**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Rosuliina: Hö, onpa ikävä juttu :hug:

ON: Eilen tehty ovistesti oli plussa ja huomasin sen myös limoista, sitten illalla kun touhuttiin, se tuntui ikävältä. Sattui mahaan. Eli taitaa olla nyt ovis ohi ja toivottavasti se myös tuottaa sen plussan. :) Jos ei, sitten reippaasti seuraavaan kiertoon. Mutta nyt kyllä nippailee mahaa vasemmalta puolelta. Tää odottaminen vaan tuntuu pitkältä..kun pitää miettiä että alkaako menkat vai ei. :) On tää naisen elämä rankkaa. :D

Sanna-M kp 19/?
 
Rosuliina :hug: Mulla tästä kierosta kierrosta sellaaset fiilarit, etten mä edes tarvitse testiä eli olisko toukokuu se meidän kuu? Vappuvaavi? :)

Joosukka iiiiik, jännät paikat. Malttia malttia, josko se testi sieltä kohta paljastaisi sen oxupoxu-olotilan oikean syyn. Itse en luota enää kropan tuntemuksiin lainkaan. Kroppa oli heti menkkojen jälkeen selvästi sitä mieltä, että olin taas/vielä raskaana. Eli mä vähän niinku tungen sormet korviini ja lallattelen, että en usko tissejä, en usko nippailuja, en usko en en ennnnn lalalallalaaa....

Kettula noh, oletkos jo tutustunut alakertaasi, tuntuuko siellä mitään uutta? Olisko uusi vuokralainen allekirjoittamassa sopparia? ;) Ps. Tätä mä olenkin aina halunnut kysyä: aamun ropeloinnit... Voi elämä.... Tai siis... Pitäisköhän mun hankkia se elämä....

evaparadise joo tuo on tämän foorumin taika! Tänne kun valittaa niin PAM, se toteutuu. :$ Itselläni tuo taika toimi kun manailin ettei menkat ala... Ja kas kummaa, parin tunnin päästä aukes tulvaportit. JES! Nyt ne toimivat sulla vuodon lopettajina.

Oma pierumaha
Eilen oli aivan hirvee känkkäränkkä päivä. Olin sunnuntaina polttanut ihoni, kämpässä yölläkin 31 astetta, ympärillä jytisee ukkosrintamat mutta eivät viitti tulla meille asti. su-ma nukuin 2h ja olin eilen niin koomassa, etten jaksanut muuta täälläkään kun törkkiä välillä "tykkään"-painiketta.
Mulla on infernaaliset ilmavaivat ja tissejä polttelee edelleenkin. Mutta mä en usko, että mä olen edes vielä ovuloinut, joten mun kroppani on ihan sekaisin ja yrittää huijata mua. En siis kuuntele, olen viisastunut. Zen-ish. :) Vähän eilen tuli orpo olo kun joku Facebookissa tuli mammakaapistaan ulos ja laskettu aika tuolla olis lähellä omaani JOS olisin saanut sinttini pitää. :( Buu. Vielä kun lueskelin mitkä tsänssit on tärpille joka kuussa ikäiselleni, niin meinasin tilata netistä itselleni kirveen, etsiä täältä jonkun kaivon ja heittää sen sinne. Mä kun viimeks sain heti ekasta kerrasta plussan, mä en vielä tiedä miltä tuntuu yrittäminen ja epäonnistuminen! Kauhunsekaisin tuntein siis menkkoja kohti. Pitänee varata kaappiin suklaata.
 
Niwhai vappuvaavi kuulostaa oikein ihanalle suunnitelmalle <3 Sitä kohti pyritään. Kunpa vaan ensiksi saisin sen positiivisuuden ja toiveikkuuden, josta vielä parisen kuukautta sitten nautin, takaisin. No, ehkä se nostaa päätään kunhan hanat aukeaa ja uusi kierto alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Niwhai
Teinpäs huvikseen r- ja o-testin tänäaamuna. No, o-testi näytti hyyvin hailakkaa testiviivaa ja r-testiin näytti tulevan myös jokin viivanpaikka tai vastaava, hyvin huonosti silmin nähtävä, mutta kuitenkin. Mietinkin nyt, että joutuukohan tässä kaavintaan.. Vai voiko se testi näyttää vielä edellistä raskaushormonia, ihan vain veressä olevaa, mutta ei kuitenkaan ole kohdussa? En todellakaan sitä haluaisi, mutta pakko kai se on jos sinne jotain on jäänyt. Toivotaan nyt ensin, että ne menkat alkaa ja puhdistaa kohdun kunnolla. Ja aionpa kuitenkin viedä sen pissanäytteen labraan muutaman viikon päästä..jos se näyttäisikin ihan negatiivista. Tuntuu vain, että ei kai niilläkään sen paremmat testit ole siellä, vai?
Kyllä on onnenlahjat jaettu, jos kaikki mahollinen pitää tässä vielä kokea, ennen kuin pääsee jatkamaan normaalia elämää!
 
Rosuliinalle halaus :hug:

Itse myös odotin olevani kovinkin surumielinen, mutta ehkäpä tämä treenikuuri saa ajatukset muualle, ja en ole kovinkaan pettynyt, vaikka aamulla ehkä jo vähän kerkesinkin iloita. Viivanen testiin piirtyi, mutta myös menkkajuilit saapui, ja tuhrua jo tulee. Siis ihan niinkuin aina ennenkin. Aloinkin miettiä, että kun ihan selvästi meillä se hedelmöitys onnistuu, mutta miks hemmetissä se ei osaa kiinnittyä?
Mietin jo, että pitäis varmaan käydä ultrattavana, josko katsoisivat mitä siellä näkyy.
Tosin, ajattelin siirtää nämä ajatukset hetkeksi taka-alalle, ja keskittyä eniten tähän oman hyvinvoinnin edistämiseen ja parantamiseen. Josko se ihme sitten tapahtuisi ihan huomaamatta =)
Tulen vielä päivittelemään kun vuoto yltyy, mutta uutta kiertoa kohtihan tässä mennään.. Jospa minäkin sitten siirtäisin toiveet toukokuun junaan..
 
Mulle voi päivittää tänään 6.8 kp 1 Taitaa kierto lyhentyä takaisin sinne 29:ään mitä oli ennen. Vaikka jäikin nyt vaan 28 päivään. Mutta lasken keskiaarvoa:) Mutta siis pidetään nyt vielä 30.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä peni paniikki.. runsaat ja kivuliaat ja ylipitkät ekat menkat loppui siis sunnuntaina.. no nyt kaksi kertaa puuhaltu ja tänään plumpsplums pönttöön tipahteli kunnon hyytymämöhkäleitä!! Ihn samalla tyylillä kun tyhjennyksessä. No nyt taas ei muuta kun tuhrua. Mitä tää nyt on?! Tuliko sieltä vielä jotain jämiä vai pitääkö mun nyt pelästyä.. kaksi kertaa kohtutulehduksen sairastaneena panikoin sitäkin. Miten maltan oottaa perjantaihin jälkitarkastukseen.. perkele!! Onneksi mitään kipuja ei ole enää ollut.
 
Täälä lomaillaan eli r-testit jäi sitten kotia ja mennään tässä päivä kerrallaan ja katotaan mitä loman jälkeen tapahtuu :) Mulla on pari päivää ollu jotain ihmen kipuja ala vatsassa : / Ei mitään menkkakipuja tällä kertaa mut vähän samanlaisia kun supistelut... Pelottaa! : /
 
Alien_1 :hug: En mää muuta osaa kommentoida ja tarviiko tuohon edes, niin asiaa oli teksti!

Sanna-M tervetuloa piinailemaan :)

Ollakkovai :hug: pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!

Ralliruutu Eipä sitä pelkoa oikein mikään pois vie. Kai se on niin, että kun se on jo niin lähellä ja hyppysissä koko juttu, niin käsittää, miten helposti se voidaan siltikin viedä pois. Kyllähän mäkin jokaisessa raskaudessa pelkäsin keskenmenoa, mutta en mä koskaan ajatellut oikeasti, että sellainen kohdalle tulis. Ehei. No nyt mä tiedän paremmin, ja sepä siinä sitten on. Koitappa olla murehtimatta, se on vähän sama, kuns anoisit äidille, joka vie lapsensa isoon leikkaukseen, että älä murehdi. No öh...olkoonkin pieni mahdollisuus, että leikkaus epäonnistuu, niin mahdollisuus se silti on. Mutta huolesta huolimatta, koeta ottaa kaikki ilo irti, minkä saat. Eihän se keskenmeno murehtien/muregtimatta tuu, se tulee jos tulee. Murehti tai ei.

Rosuliina ja Minnah88 :hug:

Mun piti paljon muutakin kommentoida, mutta päänsärky ja kuolettava väsymys on täällä seurana (vaikka vedin päikyt). Sen verran, että vaikka tänäänkin on vedet silmissä tullut yökkäiltyä, niin eipä tässä muuta oireita ole. Joten johtuneen jostain muusta. Tissit on normit. Saas nähdä, niin outoja unia oon kuitenkin nähnyt männäänä viikkona, että saas nähdä... (ja uskokaa pois, mäe en osaa olla testaamatta perjantaina, vaikka pitäis)
 
Tänään ollut koko päivän pientä nipistelyä mahalla. Yritän vaan ottaa rennosti ja odottaa mitä tapahtuu. Tiedän että vaikeaa se on, koska haluaisin niin kovasti sen plussan. Mutta päivä kerrallaan mennään eteenpäin. :) Päänsärky tuli tuossa muutama tunti sitten, otin panadolin ja se helpotti. Joten nyt jatkan vielä kotihommia ja sitten unille mars, huomenna aamuvuoroon.
 
Voi eikä Rosuliina :hug:
Minnah88n puolesta liputan vielä ja todella toivon että se plussa sieltä vielä tulee. Niin ja Miwwi, sä niin tuut mun kanssa huhtikuisiin! Joten nyt relax ja lomafiilis ja kun oot kotona niin se plussa odottelee edelleen siellä tikussa :)

evaparadise En tiedä kannattaisko soittaa johonkin. Mulla tuli siinä tyhjennysvuodossa romua aika paljon ja joinain päivinä ei juuri mitään kunnes sitten taas kolisi. Mut ekojen menkkojen jälkeen kyllä normalisoitui eikä tullut mtn hyytymiä tms. Voi olla ihan normaaliakin, en tiedä. Kauheesti taas iloa tästäkin vastauksesta :D

Niwhai sä saat mut aina nauramaan :D

ON (sori, että edelleen napailen täällä. En osaa päästää teistä irti.): Mulla ei ole mitään oloja, tuntemuksia tai oireita. Ja hermoraunion hermorakenteella ei siitäkään saa aikaiseksi muuta kuin panikointia. Meidän lomareissu lähenee ja lento lähtee ylihuomenna. Oon etukäteispakannut tasan sidepaketin ja tamponeiden verran. Plus että inhottaa panikoida teille, anteeksi oikeesti.
 
Mulla on naiset nyt tosi paha fiilis henkisesti. Otan yllättävän raskaasti tähän uuteen kiertoon joutumisen. Kaikki alkoi clearbluen ovistesti+raskaustesti mainoksista tänään. Nyt ei itkulle tuu loppua:'( Mies ei tunnu kans millään ymmärtävän. Sanoo vaan, että kyllä se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Eikö se perhana tajuu, että JOS ei riitä!! Ja hänen mielestään ylireagoin! Se ei tunnu ymmärtävän kuinka paljon haluaisin sen oman pienen käärön viereeni :'( Voi kuinka toivon, että saisimme lupauksen siitä edes vielä tämän vuoden lopulla.

Muokkasin kohdan "saisin" "saisimme" sanaksi, koska tiedän että mieskin toivoo lasta kovasti. Hän nyt vaan sattuu olemaan mies ja enimmäkseen järjellä ajatteleva sellainen. Vaikka uskon, että uuteen kiertoon päätyminen kirpaisi myös häntä.

No, huomenna on varmasti parempi päivä. Kauniita unia kaikille.
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 7.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 31/30-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 2/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 2/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 61/25-32
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 24/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 28/30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 13/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 24/30

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 23/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 27/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 18/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 18/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 23/30?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 3/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 20/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 21/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 20/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 9/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 6/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 23/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 37/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Mariah33 dpo 15
miwwi dpo 13
Joosukka dpo 10
Kettula dpo 6


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
uRosuliina Oon niin pahoillani ettei unelmasi toteutunut vielä..:hug: Minä kyllä ymmärrän et sen haluis heti tässä ja nyt! Odottaminen ja pettyminen kuukausi toisensa jälkeen on uskomattoman raskasta. Kaikki me se tiedetään täällä ja ymmärretään siis mitä tarkotat. Jaksamista alakulon kanssa! :heart: Mulla ihan samat fiilikset..uusi kierto ei toki ole vielä käynnistynyt mutta oon varma siitä että niin tulee käymään..tälläkin kertaa. Koitetaas jaksaa ja tsempataan toinen toistamme! Kaikki me naiset täällä!

Minnah88 Pahoittelut sinnekin! Sekä pitkästä kierrosta että uuteen kiertoon joutumisesta. :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Rosuliina
Rosuliina :hug: <-- Tuossa pitäis olla kyllä kaksi sinistä kaveria jotka halaa toisiaan, nimittäin en sitten minäkään saanut vielä sitä uutta onnea kokea ja saan unohtaa sen huhtikuisiin pääsemisen... :'( Tänään kp 1/27-30. :headwall: :'( :mad: Raivostuttaa kun oma pää näköjään feilaa niin että kuvittelen vaan kaikkia oireita!! :mad:

Sen verran aion nyt muuttaa asioita tähän seuraavaan kiertoon että ruokaremontti alkaa JUST NYT!! Mä oon ihan liikaa mässännyt kaikkia herkkuja ja painokin on päässyt taas nousemaan.. :ashamed: Sanoin km:n jälkitarkastuksessa lääkärille että jos syksyä kohti ei tärppää niin sitten pudotan taas lisää painoa. Lääkäri sanoi että ei välttämättä tarvitse edes sinänsä pudottaa painoa, mutta pelkästään se että syö niukkaenergisemmin ja jättää ne muutamat herkut pois, niin se jo pelkästään parantaa mahdollisuuksia tärppiin. Eli sillä tarmolla pusketaan nyt eteenpäin! :mad: Jukoliste mähän saan vielä sen lapsen ja teen kyllä kaikkeni sen eteen!! (huh, pieni omanapainen purkaus)

Minnah88 Halaus myös sulle :hug:
Mennään me kaikki uuteen kiertoon joutuneet sitten yhdessä toukokuisiin! :heart:
 
Niin ja se piti vielä sanomani että jos tästä uuteen kiertoon joutumisesta nyt haluaa jotain positiivista hakea, niin nyt voidaan ottaa huoletta ne jälkitarkastukseen liittyvät verikokeet ens maanantaina. Niitten tulokset ei kuulemma olis näyttäny välttämättä oikein jos olisin ollu raskaana nyt. Eli nyt saadaan ainakin varmasti selvitettyä että onko mulla jotain mille voitaisiin sitten tehdä jotain seuraavassa raskaudessa että sitä keskenmenoa ei toistamiseen tulisi.
 
Isot tsempit kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :hug:

On se vaan niin uskomattoman raskasta! Jos itsekin nyt joudun seuraavaan kiertoon, niin en tiedä miten asian itselleni selitän parhain päin. Molemmat aikaisemmat on tärpännyt heti ja kaikki meni loistavasti. Nyt sitten tahkotaan ja tuntuu, että aika vaan menee hukkaan. Sitä ei yhtään osaa muuta kuin mennä kiertopäivien laskuissa ja siinä, että koska pitäis tehdä mitäkin. Vielä päälle työasioiden murehtiminen ja oma itsesääliasenne, niin johan on juhlat pystyssä..

Täällä menossa dpo 6 ja oireita voisin kuvitella kaikenlaisia tissituntemuksista ja alavatsan nippailuista. Mutta ehkä tää stressi vaan ei tee hyvää, yötkin meinaa mennä huonosti nukkuessa. Taidan siis mennä vielä nukkumaan..
 
Voi kökkö, sitä plussajunan kuskia! On tää kyllä, kun sitä niin toivois sitä plussaa muille ja iloitsee jännäilee mukana ja tuntuu, että perslentoa menee sitten mukana. Saakohan sille kuskille antaa korvatillikan, kun ei saakutti tajua noukkia ihmisiä kyytiin?! Tekis mieli nimittäin!

Alien_1 Toivottavasti lapsettomuushoidoista löytyy, joku kikkakolmonen, ellei sitten tärppää jo ennen sitä :)

pansku Toivotaan, ettet joudu kaavintaan. Joskus se raskaushormooni laskee hitaasti. Onko mahdollista, että olis tärppi käynnyt, vai ootteko pitäneet taukoa ja odottelette menkkoja ensin?

Evaparadise Toivottavasti ei ole kohtutulehdusta pukkaamassa!

).( Mä näin yöllä ihan häröjä unia. Pakko jakaa :D Ensin näin unta, että mulla oli kaksosvauvat, mutta en saanut niitä mahtumaan syliin samaanaikaan ja mietin, että onko mussa jotain vikaa. Miten muut kaksosten äidit pitää niitä sylissä? Sitten luin kirjoituksen, jostain henkilökohtaista palstalta (ja se kai oli mun), jossa valiteltiin 13-vuotiaista kaksosista ja miten heidän teini-ikänsä vie kaiken mehun, niin ettei työssäkään meinaa jaksaa. Ja kolmannessa sain kirjeen kouluta, jossa kerrottiin, että olin päässyt opiskelemaan.

Aamulla heräsin sitten ihan krapulaisena :D Mun ensimmäinen ajatus oli, että olenko mä ollut eilen juomassa?!? Miten mä en muista ollenkaan? Olihan hassu herääminen. No sitten siinä tuumiskelin sängyssä, kun muistin ton kaksosteiniunen, että jönses, onkohan se tollasta? Miten mä ikinä olen voinutkaan toivoa kaksosia, sehän meinaa tuplateineilyä ihan samaan aikaan! Apua! Ja seuraavaksi aloin miettimään omaa ikääni ja sitä, jos saisin kaksoset. Mä olisin lähemmäs 50-v, kun ne olis 13. Jaksaisinko mä? Olenko mä jo liian vanha hankkimaan lapsia? Olenko itsekäs, kun haluan vielä lapsia?

Että tämmöinen aamu täällä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Pahoittelut Minnah88, Mariah33 ja alien_1 uuteen kiertoon joutumisesta. Minnah88, sun kanssa mennään taas samoilla kp:llä :) Päästään toivottavasti sit jännäämäänkin yhdessä. Ja Mariah33 ja alien_1 tulevat siinä ihan perässä. Toivon kovasti, että voimme siirtyä toukokuisiin odottajiin tästä kierrosta.

Joosukka, myös minä näin kaksosunta viime yönä. Tosin minä sain keskenmenon ja kaksossikiöt pullahtivat vessanlattialle :( Aika kauhee uni oli.
 
Joosukan uni oli VÄHÄN parempi kuin Rosuliinan. Kummallisia unia se alitajunta vaan tuo! Tuo Rosuliinan uni oli kyllä ihan kamalan ahdistavan kuuloinen, toivottavasti et siihen uneen herännyt aamulla? Joskus on ärsyttävää herätä johonkin ahdistavaan uneen, kun jää se fiilis unesta päälle..
 

Yhteistyössä