**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Niwhai: On pää aika pyörällä! Eilen päiväpissasta tehty digi ilmoitti, että pieniin päin 1-2, eli huhhuh! En voi enää syyttää viallisia testejäkään kovin pitkään.

ON: Mä muistan niin monta kertaa miettineeni miltä noi kaks viivaa tuntuu ja ei hyvä luoja. Oksettaa pelkkä ajatuskin tästä. Mies on omien sanojensa mukaan "todella onnellinen" ja se ahdistaa vielä enemmän. En yksinkertaisesti kestä jos tämä stoori ei lopu onnellisesti.
Tuntuu, että oon viime aikoina opiskellut kaiken ovulaatioon jne lisääntymiseen liittyen, mutta nyt luen pelkkiä keskenmenotilastoja ja pohdin, onkohan tässä kyseessä joku virhe. Siis enhän mä tiedä raskaanaolemisesta mitään. Tiedän ettei pitäisi pelätä etukäteen asioita, mutta viime yönä näin unta ekasta ultrasta, jossa makasin silmät kiinni ihan vain siksi etten yksinkertaisesti uskaltanut avata niitä.

Yhtä kaikki. Oon eilen käynyt hakemassa kaappiin kaks pulloa mun lemppari punaviiniä ja muutaman hyvän sidukan. Lisäksi katselen ulkomaanmatkaa ens huhtikuulle. Ja rikoin eilen kattilan heittämällä sen lattiaan kun tippui kaapista. Sen jälkeen toki pillitin niinkuin normaalit ihmiset.. Mut mitään oireita ei oo! :D
 
Hyvä Fujin, hyvät varotoimenpiteet käynnissä! Mistä aavistelit testata vai oliko vaan pakko saada kokeilla, jos joku olisi tarttunut mukaan?

Mulla on tuleva viikko aika ratkaiseva seuraavan vuoden työn suhteen. Jos jotain saisin, niin ehkä oman mielenrauhan suhteen olisi parempi sitten unohtaa koko raskauden yritys vähäksi aikaa. Salaa tietenkin toivon, että olisinkin jo raskautunut tässä kierrossa ja tuo työ veisi ajatukset pois tästä kaikesta kyttäämisestä. Miksi tämä on näin jakomielistä tämäkin homma? Toiset vaan tuntuu pullauttelevan lapsia toisten jälkeen vailla huolta huomisesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Niwhai
Dpo 11 ja testi nega. Taitaapi tää kierto olla taas tässä. Tuntuu että saan jatkuvasti noita viivanpaikkoja PregCheckkiin vaikka moni on puhunut ettei niihin niitä pitäisi tulla. Tihrustanko minä niitä niin silmät ristissä että jo pelkkä toivo siihen sen viivanpaikan tuo? En ymmärrä... Nyt kuitenkin niin nega ettei tartte toivoa sen enempää.

Eilen lueskelin juttujanne ja kyllä oli niin osuvia taas että. Itsekin olen märehtinyt tuota "kaksi keskenmenoa ja kukaan ei ota hätää tosissaan" ja kolahtaa myös tuo se että vaikka yksi lapsi löytyy ja toista on yritetty yli vuosi ja kolme (tai sinnepäin) keskenmenoa takana, mihin kategoriaan sitä oikein kuuluu? Sekundäärisesti lapseton? Lapsettomuushoidoissa? Toistuvia keskenmenoja saava? Kohta nelikymppinen? Onko lupa mieltää itsensä sekundäärisesti lapsettomaksi vaikka yksi ihana lapsi jo on, onko lupa surra kun toista ei tunnu kuuluvan? Tuntuu ettei näistä keskenmenoista henkisesti toivu jos ei onnistunutta raskautta vielä koe. Aika kuluu kuin siivillä ja pettymys toisensa jälkeen tulee, joko keskenmeno tai täti. Alkaa mennä jo epätoivon puolelle. Meillä saattaisi olla edessä elämänmuutos mikä voisi viedä puolisen vuotta. Kauanko kestää että pääsemme hoitoihin ja osuuko se sitten niin että melkein vuosi menee hukkaan kun se 40v kolkuttelee parin vuoden päässä? Kun ei tässä nyt niin käynyt että parin kuun yrittämisellä pulla on uunissa ja lapsi syntyy silloin kun oli suunniteltu... Vaikeita asioita. Kyllä korpeaa lukea noita juttuja että kannattaa tehdä se seuraava niin ettei vanhempi täytä 3v niin taloudellisesti tulee paremmat tuet. Aloitetaan yritys näin koska kevät/syksy/talvi/kesä/poika/tyttövauva on niin ihana ja hetihän se tärppää! No niinpä.
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi ei oo todellista! Ihanaa!! Jotain suurempaa, huomaatko? Kimpassa huhtikuisiin!

Kettula, mä halusin vain kokeilla. Oletin saavani negatiivisen tuloksen ja tein siksi tarkoituksella päivällä, koska olo on niin epäuskoinen.

Jokohan uskaltaisi olla plussannut? Teoriassa kai oonkin, koska vaikka menisi kesken niin eihän se tätä plussaa pois vie. Ihanaa sunnuntain alkua leidit!
 
kp3/27 ja kem.8/13 Kuulin tuossa juuri että minun kiertoni on ollut kokoajan 27 eikä 28 kuten olen luullut. Lääkäri laski tuon keskimääräisen pituuden aiempien kiertojen mukaan ja sanoi haamun jälkneen kemialliseksi kun vuoto alkoi erittäin kipeästi ja runsaasti ja en pääse siltikään tutkimuksiin julkiselle... palaan enemmän kirjoittelemaan kun saan pääni selkeämmäksi...
 
carolina30+: Voi ei, tsemppiä ja iso halaus :hug:

Minnah88: Toivottavasti haamu vahvistuu kunnon plussaksi. :heart:

ON: Täällä ei mitään utta, hiukan joskus nipistelee alamahalla, mitä lie onkaan. :)

Sanna-M kp 17/?
 
Mä huvikseen testasin ovistestillä ja se on vahva, en tiedä sanoisinko plussa mutta vahvempi kuin viimeksi joten toivon että ovis on nyt tai että ovis on ollut :) Niin on tullut hyödynnettyä se. Tänään vielä yritän varmistella touhuamalla joten sitten elän jännityksessä pari viikkoa :)
 
Maanantai 5.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 29/30-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 28/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 47/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 59/25-32
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 22/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 26/30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 11/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 22/30
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 21/30?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 21/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 25/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 16/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 16/28

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 26/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 18/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 19/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 18/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 7/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 4/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 21/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 35/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Minnah88 dpo 10 - JP 5.8.
Mariah33 dpo 13
Rosuliina dpo 13
miwwi dpo 11
Joosukka dpo 8
Kettula dpo 4


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Fujin JESS! Sä oot niiiiiin plussannu! :heart: Paljon onnenpipanoita matkaan!! Pieni kasvakoon vahvaksi ja pysyköön pesässään 9 kk! :heart:

miwwi Kyllä sinuakin taitaa voida jo onnitella..! :heart:

Ja Minnah88:n haamuiselle vahvistumista..ihan hiljaa hissukseen vaan! ;)

Haluun vielä kerran kiittää teitä kaikkia kannustuksesta..Kyllä tää tästä! Mun on vaan pakko ruveta ajatteleen et ehkä meille ei ole toista lasta tarkotettukaan. Puhuttiin miehen kans ja päästettiin et muutama kierto vielä yritystä ja sitten saa jäädä koko homma. Tää kun ei todellakaan tee hyvää mun mielenterveydelle, puhumattakaan parisuhteesta ja perhe-elämästä! Loppuelämä mennään sit tjottaillen, toivoen pientä ihmettä. Pahinta tässä kaikessa on se et kun mä tiedän et raskaaksitulo on mahdollista meille..se on vaan hitsin vaikeeta! Ja raskaana pysyminen..se on ihan toinen juttu se. :(
 
Huomenta, aamuinen ovistesti ei mun mielestä ole kovinkaan haalea eiliseen verrattuna. Alamahalla nipistelyä ja nyt vaan toivon että toi touhuilu riittää mitä meillä oli, tämä odottelu on vaan jännää ennen kuin taas tietää mitä kropassa tapahtuu. Silloin kun menkkojen pitäisi alkaa, mulla alkaa myös loma, 2 viikkoa pelkkää rentoa oloa perheen kanssa, miehellä kun on samaan aikaan loma :)

Sanna-M kp 18/?
 
Fujin plussannuthan sä olet :D Täällä on puekut pystyssä, että kaikki menee hyvin :)

Carolina30+ :hug: toi on niin käsittämättömän kamalaa, että ensin annetaan ja sitten otetaan pois :( Paljon voimia sinne!

Miwwi voi jönsses :) Onnea!

Minnah88 toivottavasti haamu vahvistuu selkeeksi plussaksi :)

).( Ei erityistä :/
 
Oukei, sorruin testaamaan, mutta ihan vaan sen takia, että mulla on ihan järkyttävän huono olo. Nega testi. Päätä särkee ja oon käynyt yökkimässä vessanpöntöllä, koiraa lenkittäessä ja kokoajan etoo ihan mielettömästi. Siis mulla on niiiiiin huono olo, ettei tosikaan!

Lenkillä kun oltiin, niin jönsses mikä kakan lemu tuolla ulkona oli! En tajua, onks nyt joku lannote aika tai jotain? Ja rauta maistuu suussa. Eli siis mun kroppa on niin raskaana (mukamas) mutta ei se kyllä testissä näy. No, eipä sen kyllä pitäiskään. Mutta voi jehna miten inhottava olo on :( Kahtellaan viikon päästä uudelleen, eli ensi maanantaina.
 
Kyllä kannatti valittaa täällä superpitkistä menkoista, eilen ne meinaan loppu! JEE! Ja perjantaina on sitten sopivasti jälkitarkastus. Mulla ei oikeestaan oo nyt niin "yrittäminen" enää päällä, mä ajattelin pitää näppini erossa ovistesteistä ja muusta hömpästä nyt, olla vaan tyytyväinen että kroppa on päässy keskenmenosta yli, menkat tuli ja meni ja nyt vaan pää pystyssä eteenpäin, tulee mitä tulee. Ehkä mulla vaan tänään on taas tällänen positiivisten ajatusten aamu ja huomenna mä taas itken silmät turvoksiin, tunteiden vuoristorataahan tää on.

Tsemppii kaikille plussista onnellisille ja kauhistuneille ja myös kaikille muille hyviin ja huonoihin päiviin! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka ja eltsu81
Tällä hetkellä kun tikussa on ne kaks viivaa niin tuntuu ihan siltä, että en mä mitään raskaana ole. Tai siis ettei tää yksinkertaisesti voi onnistua, pakko olla kemiallinen, kohdunulkoinen tai joku muu sellainen tila, josta ei vauvaa syliin asti tuu.
Sama fiilis. Huoh. Täällä mennään viikolla 5+4, mutta ei tästä osaa iloita yhtään. Pikemminkin olen yrittänyt työntää raskauden pois ajatuksistani kokonaan. Miehenkään kanssa ei olla raskaudesta puhuttu muuta kuin silloin, kun plussa tuli 4+0. Siinä sen näkee, miten raskas se tuulimunatuomio+keskenmeno+lopulta keskeytys meille molemmille oli ja nyt selvästi suojellaan itseämme ja toisiamme, jos sama tapahtuukin uudestaan. Itse yritän olla kiintymättä siihen mikä sisällä ehkä kasvaa, ettei ehkä tipahtaisi niin korkealta kuin viimeksi. Eikä ole ketään, jolle puhua näistä fiiliksistä. Onnistuminen vaan tuntuu niin kaukaiselta haaveelta, kun takana on vain yksi kokemus raskaudesta, joka päättyi surullisesti viikoilla 8+5. Ja unohtamatta sitä kemiallista heti perään.

Silti sitä vaan miettii päivittäin, että miksi niin moni kaveri on raskautunut vahingossa kokematta keskenmenoja? Tai että kuinka monen ei ole tarvinnut edes yrittää ja lapsia vaan tulee. Kuinka moni kaveri onkaan kertonut raskaudestaan heti saatuaan tietää siitä ihan ensimmäisillä viikoilla, ja ne raskaudet ovat päättyneet niin onnellisesti kuin ne vain ovat pystyneet päättymään. Kuinka moni onkaan joutunut tekemään abortin, kun ei ole voinut elämäntilanteessaan lastaan pitää. Ei keskenmenoja. Joten toisaalta - miksi me ei voitaisi tällä kertaa onnistua, onnistuuhan "kaikki muutkin"?

Äiti sanoi hyvin, että nyt pitäisi vaan osata iloita tästä toisesta mahdollisuudesta, kun asia on kuitenkin niin kaunis. Ei pitäisi murehtia, kun lopputulosta kun ei voi koskaan tietää.
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
Minnah88 NOO-O?! Sulla tänään JP, onko haamulainen vahvistunut?

IIK, huomenna pitäis aamusta testata. Välillä on varma fiilis, että plussa tulee, mutta sit se toinen ääni sanoo, että ei kuiteskaan. No huomenna olen joko maailman onnellisin tai sitten keräilen haaveitteni murusia ja yritän saada ne kokoon taas uutta yrkkää varten.
"Oireista"/fiiliksistä: tissit ehkä hieman kosketuksesta (lue voimakkaasta painelusta) kipeät ja ehkä hieman turvonneet, tänään viiltävä päänsärky, nestettä holahtelee housuihin niin, että koko ajan luulen, että menkat alkoi. Eniten toiveita antaa noi tissit, ne ei nimittäin yleensä kipeenny, muuta kuin raskaudessa. Tosin tää kierto voi olla taas erilainen.

No huominen näyttää. Aikalailla plussatuulet jo puhalelleet täällä :)
 
Rosuliina olin aamulla tekemässä testiä kun koira tuli kaveriksi, ja siinä hötäkässä se testi tipahti sinne pönttöön. Kyllä kiehutti siinä vaiheessa, mutta en siis suuremmin odota viivan vahvistuneen, sillä ei se ole niin tehnyt aiemminkaan. Ajattelinkin, että koissu päätti auttaa ettei mamman tarvi kattoosit nega tikkua :)
 
Minnah88, koira halus olla mukana iloisen perheuutisen toteamisessa. :LOL: No, uutta testiä kehiin huomenna ja plussaonnea!

Rosuliinalle myös peukut pystyssä huomiseen!

Pitäisköhän vaan kehittää itselle valeraskaus, niinkuin joillakin muillakin nartuilla on? Koskahan ne huomais sen neuvolassa?
Oviksesta alkaen on ollut alavatsalla ja munasarjojen paikkeilla nippailuja. Limatkin on jatkunut. Jos tänään tutkisi sitä kohdunnapukkaakin illalla..:D
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka ja Niwhai
Minnah88 :LOL: no, parempi onni huomenaamulla??

Arvatkaa mitä mä tein ku löysin just yhden Sofin testin kaapista? Just niin, testasin vajaan parin tunnin ip-pissasta niin selvän negan, että ei mitään tulkinnan varaa :( Tiedän, että teoriassa mahkuja on vielä, mutta uskon, että haamu olis pitänyt näkyä. No, toisaalta on hyvä, että nyt ei ole niin kovat odotukset huomisaamulle kun testaan CB:n digillä. Sen pitäs näyttää luotettava tulos 97%n varmuudella pari päivää ennen menkkojen alkamista. Kunpa saisin yllättyä.
 
Tiistai 6.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 30/30-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 29/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 48/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 60/25-32
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 23/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 27/30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 12/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 23/30
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 22/30?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 22/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 26/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 17/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 17/28

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 2/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 19/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 20/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 19/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 8/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 5/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 22/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 36/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Minnah88 dpo 11 - JP 5.8.
Mariah33 dpo 14
Rosuliina dpo 14
miwwi dpo 12
Joosukka dpo 9
Kettula dpo 5


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
"Inte gravid, ei raskaana", niin sanoo CB. Huhtikuisten junaan ei minulla ollut asiaa. No, torstaina todennäköisesti lunastan lipun toukokuisten junaan ellen jo tänään tai huomenna. Siihen asti haaveilen täällä lähtöasemalla ja koitan pitää huolen ettei juna aja ohi.
 

Yhteistyössä