Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Marlin plääh eihän sieltä mitään plussaa mulle tullut, ehkä huomenna... Tummenemaan päin (ainakin omien silmien mukaan) kuitenkin on, joten saa nähdä löydänkö sitä. Sulla kyllä hieno vertailukohde, loistava juttu, onnea! :D Olen varmaan itsekin into pinkeänä jos ovistestiin onnistun tuollaiset viivat pamauttamaan.

Luulen että pupuillaan tuloksesta huolimatta, ihan vaan varmuuden vuoksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Marlin
Kiitokset tervetulotoivotuksista :). Mä yritän tutustua teihin kaikkiin, lukemalla vanhoja juttuja.

Onnittelut, Naneni, plussassa.

Ovistikuttelusta: en oo kahdessa viimeisessä kierrossa saanut ihan selvää plussaa. Kyllästyin sitten tulkintaan ja ostin clearbluen. Se näytti hymynaamaa, vaikka en apteekin oman viivojen perusteella olis voinut varmasti plussaksi tulkita.

Mulla on nyt ekaa kertaa käytössä pieni määrä keltarauhashormonia, ja sen takia on kaikkia mahdollisia raskausoireita. Ärsyttää, kun ei voi tietää, että johtuuko tuntemukset lääkkeestä vai uskaltaisko sitä toivoa raskautuneensa.

Mulla on kiertopäivä 26/30 nyt. Oon jo epätoivoisesti testannut, kun aiemmissa raskauksissa oon plussannut tosi aikasin. Nyt on 9. päivä ovulaatiosta ja pregcheckin liuskatestissä näkyy oikein hyvällä mielikuvituksella jotain. Ootteko saaneet tuolla viivanpaikkoja?
 
ON. kp 9.

Olen pitänyt pientä taukoa ja koittanut saada muuta ajateltavaa. Viikon heinäkuussa testi näytti haaleaa plussaa ja täti myöhässä.. Siitä kp 24 alkoi seuraava vuoto, jota sitten kestikin 8 päivää normaalin 4-5päivän sijaan. Loppuajan tuli vain vetisenä. Olin tyhmä ja tein tänään cb:n r-testin, josta näin viivan paikan. Pitää varmaan vielä testata apteekin testillä? Miten tähän pitäisi suhtautua, jos testit näyttää haaleaa plussaa, vaikka kemiallisesta on jo kuukausi aikaa?
 
Mimmiel: Mä on saanut cb:n plus testillä väärän positiivisen. Silloin se pystyviiva oli tosi kapea niin kuin kynnellä vedetty. Voisko sunkin testissä olla virhe? Oon ymmärtänyt et kemiallisissa hcg-taso laskee pian nollaan.
 
Hanne_: Tiedän, että cb:n testillä ohut kapea pysty viiva on väärä positiivinen, mutta se mikä mua pelottaa/ärsyttää että näin sen viivan yhtä paksuna (mutta hyvin haaleana) kuin vaakaviiva. En tullut testanneeksi heti kemiallisen jälkeen, vaan odotin yhden lyhyeksi jääneen kierron. Eikai tämä voi olla molaa? Helmikuisen kkm:n jälkeen kaavittiin maaliskuun puolessa välissä. Ennen leikkausta hcg oli 29 ja 2vk kaavinnasta alle 5. Kesäkuussa kävin gynellä valittamassa runsaista ja vetisistä kuukautisista, jolloin alkukierrosta löytyi noin 5mm jotain (polyyppi?) jonka hoitoon olisi määrännyt ilman vauvan yritystä 3kk e-pillerit. Sain jotain lääkettä joka rauhoittaa veren tuloa kuukautisten yhteydessä. Heinäkuussa oli 1vk kuukautiset myöhässä ja heikkoa plussaa. En enää testannut vuodon alettua. Elokuussa kuukautiset 5pv etuajassa ja pitkät. Vuodon loppupuolella tuli vain kirkasta nestemäistä verta ja ruskeaa venyvää purkkaa. Nyt sit kp 9 testattu cb:llä heikkoheikko plussa. On hienoo!!
 
Mimmiel Kurja tilanne sinulla. Itse en ole käyttänyt cb:n tavallista testiä ollenkaan, mutta kaikki ovat sen täällä haukkuneet haamuja antavaksi. Itse tykkään Pregcheckistä ja apteekin omasta, simppeleitä ja itse niillä saanut selkeät tulokset.
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Keskiviikkona 8.8.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 83/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12___________________________KP 46/30
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 69/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 8/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 8/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 52/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 9/29
zapata______KKM 6/12______________________________KP 13
Hanne__30v___KKM 1/12,KKM 5/12,KEM 6/12____________KP 26/30

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 31/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 24/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 31/25-27
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 13

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12________________________KP 30/30
tillukas__32v__KM 5/09,8/09,11/09,2/10,5/10,5/12,7/12_KP 38/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 16/28

HAAVEISSA NELJÄS

tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12__________________________KP 10

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 11/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 23/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 2/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Nanenille onnittelut ja kovasti tsemppiä tuleviin piinaviikkoihin! Joskos se Tillukkaankin plussa siitä vielä vahvistuisi, kovasti sitä toivon :heart:

Onnea myöskin ovisplussia saaneille :flower:

Pahoittelut Hannelle raskaasta alkuvuodesta, tuokoon syksy tullessaan plussatuulia sinulle ja muillekin +++ :whistle: +++

ON: Vieläkin täällä roikun, vaikka kirjoittelen kyllä tuonne maaliskuisiinkin. Ihan epätodellinen ja skeptinen olo edelleen. Onneksi sain kuitenkin neuvolasta lähetteen ar-ultraan ensi viikoksi, niin saadaan raskauden kesto tarkemmin määriteltyä. Omien laskujen mukaan nyt menossa 8+2 eli ensi viikolla sitten jo 9+ jotain, ellei ole taas mennyt kesken. Nyt vaan toivotaan parasta!
 
Hei milloin olette tunteneet ekan oviksen keskenmenon jälkeen? Itse olin tuntevinani 3 vkon kuluttua...olisko ollut jotain muuta vai voiko olla noinkin äkkiä?

Nyt torstaina tulisi kaksi viikkoa tuosta oletetusta oviksesta... En oikein tiedä ostaisinko testiä jos vaikka viikonloppuna testaisin? Jos siis ensimmäiset keskenmenon jälkeiset menkat eivät ala ennen sitä.
 
Ennanniina No mulla oli eilen ovis. Ja huomenna tulee 6 viikkoa km:sta. Tosin mulla oli kuukautiset heti km vuodon perään.

kwaidan Ei haittaa vaikka täällä vielä roikut :) Itekkin käyn aina välillä kurkkimassa mitä helmikuisille kuuluu. Niin ja minä pidän kaikki maholliset paikat ristissä, jotta kaikki olisi hyvin pikkusella :heart:

ON Aika hassua. Ennen km:ää mulla oli suht kivulias ovis. Ilman särkylääkkeitä toki pärjäsin, mutta sen siis tunsi. En oikein muista että millon tää alko, mutta nyt toisen lapsen syntymän jälkeen kuitenkin. Tiistaina sitten tikutin oviksen, mutta eipä ollut eilen mitään tuntemuksia. Ehkä jotain pientä, mutta ei lähellekään samanlaisia ku ennen :confused: No, pitää nyt tänään tieten vielä heilutella peittoja, ja sitten se piinailu alkaa ;) Ainniin, eilen ois tullu 12 viikkoa raskautta täyteen :'(
 
Viimeksi muokattu:
Ennanniina, mulla oli ovulaatio myös kolmen viikon päästä tyhjennyksen aloittamisesta. Todettiin ultralla sattumalta. Toisenkin keskenmenon jälkeen oli niihin aikoihin. Siitä kierrosta raskauduinkin, mutta plussa kesti sitten vaan viikon.

Marlin mulla taas ovikset tuli keskenmenon jälkeen paljon kipeämmiksi. Lääkäriltä sitten kysyin, että voiko aiheutua jotenkin tuosta keskenmenosta. Vastasi tosi ympäripyöreästi. Tulkitsin kuitenkin niin, että keskenmeno voi vaikuttaa elimistöön monella tavalla.

Mä sain tänään pc:n liuskaan tänään hippusen selvemmän viivan.
Aijaa.com - 10677415 Tuossa siis alhaalta ylöstä dpo8,9 ja 10. Varpaillaan ollaan kuitenkin vielä.
 
Hanne_ itse en ole ovista tunnistanut keskenmenon jälkeen, johtuen lähinnä siitä että jälkivuodon jälkeen on nippaillut enemmän tai vähemmän jatkuvasti. N. viikko ennen menkkoja oli todella kovat kivut, jotka sitten Panacodilla taltutin. En kuitenkaan usko että oli ovista. Nyt olen huomaavinani hieman ovislimoja, mutta nekin muistuttavat väriltään ikävästi vuotoa. Tämä on off-vuoto siis taitaa jatkua. :( Menkat tulivat kipeämmiksi kuin ennen keskenmenoa. Ennen kuin lopetin e-pillerit, oli minulla todella kovat menkkakivut, johtuen endosta. Pillereiden jälkeen ainoat luomumenkat ennen keskenmenoa olivat kivuttomat, mikä yllätti kovasti. Toivon että jatkuisivat näistä viimeisistä huolimatta kivuttomina.

Toivottavasti tuo viivasi vahvistuu, näyttää lupaavalta :heart:

ON: Ovistikkuttelua olen harrastanut iltapäivisin, mutta laimeita viivoja saanut vain. :( Lisäksi onnistuttiin saamaan miehen kanssa pieni riita aikaiseksi, taisin ottaa vähän liian herkästi taas itseeni sen tyhmät sanat (mielialat vuoristoradassa :whistle:) ja sen takia sitten pupuilukin jäi väliin.

Olen myös hakemassa uutta työpaikkaa, joten jos nyt onnistuisin raskautumaan, olisi aikamoisten pohdintojen aika. Työpaikka olisi ihan unelmien täyttymys, mutta en haluais tehdä niinkään että olen jo tietoisesti raskaana ja otan sen vastaan. Tämänhetkinen työpaikka on turvassa, joten sen suhteen ei ole hätää. Täytyisi varmaan sanoa uusille haasteille vain "kiitos, mutta ei kiitos".
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Perjantaina 10.8.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 85/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12___________________________KP 48/30
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 71/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 10/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 10/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 54/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 11/29
zapata______KKM 6/12______________________________KP 15
Hanne__30v___KKM 1/12,KKM 5/12,KEM 6/12____________KP 28/30

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12, KEM 8/12_________KP 1/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 26/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 33/25-27
Haaveissani____KM 1/12, KM 6/12______________________KP 15

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12________________________KP 32/30
tillukas__32v__KM 5/09,8/09,11/09,2/10,5/10,5/12,7/12_KP 40/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 18/28

HAAVEISSA NELJÄS

tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12__________________________KP 12

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 13/28-30
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 25/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 4/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat
Elokuu: Naneni

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie, miss bamse

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/
 
Uusille oikein paljon tervetuloa ja toivokaamme mahdollisimman lyhykäistä vierailua! :wave: Pahoitteluni keskenmenosta! :hug:
Hannella ainakin tilanne näyttää erityisen lupaavalta! :) Ootkos tehnyt uutta testiä?

Täällä jälleen kp 1. Valitettavasti ei suotu meille maaliskuunkaan vaavaa. :'( Tällä kertaa oon varma, että yritystä oli kun testit näytti muutaman päivän ajan haaleeta haamua. Se vaan ei koskaan siittä vahvistunut. Tänään on suoraan sanottuna p***a päivä, mutta ehkä se tästä vielä iloksi muuttuu. Lisäsin itselleni kemiallisen tuohon listaankin, jotta pysyisin kärryillä tässä hommassa. Se lähtis nyt sitten viimeisimmän km:n jälkeen yk 5 käyntiin..hoh hoijjaa! :|
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo Jaksamista! On tuo vaan raastavaa. Pettymys tuntuu niin suurelta kun toivo on jo herännyt.

ON: Tänään aamulla dpo 11 ja viiva on selvästi vahvempi ja siinä on myös väriä. Jotenkin vaan epäilyttää, kun aiemmissa raskauksissa ollut paljon selvempi. Tänään tein jo paniikissa toisen testin, joka loi lisää paniikkia, kun näytti aamuista hieman haalemmalta. (Pitäis kai rajoittaa tuota testaamista ;) Pelottaa niin, että tämänkin loppuu alkuunsa tai sitten perinteisesti viikolla 8-9.. Huh, huh.
 
No joo, eipä tarvinnut pähkäillä kauaa testaamisen kanssa, sillä kuukautiset alkoivat. Ensimmäiset keskenmenon jälkeen. Toisaalta ihan hyvä kai, että tulee ainakin yhdet kuukautiset ennen seuraavaa raskautta? Toivon kuitenkin, että nämä jäisivät nyt toistaiseksi viimeisiksi...

Ihmeen hyvillä fiiliksillä eteenpäin, mies oli melkein pettyneempi.

Hanne_: Toivottavasti viivasi vahvistuu ja pääset vaihtamaan ketjua :)
 
MiNalo Kurjaa kun menkat alkoi, toivoin niin että plussaisit kunnolla. :hug:

Hanne_ Joko uskallat testailla lisää? Toivottavasti plussa vahvistuisi nyt. :)

Ennanniina Itsellä sama juttu, toisaalta olin pettynyt kun ekat menkat tuli, mutta toisaalta oli ihan ok koska kroppa ainakin yrittää päästä raiteille. Toivottavasti olisi viimeiset...

Itsellä edelleen ovisplussa saamatta, taitaa kierto venähtää keskenmenon jälkeen, limoja on kyllä havaittu. Jos vaikka huomenna tärähtäis kunnon viivat.
 
Haaveissani tervetuloa munkin puolesta, toivottavasti plussaat pian ja kaikki menee hyvin loppuun saakka :)! Samoin toivotan zapatalle!

Whisky beatille kaikkea hyvää raskauteen! Usko, että kaikki menee hyvin, uskolla on valtava voima! :hug:

En kyllä ole paras neuvomaan... Itse en tiedä kuinka henkisesti kestän uuden raskauden, jos sellainen suodaan. Rehellisesti sanottuna käsittelen keskenmenojani kunnolla vasta nyt, varsinkin tammikuun km on jotenkin "unohtunut" kuukausiksi sen alun kovan itkemisen jälkeen. Olen sulkenut koko ajatuksen pois mielestäni. Kun olin osastolla tyhjennyksessä ja näin sikiön tulevan ulos, sekä ihmistä jo muistuttavan, en halunnut muistella sitä. Se järkytti! Epäilenkin että se nostaa uuden vauvakuumeen pintaan, se yli pääseminen. Jotenkin tuntuu että uusi raskaus vasta parantaisi näitä haavoja. :ashamed: En tiedä onko se oikea periaate kuumeilla vauvaa, ikäänkuin korvata mennyt lapsenalku uudella :confused:... Tänään illallakin olen lukenut suruvärssyjä ja surrut, pitkästä aikaa.

nanenille suuresti Onnea plussasta!! :heart:

Minalolle pahoittelut ja halit kp.ykkösen johdosta... :hug:

Oviksesta, koskaan en ole sellaista tuntenut enkä bongannut, nyt olen pari ovistikkua tehnyt mutta toista viivaa en ole niihin saanut. Tilasin niitä ja raskaustestejä raskauskeijulta. Mies ihmetteli miksi Kusikeppejä täytyy etukäteen ostaa :D

Eilen oli seksiä, tänäänkin ajattelin miehestäni välittää sekä huomenna :heart:
Otetaan miehestä kaikki irti näin keskikiertoa lähestyttäessä. :xmas:

Tsemppiä kaikille ja plussia!!!!
 
tiinelli itse myös hieman huolissani miten pää kestää uuden raskauden. Luulen kuitenkin että uusi raskaus auttaisi käsittelemään keskenmenoa. Ota miehestä kaikki irti kun mahdollista, on ainakin hyvä syy jumppailla makkarissa. :)

Mua huolettaa myös kovasti se, että miten kestän jos saan uuden keskenmenon. En oikeesti tiedä miten jaksan jatkaa sitten taas eteenpäin. Nytkin itku tulee vielä todella herkästi, siksi onkin ihana päästä avautumaan tänne välillä. :) Helpottaahan tämä jossain vaiheessa, helpottaahan?
 
zapata mulle tuli se ensimmäinen keskenmeno tammikuussa, se oli ikävä kokemus koska raskaus oli melkein jo yli sen 12 viikkoa (sikiöstä ei saatu tarkkaa mittaa koska oli ollut kuolleena kohdussa jo tovin ja lähtenyt hajoamaan). Ultrassa siis huomattiin kkm. Viikotkin oli silloin epäselvät koska olin lopettanut imetyksen jokusia kuukausia aiemmin eikä kuukautiskierto ollut vielä kunnolla alkanut. Nyt huhti-toukokuussa taas plussasin, tein monta testiä. 2 viikkoa ehdin olla onnellisesti raskaana kunnes vuoto alkoi, luovutin heti. Tiesin ettei tämäkään kestä. Viikkoja oli 6+jotain. Tämä toinen keskenmeno meni kivuttomammin vaikka tokikin itkin ja olin surulinen.

Ensimmäisessä keskenmenossa pahinta oli se, että saatuani ekat tabletit, jouduin oleman kotona vuorokauden kuollut sikiö sisälläni. Itkin koko päivän. Tyhjennys osastolla meni hyvin, koska pyysin todella vahvat lääkkeet mitkä sekoittivat päätäkin. Itkin noin viikon enkä olisi halunnut nousta sängystä aamuisin. Sen jälkeen suljn koko asian mielestäni. Vasta tämän toisen km:n jälkeen olen taas palannut ajattelemaan. Minulla on siis mennyt yli puoli vuotta, enkä vieläkään ole yli :'( Suremisessa on vain ollut välissä tauko. Nyt kun km:ja on pienen ajan sisällä kaksi, voin vain toivoa että kolmas kestäisi.

Tsemppiä sinulle ajatustesi kanssa!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: zapata
Keskenmenoksi kääntymässä. Veristä limaa ja hyytymiä tullut illasta saakka, mutta ei vielä kunnon vuotoa. Ei kipuja, ällötys poistunut edellispäivänä, turvotusta vatsalla oli vielä eilen.. Jos vanhat merkit pitävät kutinsa, vuoto alkaa huomenna. Saldo g10p2, yk3 ja 3km.
 
Viimeksi muokattu:
tillukas voi ei, ei taas! Kurja juttu! :hug:

TULKINNANVARAINEN pahoittelut menkoista. :(

tiinelli kiitos kun jaoit kokemuksesi, ja voimia myös sinulle asian käsittelyyn. :heart:

Omaa napaa on pakko tulla kertomaan, koko viikonloppu ollut kurja ja alakuloinen olo. Tänään se on kuitenkin poispyyhitty elämäni ekalla ovisplussalla. :) Ehkä tämä tästä paremmaksi muuttuu.
 

Yhteistyössä