KevätTähti, minulla oli ensimmäinen keskenmeno huhtikuussa viikolla 8+0. Sen jälkeen odotimme yhdet kuukautiset ennen kuin yritimme uudelleen. Tulinkin kuukautisten jälkeen ensiyrittämällä raskaaksi ja kuvittelin kaiken menneen hyvin, kunnes kymmenennen viikon alussa alkoi rusehtava vuoto, joka muuttui seuraavien päivien kuluessa veriseksi. Raskausviikkoja oli kertynyt 9+6, kun keskenmeno todettiin ultralla heinäkuun viimeisenä päivänä. Alkio oli ilmeisesti menehtynyt jo viikolla 6+2. Olin vihainen, surullinen ja pettynyt. Keskenmeno siis tuli, vaikka oli yhdet kuukautiset välissä. Kai se sitten oli vain onnettoman huonoa tuuria.
Minäkin olen miettinyt syitä ja olen melkein varma, että toinen munasarjani tuottaakin pelkästään huonolaatuisia munasoluja ja toinen niitä normaaleja. Yksi täydellinen lapsi on jo kuitenkin saatu aikaan.
Nyt tämän toisen keskenmenon jälkeen ollaan miehen kanssa pelattu riskillä, joten mahdollisuus uudelle raskaudelle on olemassa. Toisaalta olen varautunut kuukautisiinkin, joten ei (ihan hirveästi) haittaa, jos ne tulevat.
Minäkin olen miettinyt syitä ja olen melkein varma, että toinen munasarjani tuottaakin pelkästään huonolaatuisia munasoluja ja toinen niitä normaaleja. Yksi täydellinen lapsi on jo kuitenkin saatu aikaan.
Nyt tämän toisen keskenmenon jälkeen ollaan miehen kanssa pelattu riskillä, joten mahdollisuus uudelle raskaudelle on olemassa. Toisaalta olen varautunut kuukautisiinkin, joten ei (ihan hirveästi) haittaa, jos ne tulevat.