Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Quu
Pahoittelut MiNalo ja Tillukas, etteivät viivat vahvistuneet:hug:.

Hanne, oletko testaillut lisää? Niin lupaavan näköisiä viivoja, toivottavasti ovat vahvistuneet entisestään?

Varovaiset onnittelut Sussulle, ihanaa!

Mulle sais päivittää tänään maanantaina kp 1. Nega pysyi negana, tulihan testailtua tässä kierrossa:ashamed:.. Taisin vaan niin kovasti toivoa, että tärppäisi nyt, että olisi muuta ajateltavaa ensi viikon LA:na. Mutta pianhan se kuukausi taas menee ja sitten on taas uudet piinailut edessä;)
 
Sussulle onnea ja viivan vahvistumista! :)

Quu pahoittelut menkkojen alkamisesta :hug:

Itse toivon varovaisesti että tässä kierrossa tärppäisi, ja nyt pitääkin tuo ensimmäinen testillä löydetty ovis hyödyntää kunnolla. :) Mieheltä piti kysyä mielipide viivan väristä kun tuntuu että itsellä on välillä vähän ruusunpunaiset lasit silmillä asian suhteen. Silti en ylläty vaikka ei tässä kierrossa tärppäisikään, on ollut niin kummallinen olotila menkkojen jälkeen.
 
zapata Kiitos tuesta! Enää en noihin cb:n testeihin rahojani tuhlaa. Niistä saa vain harmitusta.. Apteekin testeistä on kokemusta ja ne tosiaan näyttävät omasta mielestä oikein. Jos siellä jotain on niin se näkyy ja päinvastoin. Tein perjantaina aamun toisella vessareissulla vielä yhden cb:n ja onnekseni se oli nega:) Tää on kyllä aivan loistava palsta ja tuki! Kävin katsomassa hätähousujen testauksia ja siellä oli samanlainen haamunen kuin oma cb oli viime viikolla. Eipä se ollut hätähousulla vahvistunut joten no hätä. Tietty harmi hänen puolesta.

Pahoittelut Minalolle ja Tillukkaalle!

ON. Ihan sama fiiliksillä mennään. Täällä ollaan tyytyväisiä, kun kroppa toivottavasti toimisi normaalia kiertoa. Vähän ne ultrassa nähdyt jotkut polyypit painavat mieltä, mutta gyne oli sitä mieltä että voivat ne olla myös kuukautisista jäänyttä. Millos tässä tulisi sitten hakeutua jonkun vähän asiantuntevamman gynen tutkittavaksi, kun yritys on aloitettu 5/2011 ja kkm 2/2012, kem 7/2012? Reilusti yli vuosi tässä on kuitenkin jo tahkottu.. Gyne oli sitä mieltä että tuo rv 10 tapahtunut kkm (kehitys jäänyt rv7) on osoitus siitä, että voin kuitenkin tulla raskaaksi.
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Maanantaina 13.8.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 88/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12___________________________KP 51/30
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 74/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 13/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 13/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 57/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 14/29
zapata______KKM 6/12______________________________KP 18
Hanne__30v___KKM 1/12,KKM 5/12,KEM 6/12____________KP 31/30

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12_________KP 4/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 1/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 36/25-27
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 18

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 3/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12________KP 3/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 21/28

HAAVEISSA NELJÄS

tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12__________________________KP 15

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 16/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 28/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 7/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Tillukas Pahoittelut!

Plussa vahvistui selväksi. Eilen illalla alkoi kuitenkin vatsakipu ja yöllä hieman ruskeaa tuhrua. Nyt oon vaan parkunut ja odottanut vuodon alkamista. Tuntuu vaan, ettei tätä enää jaksa. 4 keskenmenoa alle vuoteen alkaa olla ihan riittävästi. Pahimpana ehkä kuitenkin kummittelee pelko siitä, että voinko lasta koskaan saadakaan.
 
Tillukas, Quu ja Tulkinnanvarainen: Pahoittelut tädistä! :hug:

Mimmiel Niinhän se on, että kun kerta olet onnistunut tulemaan raskaaksi ja siitä on vasta vähän aikaa..niin ei ne taida sen kummempia tehdä. Minulla sama juttu, kun on kaksi keskeytynyttä km:a vuoden sisällä. Kolmannen km:n jälkeenhän ne vasta "tutkii" = ottavat verikokeita yms. Tsemppiä ja toivon pikaisesti sitä tärppiä teille! :heart:

Zapatalle myöskin tärppionnea tähän kiertoon! Hienoa, että sait oviksen bongattua ja hyödynnettyä! ;)

Sussu-72 Todella lupaavalta näyttää kyllä! :) Menkatkin kerta myöhässä...Varovaiset onnittelut ja tarraliimaa pikkaiselle!! :heart:

Hannen kuulumisia minäkin täällä kyttään..:p Toivottavasti on plussa pärähtänyt oikein kunnolla!! :D

muoks. Voi Hanne!! :hug: Eikä! :'( Kukaan ei olisi toivonut tommoisia uutisia kuulevan..Oon todella pahoillani! On se niin väärin. Kovasti voimia!! :heart:

muoks.II Ja nyt kun luin viestisi tarkemmin niin pakko sanoa, että älähän vielä heitä kirvestä kaivoon, kun kunnon vuotoa ei ole näkynyt!! Hirveesti nyt vaan tarraliimaa pikkuiselle, että tarraa kunnolla kiinni! Onko kivut sitten olleet kovia?
 
Viimeksi muokattu:
Hanne olen samaa mieltä MiNalon kanssa, toivottavasti on ihan vaan harmitonta vuotoa. Eli vielä ei saa luovuttaa. Tsemppiä! :heart:

Mimmiel kyllähän ne sanoo että jos on onnistunut raskautumaan ja raskaus lähtenyt kehittymään, niin ei olis syytä miksi ei onnistuisi uudestaan. Sillä ajatuksella sitä itsekin menen. Mutta, jos keskenmenoja tulee omalle kohdalle enemmän, luulen että menen sitten suoraan yksityiselle. Toivotaan teille pikaisesti uutta tärppiä! :heart:
 
surullista lukea teistä jotka olette kohdanneet km. monta kertaa :( . en voi edes kuvitella tuota tunnetta.mulla on ollut ihan hyvät fiilikset vaikka menkat alkoikin. olen tehnyt kaikkea mukavaa jota en raskaana voisi tehdä.tuulta päin vaan ja antaa ajan kulua. ehkä joskus tärppää.
 
Pahoittelut kaikille tädin kylään saaneille ja menetyksen kohdanneille :hug: On se vaan niin väärin että joidenkin pitää kerta toisensa jälkeen menettää jo alkanut pieni elämänalku :'(

zapata Jee, onnea ovis plussasta. Toivotaan kovasti että tärppäs :)

ON: Täällä nyt ootellaan ens viikkoa. Tänään siis dpo6, eli jos hyvin käy, tänään tapahtuu kiinnittyminen. On se tämäkin niin tympiää ku koko ajan miettii että missä vaiheessa ollaan menossa, ja miten ens viikolla käy. Oltiin viikonloppu reissussa anoppilassa, ja miehen veli perheineen tuli kans sinne. Heillä on la viikkoa ja kahta päivää myöhemmin, mitä meillä olisi ollut. Tiesin kyllä asiasta ja osasin olla sinut asian kanssa, mutta kun he saapuivat ja näin että vauvamaha näkyy jo, niin sen jälkeen oli pakko mennä ulos itkemään. Olihan ihanat silmät seuraavana aamuna :whistle:
 
Marlin Kuulostaa kyllä vaikealta paikalta, vaikka olisi kuinka asennoitunut ja valmistautunut. Sitä automaattisesti vertaa omaan tilanteeseen, että missä vaiheessa itse olisi nyt jos raskaus olisi saanut jatkua.

TULKINNANVARAINEN Toi on kyllä hyvä asenne. Itsellä ollut vähän samantapainen, olen mättänyt sushia naamaan viimeistä päivää. :D

ON: Eilen oli kyllä ihanaa kun tulin kotiin töistä ja menin miehen kainaloon kyselemään päivän kuulumiset, niin mies halaili minua ja sanoi että nyt kyllä olisi jo ihana saada se oma vauva. Mun mies ei ole mitenkään herkkä sanomaan tuollaisia, joten oli kyllä ihanaa kuulla tuo hänen suustaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
Hanne Sehän voi olla se varsinainen kiinnittymisvuoto. Alkio kiinnittyy vasta 18 vrk hedelmöittymisestä kohtuun niin, että se liittyy äidin verenkiertoon. Vaikka toisaalta itse sinä sen parhaiten tiedät, onko se km-edeltävää vuotoa vai jotain muuta. Itse ainakin erotan ne jo erittäin hyvin.

Tehtiin miehen kanssa viimeisimmän keskenmenon myötä diili. Nyt aloitan kunnon laihdutuksen kuopuksen jäljiltä (vielä 8 kiloa kummittelee), kun en kerran imetä (lopetin huhtikuun lopulla) enkä ole raskaana. Jos laihdutus sitten pitääkin lopettaa raskauden vuoksi, se ei harmita, mutta nämä kilot raivostuttavat. Eli nyt keskityn laihduttamiseen, joskin sivussa seuraan kiertoa tarkasti ja lokakuussa olen joko tavoitepainossa tai raskaana. Kumpikaan ei harmittaisi :)

8. keskenmenon jälkeen ei muuten enää jaksa surra. Hatutti muutaman minuutin ja sillä selvä. Tämä nyt vaan on meidän tapamme tehdä lapsia. Jos sellainen vielä suodaan.

Ps. mun nimeni (kolmatta toivovissa) perässä olevan rotlan saisi varmaan muuttaa muotoon 3*09, 2*10, 5/12, 7/12, 8/12. Ei muuten mahdu enää riville ;)
 
Viimeksi muokattu:
Eli nyt keskityn laihduttamiseen, joskin sivussa seuraan kiertoa tarkasti ja lokakuussa olen joko tavoitepainossa tai raskaana. Kumpikaan ei harmittaisi :)

8. keskenmenon jälkeen ei muuten enää jaksa surra. Hatutti muutaman minuutin ja sillä selvä. Tämä nyt vaan on meidän tapamme tehdä lapsia. Jos sellainen vielä suodaan.

Mulla tärppäsi viimeksi juurikin kun olin tehnyt personaltrainer sopparin ja aktiivisesti treenasin 3kk -->se raskaus kesti loppuun saakka.

Nyt aloitin taas laihdutuksen ( alkuvuonna ehti olla tuulimuna ja varhainen KM), niin eikös siinä taas het tärpänny , ja nyt paukku riskirajat ja tuplat tulossa (np-ultra oli eilen ja kaikki ok).

tsemppiä hirveesti :hug::hug::hug:, voin niin samaistua fiilikseesi, mun neuvolakortissa on G10 P3..
Ja tuohon ei ole viimeisintä km:a merkattu koska oli niin varhaisessa vaiheessa..

T.Neiti + MasuMussut 12+4
 
Viimeksi muokattu:
Ihan pitää Neiti-81:ä onnitella tuplista, ohimennen tulin vanhaa ketjua lukaisemaan. Tsemppiä muillekin yrittäjille, kyl se vielä onnaa kun jaksaa uskoa ja yrittää!

Sandemar ja Iiris pian 5 kk, takana 1 km, 2 onnistunutta raskautta, tm, kkm (lääkkeellinen tyhjennys ja kaavinta) ja sit vihdoin tämä ihana vauva <3.
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Keskiviikkona 15.8.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 90/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12___________________________KP 53/30
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 76/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 15/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 15/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 59/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 16/29
zapata______KKM 6/12______________________________KP 20
Hanne__30v___KKM 1/12,KKM 5/12,KEM 6/12____________KP 33/30

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12_________KP 6/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 3/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 38/25-27
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 20

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 5/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12________KP 5/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 23/28

HAAVEISSA NELJÄS

tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12__________________________KP 17

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 18/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 30/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 9/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/
 
Kiitos Minalo, Ennanniina, zapata, Quu ja Tillukas tsempeistä. Erityisesti tuo Tillukkaan tieto lopullisesta kiinnittymisestä toi toivoa (en tiennyt tuollaisesta). Jos se vaikka ois ollutkin sitä vaikka silloin mulla olikin vaan 14 päivää oviksesta.

Vatsakipu oli just sellaista kun keskenmenoissa... nyt kuitenkin vuoto on loppunut. Välilä saattaa ilmaantua vain aavistuksen rusehtavaa vuotoa. Tein aamulla raskaustestin ja se näytti raskaana 2-3 ja nythän mulla on dpo 16. Pc:n testit kaupasta oli loppu niin en voi edelliseen verrata. Jos hcg ois kääntynyt laskuun kaiken järjen mukaan sen pitäisi näyttää vähemmän noita viikkoja. Mahakaan ei enää ole niin kipeä niin en oikeen tiiä, et oisko tässä raskaana vai ei. Onkohan tuo cb:n viikkonäytöllinen kuinka luotettava?
 
zapata Kyllä tuo raskautuminen toi toivoa siihen, että pystyn raskautumaan ja saamaan sen plussan testiin. Omalta kohdalta yrityskertoja vaan tuntuu tulevan liian monta väliin. Sen verran kauan ollaan jo yritetty, että jos en olisi saanut yhtään plussaa, olisin jo päässyt lapsettomuustutkimuksiin. Toisaalta kun noita plussia ja keskenmenoja ei onneksi kovin tiheään kerry niin en ”pääse” myöskään niiden tutkimuksiin. Eli tässä voi vielä mennä hyvä tovi.. Tämän takia suunnittelen meneväni jossain vaiheessa yksityiselle, mutta missä vaiheessa niiden voisi kuvitella ottavan tämän vakavasti? Onneksi tällä hetkellä pystyn ottamaan melko rennosti ja nauttimaan ajasta miehen kanssa kahdestaan. Kyllä se taas toivottavasti joku päivä tärppää ja pysyy mukana loppuun saakka.

Hanne_ Kuulostaa lupaavalta! Voisiko sinulla ollut valekuukautiset? Nehän saattaa raskauden aikana tulla silloin kun olisi kuukautisten aika. Oma kkm vuotoni alkoi viikolla 10, joten en voinut laittaa vuotoani valekuukautisten piikkiin, eikä se sitä sitten ollut. Pc:n testisi näyttäisi ihan oikeita viikkojakin, joten kovasti tarriksia!!
 
Quu
Hannen uutisia tulin tänne kurkkimaan, onneksi olivat hyviä! Mäkin veikkaisin valemenkkojen puolesta, tai sitten, muistanko väärin että sulla olis Luget käytössä? Olen kuullut, että toisilla ovat tehneet pientä tuhruttelua limakalvoärsytyksen vuoksi, vaikka itselleni sitä ei ole tullutkaan. Joka tapauksessa, kun hormonitaso kuulostaa nousevan normaalisti, niin tosi hyvältä kuulostaa, kovasti tarrasukkia matkaan ja onnea :heart:!
 
Tervehdys! Viime kerrasta jo jonkin aikaa, joten kommentointi taas hieman vaikeaa, mutta yleiset tsemppaukset kaikille. Oli tilanne sitten mikä tahansa.

Itsellä alkoi taas arki ja kellon kanssa juokseminen. Esikolla alkoi siis loman jälkeen taas hoito. Onneksi riitti vain yhden aamun itkut.

Sunnuntaina tuli ovisplussakin. Lauantainakin tuli melkein yhtä vahva viiva kuin kontrolli, mutta vielä vahvempi oli tuo sunnuntain. Tulihan se jollain tavalla hyödynnettyäkin, mutta en ole kauhean optimistinen tuloksen suhteen. Maanantaina tuli pyyhkiessä hieman verta ja ilmeisesti tuo ovulaation aikainen verenvuoto johtuu siitä, että keltarauhanen ei toimi kunnolla. Ja sehän ei lupaa hyvää. Gynelle kesäkuussa keltarauhasen toimimattomuudesta/häiriöistä puhuinkin, mutta oli sitä mieltä, ettei ole ongelma. Uskoin silloin, mutta en usko enää.

Itekin olen yrittänyt rakentaa elämää eteenpäin. Vatsavaivojen takia jätin sokerin ja vaalean jauhon. Heti lähti pari kiloa, mikä yllätti, mutta positiivisesti. PCO/ovulaatiohäiriöihin auttaa painonlasku, joten aion jatkaa samalla linjalla. Uutta työpaikkaakin etsiskelen, nykyinen aiheuttaa vain pahaa mieltä ja stressiä. TUota asiaa pohdin pitkää, sillä en haluaisin aloittaa uudessa paikassa ja jäädä heti äippälomalle, mutta sen tämä vuosi on opettanut, että koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. En välttämättä tule enää koskaan raskaaksi/synnytä toista lasta vaikka kuinka haluaisin. Itselleni tekisinkin väärin, jos raskaustoiveiden takia tuomitsisin itseni työpaikkaan, jossa voin pahoin.

Muoks. Sen verran täytyy vielä kysyä, että tiedättekö mistä johtuu menkkamoinen jomottelu, joka alkoi ovisplussan aikoihin?
 
Viimeksi muokattu:
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Keskiviikkona 15.8.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 90/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12___________________________KP 53/30
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 76/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 15/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 15/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 59/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 16/29
zapata______KKM 6/12______________________________KP 20
Hanne__30v___KKM 1/12,KKM 5/12,KEM 6/12____________KP 33/30

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12_________KP 6/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 3/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 38/25-27
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 20

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12_________________________KP 5/30
tillukas__32v__KM:t 3*-09,2*-10,5/12,7/12,8/12________KP 5/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 23/28

HAAVEISSA NELJÄS

tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12__________________________KP 17

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 18/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 3/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 9/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/

Päivitin omat tietoni tähän nyt kun ehdin koneellekin kunnolla. Muuta uutta ei ole itsellä kuin täti tuli ihan ajallaan ja ensimmäisenä aamusta tietenkin...
 
Viimeksi muokattu:
Kovasti paljon tsemppiä kaikille teille, jotka piinailette tai joita täti on taas vihastuttanut vierailullaan.

Erityisesti piti Hannelle kommentoida, että älä tosiaan vielä heitä hanskoja naulaan, alkuraskaudessa on ihan normaalia vuotaa vähän, joko "valemenkkoja" tai kiinnittymisvuotoa, eli jos sulla on digi sanonut noin vahvasti plussaa, niin usko sitä! :) Kiloittain tarraliimaa pikkuiselle, että pysyisi kyydissä mukana!

ON: Joka päivä vessassa käydessä odotan näkeväni verta housuissa ja jokainen pienikin mahan nippaus on oire keskenmenosta :rolleyes: En millään saattais uskoa, että tämä kestäisi : /

Nanski + papu 5+3
 
Viimeksi muokattu:
Naneni muistan niin tuon pelon, jokaikinen kerta vessassa sitä verta jotenkin odotti. Suosittelen rentoutumaan, jos vain mitenkään pystyt. :)

ON: Hermot kireällä ja hirveä makeanhimo päällä. Yleensä en kauheasti makeasta välitä, mutta nyt on parina päivänä pitänyt saada jotain herkkua. Oisko jotain oviksen jälkioireita...
 
Haaveissani Musta tuo uuden työpaikan etsiminen kuulostaa hyvältä. Eiköhän kaikki järjestyisi, vaikka raskautuisitkin. Itse olen miettinyt sitä, että en haluaisi muiden elämänvalintojen riippuvan ainoastaan siitä tuleeko lapsi vai ei.

Quu Millaisia kokemuksia sulla on lugeista? Miten käytät? Mulla on siis vaan pieni annos tukemassa, kun ajateltiin, et ehkä keltarauhanen saattais toimia huonosti (10 päivän luteaanivaihe). Musta on ollut vaikee kuulostella, et onko raskaana vai ei, kun luget tuo samoja tuntemuksia. Ennen tätä plussaa oon aina tiennyt paljon ennen testiä, et nyt tais tärpätä.

Naneni Kuulostaa niin tutulta tuo vessakäyntejen pelottavuus. Ja jos jotain hulahtaa housuun (yleensä lugen jämät) on heti juostava vessaan tarkistamaan, että vertako se oli. Kyllä mä nyt tosiaan yritän uskoa, että toistaiseksi oon raskaana. Yritän varailla ultran heti, kun olis jotain nähtävissä. (Viimeksi 5+3 näkyi sikiöpussi ja hyvin pienenä alkion ja ruskuaispussin alku). Ootko sä ajatellut mennä ultraan yksityisesti vai odotatko np-ultraan asti?
 

Yhteistyössä