**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Cofeebrake pahoittelut tädistä :hug:

Keskenmenon jälkeen menkat oli aika normit, seuraavat järkyn runsaat ja keskenmeno aika iisi vuotoineen ja kipuineen

Fujin jee,oisko se huhtikuiset?!? Voi että kun ois!

Evaparadise musta tuntuu, että mä olen jotenkin "toipunut" mun keskenmenosta. Ei sureta, vituta ja pelota niin paljoa. Mutta se ehkä siksi, että mä vaan jotenkin oon niin varma, että se vauva oli kehitysvammainen ja siksi kävi niinkuin kävi. En mä oikein keksi muuta syytä, miksi istutin miehen alas ja pyysin keskustelemaan vakavastis iitä, ettämitä jos meidän pieni ei ookkaan niinkuin muiden pienet ja asiasta keskusteltiin muutamaan otteeseen ja pyysin häntä varautumaankin siihen, sekä siihen, etten mä voi/pysty välttämättä tehdä keskeytystä. Joten ehkä mä oon vähän helpottunutkin asiasta, jos näin saa sanoa? Mutta se hyväksyminen kuitenkin, ettei tämä keskenmennyt lapsi, niin se ei ollut meille tarkoitettu kuin siksi 12 viikoksi mitä kannoin, on nyt tosi vahva tunne. Ja silti, että se kulkee tässä mukana, istuu hiljaa sydämen päällä ja lämmittää :)

Niwhai määe ntiedä mistä lasketaan, mut tänään just luin yhen kirjoituksen, jossa eräs mamma kertoi tulleensa raskaaksi ekana vuodottomana päivänä, eli ovis oli heti menkkojen jälkeen :) Joten ei se ovis kai mikään kiveenhakattu juttu oo tulemisineen ja menemisineen :)

RosuliinaMä käyn lukemassa useesti aj kattomassa on onko uusia kirjoituksia, mutta en jaksa ite kirjottaa :D

Mariah33 ja Rosulina haha, liityn teidän "luulen raskautuneeni" joukkoon..mun Dbo on kyllä joku kaks tai kolme :p

Omaa napaa pitäkää hulluna tai elkää, mutta mä luulen, että änkeän väkisin huhtikuisiin. Mulla on vaan sellainen olo, mun kropalla on sellainen olo ja musta vaan tuntuu siltä (jep, tiputaan ja lujaa, taas). Joko mä olen raskaana tai mä kehittelen itelleni PCO:ta. Tissikipu ei oo hävinnyt oletetun oviksen jälkeen minnekkään. Niitä juilii, ne "kipuilee ja on olemassa" kokoajan, vihloo ja tuntuu raskaalta. Mahaa särkee menkkamaisesti, on särkenyt sen oletetun oviksen jälkeen joka päivä, niin että ihan selästä asti polttelee. Ja väsymys, se ei oo mikätahansa väsymys, se on ääretön väsymys kerä päänsäryn, joka ei oikein mee pois. Sellanen lievä krapula fiilis, joka on nyt jatkunut muutaman päivän. Tai sit mä olen tulossa kipeäksi. Kaikkein tyhmintä tässä on se, että mä tiedän, ettei tää ole mahdollista, oireet ja se tietäminen ja silti, mä ajattelin, että tilaan hemppaselta ne paidat ja vaatteet, johon sopii maha, joissa voi imettää. Meinasin jo tilata yhdet mammafarkut ja muutaman paidan, mutta sain sentään puhuttua itelleni järkeä. Ettei nyt ehkä kuitenkaan viellä.

Mä en edes odota testipäivää, mä odotan sunnuntaita/maanantaita, jolloin mä ehkä voin jo sanoa (vaikka en testata voi) että olenko ihan harhaluuloinen pipipää. Vai tarttisinko raskaustestiä enemmän jotain lääkitystä mun päänupille :) Mä veikkaan että en, mutta pelkään että joo. Ja 14 päivä mulla pitäis VASTA alkaa menkat...voi elämä mun ja mun kropan kanssa! Vai päätäköhän tässä pitäis haukkua...?
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Niwhai Wow, mä laitoin kiitoksen tonne ylöspäin ja sanon, että sun pitäis ajatella, että te voititte jotain isompaa kuin lottovoitto! Ihan selkäpiitä pitkin karmi, miten täpärällä teidän matka oli päättyä ehkä kauheimpaan skenarioon ikinä. Ja sanottakoon se nyt, että selkästi kohtalo, tai kuka lie, päätti, että nämä kaksi me tarvitaan yhdelle (tai miksei useammallekkin) kauniille ja ihanalle lapselle äidiksi ja isäksi :heart:
 
Mariah33 ja Joosukka huhtikuisiin mennään niin, että heilahtaa! Kauheeta sanoa toi ääneen (tai siis kirjoittaa), mutta saahan sitä toivoa. Muut myös sinne:)
Erikoista on se, että en edes mieti testaamista vielä. Nyt kahdessa edellisessä kierrossa on tullut testattua aivan turhia testejä hätäpäissään. Nyt mulla on jostain syystä tosi rauhallinen fiilis ja aion testata aikaisintaan sunnuntaina, vaikka luotettava tulos tuleekin vasta tiistaina.

ON: viime yönä ei tarvinnut nousta vessaan, mutta ei mun usko siihen kaadu:) Toiveet tämän kierron osalta murenevat vasta ens viikon alussa jos niikseen on.
 
MiNalo Nou hätä, lisää tulee satavarmasti. Mun kun on hyvä laittaa näitä pään sisäisiä asioita edes jonnekin, etten koko ajan kaada niitä mieheni harteille. :) Lisäks mä toivon, että joku saman kokenut saa mun kirjoituksista jotain irti (itse yritin löytää blogeja, jotka käsittelevät keskenmenon jälkeistä aikaa kun asia itselleni oli tuore... Ei montaa löytynyt. Enempi on niitä, joilla on vaikeuksia raskautua mutta kun tärppi käy, kaikki sujuu kuin elokuvissa).

Kirjoittaako teistä joku myös jonnekin jotain? Kamaan. Kop kop. Päästäkää mut päänne sisään. Mä lupaan käyttäytyä... Pyyhin jalkani kynnysmattoon enkä riko astioita. En ainakaan montaa. Pari lasia... Ehkä lautasen. Ostan teille uudet Ikeasta. :whistle:

Joosukka Joo, mä en vieläkään oikein tiedä mitä ajatella, varsinkin kun tämä toinenkin onnettomuus tapahtui meidän huudeilla ja olen saanut monta hätääntynyttä soittoa, että ollaanko me ok. Seuraako ne onnettomuudet meitä? Mä kerron teille jos me matkustetaan jonnekin, välttäkää niitä paikkoja sitten kympillä? Mä olen edelleenkin vähän turtana enkä halua ajatella miten lähellä nää asiat joskus on. Karvasta kiinni.

Rosuliina Kevätvauva, joo!!! Mä uskon vahvasti! :) Puuuuuuuuhkutteluja! Mä kävin yönä vessassa pariinkin otteeseen mutta se johtui ihan siitä, että söin ananasta ja se pisti nesteet liikkeelle. Mutta me voidaan sopia, että mä tein sen sun puolestas. Puuuuh vielä kerran! Ja vielä kerran, PUUUUH! Ja jotta ei ohi menisi, niin PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!

Ai niin, se oma napa.
Hirveät ilmavaivat. Tänhän te halusitte tietää. Ja kuivaharjoittelua (tai mistäs minä tiedän että onko tosi kyseessä kun en tikuttele). Paljon, paljon kuivaharjoittelua. Miehen virnettä ei pyyhi kukaan sen naamalta pois.
 
Moi kaikille!

Pakko oli osallistua keskusteluun kun täällä käy ihan mieletön positiivisen odottelun täpinä! Monella tuntuu olevan se olo että tämä kuukausi on the month. Hienoa ja positiivista sananvaihtoa kipeiden kokemusten ja piinaavan odottelun keskellä.
Veikkaan että kohta alkaa ropisemaan plussauutisia.

Heitän ihan ilmoille että ainakin 3 plussaa tulee huhtikuisiin. Nyt täytyy käydä joka päivä tarkistamassa toimiiko mun kristallipallo.

Omaa turvoksissa olevaa ihanasti nippailevaa mahaa mulla nyt menossa 6+3. Ihan zen-tilassahan tässä ei enää olla ja silitellä massua, vaan juoksen n. 30min välein vessaan tarkastamaan että mikähän loraus sieltä taas tuli. Teen tikusta asiaa täällä töissä ettei kollega mieti mihin koko ajan ravaan. Ehkä tullaan vielä siihen vaiheeseen että keksin jonkun nopean tavan testata pikkarit ikäänkuin lennossa ettei tarvis aina juosta vessaan ja keksiä sielä sitten tekemistä hetken ettei aulan täti mieti että mitä mä siellä ravaan :) PAKKO pitää myös koko ajan valkoisia pikkareita että mahdolliset vuodot näkyy heti.
Zen on siis kaukana, mutta olen kuitenkin niin järettömän onnellinen.

Tsemppiä kaikille ja ihan järettömät plussahurrikaanit tänne!
 
Spirit: Ihana kuulla sun kuulumisia, toivon että saisin myös itse liittyä tuohon plussanneisiin. Paljon tsemppiä jatkoon :heart:

ON: Ovistestit ei mulla ainakaan vahvistu tasavahvoiksi, ainakaan vielä. Mutta ollaan kyllä touhuiltu melkeinpä joka ilta. Joten toivoa saattaa silti olla, voihan toivottavasti olla niin että ovis vasta tulossa. :) Siivosin koko kämpän, meillä siis 3 kerrosta joten jokaisen kerroksen imurointi ja vessojen siivous on nyt suoritettu. Pyykit koneessa ja jos sen jälkeen pikkuisen lepoa. :)

Sanna-M kp 13/?
 
Pikasesti Niwhai mulla on blogi, mutta se on mun roskakori vitutukseen ja mä luulen, että ihmisille tulis vaan pahamieli sitä lukiessa. Läksytän siellä vähän kaikesta (eniten ukoista ja äideistä), mutta myös kirjoitan keskenmenosta. Mutta mä voin sen tähän laittaa varoituksella, että se teksti ei oo kaunista eikä mitään iloisen postiivista vaan aika kiukuttelevaa (koska oon niin kiltti ja säysee tosielämässä, että jään ihmisten jalkoihin useinmiten)

Vesihöyryä korvista
 
  • Tykkää
Reactions: Niwhai
Rosuliina toivotaan niin, että mennään :) Mä ainakin olen ihan valmis menemään, ei pelota enää yhtään :)

Niwhai perustetaan pierukerho? Mä en meinannut päästä tänäänsängystä pois mun mahan ja kiertävän ilman takia :D Jos olisi pierun MM:t mun ukko todennäköisesti ilmoittais mut sinne :D

Spirit ihana kuulla että kaikki on hyvin vaikka zen olisikin eksynyt matkalla ja sen kasoissisarus paniikki/stressi tullut zenin sijaan :) ja toivotaan, että sun kristallipallo on oikeassa :)

Sanna-M apua, kolmekerrosta? Jos löytyyenergiaa, niin meillä on vaan kolmehuonetta, jotka vois tarvita siivoomista ;) Toivottavasti se ovis tulee hyödynnettyä vaikka ei tikkuun tietään löytäisikään :)

).( Viimeyön unet jäi väliin, mutta jotenkin mulla on silti ihanan pirtsakka vaikkakin väsynyt olo :) Liekö syynä mun uni, jonka näin. Siinä kävin vessassa ja huomasin vähän verta ja tulin heti tänne hehkuttamaan, että kiinnittymisvuoto bongattu :) tää vois olla se enneuni, niiden nukkelaatikoiden sijaan :)

JA nyt plussauutisia mahdollisimman monelta ja nopeasti, jookosta?
 
Istun junassa. Haaveilen, ja selaam mammablogeja. Ihailen naisia jotka ovat paljastaneet haasteen myötä kehonsa kaikkine vikoineen, jotka oikeastaan eivät ole vikoja. Havahdun. Oksennus käy kurkussa. Nielaisen, ja sama toistuu. Pysäkiltä nousi käytävän toiselle puolelle fiini lady, jonka hajuvesi saa kroppani jokaisen röörin aukeamaan. Onko tämä reaktio kenties jotain alkuraskaudesta kertovaa mitä toivon, vai onko naisen hajuvesi vaan oikeasti kaikista ällöttävin mitä halpahallin alelaarista löytyy. Yök. Vielä pitäisi pystyä istumaan tässä vartin ajan, ja toivoa etten anna ylen.. Siemailen kokista, ja toivon sen hajun ja maun neutralisoivan ympärilläni lemuavaa löyhkää.
Toivon kovin, ja vieläkin enemmän.

Puuhkuja meille, että saisimme siirtyä onnellisesti huhtikuisiin odottamaan kaikkia näitä ihania oireita, ja kestämään ne hyvän syyn takia. Turhaan näistä kärsiminen on perseestä :)
 
Sattuu, sattuu ja sattuu mahaan niin vietävästi ja pahaa tekee ensin päänsärky, sitten särkylääke (tyhjään mahaan) ja nyt sattuu mahaan niin ettei tee mieli tehdä yhtään mitään...siis kipu ei ole vain alamahalla, vaan koko mahan alueella... tätiä ei silti vielä näy ja tänään on se 28/28... odottelen... ei oikein tämän pvän testin jälkeen usko raskauteen ole vahva...

lPEQ1P - Image - Aijaa.com

kuten näkyy ei ole vahva usko onnistumiseen enään... Nyt takaisin vaakatasoon kun SATTUU NIIN PE*****STI... Anteeksi :headwall::'(
 
Torstai 1.8.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 25/30-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 24/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 43/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 55/25-32
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 18/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 22/30
evaparadise___24v____KKM 6/13____________________KP 7/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 18/30
Fujin___24v____KKM 3/13__________________________KP 25/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 17/28-32
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 21/28-31
eltsu81____31v____KKM 7/13_______________________KP 12/28
-pansku- ____25v_____KKM 7/13___________________KP 12/28

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 22/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 14/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 15/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP 14/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 3/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 29/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 17/28-35

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KKM 6/13________________________KP 31/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Minnah88 dpo 6 - JP 5.8.
Fujin dpo 10
Mariah33 dpo 9
Rosuliina dpo 9
miwwi dpo 7
Joosukka dpo 4


TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
saraah
Villemo
_Kenguru_
Ambrosia85
verppu
espe--
Pölö-
Hanttuliini84
Minel83
Markke
Jetta


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Miwwi mulla ennen raskaustestiä valkovuoto lisääntyi ja se muuttui kiinteäksi. (voi luoja, en olisi uskonut ihan äkkiä että joku päivä kuvailen keskustelupalstalla valkovuotoni koostumusta) :cool:

Mutta mitäpä sitä ei tekisi hyvän asian puolesta :)

Fujin Toivottavasti viiva vahvistuu!!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Niwhai ja Joosukka
Eltsu81 Onko sun blogi muuttunut tässä muutaman vuoden sisään, vai muistanko mä ihan väärin? Blogin nimi on niin tuttu ja mä muistelisin lukeneni sitä silloin tällöin, mutta ei näyttäny ollenkaan tutulta?

Miwwi Omissa raskauksissani valkkari on runsastunut ihan järkyttävästi ja muuttunut sellaiseksi ihanaksi liisteriksi :D ja mä en varmaan kskaan saa mielestäni sitä keskustelua, jonka ukko kertoi käynneen tutun miehen kanssa tämän naisen raskausvalkkarista :D (jep, osaa ne ukotkin)

Fujin kuvia kehiin, että päästään kuvittelemaan kanssa sitä viivaa sulle :) Tässähän alkaa ihan jännittää! Toivottavasti parin päivän päästä pärähtää ihan selkeä plussa sulle!

).( Tissioireilu häipyi eilen. Mutta mulla on silti tärppifiilis, oottelen vaan tuota sunnuntaita, että pääsisi kunnolla kuulostelemaan omaa kroppaansa. Vaikka sanotaan, että näin aikaisin ei vielä pitäisi mitään oiretta olla, tulla, niin lähettäähän tuo hedelmöittynyt munasolu naisen kropalle viestin, kulkeutuessaan kohtua kohti, että kyseessä on lapsi, eikä tunkeutuja :) Ja ymmärtääkseni naisen kroppa alkaa valmistautumaan raskauteen?

Ihan vaan sillä, että jos se selittäis mun eilisen hepulikohtauksen ukolle :D Jönsses :) Ukko on aina kehunut, miten ihanan rauhallinen mä olen, enkä helposti suutu. Ja sanonut, että vaikka olenkin vähän sekopäinen akkeli, niin mun kanssa on ihanan rauhallista, ilman turhia tappeluja. Noh, eilen ukko karju kysy kylppäristä höylien perään ja mä loukkaannuin sydänjuuriani myöten! Voitteko kuvitella? Sain sellaisen hepulikohtauksen ja aloin kiljumaan itse, että ei tarvi jumakauta huutaa mulle ja kun meet veljellesi, niin elä tuu takaisin. Ukko oli ihan :O :LOL: että tuota..voiskohan tuon laittaa tän kuvitellun hedelmöittymisen piikkiin, vaikka edes kiinnittymistä ei voi olla viellä tapahtunut :LOL:

Äh..tarviis oittaa ukolle ja pahoitella viellä kerran mun sekoamista huutamisesta :/
 
  • Tykkää
Reactions: Niwhai
carolina30+ Nään tuossa ylimmässä ehkä jonkun esihaamun :) Tuollainen mullakin tuli aluks (muokkasin vielä koneella kontrasteja, että näkyi paremmin :D). Toivotaan, että vahvistuu!

Joosukka, en oo aiemmin bloggaillut, keväästä asti vasta :) Papu-alkuisia blogeja taitaa olla muitakin, mm. Papupata jne.. Meillä tuota esikoista on aina sanottu Papuksi ja sanotaan vieläkin keskenämme :)

Ärsyttää tää tuhruilu..aina puol päivää tulee sellasta ruskeeta tuhrua/vuotoa ja sit loppupäivänä ei mitään. Vaikkei nyt voikaan vielä tässä kierrossa yrittää, niin silti olis kiva jos loppuis. Raskaustestin tein tänään ja negaa näytti (12pv km:stä), mikä nyt olikin oletus, kun ultrassa näkyi että kohtu tyhjä sitä pientä hyytymää lukuunottamatta.
 
Spirit Emmäkään ajatellu :D mut pakko se oli tänne kertoo kun teiltä saa kumminkin aina sen verran paljon apuja vaikka me kaikki ollaankin erinlaisia :) ja tää tosiaankin oli aivan uutta! Vaikka oon 3 kertaa ollu raskaana :)

Joossukka Haha, kivat keskustelut! :D Plussatuulia sinne ja tsemppiä piinapäiviin :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä