**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

No niin, koska mä en oiken tuon aijaan kanssa ole vielä opetellut pelaamaan, niin laitoinpa blogiini kuvan toisesta tän päivän testistä (vielläkin harmittaa, etten saanut siitä kolmipaikkaisesta!). Ja kyseessä siis ainoastaan ja vain viivanpaikasta. Älkää säikähtäkö otsikkoa :D Vesihöyryä korvista: Vitun kusiviiva ja kuva löytyy sieltä postauksen lopusta :)

Pakko kyllä sanoa, että sinällään nää RFSU:n testit on just ihania, koska noistahan voi kuvitella ja haaveilla mitä vaan. Mutta tulee aika tyyriiksi pitkän päälle :p
 
Täällä ei ihmeellistä. Mahaa nippailee ja alaselkä kipee, mutta tuon selkäsäryn voi laittaa rankan työpäivän piikkiin. :/ Ja töissä oli niin kauhean kuuma. Mutta joo katsellaan taas eteenpäin että mitä tapahtuu. Nyt jatkan illan viettoa,ihanan rauhallista kun vain toinen lapsi kotona, isompi siskolla yökylässä. :)

Sanna-M kp 22/?
 
Ihanaa kuinka hyvin tää julkinen terveydenhuolto toimii.. Menin jälkitarkastukseen johon siis kesälomien/sulkujen vuoksi sain ajan vasta 2kk päähän tyhjennyksestä. Lääkäri torui kun en ollut käynyt labrassa raskaushormoonin määrää mittaavassa verikokeessa mihin lähete gynepolilta oli kaksi kk sitten tehty, no kukaan siellä ei ollut mua kehoittanut käymään missään kokeissa. Lisäksi kyseltiin miten voin että tarvitsenko tukea/kuuntelijaa tässä tilanteessa... ÖÖ JOO OLISIN TARVINNUT KAKSI KUUKAUTTA SITTEN !! Noh, mitään tulehduksen merkkejä ei onneksi näkynyt gynen tutkimuksessa vaikka verta tiputtelee edelleen välillä, limakalvon kuitenkin siistit, kohtu normaalin kokoinen eikä arista. No ensi viikolla sitten selviää mitä se raskaushormoonin mittaus sanoo kun kokeessa vielä tänään kävin, ettei olisi koholla niin ei ainakaan raskausmateriaaleja olisi jäänyt kohtuun, lääkäri kun ei ultrannut ollenkaan. Muutenkin oli ammatti-ihmiseksi kovin vaivaantuneen tuntuinen koko "vaivani" kanssa. Eks tää vois olla jo ohi!? :'(
 
Viimeksi muokattu:
Kettula Siinä viivassa ei musta ole väriä (piatsi jos kattoo kieroon) eli on niin sanottu viivan paikka. Mutta en kyllä noin selkeetä viivan paikkaa ole saanut, että se on kamerasta koneelle siirrettynäkin näkynyt ihan selvästi (mulla varmaan sata kuvaa tosta testistä). Jos se ois vaaleanpunertava, niins itten, mutta kun nyyh..ei :(
 
Onko kaikki käyneet tarkastuksessa keskenmenon jälkeen?

Mulle ei mitään semmoisesta puhuttu edes ekalla kerralla.
Neuvolasta hoitaja laittoi viestiä, että on laittanut mulle lähetteen labraan ja 3 viikon päästä sinne. Ei tarvii siis mennä ostamaan kaupasta testiä.

Silvia Logo kkm 08/13 Ja meillä haaveillaan toisesta lapsesta.
 
Viimeksi muokattu:
Silvia Logo mä en oo käynnyt, en suostunut edes labraan menemään. Ostin testin ja tein kotona. Ei huvittanut ollenkaan, kun niin urpo orpo olo tuntemattomien kanssa rääppiä mun henkilökohtaista haavaa sydämessä :) Mutta no, mä oon vähän tälläinen...
 
Yleensähän sitä jälkitarkastusta ei rutiinisti kuulu. Moni käy sitten yksityisellä. Mäkin sain ohjeeks tehdä vain r-testin kotona 3-4 viikon kuluttua. Tosin kävin kuitenki 3pv:n päästä siellä polilla ultrattavana, kun ne cytotecit ei saanu mitään aikaseks, mutta olikin sitte tyhjentyny jo spontaanisti kokonaan.
 
Noniin, varasin just yksityiselle klinikalle ajan gynekologisiin tutkimuksiin ens viikolle. Pakko saada nyt jotain mahdollista vahvistusta siitä, että kaikki on hyvin. Meen lekurille kp 9. Samaisella klinikalla kävin pari kuukautta ennen edellistä plussaa. Ja silloin multa otettiin jotain verikokeita ja katsottiin ovuloinko. Tulos oli, että ovuloin (ainakin sillä kerralla).
Miehellähän on tehty myös spermatutkimus ja tuloksena oli teratozoospermia. Diagnoosissa sanottiin, että siittiöiden määrä hyvä, samoin liikkuvuus. Mutta lisäksi mainittiin, että tällä (teratozoospermialla) voi olla vähäistä vaikutusta hedelmöityskykyyn. Tulokset spermatutkimuksesta saatiin samana päivänä kun plussa pärähti testiin viime keväänä. Silloin ajateltiin, että onneksi tultiin raskaaksi ennen noita tuloksia. Mut nyt kun ollaan tässä tilanteessa, niin en voi olla ajattelematta, että entä jos sillä onkin suurempi vaikutus.
Onko täällä muita, joiden miehillä mahdollisesti sama diagnoosi?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Huomenia, rinnat arat ja välillä alamahalla nippailuja. Mutta en vielä kyllä usko että plussa voisi tulla. On viime kerrasta jäänyt pelkoa että jos raskaaksi tulenkin, kaikki ei mene hyvin. :( Toivotaan kuitenkin että plussa myös tänne saataisiin. :)


Rosuliina: Toivottavasti saatte selvyyttä ja pian myös teille plussa saadaan. :)

Sanna-M kp 23/?
 
Lauantai 10.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 34/30-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 5/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 5/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 64/25-32
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 27/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 4/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 16/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 27/30

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 26/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 4/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 21/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 21/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 26/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 6/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 23/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 24/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 23/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 12/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 9/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 26/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 40/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

miwwi dpo 16
Joosukka dpo 13
Kettula dpo 9


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Heisulivei :)
Olen seurannut tätä palstaa jo parisen viikkoa, kun keskenmeno todettiin. Helmikuisista tipahdin kuumeilevaksi. Odottelen km:n jälkeisiä menkkoja tulevaksi... varmaankin reilun viikon päästä. Siihen saakka tutkailen maailmanmenoa ja nautin alkavasta syksystä. Tsemppiä teille jokaiselle =)
 
evaparadise jälkitarkastuksessa ei ultrattu? Mulla ainakin ensin tutkittiin käsikopelolla, jotain se ronklas ja tutki näytettä mikroskoopillaan ettei ole tulehdusta ja sen jälkeen tutustutti mut ultran avulla kohtuuni ja muniksiin silloin kun siellä ei ole asukkia ja äksöniä. Miehellenikin antoi turisti-tourneen. Olipahan yhtä tyhjän kanssa sulla tuollainen "tarkastus", iso hali!

Rosuliina toivottavasti saat apua/tietoa, hienoa, ettet jää vaan passiivisesti laakereillas lepäämään vaan rohkeasti yrität ottaa selvää asioista jos mieltä kaihertaa kysymysmerkit! :)

sapu voi surku, pahoittelut keskenmenosi johdosta. Meillä on täällä kuitenkin (kuten olet huomannut) hyvä porukka koossa ja valmiina ottamaan vastaan kun olet siihen valmis. :) Tervetuloa!


Mää:

Mä tänään hypistelin kaupoissa koti-ikävissäni Marimekkoa (täällä on joku Marimekko-teemakuukausi), ja mietin, että pitäisköhän mun tulla oleskelemaan Suomeen tuttujen/perheen keskelle mutta sitten heti perään aattelin, että eijei. Täällä mulla on aina lääkäri/sairaala hollilla, sama lekuri seurailee heti alusta asti (eka ultra 7+ viikolla), näen parhaimmassakin skenaariossa saman lääkärin joka kuukaus (ja ultran) ja se toimii myös omana synnytyslääkärinä jos ja kun sen aika on. Että ei tarvitse kertoa montaa kertaa missä mennään koska potilashistoria on jo tuttu. Eli tänne jämähdin, snif.

Mun mies tänään kaupoilla hypisteli vauvanvaatteita ja rattaita. :( Voi SURKU, sydäntä raastaa. Kyllä tää on siihenkin vaikuttanut tosi paljon.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sapu
Meillä ei mies hypistele vauvanvaatteita. Mutta minä taas kaupassa katselin vauvalle sopivaa kotiutumis vaatetta. pari viikkoa sitten yritin etsiä silloin mahassa olevalle vauvalle vaatteita, mutta missään ei ollut ihanaa 56cm kotiutumisvaatteita. Ehkä se oli tarkoituskin.
Rattaita... meille ei ole tarvetta ostaa. Just kokeilin, niin ei tarvii ostaa toista tripptrappia kun tyttö ylettää jo tosi hyvin tavalliselta tuolilta pöydälle.

Tänään tosin olen miettinyt, että mitäs jos meille ei koskaan tulekkaan toista lasta. Olen toki onnellinen tästä neidistä joka meillä jo on.
 
Helou kaikille.

Täällä olis kans uusi kuumeilija.
Kävin pyrähtämässä tuolla maaliskuisten odottelijoitten puolella, mutta nyt ei ollut tähet oikeessa asennossa meille. Sain keskenmenon viikoilla 8,tosin ultrassa masuoleilija vastas viikkoa 6 ja toisessa sikiöpussissa ei ollut elämää laisinkaan. Eli todennäkösesti oli jo masussa keskeytynyt. Sain kyllä yhen tabletin vielä lekurilta, että tuleepi nopeammin pois ku olit tiputellu jo muutaman päivän. sitte muutaman päivän jälkeen ultrasivat ja kaikki kohtu oli onneks tyhjentynyt.

meillä on kaks lasta ennestään ja nyt ois kauhee kuume saaha vielä se kolmas:)tarkotus ois alkaa heti yrittää ku kroppa on vaan valmis. Ite toivon,et raskautusin niin ettei menkat kerkeis ees alkaa niin en tietäis heti olevani raskaana...sais pidemmän aikaa olla Hulda-huoleton:) mulle siis lekuri sano,et kroppa tietää ku voi taas yrittää.menkat pitäs kuulemma ootella sen takia, et ois helpompi tietää millo raskaus on alkanu.onko teillä muilla ollu samansuuntaset ohjeet?

tsemppiä meille kaikille tasapuolisesti,jotta pian raskauduttas ja pysyttäs raskaana ainaki sinne viikoille 38asti,jolloin synnytettäs terveitä ihania muruja :)
 
Sunnuntai 11.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 35/30-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 6/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 6/28-37
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 28/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 5/27-30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 17/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 28/30

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 27/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 5/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 22/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 22/28
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 27/30?
Silvia Logo____KKM 8/13___________________________KP ?/?

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 7/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 24/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 25/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 24/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 13/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 10/27
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 27/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 41/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

miwwi dpo 17
Joosukka dpo 14
Kettula dpo 10


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta
Taru81
kaarina80
KoiKoi


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Jälkitarkastusta ei mullekaan tehty. Sanottiin vain tuo sama kuin näyttävästi monelle muulle, että raskaustesti pitäisi tehdä parin viikon kuluttua.

Täällä odotellaan nyt ensimmäisiä tädin kyläilyjä km:n jälkeen. Normisti kierto ollut 28pvä ja nyt mennään jo päivässä 33. Eilen sitten testasin ja negaa näytti niin kuin arvelinkin. Ei nimittäin mitään oireita raskauden suuntaan.

Nyt kun on taas lomilta palannut takaisin töihin niin ei kerkeä paljoa täällä käydä muuta kun pyörähtämässä.

Fujin onnea plussasta!! Toivotaan, että mahdollisimman moni nyt seuraisi sua tuonne odottajien puolelle.

Jetta
 
Nyt täytyy tunnustautua ja änkeytyä joukkoonne, kun olen jo viikon lueskellut juttujanne. Täällä on ihan mahtavaa porukkaa, vaikka kohtalonne ovat olleet kovia.
Pääni selvittämiseksi tänne änkeän, kun ei näitä juttuja oikein muuten paljon pääse käsittelemään ja märehtimään. Miestäkään ei aina voi häiritä tuntemuksillaan, kun taitaa silläkin omat mielenmyllerryksensä olla.

Mulla kaikki tähän astiset raskaudet ovat enemmän ja vähemmän jääneet kesken. 2008 sain ekan keskenmenon (kkm rv9), esikoinen syntyi kuusi viikkoa etuajassa, kuopus kymmenen viikkoa etuajassa ja nyt tämä viimeisin tapaus hilluu kai jossainpäin kroppaa niin kuin ei pitäisi. Huokaillut olen, että kaiken sitä saakin yksi ihminen kokea. Manaillut olen, miksi tää kaikki pitää juuri mulle tapahtua. Ja silti kaiken jälkeenkin niin kovasti vielä sen yhden pienen syliin haluaisin. Tiedän, että olen jo nyt onnekas, kun kaksi eläväistä, ihanaista lasta meille on suotu. Pitäisi olla vielä kiitollisempi kuin nyt osaan olla. Jospa kuitenkin...

Tämä viimeisin tapaus on vielä siis epäselvä. Vuodan, kipuilen ja hcg:tä seuraillaan. Se on viimeksi noussut, mutta niin on vuotokin lisääntynyt. Saa nähdä, mihin ronkintaan sitä vielä tällä tuurilla pääsee?

Kaikesta huolimatta eteenpäin mennään, tsemppiä ihan hirmuisen paljon teille kaikille. Jokainen olisitte sen pienen nyyttinne ansainneet!

Taustalle:Koikoi
 
Iltaa, täällä limailee kirkasta limaa, alamahalla nippailuja, tissit kipeet. Voi kunpa aika menisi nopeasti..Ja menkat ei alkaisi :) Mutta huomenna kp 25 joten voisihan sitä pikku hiljaa vaikkapa testata mutta maltan vielä pikku hetken. Loma alkaa ensi perjantaina ja 2 viikkoa lomaa koko perheen kanssa.

Nyt jatkamaan iltahommia.

Sanna-M kp 24/?
 
Tervetuloa Kaarina80.
Täällä olen minäkin.


Just mietin, että nyt alkaa kunnon dietti ja sanoin ukolle, että ei niin haittaisi vaikka toinen vauva saisi alkunsa vasta loppu syksystä. Toki on tervetullut aikaisemminkin.
 
Kiitos Silvia Logo. Mä kans ajattelin, että lopetan näiden yövuorojen jälkeen tän lohtusyömisen ja alan laihduttamaan.josko se vaaviki tulis helpommin jos oisin kevyempi:)Onko muita painon kans kamppailevia?saisko täältä vertaitukea siihenki ;)

Te ootta tuosta jälkitarkastuksesta kirjotelleet. Mä en saanut jälkitarkastukseen ohjeita,mut tosiaan minut ultrattiin sillo pahimman vuodon jo ollessa loppupuolella. Sillo tosiaan jo kaikki tullut pois niin ei varmaan senkään takia jälkitarkastusaikoja annettu. En kyllä saanut muutenkaan mitään ohjeita miten tästä eteenpäin. Tosin itse kysyin siitä,että millo voi alkaa taas yrittää. En tajunnut kysyä ees että saako tämän vuodon aikana harrastaa seksiä vai pitääkö ottaa, että vuoto loppuu. Ootteko te muut saaneet siihen ohjeita? jotenkin tuntuu et onkohan sitä tulehdusalttiimpi ku ns.paikat avoinna. Ja pitää kai se iteki sitten se raskaustesti tehä viikon parin päästä.tosin ite en sellasta ohjetta saanu,mut tietäs et hormonit onko hormonit poistunut elimistöstä.

mutta nyt taas töiden kimppuun:)

niin ja listoille kaarina80 km 8/13, kolmannesta haaveillaan
 

Yhteistyössä