Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Minalo varmaa tietoa ei oo kun aina välistä näyttäny melko selkeetä plussaa ja välillä selkeetä negaa. Mitään superselvää ovisplussaa ei oo tullut.. arvelisin et noin 12

Nyt siis kp 40, mut viime raskaudessa, joka meni kesken sain plussan kp 42
 
Siispä ei muuta kuin viivalle vahvistumisia!! :) Meinaatkos huomenna testata seuraavan kerran?

Mulla alkais ovis olla lähellä..testaillut oon mutta veikkaan ovisplussaa huomiselle tai ylihuomiselle. Laskureiden mukaan ovulaatio olis 26.päivä. Tällä viikolla on tarkoitus heilutella peittoja ahkerasti! :D Kerrankin on niin ettei työt ja muut kuviot ole sotkemassa yrittämistä! Toiveet siis korkealla jo valmiiksi! :)
 
Mirameilla selvästi viiva vahvistunut, olisikohan nyt vihdoin sitä itseään :heart: Huijuiiih!

MiNalolle onnea ovisbongailuihin! On se kesä hienoa aikaa, kun ei työt ole sotkemassa raskautumishaaveita :D

Miwwi Toivottavasti se täti tajuaisi pysyäkin poissa ja antaisi mieluummin punaväriä siihen testiin!
 
kwaidan Toivon myös niin. :) mutta soittelen huomenna lääkäriin jos pääsen sinne tarkistukseen ja saan selvyyden mitä tuola tapahtuu kun tätiäkään näy, ja viikonloppuna olisi kaverien tuparit joten haluan saada selvyyden jos sielä on tai ei ole mitään. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Miramei Oi, toivottavasti ois sitä ittiään :heart:

MiNalolle myös täältä kovasti tärppituulia!

ON Pahottelen jo etukäteen taas näitä mun vuoto kertomuksia. Tää mun vuoto on kyllä niiiiin mystistä. Eilen oli tosi hailakan ruskeeta vuotoa, mutta sitten heiluteltiin peittoja, ja kun vessassa kävin, tuli taas ihan punasta verta. No sitten taas tuli semmosta vaalean ruskeaa vuotoa. Tänään aamulla luulin että alko menkat, kun tuli ihan tumman punasta phs:ään. No sitten on taas välillä tullu punasta, ja välillä ruskeeta, mutta kaikki mikä valuu suojaan asti, on ruskeeta. Pitää nyt malttaa oottaa sunnuntaihin asti että voi taas testata mitä r.testi näyttää, ja jos vielä maanantaina vuotaa niin soitan kyllä sinne yksityiselle jossa kävin ultrassa, että onko enään normaalia. Niin rupiaa ärsyttää ku haluaisin vaan jättää tän km:n taakse, ja sitten vaan vuotaa ja vuotaa :headwall:
 
Marlin tää nyt ei hirveesti sua lohduta, mut mulla vuoto kesti km:n jälkeen reilut 4 viikkoa ja heti siihen perään tuli ekat kuukautiset. Yhteensä siis viis viikkoa meni niin, että jonkinlaista sidettä joutu käyttään! Ja kyllähän se tympäsi! :stick: Sitte mulla tehtiin viikon päästä menkoista tähystys ja taas oli hanat auki ja tiputteluvuotoo monta viikkoa. Pikkasen vaati kärsivällisyyttä. Mun km oli maaliskuussa ja nyt vasta tuntuu olevan eka kierto menossa, jolloin oikeesti päästään yrittämään. Aina on joku vastustanu! :D Ja hei, mullakin vaihteli tuo vuodon koostumus, väliin tuli verta ja väliin ruskeeta turhua. Tsemppiä sulle ja toivotaan et vuoto loppus mahollisimman pian! :)
 
Hei vaan pitkästä aikaa.. Kiireet ovat pitäneet poissa palstailusta ja pieni surukin kaihertanut mieltä, kun Villiksen la on tässä käsillä. Kyyneleet kihoavat herkästi silmiin aika ajoin, eikä siihen tarvita kuin sopiva sanoitus radiossa soivassa biisissä, vastasyntynyt.
Hanat aukesivat viime viikolla kun keskustelimme toiveista ja haaveista yhden lapsukaisen kanssa ja hän yllättäen heitti keskenmenneen raskauden keskusteluun mukaan. Pohdiskeli, miten asiat olisivat nyt jos kaikki olisikin mennyt hyvin..
Lapsetkin näköjään miettivät näitä vaikka välillä tuntuu että yksin märehdin omiani

Mutta jotenkin tuntuu, että tuon juttelun jälkeen helpotti. Tai se että antoi itkun tulla, mitä oli koko kesän pidätellyt.
Esikoisen konfirmaatiossa tunsin suunnatonta onnea, että kaikki kuitenkin on niinkuin pitääkin. Nyt ja tässä. Tällä hetkellä.:saint:

Täällä menossa kp 29. Viimeisen Teron nappasin kuusi päivää sitten ( olin yhdessä kierrosaa syönyt yhden liikaa, niin nyt oli vain yhdeksän jäljellä). Siitä lähtien olen kulkenut side housuissa odotellen vuodon alkamista. Mulla vuoto on alkanut seuraavana aamuna ensimmäisen pillerittömän päivän jälkeen.
Tosin luulen ovuloineeni vasta myöhemmin ja siksi kai vuotoa ei näy. Mittailin satunnaisesti aamulämpöjä ja se oli alhaalla vielä kp15.
Tuohon rätti housuissa olemiseen turhautuneena mittailin lämmöt viikonloppuna ja ne ovat kyllä koholla ja oli yhä tänäkin aamuna, että ovis on jossain vaiheessa ollut..

No oireita ei ole mitään, ei suuntaan eikä toiseen. Satunnaisia menkkajomotuksia, mitkä menevät ohi yhtä nopeasti kun tulevatkin. Palelee, mutta ketäpä ei palelisi tämä kosteus ja viileys..
Rippikiireiden ja erityisesti työkiireiden takia kropan kuuntelu jäi ihan totaalisesti, niin en mie oikeesti tiiä mistään mitään..;)
Välillä raskauden mahdollisuus käy mielessä, mutta en uskalla ees testata. En uskalla edes ajatella, siispä laitan sen rätin housuihin tänäänkin. Ettei tule yllärisotkua kun se vuoto alkaa..

Mä toivotan kaikki uudet sydämellisesti tervetulleiksi, vaikka tämä on se ketj johon ei kenenkään soisi joutuvan :heart:

Plussanneille suuret onnittelut tarrasukkien kera :heart:

Lopuille plussausonnea, pikaista sellaista..

Puskajussi
 
Minulla vuoto muuttunut vain satunnaiseksi "vaaleanpunaiseksi" valkovuodoksi pikkarisuojaan. Seksi on ollut aivan erillaista ja halut todella suuret taas pari päivää ja eilen en miestä päästänytkään helpolla vaa oli pakko saada toisenkin kerran pienen "levon" jälkeen eli "talletuksia" tehtiin oikein tuplana jos vaikka kiertokin alkaisi tasaantumaan jossain vaiheessa... Mies sanoikin ettei muista koska olisin ollut noin innokkaana kimpussa ja niin herkkänä saamaan:LOL: Kyllä sitä itsekin hieman yllättyi, mutta mukavaahan se oli kun ei ollut kipuja, ei muuta kuin silkkaa nautintoa. Mieltä vain painaa oma km heti kun töissä joku käy pienen kanssa ja pari päivää sitten oli pakko mennä tauolle kun tuli ihan itku, kun äiti osti raskaustestin ja sanoi että uutta taitaa odotella kun on toista kk myöhässä ja edellinenkin oli alle puolen vuoden vielä. Raskasta välillä, mutta töissä on pakko jaksaa kun siellä ei kaikki tiedä että minä taas menetin pikkuiseni, vaikka taisikin olla kemiallinen... Minulle se oli km kun kuitenkin ne 2 haaleaa haamulaista sain :`( Mies puhui juuri että yritetään nyt vuosi ja sitten katsotaan mitä tehdään ja samalla yritetään säästää rahaa että on jokin "vara" sitten jos oikein joudumme kalliisiin hoitoihin tai leikkaukseen vielä...
 
Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Keskiviikkona 25.7.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 69/28-30
Starhope___37v__KKM 3/12___________________________KP 32/30
Mirtsu81_____KKM 4/12_____________________________KP 55/34-37
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP 40/28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP 42/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12________________________KP 38/30-32
Mimmiel__29v___KKM 2/12___________________________KP 55/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 17/30-32
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 10/28-32
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 17/25-27
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP 17
NaksuP___28v____KM 5/12__________________________KP 27/29

HAAVEISSA KOLMAS

Tulkinnanvarainen___KM 4/12________________________KP 16/30
tillukas__32v__KM 5/09,8/09,11/09,2/10,5/10,5/12,7/12_KP 24/28-33
Marlin__28v___KM 7/12_____________________________KP 27

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12_KP 31/30-33
tiinelli____KKM 1/12, KM 5/12__________________________KP 21

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 30/28-30
miss bamse____KM 11/10____________________________KP 88/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 9/28-30
piuu__30v__KU 3/12________________________________KP 36/28

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76, P12
Heinäkuu: kwaidan, kokkeli

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, iitu85, Scarleth, duello, Vinku85, Sussu-72, kattikati, Cattibrie, Taivaanrannan maalari, Sachie

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Puskajussi kiva kuulla sinustakin aina välillä! Hyvin samanlaisia ajatuksia minullakin mitä kirjoitit. Jaksamista! Jospa saisit ylläripylläriplussan ja saisit nakata sen rätin nurkkaan!! :D :heart:

Carolinalle hali! :hug: Kyllä se on juurikin niin, että ne keskenmeno on sen kokeneelle keskenmeno ja suuri menetys..oli se sitten miten varhaisessa vaiheessa tahansa! Mutta kiva kun muilla tärkeillä elämän osa-alueilla menee nautinnollisen hyvin! ;) Sehän piristää aina! :)

).( Ovis se ovelle kolkuttaa! :D Tänään sain ovistestiin jo tasavahvat viivat ja huomenna mahtanee tulla se kunnon "vahvempi kuin kontrolliviiva"-plussa! Talletukset aloitettu eilen ja tänään jatkuu. Mä toivon hartaasti tärppiä tästä kierrosta! Harmi vaan ettei se todellakaan ole meistä itsestä välttämättä kiinni, kaiken pitäis mennä niiiiiin nappiin tuolla kropan sisällä...No, katsellaan! Parin viikon päästä sitä ollaan taas paljon viisaampia!

Plussatuulia kaikille puhaltelen!!!!!! :heart: :heart: :heart:

Mites? Meillä näkyy olevan muutama eksynyt lammas listoilla. Mitähän mahtaa kuulua mm. miukulle, mimmielille, miss bamselle, mirtsulleja muillekin joilla kp:t paukkuu korkeella???
 
Ovistesti nyt jo vahvalla plussalla 8O Kyllä kroppa nyt tekee omiaan oikein kunnolla ja itse en pysy oikein mukana tässä... Mikähän juttu minulla oikein on menossa kun vuoto oli ensin 2 päivää runsasta ja loppui sitten jatkui rusehtavana ja oli pois päivän kunes alkoi pari päivää sitten( vuorokausia vaihtunut) vaaleanpunaisena tuhruna pikkarisuojaan asti ja vain pariin kertaan...??? Olen kyllä ihmeissäni kun ei ennen tälläistä edes km:sta ole ollut...
 
MiNalo Kiitos! Kärsivällisyyttä tosiaan tarvitaankin. Nyt vuoto on muuttunu ihan tummaksi vereksi, ja eilenkin oikein tunsin ku suojaan valu. Enkä kyllä muista että ois etes sillon tullu näin paljon ku km alko. Eli oisko nämä nyt sitten ne ekat kuukautiset :confused: Kun sillon kun siellä ultrassa kävin, niin kätilö sanoi että kohdun limakalvo on sen verran paksuuntunut että varmaankin uusi kierto alkamaisillaan. No, jos ei tosiaan maanantaihin mennessä tilanne oo muuttunu, niin soitan sinne yksityiselle.
 
MiNalo Noniin, eikun +++ ;)

carolina Tuohon en oikeen osaa sanoo mitään, mitä se voisi olla. :confused:

Marlin Se voi olla! :)

On. Vitsi kun mietityttää tää mun juttu, eilen alkoi niukka vuoto, siis todella niukka, vessassa käydessään vaan tuli niukkaa vuotoa, tänään taas sama, niukkaa, niukkaa. Ja meillä olis ne kaverien tuparit viikonloppuna, mutta en tiedä uskallanko kumminkaan juoda alkoholia, jos sielä kumminkin jotain olisi tapahtumassa..? :ashamed:
 
Kyllä on meillä kaikilla vähän enempi ja vähempi mystistä tää kropan toiminta nyt :LOL:

Miwwi Oisko mahollista että kävisit ostaan sen cb:n digitaalisen testin? Sehän ainakin näyttää selvästi että ootko raskaana vai et :)
 
Marlin Multa kaapista löytyy digitesti, mutta en oo malttanut sitä käyttää, kun mua mietityttää se kun tein tuossa viimeviikolla huvikseen sen ovistestin... Ja se kun näytti plussaa.. niin mietin että jos se olikin silloin vasta, mutta mitähän tää vuoto sitten olis, et alkoiko ne menkat nyt.. ja jos se oli silloin se ovis niin ei se r-testi varmaan vielä näyttäis plussaa... :|
 
Mä sain tänään PLUSSAN :heart: mut en uskalla vielä siityä tältä palstalta pois :whistle: km sun muut taas mietityttää. Pitää koittaa olla ajattelematta (helpommin sanottu kuin tehty) muoks.Anteeksi omanapainen kirjotus.tuli vaan jotenki niin yllätyksenä tää.Lopetti odottamasta sitä plussaa ja sitten se heti tuli :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kokkeli ja kwaidan
Miwwi Voisko olla sitten kiinnittymisvuotoa? Jos ois viime viikolla tärpänny, niin kaikkihan on niin alussa että alkoholista ei ole mitään haittaa vielä tässä vaiheessa pienelle ihmisen alulle. Tiiän miltä tuntuu pohtia nuita asioita. Nyt tästä keskenmenneestä raskaudesta plussasin dpo 9, ja mulla oli 2 siideriä kaapissa, niin en vaan voinu juua niitä kun tiesin olevani raskaana. Ja mun ei ois siis siinä vaiheessa vielä pitäny koko asiasta tietää, mutta kun olin oviksen bongannu niin en malttanu oottaa testaamista :D Mikä dpo sulla ois sitten perjantaina, vai onko tuparit la. Kun mulla ainakin pregcheck näytti plussaa jo tuollon dpo 9 :)

dyddö Onnea plussasta. Kovasti tarrasukkia pienelle jotta pysyy kyydissä seuraavat 8kk :heart:
 
Hei!

Miwwi mulle kans tuli mieleen kiinnittymisvuoto:confused: Mulla oli sitä ekassa keskenmenneessä raskaudessa.

dyddö voi onnea!! Kyllä se hyvin menee loppuun saakka :heart: Ihana uutinen!


Meillä meni miehen kanssa oletetun ovulaation aika riidellessä... Me, ketkä ei riidellä juuri koskaan.. :ashamed: Olikin iso taistelu, kesti 3 päivää. Ei siinä kovasti seksiäkään harrasteltu. Kp 17 kyllä mutta en tiedä oliko liin myöhäistä. Että reisille taisi tämä kierto mennä. Onnellinen olo kyllä, kun saatiin sitten asioita puhuttua läpi. Puhisti ilmaa. Meidän pitäisi tapella useammin niin ei paisuisi noin koviksi riidat.
 
Marlin Tein sen ovis + siis 18.7 ja peittoja heiluteltiin seuraavana päivänä. Eli mikä dpo olisi sitten huomenna? :D Lauantaina olisi tuparit.


tiinelli Täälä kävi kans kerran niin, ja sitten se ovis jäikin käyttämättä hyödyksi. :|


Vieläkin siis jatkuu tämä TOSI niukka vuoto... :|
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi Kyllä toi munkin mielestä kuulostaa kiinnittymisvuodolta, mullakin oli sitä esikoisesta ja luulin menkoiksi :D Siitä parin viikon kuluttua plussasin ihan ehdan kunnon viivan. Toivotaan, että on sitä itseään ja sulla on matkalainen kyydissä! :heart: Mun laskupään mukaan huomenna on sulla dpo 8.

Marlin Hienoa! Mäkin olin elämäni ekaa kertaa onnellinen, kun tajusin menkkojen alkaneen km:n jälkeen :D Nyt vaan ovista bongaamaan ja peitot heilumaan! :)

dyddö ONNEA plussasta ja pikkuruiselle tarrasukkia, että pysyis matkassa mukana! :heart:

Miramei Kerro heti, mitä se uusi testi näytti?! Toivottavasti paksun punaviivan! :) Mä oon täällä ihan täpinöissä sun vuoksi :D

carolina Kuulostaa siltä, että sulla oireilee sitä kemiallista vielä? Eiköhän se kierto taas löydy, ainakin noi seksihalut kuulostaa hyviltä! :D Mä oon vähän sitä mieltä, että ei naiselta voi haluja löytyä, jos kaikki ei oo kropassa hyvin. Näin jälkikäteen ajatellen, mua ei haluttanut yhtään silloin ennen kuin raskaus meni kesken, vaikka esikoisesta olin ukon kimpussa heti plussaamisen jälkeen.

tiinelli Meilläkin käynyt pari kertaa noin ja sittenpä harmittaa ja itkettää entistä enemmän, kun tajuaa että kokonaisen kuukauden joutuu taas odottamaan ennen seuraavaa yritystä :/ Ja siitäkös sitten saa seuraavan riidan aikaan, kun miehen itsepäisyyttä voi syyttää siitä, että vauvanteko jäi... :D

ON: Mulla ei ole mitään hajua siitä, milloin oon ovistellut : / Laskureiden mukaan olis ollut maanantaina, mutta en mitään tuntenut. Tiistaina oli pientä juilintaa/nippailua, mutta ei tuntunut yhtään samalta kuin ennen. Itseasiassa en oo tuntenut samanlaista ovisnippailua enää km:n jälkeen, outoa. Onks muilla ollut tällaista? Ennen km:a tunsin hyvin selkeästi vihlaisun/nippauksen eikä ollut epäilystäkään etteikö olis ollut ovis, mutta nyt ei mitään, höh. No, peittoja heiluteltu ahkerasti lauantaina ja ma-ti- yönä, eli kaiketi pientä toivoa on, vaikka tädin tuloon varaudunkin jo nyt.
 
Quu
Oikein paljon onnea Dyddö plussasta:flower:! Ja kovasti tarrasukkia matkaan!

Miramei, noi sun testithän näyttää nyt selvästi vahvistuneen:), ihan mahtavaa! Ootko vielä testaillut lisää?

ON: ovistestailut taas käynnissä. Jotenkin nyt vaan kesästä huolimatta aika masisfiilis, se että alkoikin nyt kesäloma eikä äitiysloma, kuten piti ja että LA olis ollut ensi kuussa, taitaa painaa mieltä matalalle. Ja vaikka kovasti toivonkin uutta raskautta, se pelottaa tällä kertaa jo etukäteen ihan hirveästi. Mutta näillä mennään, ainakin sen oon tässä parin vuoden elämän vuoristoradan aikana oppinut, että tunteita ei kannata pelätä, jos surettaa niin sitten surraan, ja kyllä niitä hyviä hetkiä ja aikoja on varmasti myös edessä päin tulossa, muodossa tai toisessa:). Kovasti tsemppiä kaikille teille yrityksen eri vaiheisiin ja halaus sitä tarvitseville:hug:!
 

Yhteistyössä