Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Miramei minä kyllä sinuna soittaisin vielä sinne paikkaan, missä keskenmenosi ja ultraukset ym. on tehty..Pyydä selvitystä! Ei tuo voi olla normaalia tollanen haamuilu noin pitkän ajan jälkeen! Onko sinulle tehty missään vaiheessa sitä kohdun täyttöä vedellä ultrauksen yhteydessä? Minullehan tehtiin ja siinä epäilivät polyyppia, mutta paljastui tähystyksessä istukan kappaleeksi. Jokin selvyyshän tuohon olis saatava! Voimia epäselvään tilanteeseen! :hug:
 
Mulle sanoivat jo silloin edellisen hcg mittauksen yhteydessä, ettei ole enää heidän homma, kun arvo on alle 25 niin negaksi tulkitaan :/ ei hyvää päivää on inhottavaa. Ei ole tehty muuta kuin ultrauksia.. Minalo tuliko sulla menkkoja vaikka tuo istukanpalanen oli kohdussa?
 
Ei ehtinyt tulla menkkoja, koska menin vajaat neljä viikkoa vuodettuani tyhjennyksen jälkeen tulehdusoireiden vuoksi poliklinikalle näytille. Menkat tuli sitten siinä välissä viikkoa ennen tähystystä.

muoks. mihinkähän pääsisit nopeasti tarkistettavaksi? Eikö yksityiseltä todella löytynyt varhaisempia aikoja? Muistaakseni kerroit saaneesi ajan kk:n päähän..

muoks. taas! :D vitsit tätä mun ajatuksen juoksua!! Siis tottakait se istukanpalanen oli vielä kohdussa sillon menkkojen aikaan!
 
Viimeksi muokattu:
Miramei Voihan itku miten kurja tilanne! :O Mun silmään näyttäisi, että tuossa 23. ja 27. testeissä olisi selvä haamu, mutta noista muista ei oikein ota selvää, että näyttääkö vaan viivanpaikkaa vai mitä. Luulisi kyllä jo näin pitkän ajan kuluessa viivankin vahvistuneen, jos uusi raskaus olisi kyseessä, ei kai se voi päivätolkulla haamua näyttää, jos hormonitasot kuitenkin nousee? Ootko kokeillu mitään muun merkkisiä testejä, näyttääkö ne samaa (epäselvää)? Tai sitä digitestiä? Mä sinuna soittaisin sinne paikkaan, jossa olit ja kysyisin, että onko ihan oikeasti sun vaan viikkotolkulla odoteltava menkkoja, kun kierto venähtänyt jo noin paljon. Helkkari jos kuukauden päivät joudut vielä kituuttamaan epätietoisuudessa, jos se tätikään ei sitten tule sillä aikaa ja r-testit näyttää ei-mitään. Tsemppiä sulle ja pidä meidät ajan tasalla!
 
Miramei: tsemppiä epätietoisuuteen. Mulla kaverilla jämähti hcg n 10, tuli menkat eikä ollut mitään hälyttävää muuta kuin ollaan käyty samalla lapsettomuus polilla ja sieltä määrättiin, että hcg:ta seurattava kunnes se on alle 5. Kaavittiin lopula. Ja sama oli mulla hcg laski koko ajan, mut mun kokemuksesta ei tarpeeksi nopeasti kun vertailukohteena edelliset 3 km. Koko ajan julkiselta puolelta toppuuttivat ettei km voi verrata ja hcg:n poistumista mut yksityisen lääkäri sanoi heti, että sinne on jäänyt jotain. Sain ajan jälkitarkastukseen n 4-5 viikon päähän ja istukkaahan siellä oli ja tehtiin kaavinta. Siitä kaavinnasta alkoi heti menkat ja seuraavasta kierrosta saikin tämä pieni alkunsa.

(.) rakenneultra tänään ja arvatkaa vaan olenko nukkunut?!? Not, pienet torkkumiset ovat saaneet silmissä vilisemään golf-palloja sydämessä, liian lyhyitä reisiluita, vesipäitä, kystia aivoissa, kampurajalkoja ym. Sellainen olo taas, että kun tämän pienen olen jostain syystä saanut pitää niin jotain vikaa siitä löytyy... Toivotaan ettei mun fiilis pidä paikkaansa!
 
Miramei Kyllä minäkin jo tuossa vaiheessa ottaisin yhteyttä, ja vaatisin että selvittäisivät asian heti. Tai sitten yhteys jonnekkin muualle. Pakkohan asia on selvittää. Toivotaan että pian saisit vastauksen :)

malttamaton Eiköhän siellä ihan terve pieni ihmistaimi kasva :heart: Mutta ymmärrän toki huolesi, ainahan se on pieni entä jos takaraivossa.
 
malttamaton paljon onnea ultraan! Kyllä siellä varmasti on kaikki hyvin :heart:

Miramei onpa kurja tilanne, toivottavasti selkiintyy! :hug:

kp2 tai toista päivää tuhrua :ashamed:
Kuten arvelinkin, tää kierto meni kankkulan kaivoon. Tekis mieli tilata noita ovulaatiotestejä.. hmm..
 
Huh huh, rakenneultrassa oli kaikki niin loistavasti kuin vaan voi olla. Oli aivan ihana n. 50- vuotias rouva, joka kävi kaiken läpi moneen kertaan koko ajan selostaen. Ihanaa!! Katsoi vielä alakautta kohdunkaulankin varmuuden vuoksi vaikkei rakenneultraan kuulukaan. Totaalisena yllätyksenä vaan tuli, että masussa asusteleekin poika eikä tyttö, niin kuin olen sykkeistä, mahan muodosta, pahoinvoinnista ym ennustanut. Eipä ne näköjään kerro mitään ;)
 
Viimeksi muokattu:
malttamaton Oi, ihana kuulla että kaikki on hyvin :) missä vaiheessa sulla siis on tuo raskaus? :)

Plääh, omaa... Mennään jo ennätys korkeella noissa kierroissa.. Toivottavasti se ovis oli silloin myöhempään ja hyödynnettiin se oikeeseen aikaan nyt olis sit niinku dpo 13 :) Se viime viikkoinen vähäinen vuotokin lakkasi..

muoks. Semmosta kysyisin tai tässä mietiskelin, että laksetaanko r-viikot samalla lailla kuin normaalisti, jos siis kierto on pidempi ja ovulaatio on tapahtunut myöhemmin, eli mun viime kuukautisista olis niiinku toi 46 päivää sitten? :D
 
Viimeksi muokattu:
Onnea hyviä uutisia saaneille ja voimia epävarmuudessa oleville.

ON Voi kettukanapossulehmävuohi sentään! Eikö sitä voisi joku kierto jättää väliin kiinnittymisyrityksen! Yk 3, kiinnittymisyritys no 3. Oviksesta ei ole tällä kertaa käryäkään, mutta näiden muiden oireiden perusteella sanoisin, että alun toista viikkoa on oviksesta, olisiki 9-10 päivää. Luulin, ettei tässä kierrossa ollut ovista ja huokaisin helpotuksesta, että saadaan yksi kierto henkistä (ja fyysistäkin) lepoa. Vaan kun olen niin älyttömän helppo tulemaan raskaaksi, mutta sitten se seuraava kuukausi onkin se vaikein juttu... Eli sitten kun minä joskus jaksan tehdä sen plussatestin, niin en todellakaan jaksa alkaa tuulettamaan.

(Anteeksi tämä tilitys. Tietty pitäisi olla onnellinen, että alkiot yrittävät kiinnittyä, mutta mieluummin odottaisin pitkään raskaaksi tulemista kuin kärsisin erittäin toistuvista keskenmenoista. Ei kauheesti uskalla tuulettaa tosiaan.)
 
malttamaton En tiedä siis olenko raskaana, mutta kierrot on nii venyny, että ovis voi olla kyllä aika paljon myöhempään?..

Olet jo niin pitkällä :) voi että :) itse olisin myös tuossa vaiheessa jos km ei olisi tapahtunut. :/ :)


Soitin tänään lääkäriin ja selitin että minulla on pitkittynyt kierto ihan suunnattomasti, sanoi vaan, että on ihan normaalia että on vaan jokin hormoonihäiriö ja palautuu kyllä, sanoi vielä, että jos huomenna soitan lääkärille, että saan jotku lääkkeet.. Hui, en halua mitään lääkkeitä.. :ashamed: Haluaisin tietää voisinko olla raskaana, jos se ovulaatio oli myöhemmin.. :ashamed:
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Keskiviikkona 1.8.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 76/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12___________________________KP 39/30
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 62/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 1/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 1/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 45/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 62/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 24/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 17/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 24/25-27
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP 24

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12________________________KP 23/30
tillukas__32v__KM 5/09,8/09,11/09,2/10,5/10,5/12,7/12_KP 31/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 9/28

HAAVEISSA NELJÄS

tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12__________________________KP 3

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 4/28-30
miss bamse____KM 11/10____________________________KP 95/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 16/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 43/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli, dyddö, Whisky Peat

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
tillukas Hieman hämmentynyt olo jäi viestistäsi. :confused: Oletko siis varma, että olet raskaana, mutta kyse olisi kemiallisesta? Testiä et ole vielä tehnyt? Ymmärrän kyllä tunteesi siinä kohtaa, että toistuvat kemialliset ovat erittäin rasittavia ja masentavia. Minullakin on kemiallisia tuon tuosta. Ennen viimeisintä keskenmenoa oli monta kemiallista ja mietinkin aina, missä vika kun alkiot eivät kunnolla pääse kiinnittymään. Toivotaan nyt, että olisit raskaana ja se olisi pysyvää sorttia! :heart:
 
Heippa pitkästä aikaa tähänkin pinoon! Oma keskenmeno tuntuu jo niin kaukaiselta, että on ollut luontevampaa kirjoitella muissa ketjuissa. Teidän kuulumisia olen kuitenkin käynyt lukemassa ja hiljaa hengessäni lähettänyt voimahaleja kaikille uusille tähän ketjuun JOUTUNEILLE.

Täällä porskutellaan KP 19 / dpo 5, tässä kierrossa olen syönyt Clomifenit mutta odotukset nollassa ja kohti kolmatta IVF-hoitoa joka siis alkaa reilun viikon päästä :) En siis elättele mitään toiveita "luomu" / clomiplussasta, mutta kyllä tässä varmaan jonkinasteinen oirekyttäys alkaa lähipäivinä, mitä edemmäs DPO:issa mennään... toistaiseksi ei siis mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, lukuunottamatta poskien kuumotusta ja kohollaan olevaa lämpöä joka toki on ihan normi loppukierron ilmiö muutenkin. Yritän olla positiivinen ja uskoa, että tässä alkavan syksyn mittaan se pysyvä plussa mullekin vihdoin pärähtää :)
 
Miramei ja Miwwi Hyvä että teillä tilanne selvisi. Toivotaan että oli viimeinen pitkä kierto. Mutta vielä enempi että olisi viimeinen kierto pitkään aikaan :)

ON Mulla rupeaa vuoto vissiin vihdoin ja viimein loppumaan. Nyt ollut monta päivää niin, että monta tuntia vaan tuhruttanu, ja vessassa kun käynyt niin tullut ihan vaalean ruskeaa pyyhkiessä. Mutta sitten yhtäkkiä holahtanukki kunnolla verta. Tänään ei verta oo vielä tullu ollenkaan. Ja eilen tein taas ovistestinkin, kun mulla se näytti raskaudenkin, ja ihan haalea haalea viiva tuli kontrolliviivan viereen. Aikaisemmin siis molemmat viivat ollu tosi tummia, ja tasavahvoja. Ens viikolla sitten ois tärppipäivät ;)
 

Yhteistyössä