.................KM 03/10......................................KP 23/
Kengumamma......KM 03/04, 11/09..........................KP 25/29-40
jiinas....................KM4/10........................................KP 29/27-?
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 38/31-40
memmu123..........KM 4/09
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
jenkkivaimo.........KM 04/10



HAAVEISSA KOLMAS




ElliLei...................KM 05/10......................................KP 5/
Muutosta..............KM 03/10.....................................KP 8/28-29
Unicco...................KM 07/07, 03/09..........................KP 12/35-50
Oltermanni...........KM 04/10......................................KP 12/28-30
Koralli73...............KM 04/10 ja 5/10........................ KP 15/25-28
syyslaulu..............TM 09/00,TM 12/08,KM 12/09......KP 19/26-29
Rhiannon.............KU 12/09
viivi ja vagner......KM 12/09



HAAVEISSA NELJÄS




kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09.........KP 13/31
Minnäi.................KM 10/06, 04/10..........................KP 24/31



HAAVEISSA VIIDES






HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10...................................KP 19/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Katjahei, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Orion, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Champion, Danjuska


:heart: :heart:


2009

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79


[/quote]

 
Minä kävin viikonloppuna nauttimassa vanhojen luokkatovereiden seurasta oikein pidemmällä kaavalla ja olo on senmukainen. Miulle näköjään riittää pelkkä valvominen tai sitten se kun toiset juo. Taitaa mennä viikko toipuessa :D Itse olen siis absolutisti.
Sen lisäksi hain eilen kotiuduttuani yökyläilemään kummipojan siskonsa kanssa muutamaksi yöksi/päiväksi.

Aivot on siis totaalisen jumissa mutta onnea uusille plussille, aivan mahtawaa.

Ja Danjuska edelleen kuumeillaan kolmatta, nyt kahden keskiraskauden keskenmenon jälkeen jotka olivat 07/07 ja 03/09.

:wave: Unicco
 
Onnea plussan saaneille :flower:

Mulla tuli nyt pahamieli :( Huomasin aamusta mitäs nyt palstalla rv pinon. Tajusin, että mulla olis nyt melkein rv20 menossa..jos olis asiat menneet toisin.. huoh. no ei auta sitä miettiä..

Nyt on hommailtu melkein joka päivä tässä kierrosta, että eiköhän se tärppää :) Tosin ovista en ole vielä bongannut mutta eiköhän se tule ja sit hommiin :D

Pieni loma on viikonloppuna tiedossa. Lähdetään viikonlopuksi Tampereelle ja särkänniemeen :) Kesälomat alkaa heinäkuun alussa mutta pieni loma tekee nyt hyvää. Jaksaa vielä muutaman viikon ahertaa sitten töiden parissa.



 
Riinu ja Kätsy Jättimäiset Onnittelut täältäkin :flower:

Jännityksellä tulin lukemaan kuulumiset viikonlopun jälkeen ja ei voi olla totta!! plussia vain paukkuu melkein joka päivä, toivottavasti itelläki sitten..
Joo menkat kesti taas vain vaivaset kolme päivää, noh toivottavasti se ei hiasta tätä vauvaprojektia. Nyt sitten vain kyttämään H-hetkeä, vaan eipä se taida ihan näinä päivinä vielä olla käsillä, odotellaan siis.. =)
Onnea kaikille yritykseen ja plussien paukkuminen voi minun puolesta jatkua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:
Onnea plussan saaneille :flower:

Mulla tuli nyt pahamieli :( Huomasin aamusta mitäs nyt palstalla rv pinon. Tajusin, että mulla olis nyt melkein rv20 menossa..jos olis asiat menneet toisin.. huoh. no ei auta sitä miettiä..

Saman huomion tein minäki aamulla :( Hiukan haikeaa mieltä pukkaa, mutta eipä sille mitää voin. Ei anneta sille tunteelle valtaa, täysillä vaan uutta kohden, toivottavasti pian päästää uudeellee odotuspuolelle ja paremmalla onnella :heart:
 
Moikka! :wave:

Unicco: Päivitykseen on sattunut joku pieni huomiohärö sillä mun kp on tänään 8/28-29 :)

Meillä appiukko ja avoanoppi kylässä ens su asti ja loppuviikolla pitäis ovulaatioiden olla kohdillaan.. Onneksi menevät aikaisin nukkumaan niin voidaan hyödyntää päivät kuitenkin. Puoliskolla on myös polttarit nyt tulevana vkl:na, joten tälle kiertoa onkin haastetta kerrakseen saada simpat talteen :LOL:

Torstaina alan bongailemaan cb:n testillä ja jospa se :) naama sieltä löytyisi?

Mukavaa päivää kaikille ja onnea plussaajille!
 
tillukas, toivon todella että saisit tästä plussasta terveen vauvan kotiin asti! Onnea hurjasti matkaan!! :flower:

ON Homma etenee suunnitelmien mukaan, kp 12 ja 14 hoidettu ja tavoitteena vielä 16 ja 18 ja ehkä vielä varmistus senkin jälkeen.. Yritys helpottuu huomattavasti kun esikoinen lähtee isovanhempien kanssa viikoksi reissuun tänään, saadaan olla ihan kaksin. =)
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Pelko perseessähän täällä mennään, mutta jotenkin luottavaisempi olo kuin aiemmin :)

Ja itsekin huomasin rv-pinon, ja vaikka nyt on uusi plussa, niin suunnilleen tiedän aina että mitkä viikot olisi menossa aiemmista raskauksista. Jos kaikki olisi heti ensimmäisellä kerralla mennyt hyvin, la olisi kahden viikon päästä.. Ja kyllähän se päivä pelottaa. Toivottavasti tämä raskaus kestää sinne asti ja auttaa jaksamaan :)
 
Iloisena tulin vain ilmoittamaan, että cb ovistesti tilattu ja pitäisi kolahtaa postiluukkuun viim keskiviikkona ja aikataulussa pääsen testaamaan torstai aamuna =)

Tossa testissä on 7 testiliuskaa kun olen lukenut, että joissakin on vain se 5, jotta eiköhän nyt osata hyödytää tärppipäivät vklopun häslingeistä huolimatta :p
 
Hei!

Olen ollut nämä muutamat kuukaudet taustajoukoissa ja lähinnä hakenu teistä muista vertaistukea. Viime viikolla testi sit näytti plussaa, joten ilmeisesti sitä raskaana ollaan. :)

Myötätuulta teille kaikille & älkää menettäkö toivoa. =)
 
Ihanan paljon tänne on tullu plussia =) onnea kaikille tasapuolisesti ja toivottavasti kaikilla menee hyvin :heart:

aikaisemmin oli puhetta ovistesteistä ja niiden keskustelujen innoittamana minäkin tilasin mammaksi.fi:ltä david-testejä :D nyt tuleekin kysymys perään eli eilen ja toissapäivänä ei tullut testiin mitään, mutta tänään jo sellanen hailakampi viiva (ei yhtä tumma kuin kontrolli kuten ohje sanoo), mutta onko tuo "virallinen" ovisplussa jossain lähellä eli voiko tuosta haamusta ns. ennustaa tulevaa ovulaatio aikaa? Voi kun itsekin pääsis vielä plussainneiden joukkoon.... :)

Mukavia kesäkelejä ja lämpöisempiä sellaisia B)
 
Wendy, onnea :flower:

ON: Ovulaatiosta on nyt 10 päivää täkana.. Rinnat on hieman arat, vessassa saa hypätä tunnin-parin välein ja vatsa reistailee... Voiko olla raskaus oireita? Lähinnä mietin että voiko olla jo nyt näin pian ovulaation jälken..? :whistle:
 

Yhteistyössä