**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Carolina30+ kyllä selkeesti näkyy haamu kun vähä näyttöö viel kääntää! Uutta testiä vaan parin päivän päästä jospa vahvistuisi :)

Täällä viikko vuodettu ja kipuiltu, vaikka niin näitä ekoja menkkoja odotinkin niin ei näidenkään nyt tarvis loputtoman kauan kestää... hohhoijjaa |O
 
Peukut pystyssä piinailijoille!! Aloittakaa plussa-aalto, niin yritetään sitten hypätä muutkin kyytiin! Tässä tapauksessa voitaisiin vaikka tehdä ihan tsunamikin. :)

Fujinin testiä minäkin haluaisin arvuutella eli kuvaa kehiin!

Carolina30+, ylimmäisessä vilahtaa jotakin! Toivottavasti vahvistuu, älä vielä luovu toivosta!

Tuo valkovuodon elämä ja koostumus on kyllä ihan oma taiteenlajinsa, jota en enää jaksa sen kummemmin analysoida, kun nytkin on ollut sunnuntaista asti valkovuotoa..Ensin vähäistä valkoista tahraavaa, sitten tuli kananmunalimat ja nyt edelleen on aika runsasta kirkasta. Tai yhtäkkiä siis saattaa tulla niin, että luulen, että nyt alko menkat. Itse ovisnippailua en ole tuntenut, paitsi nyt kirjoittaessa EHKÄ alko vähän tuntua..Hmm, kyllä on taas kropan tarkkailua.
Mä niiiiiiiiin kovasti haluan huhtikuisiin, kun laskurin mukaan laskettu aika olisi kuopuksen syntymäpäivä. Loppukevät taitaa muutenkin olla meidän perheen juhla-aikaa, kun miehellä ja kuopuksella on huhtikuussa melkein peräkkäisinä päivinä synttärit ja sitten esikoinen on kesäkuussa. Että jos se tuolle huhti-kesäkuu-akselille osuis tälläkin kertaa. Peukut pystyssä!
 
Carolina30+ mä en valitettavasti näe viivaa. Toivottavasti olen väärässä.
Mä en yleensä näe mitään niissä tikuissa, joissa muut näkee. Multa varmaan puuttuu ne ruusunpunaiset lasit :)
Sen takia testaan itse ainoastaan CB:n selkeillä digitaalisilla. Viime raskaudessa varmistin ainoastaan liuskalla ja siinä ei voinut erehtyä kun kirkuvan punainen viiva ilmestyi lähes heti.
 
Naiset voi hyvää päivää että mä olen täällä itsekseni repeillyt teidän valkkarikeskusteluillenne! Ja ihan niinku tekin sanoitte, mä en olis vielä vähän aikaa sitten uskonut, että kirjoitan seuraavan lauseen:

Vetäsin eilen sormeni pimppalooraani tutkiakseni omaa valkkaria. Ja oikeasti hihittelin ääneen, että kaikkea sitä tässä.... Aika kuivakka olin, eli joko ovuloin jo tai vasta tulossa. Olis pitänyt seurailla kyllä pidemmällä aikavälillä eikä tehdä tollaista yllätyshyökkäystä, mutta minkäs sille voi, että on malttamaton.

Olkoot tuheronne kosteat!

Ahahahhahaaaargh.... :D
 
Vuoto alkaa olla loppunut. Eilen tuli vielä ruskeaa paksua limaa, mutta tälle päivälle ei enää mitään phsuojassa. Nyt ei muuta kuin odottelemaan menkkoja ja reilu kolmen viikon päästä pissatestiä labraan. Mutta olen kyllä alkanut miettiä, että tekis vaan ite sen r-testin kotona ja odottelis ne ekat menkat.. Sen jälkeen vois alkaa taas touhuileen makkarissa ;) Kovasti ois jo haluja, mutta kumpikaan ei halua kumin kanssa häseltää...

Piinailijoille nyt kovasti tsemppiä ja laittakaahan niitä plussia tulemaan! :)
 
No joo, mun yhdelle kaverille puhuin kerran luonnollisesta ehkäisystä, niin se piti mua ihan taukkina..Että muka voi huomata oviksen ja olis muka olemassa otolliset päivät. Eiku niinhän se olikin, että haikara tuo ne lapset tai ne kasvaa tulppaanin sisässä. :LOL:

Oonkohan mä (ja selvästi aika moni muukin tässä ketjussa) jotenkin pimahtanut tän oman kropan tarkkailun kanssa? Vai olisko tää paremminkin nimenomaan sitä oman kropan toiminnan tuntemista. :) :heart:
 
No hei, tuleehan sitä kohdunnapukkaakin tutkiskeltua toisinaan, että oisko raskaana vai ei :D

Pakko tulla kertomaan :) Päivä lenkki koiran kanssa ja oksensin ilman mitään pätevää syytä pururadalle. Maha kääntyi yhtä'äkkiä ylösalaisin. Kyllä hävetti!
 
Täällä myös tosi kosteet paikat. Välillä holahtaa housuihin niin, että tuntuu :LOL: Tiedä sit mistä johtuu. Tietenkin toivon, että mahdollisesta alkaneesta raskaudesta. Parissa viime kierrossa en muista tällaista olleen.

Ajattelin siirtää testauksen sunnuntailta maanantaihin ku muistin, et silloin olis ollut kp 29/30, mut silloin on vasta kp 28/30. Saa nähdä malttaisinko pitkittää tiistaihin, sit sais luotettavamman tuloksen. Vaikka CB:n digi kai näyttää tuloksen jo muutama päivä ennen menkkojen alkamista.Tänään pitäis postista tupsahtaa pari CB:n digiä. Onneksi vaan pari, niin tulee säästettyä ne oikeaan koitokseen.
 
Kettula itse olen joutunut loppukierrossa Lugesteroneja laittamaan emättimeen aamuin illoin ja sen olen huomannut että jos kohdunnipukka tuntuu alhaalla lähellä kuukautisten alkamista niin se kierto oli sitten siinä. Sitä ennen se on korkealla ovulaatiosta alkaen, alkukierrosta en ole napukkaa tutkinut. Kun plussa häivähti kesäkuussa testissä, napukka oli vieläkin tosi korkealla, mutta kun vuoto alkoi niin se oli taas laskeutunut :I En tiedä toimiiko logiikka samalla tapaa kaikilla mutta olen asennoitunut että jos napukka on alhaalla niin menkat alkaa kohta ja plussasta on turha haaveilla...
 
carolina30: Mä nään tossa ylimmässä testissä jotain, toivottavasti huomenna tai ylihuomenna vielä enemmän!

Ja nyt siis yleisön pyynnöstä ja hieman sekopäisen kuumeilijan asemaa vahvistaakseni:

Tässä taas sen näkee, että on paljon asioita joita en olisi ennen tehnyt :D
 
  • Tykkää
Reactions: Joosukka ja eltsu81
carolinalla ja fujinilla molemmilla näkyy haaleet haamut!! :) Nyt kovasti toivon ja puhkun lisää punaväriä tuleviin testailuihin!! :whistle: :heart: Oi oispa makiaa saaha parit plussat heti näin elokuun alun kunniaksi!

Tuohon kohdunnapukkahommaan täytyy sanoo etten ole kyllä koskaan kokeillut/tunnustellut sitä! :O :D Varmaan täytys kokeilla joskus..;) Ois kyllä kiva tietää millasta tarinaa se kertois missäkin kierron vaiheessa..
Ja tosta valkovuodosta sen verran, että tärpeissä mullakin on sitä tullut aika lailla lotjaamalla! Mutta sitä en muista et alkoko se lotjaus piakkoin oviksen jälkeen vaiko vasta myöhemmässä vaiheessa. Mutta joo, eipä ole ainakaan tällä hetkellä täällä tuhero kosteana! :LOL: (nauroin äsken aivan kippurassa teijän tämänpäiväisille ajatusten vaihdoille!)

Mulla on taaaaas vähän kaksijakoiset fiilikset..Alkuun olin tyytyväinen kun en lähteny sitä ovista tikuttamaan, mutta nyt se toisaalta kaduttaa. Varsinkin kun viime kierto oli mitä oli. Mulla ois nyt yhtäkkiä kauhee tarve tietää oonko mä jo ovuloinu, millon mä oon ovuloinu vai ovuloinko ollenkaan! Aaargh! :headwall: Miksen mä vaan osaa nauttia tästä tietämättömyydestä ja ottaa rennosti..Seesteisyys, mikä mulla oli muutama päivä sitten, on tyystin kadonnut. :p

Mutta hei, kaikille piinailijoille erittäin paljon plussaonnea!!! Nyt KAIKKI sinne huhtikuisiin vaan!! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Fujin
Tuun marmattamaan omaa napaa :) Plaah!!!

Mä oon tänään joutunut funtsimaan, ettei vaan olis käynnyt niin, jotta ovis ollutkin heti menkkojen jälkeen tai aikaisemmin mitä luulen.... tai sitten jotain on vialla. Joudun varmaan oman mielen rauhan vuoksi tekemään pettymysnega testin paaaljon paaljon aikaisemmin, mitä olin ajatellut. Nimittäin...mä oksensin tänään, sitten menin kaverille hoitamaan sen lasta ja kaveri tarjos latet sellasesta hienosta kojeesta. JA se latte maistu ihan sille, mille haisee pahalle haiseva tiskirätti! Se oli jotain niin oksettavaa se maku, että jouduin lopulta kaatamaan latet lavuaarista alas, kun epäilin sen olevan pilaantunutta (kaveri kyllä veti omansa ihan antaumuksella..mä kaadoin omani pois, kun oli lähtenyt asioilleen). No kotiin päästyä ukko kävi ostamassa herkkuja ja mä ajattelin syödä pekonipastaa, kun tuli huono olo. Jos vaikka se johtu nälästä. Juu ei, tuli viellä huonompi olo. Ja pasta maistu paskalle, vbaikka päivälle se viellä oli musta ihan hyvää. Nyt alko se kerma ällöttää. Sitten sain lemppariani, eli kaupasta ostettu tiikerikakkua, jolla toisinaan herkuttelen yksin (se on niiiiiin hyvää), mutta noup. Se oli pahaa! Maistu pelkälle säilöntäaineelle tai jollekkin, siinä oli niin outo sivumaku ettei mitään rajaa <-- ton perusteella ukko julisti, että olen ihan satavarmasti paksuna. Ja mun eilinen raivokohtaus...tän päivänen itkukohtaus, kun sain tuntemattomalta viestiä FB:ssä. Ja mun mahakivut. Ne on niitä järkyttäviä menkkakipuja, mitä mulla ei ole koskaan kuukautisten aikana. ainoastaan, kun on kohdun kasvukipuja. Sellasta kamalaa särkyä, jollon on pakko köllötellä sohvalla. Ja näitä on ollut säännöllisesti sunnuntaista asti, joka päivä. Ja mikä ehkä oudointa. Mä inhoan lauantai makkaraa, se on musat ihan järkyttävän ällöä. Siis hyi helvetti! Mutta mä söin sitä tässä viikonloppuna ihan pelkiltään paketista, koska se oli mun mielestä ihan sika hyvää (tekee edes pahaa ajatella nyt, että mä tosiaan söin sitä!).

Jos mun kroppa kuumeilee näin pahasti mun kanssa, niin mä siirryn kyllä ei yrittämiseen kohta, kun tää on ihan sai-ras-ta :D
 
Perjantai 2.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 26/30-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 25/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 44/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 56/25-32
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 19/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 23/30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 8/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 19/30
Fujin___24v____KKM 3/13__________________________KP 26/?
Markke____30v____KM 6/10, KM 7/13________________KP 18/30?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 18/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 22/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 13/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 13/28

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 23/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 15/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 16/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 15/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 4/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 30/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 18/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 32/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Minnah88 dpo 7 - JP 5.8.
Fujin dpo 11
Mariah33 dpo 10
Rosuliina dpo 10
miwwi dpo 8
Joosukka dpo 5
Kettula dpo 1


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Jetta


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu:

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa kaikille! :wave:

En oo jaksanu kirjotella mutta oon seurannu päivittäin teijän muiden juttuja.. ja tuo valkkarijuttu sai kyllä aikaan kunnon naurut :LOL: on se vaan jännä mitä kaikkea nainen tekee tutkaillessaan kroppaansa.. miksi miesten ei tarvi vaivautua tekemään mittään?!

Täällä oli plussanneita, onnea :flower: ja toivon kaikille muillekkin plussia.. tuosta kateudesta sen verran, että täällä mitä on lueskellu niin oon ihan vilpittömän ilonen jokaisen plussista, ne on kyllä ansaittu. Mutta sitten taas lähipiirissä on onneksi ollu nyt hiljasta vauvojen suhteen (katohan niin huomenna puhelin laulaa sata vauva uutista) mutta yks kaveri on semmonen mitä ehkä "pakoilen".. sai kuukausi sitte kolmannen lapsen, ja niillä oli miehen kanssa kriisi sillon menossa (tällä lapsella koitetaan nyt paikkailla sitä) ja olikohan se raskaana viikolla 25 ku soitti että oli miehen kanssa tapellu ja sanoin sille että koittaa rauhottua että ei tee vauvalle hyvää niin tokas vaan että "parempi se varmaan ois ku tulis kesken"... nyt se on sitte mielessä ja jotenki tuntuu että se ei sitä lastansa arvosta ollenkaan. Ja tiesi tästä raskaudesta ja luonnollisesti ilmotin keskenmenosta, hänpä päätti sitten sillon samana iltana laittaa tulemaan kuvia siitä niitten uuni tuoreesta vauvasta :mad: siis joo, ihanaa että ovat vauvan saanu mutta ois nyt voinu ajatella että just oon ilmottanu keskenmenosta!! ja pari päivää siitä juteltiin puhelimessa niin tokas vaan että "ajattele siten että sillä ei ois vaikka ollu päätä".....veti hieman sanattomaksi.

oon miettiny tätä uudestaan yrittämistä aika paljon nyt parin päivän sisällä.. vuoto on ollu pois jo kohta kaks viikkoa ja kyllähän sitä on touhuiltu ja eipä tuota oo ehkäsyä käytetty mutta tuskimpa se niin heti on tulossa :headwall: tänään tein myös o-testin huvikseni, ei se plussa ollu mutta ei sen kauheesti tarvis enään tummuakkaa.. jotenki v*tuttaa jo edes ajatella taas sitä tikku sotaa :D ja ajattelin että jos en alkaiskaan tikuttaan mutta ku on muutenki niin ongelmallinen kierto että en varmaan voi olla tikuttamatta..
Millon teillä on ekat menkat ollu km:n vuodon loppumisesta? Mulla on siitä kohta kaks viikkoa ja jotenki tuntuu että sitä saa ootella meleko kauan ku muutenki on ollu pitkät kierrot. Ja oottako tikuttanu ovista että millon se on tullu km:n jälkeen? Jos lasken kierron siitä vuodon alkamisesta niin ois jo kp46 menossa.. ajattelin katella elokuun loppuun että tuleeko vai ei ja sitte kaapissa ois teroja että jos niillä vähän avittais.. en tiiä, ku voiski vaan olla välittämättä :whistle:

Ja toisaalta en edes haluais tehä positiivistä raskaustestiä..siitä se varmaan paniikki alkaiski ja se vessassa ravaaminen että mitäs sieltä tältä kertaa vuotaa :eek:

Ylempänä oli puhe myös että tuntuu siltä niinku ois hukkaan heittäny aikaa.. siltä tosiaan tuntuu. Tämän piti olla meille vika lapsi ja oli jotenki helpottunu ettei niitä tikkuja ja stressaamista enään mutta nyt kaikki alusta.

En tiiä onko se tyhmää vai, ku raskaus eteni kuitenki "vaan" 7 viikolle, mutta oon menossa otattaan tatskaa..semmosta vauva-enkelin kuvaa.. mulla on kahesta jo olevasta kans tatskat niin luonnollisesti haluan tästäkin.. vaikka ei syliin asti tullukkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä