**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Nyt tulee itsellekin hirvee tarve päästä testaamaan. En vaan haluaisi alkaa tihrustelemaan vaan päräyttää kerralla sen kunnon plussan, aivan niinku viimeksi. Ja sit vielä se pelko, että se onkin ihanpuhdas nega.
Mut katsotaan. Ehkä käväsen ostamassa apteekista liuskatestin ja säästän digit mahdollista uusintatestausta varten.

Fujin kuinka pitkä kierto sulla yleensä on? Mulla kuitenkin vielä useampi päivä mahdolliseen menkkojen alkamispäivään.
 
Miwwi ja Fujin JEEEE!!! Ihana aloittaa työpäivä katsomalla kahta viivaa jotka ovat samassa tikussa

Ihan mahtavaa naiset! Sori mä repesin, enkä osaa nyt hillitysti ja varovaisesti vaan toivotella viivojen vahvistumista. :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fujin
MiNalo Olis vähintäänkin oikeus ja kohtuus, että hyppäät huhtikuisten junaan ja elokuun plussa-aaltoon. Mun tikuttamaton kuukausi oli tavallaan rentouttava, tavallaan sit taas ei. Vitutti aivan tautisesti välillä kun ei tienyt koska voi ruveta odottelemaan mahdollisia menkkoja. Itellä oviksen tikuttaminen on antanut vähän osviittaa tulevasta kierrostakin ja siks olin tässäkin kierrossa niin onnellinen, koska mahikset alle 30 päivän kiertoon oli ovisplussan ilmestyttyä kp 14.

Pippuri85 kiva kuulla susta taas! Ei millään pahalla, mutta sun kaverin käytös on ihan perseestä. Mun kaverit yritti lohduttaa myös kukin omalla tavallaan, mutta kaikista lohduttavimmat sanat tuli mun broidilta, joka kirjoitti vaan tekstarin (ei soittanut, onneksi): "Olen niin pahoillani. En voi edes kuvitella miltä teistä tuntuu." Kukaan ei laittanut omista lapsistaan kuvia tai povanut mun lapsen olevan päätön.
Mun mielestä tatuointi ei oo huono tai "tyhmä" asia ollenkaan. Tosin, mulla on itsellanikin muutama tatuointi ja kaikilla tarina.

Rosuliina kun tietäis :D Mun kierrot on olleet pääsääntöisesti 26-35 päivää kkm:n jälkeen. Kaks 17 päivän kiertoa löytyy samasta sopasta, mutta jos ovis olis ollut kp 15 niin veikkaan et tää kierto olis 29 päivää. Eli jännäillään vielä :D

ON: Oikeesti en voi käsittää et tossa tikussa on haamu! Yritän olla coolisti ja pessimistinen, mutta samalla mä mietin mun taannoista unta, jossa r-testiin ilmestyi nro 5 (ja elokuussa on viis kk meidän keskenmenneestä), raskauslaskurin antamaa LA:ta 14.4.14 (mieletön feng shui, eikö?) ja sitä, että oon popsinut niitä gelee royaleita joka päivä saapumisestaan saakka. Paino on tippunut ihan huomaamatta kolmessa viikossa 2,9 kiloa ja normaalisti oon tosi turvonnut ja ruokahaluinen ennen menkkoja. Must be it!
 
Spirit Heh, ihana <3 varovaisesti mennään, mulla on liikaakin kokemusta ei vahvistumisesta.

Fujin Aika huippu toi la!!

Mua pelottaaa!! Mä niin pelkään taas että tipun nii korkeelta! Jos tuo viiva tuosta vahvistuu nii pitäis kokeilla alottaa ne aspiriinit. : /
 
Rosuliina Mä oon täällä kans niinku kuumilla kivillä! : / Tekis niiiiiin mieli testata jo, mutta mäki haluaisin sen kunnon selvän plussan jos se plussa on! Mutta pelkään kans sitä kuinka korkealta tipahdan jos se onkin sitten nega.. :( Ääh! Kuinka mä saan pideltyä itteeni etten testaa! :headwall: Mulla on ollu kyllä nyt niin vahva tunne (vahvempi kuin viime kierrossa) että nyt on tärpännyt, joten itku tulee varmasti jos oonkin väärässä (vaikka siihen negaan kuinka psyykkaisin itteeni).. :( Voi olis nyt plussa!!! :ashamed:

Hirveesti plussapuuhkuja meille ihan jokaiselle!! +++++++ :whistle: Ja onnea heille jotka ovat sen ihanan plussan jo saaneet ja vahvistumista haamuille! :whistle: :)
 
No niin :)

Fujin ei sais itkettää ihmisiä näin aamutuimaan :) Onnea plussasta! En ois uskonut, että itkeä tihrustan onnesta, kun nään netissä kuvan toisen ihmisen plussatestistä, mutta näin kävi :) Huhtikuisiin taitaa olla joukkopako täältä keskenmenneistä :)

Miwwi nään viivan :) toivotaan, että se kahdenpäivän sisään vahvistuu kunnolla, mutta viiva siinä on :) Ihanaa :heart:

Mariah33 ja Rosuliina jaan ton teiän tunteet tuosta plussaamisesta :)

Omanapa vaikka tää on ihan idiootin hommaa (mä olen vahvasti sitä mieltä, että mun psyyke ja kroppa on seonnut) niin varmaan viikonloppuna tulee halittua kasa testejä kaupasta. Voin sitten testata enemmän kuin yhden negan :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Niwhai
Miwwi jesssss! Päivä kerrallaan, mulla on kaikki sormet ristissä ja peukut pystyssä, arvaa onko vaikeeta tässä näpytellä??? :) :) :)

Fujin mä en tiedä oletko huomannut... Mutta mä en ikinä kommentoi noita "haamu"-juttuja koska mä en 99% kuvista näe koskaan mitään enkä halua masentaa kuvan laittajaa... Mutta nytpä kommentoin! Arvaapa miksi!?!?!?!? NIIII! Toi mikään HAAMU ole, toi on selkeä, vähän hailakka, VIIVA! Se on niinku minä talven jälkeen. Ans olla kun pääsee vähän rannalle ruskettuun niin johan se tummenee! :) Ihanaa! Tippa linssissä täällä kirjuuttelen, moon niin hurjan onnellinen. :)

Joosukka sähän menet niin huhtikuisiin, että pärähtää! Voih!

Rosuliina mä just eilen mietin, että voi kun mä olisin yksi niistä "hmmmm pitäiskö tehdä raskaustesti... Oho olenkin jo 6 kk raskaana"-tyyppiä. Mä en tiedä haluanko mä heti testata ja tietää olenko raskaana sitten kun niiden testailujen aika on. Haluanko mä ihan heti tietää? Haluaisinko antaa itselleni sellaisen rauhottumiskauden, että ehkä olen, ehkä en ja samalla kulutan niitä kriittisiä päiviä? Samalla... Tunnen itseni. Ja mieheni. Pakko aina tietää heti kaikki. Ei oo malttia nimeksikään. Enkä mä ole vielä kokenut sitä pettymyksen tunnetta kun en olekaan raskaana kun testaan. Vähän pelottaa!

Voih.... Tuli hetkeksi vähän orpo olo. Kaikki jättää mut tänne yksin mutta ei haittaa! Menkää ja raskautukaa, hittolainen! Tämä on KÄSKY! :heart:
 
Niwhai älä huoli, mä en uskalla lähteä tästä pinosta ennenkuin sydän todistetusti sykkii..

Huomenna pakko kyl vielä testata. Mä kävin jo toki katsomassa, että nyt olis rv 3(!!!)+4. Aika aikaista siis vielä. Onneks varattiin se matka. Kaiken logiikan mukaan tää pysyy kyydissä, koska muuten voisin ottaa pari drinkkiä uima-altaalla. Pakko hankkia vielä kuntosalin kestojäsenyys. Ja varata maailmanympärimatka ens huhtikuulle.
Ette rakkaat naiset ymmärräkään, miten iloinen ja samalla kauhuissani oonkaan ja kuinka helpottavaa on kirjottaa se ylös sellaiselle palstalle, jossa jokainen ymmärtää miksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Niwhai ja Joosukka
Ei, mä yritän kyllä hillitä itseni tuon testauksen suhteen ja yritän säästää sen tiistaille. Ajattelin, että ehkä kumminkin mukavampi elää täydessä epätietoisuudessa ja elätellä toiveita plussasta, kun tehdä selvä nega liian aikaisin ja masentua (vaikka voiskin vielä muuttua plussaksi).

Kuinkas monta plussaa/haamua meillä jo on? Jokuhan veikkasi kolmea, mutta toivottavasti ainakin tuplaantuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33 ja Niwhai
Pippuri85 Mulla meni kkm lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen 6 ja puoli viikkoa ennen kun ekat menkat alkoi ja jatkuu edelleen kahdeksatta päivää, tuntuu vaan yltyvän tää vuoto vaikka luulis jo että kohta loppuis :D

Onnea kaikille haamuilijoille! Mä ainakin uskon noihin haamuihin ihan täysillä! Meinaan niin monta kertaa sen negan oon testannu ja sit kun kerran se haamu tuli nii oli sitten se tosi kyseessä =) Nyt vaan hirveesti tsemppii että viivat vahvistuu ja huhtikuussa ootte mammoja! :heart: Olette sen ansainneet!

Itse jo mietin että pitäiskö vetäytyä näistä vauvatehtailuista (niin no mistä tehtailuista ku ei pääse ees uudelleen alottaan kun nää menkat kestää ikuisesti..) ja keskittyy muihin juttuihin, alottaa liikuntaharrastus uudelleen yms. Mutta sitten taas eilen kun miehen kanssa vietettiin yhteistä aikaa niin iski taas niin hirvee vauvakuume ja perheenperustamisvimmafiilikset ettei tosikaan, meinasin jo hihkasta miehelle että "tehdään mekin vauva!" kunnes palasin todellisuuteen että niinhän me tehtiinkin mutta se vauva ei eläny kun 11viikkoiseksi, että ei niitä niin vaan tehdä. Toisaalta ihana että edes pieneksi hetkeksi unohdin tapahtuneen ja mietin tulevaisuutta TÄSTÄ eteenpäin, enkä JOS kaikki olis toisin ja JOS ois käyny parempi onni ja JOS mä olisin viel raskaana, en ole ja sillä siisti, pitäs jotenkin saada ittensä ymmärtää että murehtimalla mennyttä ei tulevaisuutta voi muuttaa. :|
 
  • Tykkää
Reactions: Niwhai
Heippa!

Mä voisin tulla nyt ihan listalle mukaan. Eli viime viikolla varmistui keskenmeno ja nyt vuodot loppuneet ja r-testi näyttää negaa, joten uutta yritystä vaan samantien aloitellaan! Toki terkka ehdotti, että voitais odottaa yhdet kuukautiset ennen yrityksen jatkumista, et tiedettäis sitten varmasti että koska raskaus alkanut, jos heti napsahtaa uudelleen, mutta kuulemma jos tuntuu siltä ettei malta niin yrityksen voi aloittaa vaikka samantien!

Mun rivi näyttäis tältä;
Markke____30v____KM 6/10 KM 7/13__________________KP 18/30?

Lueskelen tämän ketjun tässä viikonlopun aikana kunhan kerkiän niin pääsen sitten paremmin mukaan, et missä täällä mennään! :)

Nii ja Fujin, munkin mielestä tuossa tikussasi näkyy selkeä haamulainen, ei tartte edes tihruttaa! Onnea ja vahvistumista sille! :heart:
 
Tykkäsin siis Piggyn kommentissa siitä, että noin paljon jo viikkoja! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti! :heart:

Rosuliina ja Niwhai, mäkin mieluummin testaisin sitten myöhemmin kuin liian aikaisin..Jos tässä kierrossa pääsisi sitten testamaan omaa stressinsietokykyä ja testais vasta jos menkat on oikeasti myöhässä.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kiva alottaa tämäkin loma!! Lääkäriltä tuli viesti että yli 3 viikkoa sitten otetut tulehdusarvot olivat koholla hs-crp on 2.79 ja saisi mielellään olla alle 1!! Ja olisimme ensi viikolla lähössä lomalle ja jos ole raskaanakin ja tulehdus arvot korkeella! :ashamed:
 
No niin naiset, nyt on pieni tenkkapoo :) mutta hei, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :)

Mutta joo, kävin tänään hakemassa testin(tit), tosin sitä paljon parjattua RFSU:ta, mutta ajattelin, että noh, kun sieltä tulee nega, niin ei haittaa kalliin testin roskiin heittäminen.

MUTTA ja se mutta :) Tää testi on kuuluisa niistä vääristä haamuista ja positiivisista tuloksista. Ja hyvin, hyvin, hyvin hennon viivan sain, jossa OLI punaista havaittavissa n. 5-10 min testauksen jälkeen, mutta ei enää...itseasiassa, onpas nyt kun kävinkatsomassa, mutta nyt on mennyt tuo yli puolituntia.

Eli, onkohan nyt niin, että reagoi ovikseen..tai antaa väärän haamulaisen mulle vai olisiko niin, etten oo ihan omiani oirellut? No oli miten oli, niin ukko saa huomenna ostaa mulle apteekista toooooosi herkän testin (ai juu ja tissit paukkas tänään turvoksiin).

Oon mä tolla samalla testillä testaillut ennenkin, mutta tuollaista punertavaa haamulaista se ei ole mulle antanut..lähinnä sitä harmaata..
 
  • Tykkää
Reactions: Kettula
miwwi Ikävä kuulla..mistä toi tulehusarvon kohoaminen voisi siis johtua?? Tai siis että liittyisikö se jotenkin tähän vauvakuumeiluasiaan? Eikö se voi olla hieman koholla esim. flunnsanki takia tms. Mikä crp tuo hs-crp on? En ole kuullu tollasesta missä on desimaalitkin. Kylläpä ilmaisin itteni epäselvästi taasen! :D
 
MiNalo mä en saanut sitä ikuistettua kameraan mitenkään päin vaan kaikki kuvat on yhtä sutturaa :) mutta se hailakka haamulainen on nähtävissä valoa vasten, kun testin kääntää ympäri ja on hyyyyyyvin hennosti punertava oikein päin, mutta testiä joutuu vähän kääntämään. Oli vahvempi siinä testiajan sisään...mutta no jaa, mähän testaan huomen aamulla uudestaan ja haen apteekista jonkun luotettavamman testin, joka sitten sanoo...että mulla on ovis ja erehdyin sen ajankohdasta :LOL:

Sen verran selvä haamulainen kuitenkin, että poiketen muista haamuviivoista, niin tästä uskalsin mainita miehelle, jolla kuume mua kovempi, mutta toppuuttelin, että testi todennäköisesti näyttää väärin. Jalat maassa täällä kuitenkin :) (ja toivottavasti miehellä myöskin)
 
Joosukka Voihan se olla oviksestakin johtuva..mulla on niistä kokemusta. Mutta joka tapauksessa, kuten itsekin sanoit, kaikki selvinnee seuraavien päivien aikana! ;) Pidän peukkuja et sieltä se plussa pärähtäisi!

Omaa napaa...Mä vollotin tänään ihan täysillä ku katoin tv:stä suurinta pudottajaa! :D Siis olin ihan että mitä helv..!!? Ja toinen juttu mihin oon nyt kahtena yönä kiinnittäny huomiota on että nään ihan outoja, tosi voimakkaista tunteita herättäviä unia! Viime yönä oli sellanen uni, missä minä ja esikoiseni paettiin armeijan ampujia mun työpaikan parkkipaikalla! Etsittiin meidän autoa, mutta ei millään löydetty sitä et oltais päästy karkuun! :D Ja siis tuo voi kuulostaa hauskalta, mutta oikeesti se tunne, mikä mulla herätessä oli, oli pakokauhu. Oon miettiny sitä oviksen mahdollista ajankohtaa...ja luulen et viikko sitten pe tai la se varmaan on ollu. Perustelen sen sillä et mulla oli koko päivän töissä perjantaina maha kipee ja oksettava olo. Ja sit lauantaiaamuna maha oli ihan sekasin. Mutta joo, aika näyttää! Viikon päästä perjantaina mun on joka tapauksessa pakko testata ku ollaan lauantaina menossa häihin, joissa tarkotuksena nauttia alkoholia. Ei kyllä haittais pätkääkään jos ei mun tarttis siihen hommaan ryhtyä! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka

Yhteistyössä