Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Naneni Minä sanoisin kyllä, että toi ON plussa! :heart: :) RFSU:N testin herkkyys on 50, joten ei vielä tuon vahvempaa viivaa näyttäisikään! Onnea onnea!!! :flower: Jos testaisit jollain muulla testillä esim. apteekin omalla niin saisit varmasti jo selkeämmän viivasen!
 
Naneni Kyllä tuo munkin mielestä ihan selvä plussa on. Puhelimella muuten kun äskön katoin niin näky huomattavasti selkeemmin ku mitä nyt kun koneella kattoo nuita kuvia. Joten oikein paljon onnea plussasta, ja kovasti kovasti tarrasukkia pienelle matkaan :heart:

zapata Voi ei, todella tympeä tuo sun tilanne. Toivotaan että pian loppus on/off vuodot :)

ON Eilinen r.testi oli nega...jee jee! :D Nyt sitten ovista tikuttelen, ja tähän asti vielä negaa näyttänyt sekin. Jos kierto on pysyny normaalina km:sta huolimatta, pitäs plussan tulla huomenna testiin. Saas nähä kuinka käy :)
 
Marlin Onnea negasta! :) Toivottavasti tuo sinun kierto ei heittäisi samanlaista häränpyllyä kuin minulla. Ovisonnea!!! :heart:

ON: Olen nyt tänään pähkäillyt positiivisella mielellä että koska tuo vuoto on erilaista kuin nuo aikaisemmat, voisko tää olla kiinnittymisvuotoa? Todennäköisyys ei varmaan ole kamalan suuri, mutta voihan sitä haaveilla. ;) Jos ovis oiskin ollut jo ennen noita menkkoja ja nyt vasta ois nappaillu kiinni, tai sitten tuossa välissä onnistunut. Äh, en tiedä. Kunhan toivon hölmönä :ashamed:
 
Tervehdys ja onnea Naneni!

Itsellä täällä Kp 11 eli jännät ajat alkamassa. Tosin tuokin sai eilen hieman eri merkityksen kun löysin lauantaina kainalon seutuvilta luomen joka aikaisemmin on ollut vaalena ruskea ja nyt todella musta. Kaiken tän stressin päälle tuo niin enkös sitten eilisen illan itkeskellyt miehelle, että nyt mä kuolen, jääkö esikko ilman äitiä jne. Nyt sitten odottelen lääkäriaikaa, jonka sain vasta kahden viikon päähän. Odottavan aika on pitkä.. Mut ilmeisesti mua nyt sitten koetellaan ihan olan takaa

Asiasta kertominen on mulle ainakin hankalaa. Varsinkin kun kokemus on se, että ne henkilöt jotka aiheesta tietävät, eivät tiedä mitä sillä tiedolla tekisivät. Esim. äitini ei halua pahoittaa mieltäni, joten hän ei kerro serkuilleni tulossa olevista lapsista. Sitten luen nämä asiat FB:stä. Sitten on näitä jotka revittelevät omalla raskaudellaan ja vauvan potkuilla yms. eivätkä välitä siitä, mitä tunnen. En ole heiltä kieltämässä heidän onneaan, mutta toivoisin kuitenkin hienotunteisuutta. Paras ystäväni myös päätyi salailemaan raskauttaan. Ottihan raskaudesta kuuleminen koville, varsinkin kun LA on sama kuin meillä olisi ollut toisesta keskenmenneestä, mutta se salailu teki siitä kamalamman. Mä siis arvasin tän raskauden paljon ennen kuin kaverini asiasta mulle kertoi. Sekin loukkasi, kun kuulin, että hän oli kertonut raskaudestaan jo monille, ei niin hyville ystäville. Tuli sellainen tunne, että ehkä me ei sitten oltukaan niin hyviä ystäviä.

Miten te haluaisitte teitä kohdeltavan? Kaipaatteko hienotunteisuutta vai kestättekö kaiken, mitä eteen tulee?
 
Moi!

Ensimmäistä kertaa kirjoittelen tänne. Kaksi keskeytynyttä keskenmenoa ( rv 8 ja 9) takana tänä vuonna ja yksi kemiallinen... Nyt malttamatonta odotusta, toivoa ja pelkoa.

Haaveissani kysymykseen: toivon, että kaverit eivät salailisi vauvauutisiaan, eivät kyllä ole salailleetkaan. Hirveästi hehkutusta ja yksityiskohtia en kuitenkaan haluaisi kuulla. Pahimpia ovat kommentit, joissa lasten saamista pidetään itsestäänselvyytenä ja omana päätöksenä. Myös kysymykset, että jokos teille, saa näkemään punaista. Olen kertonut keskenmenoista kohtalaisen avoimesti, mutta ihan kaikille ei kuitenkaan haluaisi kuulutella.
 
Hanne_ Tervetuloa ja pahoittelut keskenmenoista. Kolme vuoden sisällä, en pysty edes kuvittelemaan kuinka pahalta tuo tuntuu. :hug:

Itse en ainakaan halua että ystäväni salaisivat raskautensa, siitä tulisi juuri tuollainen olo kuin Haaveissani kertoi, "enkö olekaan niin hyvä ystävä?" Eräs läheisistä ystävistäni on raskaana ja kun me saimme keskenmenon, huomasin ettei hän enää puhu raskaudesta ellen minä tuo asiaa esiin. Se on tuntunut ihan mukavalta ettei raskautta ole hehkutettu tai tuputettu mitenkään.
 
zapata Kiitos :) Pitäs olla vaan rennosti, mutta toisaalta jokin tuolla takaraivossa kolkuttaa että entä jos. No, huomenna testaan ja jos ei mitään niin varmaan jatkan vielä muutaman päivän tikuttelua, mutta sitten kyllä saa tikuttelut jäädä. Vaan eipä heitetä sitä kirvestä vielä sinne kaivoon :D Toivotaan että sun kohalla toiveet kävis toteen :)

Hanne_ Tervetuloa joukkoon, ja pahoittelut kolmesta menetyksestä :hug: Toivottavasti visiitti täällä olis lyhyt :)

Kohtelusta Meidän kavereista ja tutuista vain muutamat tietävät km:sta, sillä me ei keretty kertoa kellekkään raskaudesta. En kuitenkaan haluais että multa sen takia ruvettas salaileen asioita, koska sain keskenmenon. Kyllähän se kipeää tekee nähdä muita raskaana olevia, mutta valitettavasti elämä ei aina mene niin kuin itse haluaa. Toisaalta ois kuitenkin kiva jos joku oma-aloitteisesti ottais puheeksi ja kysyis että kuinka jakselen/pärjään.
 
Kiitos kaikille, en oikein itse uskalla vielä hehkuttaa ollenkaan, ennenkuin tulee oikea kunnon plussa :D Kävin tänään kaupassa ja ostin sittenkin PC:n liuskapaketin, jota en kyllä uskalla avata ennenkuin loppuviikosta :D Yritän olla tulematta ihan hulluksi näiden testien kanssa, hurjankuuloista puuhaa tuolla hätähousu-ketjussa :D

Marlinille onnea negasta ja plussatuulia uuteen kiertoon! :) Niinkuin tietty kaikille muillekin :)
 
Marlin itsekin sitkeästi tikuttelen... Eilen tuli sellainen toispuoleinen viiva, eli toinen reuna tumma ja toinen vaalea. Mitähän se tarkoittaa? Oon huomannu nyt kyllä että jostain syystä saan aamulla tosi haalean testiviivan ja iltapäivällä/illalla paljon tummemman. Eikös aamupissasta pidä testata (käyttöohjeet=laki)? Kävin sunnuntaina ostamassa PC:n ovistestejä kaverilta saamieni lisäksi. :)

Naneni Itse olen lueskellut kans hätähousujen palstaa, mutta nyt yritän välttää. Luulen nimittäin että se himotestaus taitaa tarttua helposti :D Jo sen lukeminen addiktoi pahasti
 
Tikuttelusta. Eli minä pyrin tikuttamaan ovistestit aina samaan aikaan ja saman merkkisillä testeillä, koska niissä on suuriakin eroja. Esim. Davidin ovistestiin en koskaan saanut tasavahvaa viivaa, vaikka digi näytti hymynaamaa. Ovistestit, samoin kuin raskaustestit, tein iltapäivällä, jolloin viiva on minulla paljon selvempi kuin aamulla. Viikkonäytölliset olen kyllä tehnyt aamulla. Tsemiä!
 
Kiitos Whisky Peat neuvoista. Jatkossa taidan tikutella minäkin iltapäivällä. Mulle tuli vähän hätä käteen noiden ovistikkujen kanssa, pelkään että ne loppuu kesken tälle jaksolle. Seuraavat, jos niitä tarviin lisää, taidan ottaa noita PC:n testejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Whisky Peat
Tervetuloa Hanne saamaan vertaistukea. Sitä sinä tarvitset ja sen siunä ansaitset.

Testi tehty kp 36/28-33, heikosti positiivinen. Aivan testiajan lopulla alkoi piirtymään viivaa, joten ihmeitä en odota. Olotila on sellainen, että huippu on jo ohi eli tullee ulos.

Minä en halua mitään "suojelua" muiden ihmisten vauva-asioilta. Vaikka voin kyllä sanoa, että ihan kamalasti en vieläkään voi samaistua siskon tuskaan, kun heidän toinen lapsi tuli vasta kolmannesta kierrosta. Meillä se toinen lapsi vaati viisi keskenmenoa, muutaman kolme välikiertoa ja kolme hutikiertoa vuodessa. Ja silti tiedän päässeeni vähällä.
 
zapata Aamupissasta ovistestiä ei saa tehdä. LH on jotenki syntetisoitunut elimistössä aikasin aamulla, niin ei sitten näy oikein testissä. Löysin tuommosen tiedon ku mietin että miksi ei saa heti aamulla testiä tehä. En osaa kyllä sanoa tuosta toispuoleisesta viivasta mitään :)

tillukas Kovasti kovasti tsemppiä jotta viiva lähtis vahvistuun, ja pieni pysys kyydissä :heart:
 
Marlin kiitti tiedosta, en siis jatkossa usko enää käyttöohjeita. :)

Tässä testin ohje: MILLOIN VIRTSANÄYTE KERÄTÄÄN? Virtsanäytteen voi ottaa mihin vuorokauden aikaan tahansa, mutta suositeltavaa on ottaa näyte aamulla, jolloin LH-pitoisuus virtsassa on suurimmillaan.

Minähän olen kilttinä tyttönä tehnyt juuri niin kuin käsketään... :ashamed:

Eli tänään iltapäivällä siis toinen testaus. Laskurin mukaan huomenna ovis, jännittää vähän tuleeko tikkuun näkyviin.

Tillukas toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa!
 
zapata Ompa hassua että ohjeissa sanotaan nuin. Siis että mielellään aamulla. Mutta kuten Whisky Peat sano, varmasti on eroavaisuuksia testeissä :) Nuo mitä minä käytän, niin niissä sanotaan kans että ei aamupissasta, ja että paras aika on klo 10-20.
 
Quu
Naneni, mahtavaa, viivaselle vahvistumistoivotuksia täältä:heart:! Samoin Tillukas myös sinulle!

Pahoittelut Hanne kokemastasi ja tervetuloa mukaan, toivotaan että pian saisit pysyvän plussan!

Tikuttelusta, tosiaan merkkien välillä on ohjeissa eroa, toisissa kehotetaan tekemään nimenomaan aamulla ja toisissa se taas kielletään. Itse olen noudattanut pakkauksen ohjetta. Siirryin digitesteihin, kun kyllästyin stressaamaan ja pähkäilemään viivojen vahvuutta. Ne on kyllä kalliita, mutta säästävät mun kohdalla niin paljon hermoja, että on kyllä kannattanut. Ja voi niitä käyttää halpisliuskojen rinnallakin varmistamaan epäillyn oviksen, jolloin ei mene montaa/kierto.

ON: dpo 10 ja nega, en usko että siitä enää muuttuu varsinaisena testauspäivänä.
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Tiistaina 7.8.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 82/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12___________________________KP 45/30
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 68/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 7/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 7/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 51/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 68/29
zapata______KKM 6/12______________________________KP 12
Hanne__30v___KKM 1/12,KKM 5/12,Kemiallinen 6/12______KP ?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 30/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 23/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 30/25-27
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 12

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12________________________KP 29/30
tillukas__32v__KM 5/09,8/09,11/09,2/10,5/10,5/12,7/12_KP 37/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 15/28

HAAVEISSA NELJÄS

tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12__________________________KP 9

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 10/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 22/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 1/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Hanne Tervetuloa, toivottavasti visiitti jää sinullekin lyhyeksi. Pahoittelut menetyksistä, varmasti ollut tosi rankka vuosi :hug:

tillukas Älä luovu toivosta, kovasti vahvistumisia viivaselle toivotan! :)

ON: Dippasin sitten vielä tänään sen PC:n liuskan ja se antoi tämän :) Eipä tässä kai enää auta arvuutella, nyt vaan on pidettävä pää kylmänä ja jalat maassa seuraava puoli vuotta :D Aijaa.com - 10665573

Mut voi kaiketi sitten siirtää plussanneisiin, vaikka voitte olla varmoja, että roikun täälläkin, kun en uskalla iloita vielä viikkoihin.
 
Viimeksi muokattu:
Quu Äläs nyt vielä heitä kirvestä kaivoon :hug:

Naneni Joo, ihan selvä tapaus! Onnea vielä kerran :heart:

zapata Mites kävi tikuttelun? Saitko plussan testiin?

ON: Tämmönen ilmesty mulla tänään ovistestiin. Aijaa.com - 10667030 Tunne on samanlainen niin ku ois saanu plussan r.testiin :LOL: Onneksi ei oo kierto ottanu itteensä km:sta :)
 

Yhteistyössä