IVF-hoidon sivuoireet, kokemuksia?

Heippa!
Meillä on yritystä vajaa 2 v takana päin, ensin luomuna josta yksi km rv6, sitten siirryttiin letroihin ja cyclogestiin, tätä olen syönyt yht 8-9 kiertoa, tuloksena oli kolmannen kierron jälkeen raskaus mutta taas keskenmeno rv11. Tämän jälkeen siis vielä se kohta 5 kiertoa letroja mutta ei ole napannut. Kaikenmaailman tutkimukset tehty mutta kummassakaan ei mitään vikaa, minulla viitteitä PCO tyyppisiin munasarjoihin (ei kuitenkaan tarpeeksi diagnoosiin asti) mutta ovulaatio tapahtuu joka kuukausi.

Nyt olisi tarkoitus siirtyä IVF hoitoihin yksityisellä puolella, julkiselle emme pääse kun on nuo kaksi "onnistunutta" raskautumista.

Kysyisinkin teiltä jotka olette IVF hoidoissa käyneet, että millaisia sivuoireita teille on tullut pistämisen aikana? Kohta pitäisi päättää aloitetaanko hoidot tästä tulevasta kierrosta vai vasta sen jälkeen. Ongelma on se, että meillä on juhlat muutamaa päivää ennen keräystä (jos siis aloitetaan nyt), ja mietin että kuinkahan kipeäksi sitä tulee jos siellä kypsyy joku 15 rakkulaa?

Lääkityksenä 150mg Gonal-F ja se jarrulääke myös. Olen ovitrelleä käyttänyt kerran letrojen kanssa, mutta tulin siitä niin kipeäksi että se päätettiin jättää pois, ja nyt käytettäisiin jotain muuta irrotuspiikkiä.

Siis, kiinnostaisi teidän kokemukset, millaisia tuntemuksia pistämisen edetessä on tullut, tuliko oireet heti vai vasta loppupäässä, ja olisitko voinut paria päivää ennen keräystä olla koko päivän jaloilla ja puuhastella?

Kiitos etukäteen <3
 
Mulle tehtiin eka keräys viime viikolla, folleja tyhjennettiin 19. Mulla oli käytössä Menopur, Fyremadel ja Ovitrelle ja sivuoireita ei niistä ollut, muuta kuin Fyremadelissa pistoskohdan kirvely ja punoitus noin 15 minuutin ajan. Pari viimeistä päivää ennen punktiota oli aika turvonnut olo ja hyppimistä yms. piti vältellä. Muuten ihan normaalia elämää vietin ja hoidon alkupuolisko oli kaiken kaikkiaan helpompi mihin olin varautunut, mutta kaikki on tietenkin yksilöllistä. Tsemppiä hoitoihin 🤗
 

Yhteistyössä