Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

kp:t ois kunnon vuodon alkamisesta sen 28/28 ja tuhruilun alkamisesta 34/28. mutta tuskin valemenkoistakaan kyse voi olla jos oviksen tikutin tuhrusta laskettuna kp7 ja kunnon vuodosta kp13. Vielä tässä yritän selitellä syytä/valaa toivoa itselleni vaikka tuskin toivon ripettäkään on enää.jostain syystä sitä vaan kiduttaa itseään :/ tein vielä kaapista kuleksimasta viimesen testin,noin puolen tunnin pidättelyn jälkeen ku niin v*tutti.siihenkin haamuloi. ei jomottele ees menkkatyyppisesti
Onnea uuteen kiertoon Taivaanrannanmaalari :)
*muoks. Se tämän päivän "v*tutustesti oli jopa selvempi kun eilen,nyt vaan toivoa ettei vuoto ylly,edelleen siis jää vaan jos pyyhkii todella syvältä semmoista liman ja veren sekoitusta. verta ei siis todellakaan paljon. vielä :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin on jo siirrytty kesäfiiliksiin, ihanaa, kun on lämmin ja aurinko paistaa :cool:

Olen ollut huomaamattani hieman taustalla, työt haittaavat tähän aikaan vuodesta palstailua :) Töissä ja vapaa-ajalla tosiaan ollut niin hirveätä haipakkaa, että unohdin (?) tikuttelunkin kokonaan. Viikko sitten illasta ihmettelin tovin, että mikä ihme nyt alavatsaa nipistää ennen kuin tajusin, että sehän on oviksen aika! Testi äkkiä esille ja hymynaamahan siihen ilmestyi.

Nyt aloittelen täällä pakkaamaan perhettä matkaan Välimeren rannalla hetkeksi lomaileen. Tulen sitten kertomaan palasinko matkalta viheliäisen matkaseuralaisen vai salamatkustajan kera :)
 
Taustajoukoista huhuilen, että minut voi siirtää plussanneisiin. :heart: Marraskuun kaksosraskauden keskenmenon jälkeen uusi toivo alkanut ja toivottavasti onnellinen loppu.

En ole tänne aikoihin kirjoitellut; mutta alkuvuodesta saanut korvaamattoman tuen keskenmenon käsittelyssä.
Toivottelen kaikille ihanaa kesää ja plussarikasta sellaista. Ja voimia juuri tuoreille keskenmenon kohdanneille. :hug:
Toivottavasti en itse joudu enää palaamaan...

Diiselikissa 4+6
 
  • Tykkää
Reactions: puskajussi
Hurjasti onnea kaikille plussanneille, hurjasti tarrasukkia matkaan! :heart:

Ja vastaavasti voimia ja tsemppiä niille, joilla täti on tullut kutsumatta kylään (hetken kesti, ennenkuin tajusin tuon termin merkityksen :D).

Sanniz: Toivotaan pientä salamatkustajaa, jos vaikka ympäristönvaihdos auttaisi asiaa :)

).( Maanantaina ihmettelin, kun mahaa nipisteli vasemmalta puolelta ja mies sitten tajusi, että sehän on varmaan ovis. Oli aika helpottavaa tajuta, että kroppa toimii ja tätiä voi odotella kylään parin viikon kuluttua. Toivottavasti eivät vaan ala viikon kuluttua kun pitäisi olla kaasona häissä, siinä olis viikonloppu pilalla :S No, kunhan nämä hässäkät saadaan pois päivänjärjestyksestä, niin voi keskittyä vauvantekoon ;)
 
Quu: Myöhäisen keskenmenon takia multa on jo aikaisemmin otettu jotain testejä, mm. tukostaipumus. Olin kuvitellut, että kaikki muut on testattu paitsi kromosomit ja nyt selvisi, että ainakin hylkimistekijät on ottamatta. Ne otettiin nyt. Mun mielestä siinä oli vielä joku muukin, mutta taisin olla aikalailla sekaisin, kun niitä mulle lueteltiin. Enkä mä keksi muuta testattavaa, eikös ne yleisimmät ole tukos, hylkimis ja kromosomi?
Mulle ei olla edes tarjottu keskustelua. Tai neuvolantäti aina sanoo, että saan soitella jos siltä tuntuu. En ole soitellut. Olis kyllä aika hyvä käydä juttelemassa jonkun kanssa. Täytyy nyt vähän katsella, että miten tämä tästä alkaa sujumaan. Ainakin sitten seuraavan raskauden yhteydessä on pakko mennä juttelemaan.

Näin tänään ruokakaupan pihalla yhden isän tupakoimassa kaverinsa kanssa auton vieressä, kun autossa huusi pieni tyttö täyttä kurkkua. Ei kai pieni lapsi viihdy kuumassa autossa ikkunat suljettuna jos muut on auton ulkopuolella. Tämä isä avasi vähän väliä oven ja huusi tytölle "Etkö sä helvetti voi olla hiljaa ja paikallaan" " Mikä saatana sua riivaa kun et osaa olla hiljaa" ja "jos sä et nyt ole hiljaa niin...". Mun teki niin paljon mieli hakea se tyttö pois sieltä. Meillä saisi lapsi olla rauhassa, eikä varmasti huudettais korvaan. Noh, enhän mä tiedä mikä tilanne siinä oikeasti oli. Ehkä muksulla oli känkkäränkkä ja isältä vihdoin paloi käämit. Mä näin vaan sen että isä oli todella vihainen kun ei saanut tupakoida ja jutella kaverinsa kanssa. Kyllä mä ymmärrän senkin, että jos vanhempi on totaalisen loppu ja sen takia huutaa, mutta uskoisin että meillä ei kotona huudettais. Mun vanhemmat ovat kasvattaneet minut ilman kiroilua ja huutoa ja toivottavasti saisin kasvatettua omanikin niin. Riipaisi vaan niin syvältä, kun sitä itse mielellään ottaisi tytön ja jaksaisi hänen kanssaan olla. Ilman huutamistakin. Toivottavasti tyttöparalla ei kuulo kärsinyt kovin pahasti...
Mun pää ei vaan ymmärrä, että miksi tuollaisille ihmisille annetaan lapsia, mutta meille ei.
 
Voisin melkein suoraan kopioida diiselikissan sanat tuosta ylempää. Täällä myös plussattu ja voisi siirtää taustajoukoista pois. Korvaamaton tuki alkuvuodesta täällä oli mullekin, myöskin kaksosraskauden keskenmenon jälkeen.

Voimia kaikille keskenmenon kohdanneille ja toivottavasti pian uusi kestävä plussa testiin pärähtää. :hug: Omalla kohdalla, jos raskaus ei jatku, tuskin paluuta tänne on, koska luulen meidän lapsiluvun olevan sitten täynnä ilman sitä viimeistä pientä. Niin kovaksi mä tän uuden keskenmenon pelkäämisen koen.

Filuuri 7+3
 
  • Tykkää
Reactions: puskajussi
Lauantaina 26.5.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sussu -72__39v_KM 3/12__________________________KP 21/25-27
heidukka__26v__KM 3/12__________________________KP 11/28
Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 62/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 9/28-30
tuuliannaliina__38v__KKM 4/10, 2/12__________________KP 14/28
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 3/32
Jiiii___26v__KM 3/12_______________________________KP 9/26-28
Mirtsu81_____KKM 4/12______________________________KP ?
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP ? /28-35
Miramei___24v___KM 4/12_________________________KP "39"/33-38

HAAVEISSA TOINEN

cannes__34v___KKM 11/09, KKM 1/12________________KP 15/28-33
Pink89________KM 1/12___________________________KP 23/24-27
Sanniz__34v____KU 3/11, KKM 1/12_________________KP 23/28-30
MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 18/32-35
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 4/28-32
Toivotonko_____KKM 11/11, KM 1/12, KM 21.4.12_______KP 35/27
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 10/27-35
Suikkis_________KM 3/12__________________________KP 3/23-29
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Sirel________KM 3/12____________________________KP 25/30
Missa-76____KM 04/11, TM 3/12_____________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81_30v_gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12_KP 8/24-27
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12__KP 34/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 6/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11__________________________KP 41/24-30
miss bamse____KM 11/10_____________________________KP 28/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12____________________KP 9/28-30
piuu__30v__KU 3/12__________________________________KP 2/28-?

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, mamiksi monelle, iitu85, kodehu, Scarleth, duello

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Testasin haamun. Nyt on dpo 10. En uskalla laskea vielä mitään sen varaan, viimekierron kemiallisen takia.. Ajattelin että testataan nyt se nega pois niin voin muutaman saunasiiderin ottaa tänään. Mutta pääsi tuo haamulainen nyt täysin yllättämään! Enkä halua riskeerata. Ja tosiaan, pissa ei ollu kokoyötä rakossa, vaan piti aamuyöstä käydä pissalla.

Pelottaa. Ja vähän jännittää. Varmaan pakko testailla joka aamu, kun nuita testejä tuolla on. Niin ja onhan mulla digikin! :D Mut sen säästän myöhemmäksi, jos saisin pariin testiin sitä ennen viivat.

Anteeksi omanapaisuuteni. Palailen myöhemmin kirjoittelemaan!

Muoks. Testinajan jälkeen viiva on niin vahva että mieskin sen näki. Kemiallisen viiva kalpenee tuon rinnalla! :D Nyt jännittää jo vähän enemmän....
 
Viimeksi muokattu:
Quu
Isot onnittelut Diiselikissa ja Filuuri plussamisesta:flower:! Ihan mahtavaa, kun nyt keväällä on tuntunut tulevan näitä ihania uutisia paljon:)
Toivottavasti Pinkin haamu vahvistuu, ja suakin saa kohta onnitella kunnolla!

Tsemppiä uuteen kiertoon tädin yllättämille!

Iitu, noi hyytymistekijät ja kromosomit on mustakin katsottu, mutta tiedätkö mitä kokeita nuo hylkimistekijät oikein ovat? Kun niitä ei ole otettu, vaikka viime syksynä hoitoakin (kortisonia tai/ja Klexanea) meinattiin hylkimistä vastaa aloittaa, ajatuksena oli että mun kroppa olisi ensimmäisen raskauden jölkeen alkanut tuottaa vasta-aineita kehittyvää alkiota kohtaan ja se aiheuttaisi keskenmenot. Mutta ei ollut mitään puhetta, että sitä voisi kokeilla tutkiakin? Lisäksi musta on katsottu keliakiakokeet, sokerit, hormoniarvoja, kilpirauhasarvot (myös kilpirauhasvasta-aineet, kuulemma joskus vain niiden koholla olo aiheuttaa km-taipumusta). Ja sitten tehty sonohysterografia eli kohdun ultra nesteellä. Ja viimeisimmäksi vielä tuo tähystys. Eli varmaan aika lailla kaikki, mitä vaan voi tutkiakaan.
Noista fiiliksistä raskaana olevia tai pienten vauvojen/lasten vanhempia kohtaan, kuulostaa tosi tutulta.. Mulla etenkin raskaana olevien näkeminen välillä ahdistaa, ei hyvien ystävien, mutta esim työkavereiden ja ihan vieraiden. Ei kestäisi yhtään hehkutusta raskaana olemisesta ja vielä vähemmän valitusta sen tuomista vaivoista: /. Nt-ultraan mennenssä sattui pihalla olemaan nuori äiti, vauva vaunuissa ja toinen jo pitkällä vatsassa, tupakalla! Siis synnärin edessä.. Sellainen tuntuu niin käsittämättömän epäreilulta, että ihminen joka tietoisesti toimii sikiötä vahingoittavasti (mitähän aineita kotona menee, jos pystyy polttamaan synnärillä?), saa lapsia, ja toiset eivät, vaikka seisoisivat päällään?
Mulle tarjottiin keskusteluapua sairaalasta, mutta neuvolastakin olisi kuulemma päässyt terveyskeskuksen psykologille halutessaan. Tarttis musta kyllä olla ihan rutiinia sen avun tarjoaminen, ei sitä pitäisi jättää sen varaan, että jaksaa itse alkaa soitella ja pyytää..

Tulihan vuodatusta tällä kertaa, aurinkoisia kevät(kohta kesä!)päiviä kaikille:)
 
quu: verestä nekin ihan tutkitaan nuo vasta-aineet nimeltään kait kudosVA-tutkimus. Mulla oli GAd marginaalinen, samoin Leydig solujen vasta-aineet marginaalisesti koholla. Tästä siis pääteltiin, että kehoni juurikin hylkii alkion pois ja siksi olen nyt sitten kortisonia syönyt 3:ssa raskaudessa, muut 4 menneet kesken. Tänään otin viimeisen kortisonipillerin, joten nyt pelottaa ihan pirusti loppuuko sykkeet taas...
 
Plussa! :) Eilistä selkeämpi viiva, miehenkin mielestä! <3 Huomenna teen sen digin ja tiistai jännätään että jättäähän täti tämän osoitteen väliin. Tänään menkoista laskettuna VASTA 3+2 ja oviksesta 3+4. Mitä vaan voi vielä sattua, mutta toivotaan parasta! Keskiviikkona aikaisintaan saa siirtää plussanneisiin...
 
  • Tykkää
Reactions: Aniit
Moi!

Mulla oli nt ultra viime torstaina, jossa lääkäri totesi, että kyllä kohtu, vedet etc vastasi laskettua 11+6 aikaa, mutta sikiöstä oli vaan jätettä näkyvissä. Eli enää ei pystynyt näkemään, missä vaiheessa oli lakannut olemasta... Perjantaiksi sain lähetteen pkl, jossa asia vielä tarkistettiin tehokkaammalla ultralla ja suuhuni sain misoprostol -lääkkeen. Tänä aamuna piti laittaa cytotecit ja vuoto alkoikin aika minuutilleen ohjeistuksen mukaan. Vielä on vähän shokki päällä. Hetkittäin on jo seesteisempi olo, mutta sitten joku satunnainen tekijä saa vedet silmiin...

Jäi mietityttämään tuo sanasto, en ole oikein jaksanut vielä googlettaa... Lääkäri puhui keskeytyneestä keskenmenosta ja lähtiessäni vastaanotolta puhui epätäydellisestä keskenmenosta. Siis ovatko samoja asioita? Onko tuo keskeytynyt km virallinen termi vai miten? En tiedä onko tällä edes mitään merkitystä...

Mulla on ennestään kaksi lasta, -08 & -10. Tätä kolmatta ollaan toivottu yritysten kera viime syksystä. Jotenkin on sellainen tunne, että meidän perhe ei ole vielä tässä. En tiedä miten tästä tokenee ja miten nopeasti ollaan valmiita taas yrittämään ja toivomaan... Yhdet kk pitäis kuitenkin odottaa, jotta hormonitaso taas palautuu kunnolla normiin, tai näin kätilö sanoi... Jotenkin tuntuu, ettei tässä hirveän kauaa viitsisi enää pitkittää. Eihän tuo ikä nyt vielä ihan paha ole, 37-vuotta, mutta kuitenkin...



Haaveissa kolmas
Kattikati___37 v___KM 5/12
 
Maanantaina 28.5.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Sussu -72__39v_KM 3/12__________________________KP 23/25-27
heidukka__26v__KM 3/12__________________________KP 13/28
Sachie__20v___KKM 3/12__________________________KP 64/32
miuku9__21v___TM 2/12___________________________KP 11/28-30
tuuliannaliina__38v__KKM 4/10, 2/12__________________KP 16/28
Starhope______KKM 3/12___________________________KP ?
Taivaanrannan maalari__KKM 3/12____________________KP 5/32
Jiiii___26v__KM 3/12_______________________________KP 11/26-28
Mirtsu81_____KKM 4/12______________________________KP ?
Miwwi___21v____KM 5/12___________________________KP ? /28-35
Miramei___24v___KKM 4/12_________________________KP "41"/33-38
Mosmos____22v___KKM 5/12_______________________KP "13"/30-32


HAAVEISSA TOINEN

cannes__34v___KKM 11/09, KKM 1/12________________KP 17/28-33
Pink89________KM 1/12___________________________KP 25/24-27
Sanniz__34v____KU 3/11, KKM 1/12_________________KP 25/28-30
MiNalo__27v___KKM 6/11, KKM 3/12_________________KP 20/32-35
Quu__35v_____KM 10/10,12/10,3/11,8/11,3/12________KP 6/28-32
Toivotonko_____KKM 11/11, KM 1/12, KM 21.4.12_______KP 37/27
pupu75__36v____KM 1/12__________________________KP ?
kultakimpale2___KM 10/08,KKM 3/09,KM 12/10,KKM 4/12___KP ?
Lilleri82__30v___TM/KM 11/11______________________KP 12/27-35
Suikkis_________KM 3/12__________________________KP 5/23-29
Naneni___28v___KM 5/12___________________________KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Sirel________KM 3/12____________________________KP 27/30
Missa-76____KM 04/11, TM 3/12_____________________KP ?
Kattikati___37 v____KKM 5/12_______________________KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81_30v_gen.kesk.12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12_KP 10/24-27
dyddö_29v_KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12__KP 36/30-33
kokkeli_____KKM 4/12_______________________________KP 8/25-28

HAAVEISSA VIIDES

puskajussi__40v__KKM 12/11_________________________KP 25/28-30
miss bamse____KM 11/10_____________________________KP 30/28
Carolina30+____KM 06/09,TM 03/12___________________KP 11/28-30
piuu__30v__KU 3/12__________________________________KP 4/28-?

:heart: :heart: PLUSSANNEET :heart: :heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, P12, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa

TAUSTALLA:

mammuzki, DingeLiDong, miinu92, maikkuliini, beebe010, taraolivia, Suerte, cannes, miinä, fossiili, hannahi1, salasei, Whisky Peat, mamiksi monelle, iitu85, kodehu, Scarleth, duello

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2142502-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2012-a/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Suikkikselle pahoittelut tädistä! :hug: Tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Pink89 Varovaiset onnittelut!! :heart: Ihanaa kun teilläkin tärppäsi nopeasti uudestaan! :)

Tervetuloa joukkoon kattikati ja pahoittelut keskenmenostasi. Keskeytyneellä keskenmenolla tarkoitetaan tilannetta, jossa alkio on kuollut kohtuun, mutta kohtu ei ole alkanut tyhjentymään itsestään. Itselläni molemmat km:t olivat tällaisia ja se siinä onkin niin raskasta, kun loppuun asti luulee olevansa onnellisesti raskaana. :( Keskeytyneellä km:lla puolestaan lääkäri lienee tarkoittanut sitä, kun kuten sanoit, alkio on ollut jo "hajonnut", mutta kohtu ei ole lähtenyt tyhjentymään. Eli pienen pieni ero näissä käsitteissä on. Todella todella paljon voimia sinulle ja miehellesi asian käsittelemiseen! Jaksamista! :hug: Ja toivotaan vierailustasi mahdollisimman lyhyttä tässä ketjussa.

Sitten omaa napaa..nyt on luullakseni dpo 5 ja toivo on jälleen herännyt. Nimittäin rinnat on kipeytyneet tosi paljon ja samalla tavalla kuin viimeisimmän raskauden alkaessa. Täytyy kuitenkin laittaa jäitä hattuun sillä en todellisuudessa usko raskauteen, koska hommailtiin vain yhden kerran oviksen aikaan, ovisplussapäivänä. No, aika näyttää miten käy!
 
  • Tykkää
Reactions: kattikati
Tervetuloa kattikati, ja pahoittelut menetyksestä! :hug: Meidän keskenmeno oli epätäydellinen. Eli keskenmeno alkoi spontaanisti, sikiökin tuli ulos, mutta raskausmateriaalia oli vielä kohdussa. Lähdin ambulanssilla sairaalaan kun verenvuoto ja supistukset vain yltyi, vaikka tosiaan sikiö oli jo ulos tullut. Sairaalassa pääsin melkein samantein kaavintaa.

MiNalo juu, tämä tärppi kävi nyt yllättävän nopeasti, yk 4. Toivotaan että pikkuinen tarraa kovasti kiinni. Meillä on nyt aikalailla puolittunu yykoot, esikkoa yritettiin n. 18 kiertoa, toista raskautta 10 kiertoa ja nyt 4! Jospa tuo sinun tissikipuilu olisi merkki pienenpienestä tirriäisestä! :heart:

(.) Turvotus on melkoista. Lieviä repäisykipuja tuntuu yskiessä. En malttaisi odottaa huomiseen sen digin kans, mut pakko kai se on. :) Tänään on ollut aivan ihana ilma, ja kerkesinpäs aurinkoakin palvomaan tytön päikkäreitten aikaan. Jonkinlaiset rusketusrajatkin sain. :)
 
Olen aivan pihalla mitä täällä ollaan juteltu viime aikoina.. Tänne ei mitään uutta kp 34 menossa kaavinnasta ja valkovuotoa tullut tänään paljon.. Ja menkka jomotuksia.. Olisko ovis?! Ü toisaalta kolme viikkoa sitte ultrassa näkyi että
Mahd on jäänyt raskausmatwriaalia kohtuun n0,5cm ja ohut limakalvo.
Ja sovittiin että jos menkat ei ole alkanut siitä käynnistä kolmeen viikkoon niin soitan polille ja katsotaan mitä tehdään.. Haluisin niin päästö jo yrittämään. Tuntuu että km olisi jo kauan aikaa.
 
Hei vaan pitkästä aikaa!
Valtavan suuret onnittelut plussanneille!! :heart::flower: mahtavaa!

Itse olen viettänyt hiljaiseloa, lähinnä kevätkiireiden ja väsymyksen vuoksi
Pihan uudistaminen vie aikaa ja mehutkin. Mutta mikäs sen mukavempaa kuin upottaa kädet lämpöiseen multaan, pihakivien asentaminen ja kun alkaa pikkuhiljaa valmistua ja katsella kun kasvit nousevat ja kukkivat kiitollisina..
Parasta terapiaa :)

Toisaalta pieni haikeus yrittää välillä nostaa päätään, kaveri, jolla la samana päivänä kuin mulla olisi ollut, päivittelee statustaan naamakirjassa. Alkava äitiysloma ja lähestyvä synnytys aiheena :/

Mutta oon tosi ilonen heidän onnistumisestaan, näin se elämä kulkee. Mulla on onneksi niin paljon muuta kiitoksen aihetta :heart:

Kp:t ovat tuolla listassa päin prinkkalaa, mulla tuli taas viimeksi ennätyslyhyt kierto, oisko ollu 17 päivää. Sattui gynekäynti niihin aikoihin muissa merkeissä ja sain terokuuriin, jotta kierto tasoittuisi.
Tikuttelin ovistakin pitkästä aikaa tässä kierrossa ja tummat viivat pamahtivat tikkuun kp 12. Talletukset tehtiin ja napsin noita nappeja sen kymmenen päivän kuurin. Nyt sit oottelen menkkoja alkavaksi.. Tai toki toivon raskautta!!
Mitään oiretta ei oikeen oo ollu.. Omituisia, erilaisia, vatsanippailuja ja menkkakouristuksia, jotka tuntuvat selänkin puolella on kyllä ollut, mutta oon syyttäny noita teroja. Ihan järkky väsymys viime päivinä (hermopinne herättää aamuvarhain), pyörryttää (vähempikin pihalla pörrääminen), paha olo (foolohappo)
Tissit ei oo kipeet, eli "pieni hipaisutesti" kertoo, -ei raskaana

Et näillä mennään :)

Paljon peuhausoloja ja Plussatuulosia!!

Puskajussi :wave: Kp 25/28-30
 
Quu, Mulla ei ole tarkempaa tietoa vielä koko tutkimisasiasta, onneksi malttamaton vastasikin jo. Netistähän tuo testilista varmaan löytyisi, mutta yritän olla sitä etsimättä. Keräisin vaan turhaa stressiä itselle, vaikka olen päättänyt nauttia kesästä. Ehkäpä lekuri selostaa nuo sitten syksyllä, kun sinne päästään. Yritän olla positiivinen, että meilläkin vielä joskus olisi vauva. Joskus vaan alkaa lapsettomuusajatukset pyörimään päässä. Ei todella ollut käynyt edes mielessä, että minulle voisi käydä näin.
 
Hei, ajattelin liittyä seuraanne toiveilemaan :) Tiivistetysti tässä on nyt tapahtunut seuraavaa: Maaliskuussa sain raskaustestiin ihka ensimmäisen plussan koskaan, ensimmäisestä yrityskierrosta. Ehdin jo miettiä kuinka poikkeuksellisen onnekas taisin olla... Raskaus oli yhtä oireiden juhlaa, ja mm. pahoinvointi oli niin kamalaa, että uusi yritys pelottaa jo ihan siitäkin syystä. Ensimmäisessä ultrassa, jolloin mulla olisi pitänyt olla menossa rv 11+0, todettiin alkion kehityksen jääneen jonnekin 8+ viikolle - samaan aikaan mulla oli se kamala pahoinvointikin hellittänyt. Mulle määrättiin lääkkeellinen tyhjennys, mutta liiallisen vuodon takia jouduin ns. hätäkaavintaan keskellä yöllä. Koska en ollut osannut odottaa sitä, olin tietysti syönyt kunnolla ennen sairaalaan lähtöä, ja kaavinta jouduttiin tekemään spinaalipuudutuksessa. Ja ikäänkuin vastoinkäymisiä ei jo olisi ollut riittämiin sain spinaalipuudutuksesta suhteellisen harvinaisen komplikaation, postpunktionaalisen päänsäryn, jossa siis vuotava selkäydinneste aiheuttaa aivan kammottavaa kipua. Yhteensä viikon kärsin vielä siitä, ja nyt viimein on kaikki fyysiset kivut takana ja odottelen tässä hcg:n laskua ja ensimmäisiä kuukautisia. Eli listalle sopii laittaa:
Haaveissa esikoinen
Mosmos____22v___KKM 5/12_________________________KP "13"/30-32

Ja pakko heittää tähän heti alkuun jo yksi kysymys: Onko kellään täällä rinnat tuottaneet keskenmenon jälkeen maitoa? Mulla alkoi muutama päivä kaavinnan jälkeen, ja parissa viikossa on heikentynyt niin, että päivässä tulee enää parisenkymmentä pisaraa, aiemmin tuli siis aivan valumalla. Mulla on ollut sama joskus vuosia takaperin e-pilleri-merkin vaihdoksen yhteydessä. Olenko mä kenties jotenkin poikkeava tän taipumuksen kanssa, vai löytyykö muitakin? :D
 

Yhteistyössä