**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Hellurei :wave:

Oikein kovasti onnea plussasta Fujin :heart: toivotaan kovasti liimaa pienokaiselle.. ja toki onnea myös kovasti muille plussanneille (On saattanu jotaki jäädä välistä ku oon puhelimella palstaa selaillu :) )

Ja uuteen kiertoon joutuneet.. :hug: "onneksi" meitä on täällä aikas monta jakamassa ajatukset ja v*tutukset.

Toivon niin kovasti että syksy tois paljon plussia tänne.. voiko jo puhua syksystä? Loma on ohi niin eikö se jo sillon voi siirtyä syksyyn :D

).( Täällä on vissiin nyt menossa joku kp52? ehkä, huhhei.. aika hurja luku :O eilen jo meinas vähän toivo nostaa päätä että joko menkat alkais ku tuli ihan vähän semmosta ruskeaa tuhrua mutta eipä sitä tullu ku se kerta ja se oli siinä, saatto olla edellis illan touhuista.. mutta tiiä sitte. :stick:
O-testejä oon tehny kerran päivässä, viime viikolla oli vielä tummahkoa ja nyt on vaan tosi hailakkaa niin saapi nähä mitä tuolla tapahtuu vai tapahtuuko mittään. En oo jaksanu alkaan vielä stressaamaan :D Ehkäsyä ei olla käytetty mutta jo valmiiksi sekasi oleva kroppa ja km päälle niin voi olla että kroppa ei tiiä onko lintu vai kala... ku näköjään "toimii" miten sattuu.

Mietittekö te kuin paljo sitä että mikä viikko ois nyt kesken menneessä raskaudessa menossa jne? Mulla käy vähän väliä mielessä ja mietin että oisko vatsa jo kasvanu jne.. kävin tuossa äsken lukemassa tuota helmikuun helmet- keskustelua ja aika tiukkaa teki :'( valitettavasti siellä oli tosi monta jotka oli saanu huonoja uutisia.
 
Eipä jääny ne eilisaamun vuotelut siihen... yöllä heräsin että alushousut on ihan märkänä VERESTÄ! Ja pönttöön tuli taas hyytymiä tiputellen. Kipuja, kuumetta yms kun ei ole ajattelin odotella perjantain jälkitarkastukseen... nyt ei taas tule verta kun pyyhkiessä. Joko tyhjennys ei sujunu niinkun piti ja jotain vakavaa/paskamaista on meneillään TAI sitten raskausmateriaalia tai paksua limakalvoo yms jämiä tulee nyt edelleen raskaus kun oli edennyt "jo" 11+0 viikoille asti tai siis sikiön koko vastasi noita viikkoja. Huoh.. ei muutakun sormet ristissä odotteleen perjantaista lääkäriä, kyl tää vuotaminen sais jo riittää!
 
Rosuliina yöks, mikä uni :(

Kettula ahdistavaan uneen herääminen voi kyllä pilata koko päivän.

Pippuri85 Täällä tulee välillä mietittyä omia viikkoja, mahan kokoa, lapsen potkuja ja luettua marraskuisten ketjua. Nyt en enään haikeena sitä ole lueskellut. Lähinnä ehkä siksi, että tuntuu jotenkin...kaukaiselta ja omituiselta ajatus, että mäkin olisin kohta lähempänä viikkoa 30.

).( Tekis mieli soittaa posteljoonin perään, että ei vaan unohtanut tiputtaa kirjettä koululta mun postilaatikkoon :D Miten raastavaa tää odotus onkin. Kaiken hyvän lisäksi mä oon ilmeisesti tulossa kipeäksi, mikä ei sopisi, kun lauantaina pitäis hurvitella lintsillä lasten kanssa. On kyllä niin känkkäränkkä fiilis tällähetkellä, ettei tosikaan. Ja ei auta yhtään se, että toi kohta täysikäinen teinikin känkkää..ärrrrrsyttävää!
 
evaparadise, kuulostaa inhottavalta! Toivottavasti ei olisi mitään vakavaa ja saisit asiaan selvyyttä perjantaina lääkärillä!

Pippuri85* Kylläpä nyt sua koetellaan, kun kierto on noinkin pitkällä! Mä en ole käynyt lukemassa sitä ketjua mistä tipuin, koska en yksinkertaisesti pystyisi siihen..Se tuntuu ihan liian ahdistavalta käydä siellä katsomassa missä olisin menossa itsekin. Melkein päivittäin sitä tulee muutenkin edelleen mietittyä, sillä mulla oli kolme kaveria, joiden kanssa lasketut ajat oli muutaman viikon sisään toisistaan. Onneksi ei tule nähtyä kuin yhtä niistä vähän useammin ja tämän yhden läheisimmän raskauteen olen toistaiseksi osannut suhtautua aika neutraalisti.
 
Evaparadise Mulla oli kans _kauan_ on/off vuotoa.. ja ainaku hihkas että jes, nyt loppu niin vielä mitä!! tuntu että se ei lopu koskaan.. ja vaikka oli välillä vuotamatta kummemmin niin ku alko vuotaan ja tuli hyytymiä jne pitkän ajan jälkeenkin. Toivotaan että ei ole mistään tulehduksesta yms kyse, aika hyvä ku ei oo kipuja tai kuumetta :)

Ajattelin, että ku tää mun kroppa tekkee mitä haluaa ja on mua vastaan niin _jos_ tän kropan pittää olla niin ilkeä ettei voi mulle menkkoja antaa niin alan kans ilkeeksi ja syön terokuurin.. en kylläkään vielä ku vuodon loppumisesta ei oo ku kolmisen viikkoa mutta viikon päästä voin jo harkita :D
 
Joosukka Ei olla harrasteltu ilman ehkäisyä ja touhuistakin on vain muutama päivä, ni ei voi olla mikään "vahinkokaan". Hassua sanoa vahinko, kun sellaista ei lasta yrittävän sanavarastoon kyllä kuulu! Aikomuksena on siis ootella ekat menkat, jotka toivottavasti alkaa 10päivän päästä.

Pippuri85 huh, ihanat kp:t sulla menossa : / mulla oli parhaimmillaan 58päivää menkkojen välillä ennen esikoista, kun hormoonit ihan sekaisin ja PCOS tyyppiset munasarjat. Mulla autto tuo terolutkuuri ja menkat tasottu siihen 27-28pv:ään. Toivottavasti sullakin auttaa, ellei jo pian ala uusi raskaus ilmankin ;) :)´

evaparadise todella ikävän kuuloista tuo vuotelu ja ihan isojakin hyytymiä vielä! Tosiaan itsekin jo hehkutin, että jee vuoto loppu, vaan vieläpä tuota on tullu ja välillä ihan paksuhkoa,veristä limaa.. onneksi sullakaan ei ole kipuja, jotka meinais todennäköisesti tulehdusta.. :)
 
evaparadise Mulla kun ultrattiin sillon 3pv jälkeen tyhjentymisestä, niin lääkäri näki jonkin pienen hyytymän ja sanoi sillon, että tulee varmaan viimeistään seuraavien menkkojen mukana ulos. Olisko jotain sellasta?
Kaverilla taas tuli viikon tauon jälkeen yhtäkkiä ihan hulluna verta (joka ei loppunut) ja iso hyytymä ja oli kohtutulehdus.
Varmaan kyllä tunnistat tietty itsekin, jos sulla on niistä kokemusta.. Toivotaan ettei ainakaan sitä olis!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Täällä vaan odotetaan menkkoja ja uutta yritystä..
 
miss_piggy
Heippa kaikille!

Vaikka oonkin plussanneissa, niin käyn välillä lueskelemassa teidän kuulumisia :) Toivottavasti tulette kaikki pian plussanneisiin :heart: Itehän mietin edelleen aina välillä sitä, että sen kesken menneen laskettu aika olis jo ensi kuussa! Kamala miten äkkiä aika on menny, nyt mulla olis jo jättimaha.
Tällä hetkellä mahasta ei ole tietoakaan, eli mitään ei näy :D Pelko on silti perseessä koko aika meneekö kaikki hyvin loppuun asti, etenkin kun dopplerillakin on hankala saada ääniä kuuluviin ja epäilenkin että mun kohtu on jotenkin "erikoinen".

Ruokaremontti ei ainakaan haittaa tee raskautumisen suhteen, itehän olin sillä Jutta G:n dieetillä ennen ku raskauduin uudelleen ja jotain taikaa siitä tais olla :) Saman asianhan ajaa ku jättää vaan pois vaalean viljan ja syö paljon proteiinia ja kasviksia. Niin ja se vehnäalkioöljyhän mulla oli käytössä myös. Tosin tärppi kävi clomien avulla että vaikea sanoa mistä lopulta oli apua ja mistä ei.

Ite kyllä suosittelen ihan vaan hakeutumista yksityiselle tai rohkeasti soittoa julkiselle puolelle näissä lapsettomuusasioissa, muuten kärvistelisin varmaan vieläki täällä suruissani ellen ois ottanu härkää sarvista ja päässy yllättävän nopsaan lapsettomuuspolille josta ne clomitkin sain. Terolutithan mulla oli sitten käynnistämässä vain kierron keskenmenon jälkeen mutta muutoin en niitä enää käyttänyt kun estivät ovulaatiota jollain tasolla...

Mutta toivotaan että te kaikki ootte pian plussannu, ja tulis kesävauva :) Ite kammoan sitä että joudun synnyttämään keskellä kylmintä talvea :D

piggy ja mato 13+5
 
Mäkin tulin tänne stemppaamaan teitä! Käyn täällä lähes joka päivä lukemassa teidän kuulumisia ja toivottelen lämpöistä plussatuulta tänne.
Itsellä jo 12+3 menossa tai lääkärin mukaan 13+1, mutta silti on edelleen paniikki joka vessakäynnillä, että mitäs jos nyt kumminkin vuoto on alkanut.

Te ihanat naiset olette plussanne ansainneet ja toivon pian törmäävänui teihin kaikkiin odotuspuolella.
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81 ja Mariah33
Kysymys Mitä ovat terot ja clomit? Miten ne mahdollisesti auttaa raskautumiseen? Onko niistä mitään hyötyä tällaselle ns. säännöllisistä normaalikuukautisista "kärsivälle"? Joo, googlettamalla varmaan selviäis paljon, mut ajattelin kysästä täältä ku jollain varmaan on kokemusta.
 
evaparadise mitä ihmettä sieltä sun kellaristas vielä kolisee? Toivotaan, että on joitain rippeitä/jäänteitä eikä kyse mistään tulehduksesta. Onneksi sulla on pian se lääkäri!

Fujin Kuule mun puolesta sä saat käyttää meitä turvatyynynä ihan niin kauan kun on tarvis. Pidä liki. Oi. Purista lujempaa. ;) (kunhan yritän saada sua hetkeksi hörähtämään jotta saisit huolesta paussin). Arvaa kenellä on jo varastossa hirveitä vaippasiteitä seuraavaa keskenmenoa varten? Kyl vaan. Että kyllä pessimisti-palkinto menee nyt Miss Niwhaille. Mut hei, toivon silti maailmarauhaa kaikille! :wave:

Rosuliina :hug: Moon viime yön pyöriskelly piereskelyni lomassa ja miettinyt näitä asioita enkä ole kauhean positiivisilla viboilla tänään varustettu. Monta päivää mä liihottelen ihan hyväntuulisena ja olen innoissani "proggiksesta" ja sitten hiipii se peikko epäonnistumisesta taas korvan taakse. Möh. Näitä fiilareita vaan tulee, ei voi mitään. Tänne niitä voi hyvin purkaa, me kuunnellaan ja tsempataan kyllä.

Mariah33:lle, Minna88:lle ja alien_1:lle kimppahali :hug:, perästä tullaan. Muistakaa sit antaa mullekin halituksia kun sen aika tulee...

miss_piggy & katrinainen ihana kun käväsette täällä edelleen, tervetuloa toistekin! :)


Ja sit omaa nenänpäätä:
tosiaan ollut tänään vähän allapäin mutta en silleen lamauttavasti. Päätin tässä ottaa projektiksi kunnon kohottamisen takas missä se ennen oli, on nääs jäänyt murheilut vähille viime aikoina. Ja voi GSUS siltä myös tuntuu ja sen kyllä huomaa. Vaapun nyt täällä ankan lailla, jokainen askel saa voivottelemaan ääneen. Ajattelin pitäiskö hankkia niitä ovulaatiotikkuja ens kiertoon, mä kun olen vähän ymmälläni siitä miten sekaisin mun kroppani tuntuis olevan. Ja kun en ole tässä kierrossa tiennyt "ikkunaani" niin voin kertoa, että kaikesta tästä hinkkauksesta nousee haaruksista jo savua.

Ja nää pierut, nää pierut! Mä en tiedä mitä voisin vielä ruokavaliostani pois karsia, argh! Toivottavasti tää rauhoittuu pian, muuten musta tulee zeppeliini ja leijailen hiljaa iltatuulessa auringonlaskua kohden.
 
Viimeksi muokattu:
KOMENTO TAKAISIN, periskooppi ylös, Niwhai on huomannut pikkareissaan vähän valkkarin mukana verta.

WTF???? Ei mun kroppani koskaan ole menkkoja aikaistanut, aina vaan venynyt pidemmiksi. Tässä on nyt joko

a)aikaiset menkat alkamassa, wtf
b)mystinen välivuoto, wtf
tai...

tai....

c)kiinnittymisvuotoa? WTF potenssiin tuhat?!?!

Voi elämä, mitä täällä tapahtuu? Ei mulla viime raskaudessakaan mitään kiinnittymisvuotoja ollut, joten en kyllä siihen usko. Vai...?

Muoks. Piti vielä mainitsemani, ettei tuheroni voi olla känkkäränkkäkään kun on juuri saanut paussia hinkkauksesta kahden päivän ajan. Mies yhtä ymmällään kuin minäkin. Aika näyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 8.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 32/30-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 3/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 3/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 62/25-32
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 25/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 2/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 14/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 25/30

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 24/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 2/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 19/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 19/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 24/30?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 4/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 21/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 22/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 21/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 10/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 7/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 24/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 38/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

miwwi dpo 14
Joosukka dpo 11
Kettula dpo 7


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Moi kaikki!

En ole ollut täällä pitkään aikaa (jos mua kukaan muistaakaan). Mutta ihanaa nähdä miten paljon on tullut plussia!

Itse laahailen vielä negana. Oon tuolla Clomi-ketjussa jutellutkin enemmän kun se on nyt tullut ajankohtaiseksi.

Jospa se tästä vielä itselläkin!

Heti tuli kyllä parempi mieli kun tulin tänne pitkästä aikaa kurkkimaan ja näin näitä plussauutisia. Ehkä tässä on vielä toivoa! :heart:
 
Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut, kun vain katselen täältä kaukaa, enkä tule, vaikka he odottavat niin kovasti, että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.
Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa, pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois? Voitko isän olkaa taputtaa, ettei niin kumarassa hän ois?
Kerro heille, Taivaan, Isä, etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan. Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on Luojalleen, ettei heitä malttaisi millään antaa pois.
Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana hänen poskea silittää saan.
Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa ja isän vahvat käsivarret ympärillä tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme, löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää. Koska saan mennä, Taivaan Isä, joko pian pääsen omaan kotiin? :heart::heart:

Niin olisi meidän eräpäivä täynnä rv 40. Enkeli-Poika :heart: :'(
 
SookyS Täällä käy tosiaan kova kato tällä hetkellä, joten aktiivisia postaajia tarvitaan now more than ever! :) Joku on heittänyt jotain taikapölyä tämän ketjun päälle ihan tosissaan. Enkä tällä nyt tarkoita sitä, että toivoisin ihmisille keskenmenoja vaan että sen kokeneet uskaltaisivat rohkeasti tulla tänne keskustelemaan. Jaettu suru ja angsti on pienempi suru ja angsti.

Voi Väpä08 :hug: :heart:

Niwhai ja mystinen vuoto:
No niin, naiset. Mä olen kuluttanut googlen puhki (tai kuten 66-vuotias isäni mulle opetti: "kvg"), laskenut kaikenmaailman laskureilla, analysoinut ja ihmetellyt. Tulin lopulta siihen tulokseen ihan jo historiankin valossa (eli mulla tosiaan pitkä kierto eikä koskaan yllätä olemalla lyhyempi) meillä on vaihtoehto d)!
Olenhan ronklannut tässä pari viikkoa ja todennut olevani aika kuivakka, joten en toudellakaan usko että olen salaa ovuloinut ja tämä olisi kiinnitysvuotoa. Joten jos mietitään, että mun menkat tykkää laiskottelusta ja valkkari on ollut pari päivää kirkasta litkua, kyseessä oli
d)ovulaatiovuoto!

Kyl kyl, minäkään en ole sellaisesta ennen kuullut enkä kokenut. Mutta kuulemma on aika normaaliakin plus.....tässä paras.... se yhdistetään tosi korkeeseen hedelmällisyyteen. Ou jee, kaikki otetaan mitä vaan annetaan!

Tämän luettuani tekstasin miehelleni, että anti tulla takas kotiin niinku NYT sieltä työpaikan ravintolaillasta ja mieshän lähti heti. Otti juna-asemalta taksinkin bussin sijaan. Respect. Saatiin ninjat matkaan jos tämä tosiaan oli ovulaatiovuoto.

Nyt olen koko aamun tehnyt mielikuvaharjoituksia, varustanut munasoluni teräsmiehen viitalla. Viitta on ehkä vinossa mutta tättätätätääää, täältä se tulee, SUPPERMUNA. Kaksi P:tä dramaattisuuden lisäämiseksi (sitäpaitsi supper=dinner ja kaikki ruokaan liittyvähän on aina pop, olenhan herkuttelija). Come and get it, boys!

Ja lopuksi kirosana pitkästä kierrosta. Ei oo reiluu, ei. Mä pääsen yrittään niin paljon harvemmin. Hitto. Joten kamaan Suppermuna!

Olinpahan egoisti, sori! Mies antoi mun aamulla nukkua joten olen tänään ihan hyper!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eltsu81 ja Mariah33
miss_piggy
Kysymys Mitä ovat terot ja clomit? Miten ne mahdollisesti auttaa raskautumiseen? Onko niistä mitään hyötyä tällaselle ns. säännöllisistä normaalikuukautisista "kärsivälle"? Joo, googlettamalla varmaan selviäis paljon, mut ajattelin kysästä täältä ku jollain varmaan on kokemusta.
Kummastakin on kokemusta, eli terolutit lyhentää kiertoa ja säännöllistää sitä, mulla teroluteilla kierto oli noin 26 päivää. Toisaalta saattavat estää ovulaation, jos terolutit aloittaa ovulaatiota ennen, sillä sisältävät samaa hormonia mitä normaalisti erittyy ovulaation jälkeen.

Clomifenit taas on ovulaatiota auttava lääke, eli saa aikaan ovulaation. Syödään kp 3-7 useimmiten, ja ovulaatio tulee sitten noin kp 16 tai myöhemmin. Ja mullahan nimenomaan nämä clomit sai tämän nyytin aluilleen, kunnon oviskipujen kanssa :D

13+6
 
Niwhai et meinaa kuitenkaan testailla Rt:llä tilannetta?

Omanapailua Ihanaa, kun sain nyt kuumelääkettä, niin jo on olo paaaljon parempi, kuin mitä eilen ja tänään. Oon tehny kuolemaa, vaikka lämmöt huitelee vaan 37,1-37,3 mutta ihan normia mulle (korkeemmassa kuumeessa mä alan siivoomaan).

Kun kuumelääke oli vaikuttanut sopivasti, niin soittelein hakemaani kouluun ja kyselin, että jokos ne ovat tehneet opiskeluvalinnat (koska mä suoraansanoen stalkkaan jo tota posteljoonia). Kertoivat, että vasta ensiviikolla ja lisäksi sen, että tänävuona hakijoita oli vähemmän! JEe, mun mahdollisuudet on nyt hurjan paljon paremmat! Itseasiassa, mulla on n. 25% mahdollisuus päästä (hieman parempi), eli joka neljäs hakija valitaan. Toivottavasti vaakakupissa painaa sekin, että hain myös viimevuonna ja että on näyttöä vuoden iltaopinnoista (jotka kesätauolla) lukion puolelta.

Ensviikolal pitäis selvitä sekin, että onko tulossa vauvaa vai ei. Kaikki raskausoireet on kadonneet ja olo on vaan kipeä, että nähtäväksi jää. Tosin viimeylnäkin olin unissani tukevasti raskaana, eli toive on siis kova, kerran unissakin sitä testailee/raskautuu :)

Tosin, koska olen malttamaton, niin perjantaina ihan varmasti tulee pissittyä tikkuun (siis huomenna), silloinhan on jo Dbo 12 ja kai silloin pitäis edes haamulaista saada testiin..?

Nyt hakemaan pikku känkkistä päikkäreiltä :)
 
Joosukka mulla on nyt kai KP25, mun keskivertokiertoni ennen keskenmenoa 33, eli en aio koskea tikkuihin vielä pariin viikkoon. Ja kun ne testit tosiaan on ketaleen hinnakkaita täällä, niin nou nou. Mä en halua turhaan tikutella, se vain lisäis mun sekopäisyyttäni. Tässä ollaan jo ihan tarpeeks rajoilla. ;)

Pakko vaan tässä chillailla katu-uskottavasti ja ootella mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Toivoen toki, että Suppermunis saisi sopivan ninjan nyt kaverikseen ja voisivat tanssia paukattaa argentiinalaisen tangon kaiken kunniaksi.

Voi voi VOI kun mä toivon, että pääset kouluun!!! Kauheen jännät ajat sulla tässä meneillään, munkin pulssi rupes hakkaan. Ja muistaakseni mulla oli oireina nimenomaan flunssamaisuus silloin alussa. Että en lainaa vielä kirvestäni sulle. ;) Huijui! Piinaavaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka
miss_piggy
Tänks miss_Piggy eli voiskohan tota clomifenia syödä sit vaikka ovuloiskin normaalisti?Että se niinku varmasti tulis? :)
Joo, täytyy hakeutua lääkärille ja kysyä sieltä. Toisaalta uskon, että meillä on vaan ajoitus useimmiten pielessä.
Ei varmaan saa jos ovuloi kuitenki normaalisti, mullahan on sitä pco-taipuvaisuutta ja ollu tosi epäsäännöllinen ja pitkä kierto aina, eli nää clomit sekä lyhentää kiertoa että avittaa ovulaatiota :) Meillä oli nyt oviksen aikana sillon ennen plussaa sillaan että hommailtiin oviksen aikana parina päivänä putkeen ja ovista ennen ja vielä sen jälkeenki :D
 

Yhteistyössä