Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

Jes, hetkeen en ole päässyt tänne lukemaan erinäisten kiireiden vuoksi, mutta on tosi hieno palata lukemaan kun täällä on positiivisia uutisia! aivan mahtavaa, onneksi olkoon kaikki plussanneet. :flower:

Valitettavasti kuitenkin uusiakin tänne on joutunut tulemaan...pahoittelut teille keskenmenon kokeneille. Mosmosilla on kyllä ollut turhan rankan kuuloista. Jo pelkästään keskenmeno on niin kamala juttu, niin sitte vielä kaikki nuo ylimääräiset vastoinkäymisetkin olet joutunut kokemaan...:ashamed:

Omaa napaa sen verran, että huomenna olen menossa seurantaultraan clomi-annostuksen tuplaamisen vuoksi. Saas nähä, että onko siellä kehittynyt yhtään "hyviä" munasoluja...Vähän jo meinaa jännittää. Toivottavasti kunnon ovis ois tulollaan ja hommat tärppäis! :) Tänään ei näkynyt ovistestissä muuta kuin hailakka viiva... :(
 
Quu
Isot onnittelut Pink ja Sirel:flower:!

Pahoittelut Kattikati ja Mosmos keskenmenoistanne:hug:, tervetuloa tänne!

Toivottavasti Kultakimpale2 pääset pian uuteen yritykseen, sen pitkittyminen on kyllä niin kypsää:(

Kiitos Malttamaton tiedoista, täytyy sit kysellä noitten kokeitten perään, jos vielä kuudes km tulee, nyt ei muuta jatkoa olekaan kun lupa varata rv6+ kontrolliaika.. toivottavasti se tulis ajakohtaiseksi jo kesällä:)
 
Jei, lisää plussauutisia!! Onnittelut!

Mosmos-pahoittelut keskenmenosta ja kaikesta ikävästä tuon jälkeen :/
Onneksi aika auttaa..

Mulla kävi samanlailla, että muutama päivä tyhjennyksestä maito nousi rintoihin. Se oli isku vasten kasvoja! Kuopuskaan ei enää halunnut rintaa, vaikka yritin helpotuksekseni niitä hälle tarjota

Testasin eilen negan apteekin omalla. Jalat vain veivät testiostoksille, ei mahda mitään ;D
Että edelleen menkkoja odotellessa, plussaonnea ja vauvapölyä :heart:

Puskajussi
 
Maidon noususta. Mulla kun keskenmeno sattui 11+6, ja jouduin kaavintaan, niin sain sairaalassa lääkkeet estämään maidon nousun. Sanoivat että kun raskausviikkoja alkaa olla 12, niin silloin annetaan lääkkeet. Millä viikoilla km sattui teillä joilla maito nousi?

Tänään olisi pitänyt menkkojen alkaa, mutta kyllä sitä taidetaan olla tukevasti raskaana! Toivottavastihelmikuun alkuun asti! :) Tytöllä oli tänään neuvola ja samalla juteltiin lääkärin kans minun tilanteesta. Hän on kyllä ehdottomasti maailman ihanin lääkäri! Kysyi haluanko käydä ultrassa aikaisemmin kuin normaalisti. Arvatkaapa mitä vastasin? No nyt on eka ultra varattu 20.6. jolloin viikkoja 6+5. Ei tarttee yksityiselle mennä. :) En malta odottaa.

Minut voisi siirtää plussanneisiin!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Naneni
Keskiviikkona 30.5.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sussu -72__39v_KM 3/12__________________________KP 25/25-27
heidukka__26v__KM 3/12__________________________KP 15/28
Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 66/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 13/28-30
tuuliannaliina__38v__KKM 4/10, 2/12__________________KP 18/28
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 7/32
Jiiii___26v__KM 3/12_______________________________KP 13/26-28
Mirtsu81_____KKM 4/12______________________________KP ?
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP ? /28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP "43"/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_______________________KP "15"/30-32


HAAVEISSA TOINEN

cannes__34v___KKM 11/09, KKM 1/12________________KP 19/28-33
Sanniz__34v____KU 3/11, KKM 1/12_________________KP 27/28-30
MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 22/32-35
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 8/28-32
Toivotonko_____KKM 11/11, KM 1/12, KM 21.4.12_______KP 39/27
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 14/27-35
Suikkis_________KM 3/12__________________________KP 7/23-29
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Sirel________KM 3/12____________________________KP 29/30
Missa-76____KM 04/11, TM 3/12_____________________KP ?
Kattikati___37 v____KKM 5/12_______________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81_30v_gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12_KP 12/24-27
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12__KP 3/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 10/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 27/28-30
miss bamse____KM 11/10_____________________________KP 32/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 13/28-30
piuu__30v__KU 3/12__________________________________KP 6/28-?

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, mamiksi monelle, iitu85, kodehu, Scarleth, duello

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Maidonnoususta Mulla siis todettiin kkm 11+0, alkion kehitys oli loppunut 8+ viikolle, joten en yhtään odottanut, että tällaista oiretta voisi tulla... Miksiköhän en kysynyt lääkäriltä tästä, kun kuitenkin ravasin siellä naistentautien osastolla monta päivää kaavinnan jälkeen? Kai sitä oli aina muuta mielessä, ja nyt tämä vaiva alkaa olla jo ohi. Tiedänpähän sitten ensi kerralla (jota toivottavasti ei tule) että tähän on estolääkitys!

Oon seuraillut hcg:n laskua kotona raskaustesteillä, ja mun mielestä näyttää melko hyvältä: 5 päivää kaavinnan jälkeen: Aijaa.com - 10274863 ja 12 päivää kaavinnan jälkeen: Aijaa.com - 10274864 Voisiko tuota viimeisintä jo sanoa negaksi, vaikka hieman viivaa onkin nähtävissä?
 
ONNEA Sirel ja Pink89! Näitä uutisia on aina yhtä mukava lukea! :) Kaikkea hyvää odotukseenne!

Mosmoksellekin tervetuloa ja pahoittelut km:sta! :hug:

puskajussi älähän vielä luovu toivosta raskauden suhteen! Kovin aikaisin teit sen testinkin. :) Pidän peukkuja et se plussa tulis!

).( Mulla on ihan omituinen olo..Kauheesti oireita on, joista kuvittelen olevani raskaana. Pakko itseään toppuutella ettei sitten pahasti joudu pettymään, mikä tapahtuu väistämättä kumminki. Tänään luultavasti dpo 6-7..ei kai näin varhain voi mitään oireita edes olla!!? :D Eli niitä kuviteltuja oireita olis nyt sitten alamahanippailut, palelu, mahaa turvottelee, ilmavaivat :D, selän jomotus eilen ja toissapäivänä..rintojen vihlonta on vähentynyt, mitä oli siis sillon dpo 3-4. Ihan kamalaa tämä kuumeilu, tämä tekee ihmisen hulluksi ja siis luulosairaaksi suoraan sanottuna! :LOL: Voi voi..aikas kauan joutuu kärvistelemään ennen kuin voi testin tehä..
 
Onko teillä keskeytyneissä keskenmenoissa otettu mitään näytteitä?

Näin jälkikäteen alkoi mietityttää, kun perjantai aamuna aikaa soiteltuani kätilö kysyi puhelimessa, että ottiko lääkäri nt ultran yhteydessä mitään näytteitä ja taisi vielä varmistaa sen toisenkin kerran... Poliklinikka käynnillä kätilö kysyi jälleen lääkäriltä, että ottaako se klamydiatestiä, johon lääkäri totesi, ettei aio ottaa... Siis vaihteleeko näissä käytännöt tai mitkä ylipäätään on käytäntöjä? Siis alkoi näin jälkikäteen kiinnostaa....

Ja olen äärettömän pahoillani teidän kaikkien keskenmenoista! Näin oman kokemuksen jälkeen se tuntuu todella pahalta! :(

muoks siis klamydiatestin sijaan taisi käyttää sanaa klamydianäyte...
 
Viimeksi muokattu:
Iloitsinkohan liian aikaisin... Mä nimittäin vuodan vaaleanpunaista, verta? Tänään siis kaks viikkoo ovulaatiosta. Toivon että olis jotain harmitonta, vaikka ne valemenkat. Jospa ei ainakaan ylly vuoto.
Sain kyllä iltapisusta aamua vahvemman viivan.... Pelottaa... :'(
 
pink: toivotaan, että olisi vaan hormoneista johtuvaa vuotoa ja loppuisi! Monihan on täällä sanonut, että saanut iltapissasta vahvemman tuloksen, kun aamupissasta, myös minä.

kattimatti: mulla on aina km yhteydessä otettu pissanäyte ja siitä mun mielestä katsotaan klamydia ja jotain muutakin, mutta jos se kätilö tarkoitti np-ultran yhteydessä otettavia veriseuloja eli että otettiinko susta niitä? Eli että saisi peruutettua niiden tulosten tulon kotia, ei ole kiva kuulla tuloksista kotiin, jos ei ole enää masussa :'(

).( mulla on tänään np-ultra ja jännittää niin pirusti etten ole paljon viime yönä nukkunut. Elämää mahassa doplerilla kuunneltuna on, mutta mulle on tullut aivan järkyttävä pelko, että jotain muuta löytyy eikä meille vauvaa suoda joulukuussa :( Pelko on niin vahva, että sen verran mitä viime yönä torkuin, näin ultrakuvia sikiöstä, jonka suolet ei ole mahassa ja jonka koko vartalossa on kauttaaltaan turvotusta. Ei enää uskalla luottaa tuuriin, kun on niin paljon ollut epäonnea viime vuosina :(
 
kattikati Multa ei otettu mitään näytteitä. Ei mitään jälkitarkastuksia. Ei sanottu tarviiko tehä mitään testejä jälkikäteen. Itse soittelin tk/neuvola työterveyden läpi, jotta sain otatettua itteltäni hb:n, joka sitten olikin alhainen.
Tein itte r-testin vko kkm:n jälkeen jolloin testi olikin onneksi jo nega. Näin jälkikäteen tuumailtuna aika huonosti sain mitään apuja. Onneksi oli mies ja työkaverit, jotka jaksoi kuunnella mun vuodatusta.
 
Pink89 pidän peukkuja pystyssä!

malttamaton: Veriseula ehdittiin ottaa multa nt ultraa edeltävänä päivänä ja tajusin jostain syystä kysyä siitä ja sen mahd tuloksista (kävi mielessä, jos siitä saisi jotain ajatusta tapauksen syylle...) Vastauksena oli, että nyk kun ne veriseulan ja nt ultran tulokset yhdistetään ennen tulosten lähetystä, niin kun ei nyt saanut siitä nt ultrasta tulosta, niin veriseulan tulokset jää automaattisesti pois... Eikä niistä kuulema olisi voinut mitään tietää ja olihan se meidän vauva jo siinä vaiheessa varmasti menehtynyt. Toivottavasti nt ultra antaa sulle mielenrauhan ja hyviä otoksia kotiinvietäväksi! :)

Kokkeli: Ei kuulosta kivalta! Mä sain sentään ihan lempeän ohjeistuksen, eli se poliklinikka jolla kävin, ei oikeasti kuulu samaan alueeseen, mutta maantieteellisesti on lähempänä asuinpaikkaani. En tiedä mikä tuo kuvio nyt on, sillä aikaisemmissa raskauksissa ei ollut tuota yhteistyökuviota olemassa... Mutta siis kätilö sanoi siellä, että sun pitää saada hcg arvot otettua ja ne on otettava 3 vk lääkkeen ottamisesta. Sanoi samalla, että kysy paikkakuntasi tavoista. Totesi, ettei heillä ole sielläpäin muuta kontrollia kuin tuo verikoe. Soitin sitten omaan neuvolaan, jossa totesivat, että ovat yleensä laittaneet vielä kontrollikäynnin lääkärille, mutta sanoivat, että katotaan ensin ne hcg-tulokset.


Keskenmeno -keskusteluissa taisi olla tutkimushaku keskenmenon kokeneiden kokemuksista th suhteen. Ajattelin itse laittaa jonkunlaista palautetta sitä kautta omista kokemuksista. Mulla on hyvä terveydenhoitaja, mutta tämän suhteen ei tullut kyllä mitään erityistä käytäntöä koettua, eli jos niitäkin saisi noitten tutkimusten kautta tehtyä valtakunnallisiksi, niin se olisi varmasti ihan hyvä juttu! Älyttömästi on kyllä eroja paikkakuntien välillä noitten neuvolapalvelujen suhteen. Onneksi rakenne ja nt -ultrat on nyk pakollisia järjestää kaikille halukkaille! Mutta kyllä se keskusteluapu tässä tilanteessa olisi varmasti hyvä ainakin tarjota... Itsellä on nyt vielä sellainen tunteiden vuoristorata päällä, etten oikein osaa hahmottaa omia tarpeitani...

Ja sitten tuohon äskeiseen viitaten... Miten teidän puolisot ovat ottaneet keskenmenon?

Meillä on taustalla sellainen tilanne, että mieheni olisi ollut tyytyväinen lapsilukuun 2. Viime syksynä alkoi kuitenkin taipua siihen ajatukseen, että lapsiluku 3 on myös hyvä. Eli mulla on ollut aina haaveessa saada 3-4 lasta, toki eihän se niin mustavalkoista ole, mutta kokemusten myötä se tunne on vahvistunut. Mies taas on aina ajatellut, että perheen lapsiluku 2 on toivottu (sen koko suku on täynnä joko 1 tai 2 lapsisia perheitä, joten ihan loogista). Nyt eilen illalla totesi, että haluaa pitää yrityksessä tauon. Kun tätä kokemaamme keskenmenoa edelsi pitempi pätkä yritystä (toki varmasti lyhyt aika moneen verrattuna), niin jotenkaan en haluaisi yhtään laittaa mitään hidastavaa tekijää väliin. Siis haluaisin lapselle mahdollisuuden tulla jos on tullakseen.
Ehkä olen nyt ylidramaattinen, mutta jotenkin alkoi viime yönä itkettää ihan hirveästi, tuli sellainen luopumisen tunne, että kaikkia haaveita ja toiveita ei saa koskaan toteutumaan. Ja ehkä tämä kolmas lapsentoive on sellainen. Kyllä siihen tarvii molemmat osapuolet olla niin täysillä mukana. En tiedä, itkettää ihan hirveästi nyt.

Jäi kirjoittamatta siitä maidonnoususta... Siis mulla ei ole tullut maitoa, mutta muistui mieleen tuo kysymys eilen illalla nukkumaanmennessä... YÖkkäriä laittaessa tajusin, että rinnat on ihan älyttömän kipeät ja tänään olleet vielä kipeämmät... Lasten synnyttyä mulla on ollut aina pahin se kolmas päivä, oisko nyt tässä keskenmenossa sama juttu. Ovat todella kipeät nyt, ei oo kyllä vielä tullut maitoa, näinkö tuleekaan... Mutta joo, täällä etenen aika sekavana, pitää koittaa olla skarppina noitten jössien takia...
 
Viimeksi muokattu:
Pink Monet vuodot on onneksi ihan harmittomia, pitää toivoa parasta! :hug:

kattikati Onpa sulla paljon asioita mielessä. Toivottavasti pääsette miehen kanssa samalle viivalle pian, yksinään toiveilu on varmana rankkaa.

Näytteitä multa taidettiin ottaa vaikka mitä, vaikka ymmärsin, ettei se ole yleinen käytäntö ensimmäisessä keskenmenossa. Veriseuloissa ei ehditty käymään, mutta pissaa (klamydia?) ja verta annoin ainakin, ja gynekologi lähetti labraan myös näytteen mun raskauskudoksia, kuulemma ihan varmuuden vuoksi... Ja nyt mä sitten rupesin miettimään, että olikohan sillä jotain syytä epäillä, että sieltä löytyisi jotain vikaa? Toivottavasti mitään ei löydy, ainakaan vielä ei olla soitettu.

Puolison reaktio keskenmenoon oli aika samanlainen kuin mulla itsellä, joskin hieman "tiiviimmällä aikataululla", ei ole jäänyt märehtimään samalla lailla kuin minä :) Hän oli ihan itkuun purskahtamaisillaan kun siellä ultrassa kuultiin, ettei alkio ole kehittynyt, ja jouduin jopa pyytämään, ettei halittaisi ja surkuteltaisi ennen kuin on saatu lääkäriasiat hoidettua ja rauhassa kotiin. Kotona sitten itkettiinkin siihen malliin, ettei sitä julkisesti olisi halunnutkaan tehdä :ashamed: Mulla kesti tosi kauan (ja taitaa kestää edelleen) hämmennys siitä, että mitä seuraavaksi pitäisi tehdä ja milloin, mutta onneksi mies oli tiukasti sitä mieltä, että uutta yritetään ihan heti kun voidaan. Se on niin päättäväinen ja kieltäytyy pelkäämästä tän toistumista, että se rohkaisee muakin.
 
Tervehdys kaikille :wave:

Voisinkin tulla taustalle lymyilemään tähän ketjuun kun itsekin oon samassa tilanteessa ja ajatukset ja kysymykset pyörii päässä niin vinhaan että juttuseura on todellakin tarpeen!

Takana ensimmäinen, toivottu raskaus ja ikävä kyllä kkm rv 9+, todettu nt-ultrassa ja lääkkeellinen tyhjennys kotona siis vasta rv 12. Jälkivuoto kesti 2,5 viikkoa ja siitä viikon päästä olin tuntevinani oviksen (kovat jomottelut ja tissikipu) jonka sitten innostuin todentamaan myös ovistestillä. Omituista on, että uteliaisuudesta tein myös Davidin herkän r-testin, ja siihen piirtyi vielä ihan haalea viivanpaikan/haamun välimuoto. Tyynnyin hieman luettuani tästä ketjusta että jollekulle oli lääkäri sanonut, että voi ovuloida vaikka hcg olisi vielä hieman koholla...? Anyway, ovisplussan perusteella nyt olisi dpo 6/7.

Oikeastaan intouduin kirjoittamaan tänne, koska mulla on nyt niiiin samoja tuntemuksia kuin MiNalolla, ja kiertokin olis aika samassa kohtaa, joten olis aika ihanaa jännäillä yhtä aikaa :) Eli tänään on tuntunut nippailuja, alaselkää särkee, palelee, tosin poskia kuumottaa välillä. Rinnat on ollu tosi kipeet mutta eilen ja tänään ei juuri lainkaan. Oon mittaillut lämpöjä eilen ja tänään kun aattelin että jos kuume nousemassa, mutta suht tervettä 36,5 mittari näyttää.

Aivan ihana plussaryntäys tullut muuten nyt tähän ketjuun, onnea plussanneille! :flower:
 
Hei kaikille!
Täällä sitä nyt sitten ollaan toipumassa sairaalassa eilisestä leikkauksesta ja uutisia sulattelen nyt sitten sekä yksin että keskustellen, kun ei ihan ollut niin "yksinkertaista" tämä pelkkä klipsien poisto... Minulla kun on nyt vasemmanpuoleinen klipsi katkaissut munajohtimen ja kun ei ollut kyse korjausleikkauksesta ei sitä korjattu ja oikea oli paikoillaan ja saatiin nätisti poistettua. Henkisesti en oikein osaa sanoa miten tämän kanssa olen, mutta mennään nyt hetki kerrallaan ja onneksi saan keskustella asiasta jonkun kanssa.

Anteeksi omanapaisuuteni nyt. En jaksa kirjoittaa paljoa enempää, mutta kuitenkin olen pahoillani että tänne on uusiakin saapunut ja onnittelut tietenklin plussanneille! Tarrasukkia matkaan <3
 
Pinkille tsemppiä! Toivotaan, että on harmitonta vuotoa... ja MiNalo, enpä oikein usko että oot luulosairas.. :) itellä oli ihan vastaavia oireita alkuraskaudessa. eiköhän sieltä plussa pärähdä!!! :)

ite sain tänään bongattua oviksen, joten... ;) menispä kaikki nyt putkeen!!! :)
 
Voi elkää nyt hehkuttako! :D En ole itse enää yhtään niin toiveikas! Joka päivä mun mieli muuttuu ja oon ihan varma et menkat sieltä tulee..Ja just se testin tekeminen pelottaa ku pelkään niin paljon sitä negaa. Tänään dpo 7 tai 8..ja oireita on vaikka muille jakaa. MUTTA, ja siis iso mutta, oon ennenkin kuvitellu kaikkia oireita enkä ole raskaana ollut. Lähinnä nyt on tämä turvotus, satunnaiset mahanippailut ja "täyteläiset", hiukan arat rinnat. Ajattelin, että testaan dpo 10-11. Eli siis lauantaina. Noilla dpoilla on aikaisemmat raskaudet näkyneet testissä. Hui kuinka alkaa perhoset pörrätä vatsassa kun edes ajattelen testin tekemistä! :p Vinku85 mulle sopii vallan mainiosti jännäillä yhdessä kuinka käy! Tosiaan samanlaisia oireita meillä kuullostaa olevan..Pidän sulle kovasti peukkuja!! :)

carolina30+ Voimia! :hug:

Pink89 Toivottavasti kaikki on hyvin! Ja miksei olisi, vuodot on usein harmittomia kuten me kaikki tiedämmekin! Tsemppiä ja paaaaaljon tarraliimaa pikkuiselle! :heart:
 
Torstaina 31.5.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sussu -72__39v_KM 3/12__________________________KP 26/25-27
heidukka__26v__KM 3/12__________________________KP 16/28
Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 67/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 14/28-30
tuuliannaliina__38v__KKM 4/10, 2/12__________________KP 19/28
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 8/32
Jiiii___26v__KM 3/12_______________________________KP 14/26-28
Mirtsu81_____KKM 4/12______________________________KP ?
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP ? /28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP "44"/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_______________________KP "16"/30-32


HAAVEISSA TOINEN

cannes__34v___KKM 11/09, KKM 1/12________________KP 20/28-33
Sanniz__34v____KU 3/11, KKM 1/12_________________KP 28/28-30
MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 23/32-35
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 9/28-32
Toivotonko_____KKM 11/11, KM 1/12, KM 21.4.12_______KP 40/27
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 15/27-35
Suikkis_________KM 3/12__________________________KP 8/23-29
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Sirel________KM 3/12____________________________KP 30/30
Missa-76____KM 04/11, TM 3/12_____________________KP ?
Kattikati___37 v____KKM 5/12_______________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81_30v_gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12_KP 13/24-27
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12__KP 4/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 11/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 28/28-30
miss bamse____KM 11/10_____________________________KP 33/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 14/28-30
piuu__30v__KU 3/12__________________________________KP 7/28-?

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, mamiksi monelle, iitu85, kodehu, Scarleth, duello, Vinku85

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Heips :heart:


Keskenmenon jälkeisistä testeistä, klamydia testi tehdään yleensä, koska km:n syynä voi olla hoitamaton klamydia, niin mulle sanottiin. Mulla tosin on vasta kerran se otettu ja puhdas oli.. Se vasta puuttuiski jos sais sellasen diagnoosin että ois mies sellasen tartuttanu.. vois tulla selittelemistä ja eroa. mutta onneks niin ei oo koskaan käyny.

Meillä miehen suhtautuminen keskenmenoihin on ollut aina sellanen tosi lannistunut: on koskettanut todella kovasti joka kerta :/

Plussanneille onnittelut:flower:

Uusille pahoittelut:hug: ja tervetuloa joukkoon.


Plääh, täällä ei mitään uutta auringon alla... :|
Olo sellanen hiukan hukassa oleva... eiköhän se tästä...
 

Yhteistyössä