Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Amadecasa aivan mahtavaa! Toivottavasti viiva lähtee nopsaan vahvistumaan. Onnea!

Täällä on jotenki lannistuneet fiilikset onnistumisesta. Ovisplussa oli keskiviikko aamuna ja surkuttelen ku ei oo oireita.. jep jep ku eihän se mahdollinen hedelmöittyny solu olis ees vielä kiinnittyny. :D
 
Onnea amadecasa! :love:

Mietiskelin tässä, jos mulla oli melkein viikon aiemmin ovis ku laskurin mukaan olis pitänyt olla, niin alkaako myös menkat aiemmin? Yritin googlettaa, tuloksetta :D tänään nippaillut oikealla alhaalla vatsassa.

Tänään on kp 19. Haluan testailla jo :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Mun on pakko testi tehä jo nyt aamulla. Mulla on jotain outoja tuntemuksia ollut. Tälläisiä tuntemuksia ei oo ollut ollenkaan ennen nyt km jälkeen. Vähän alkaa jännittämään mitä testi näyttää.

Kp22/27-29 dpo8 yk5
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT




~~KESÄ 2015~~8








Esikoista toivovat:
kmw2014________25v_______KEM 04/13,KKM 08/13, KM 11/13, KKM 05/2014
Vadelmanlehti____31v________KKM 08/14
Lakkani________24 v_______KU 7/14, KEM 9/14, KEM 11/14, KEM 2/15, KEM 4/15
Daniella_________35v_________KM 10/14
Lennis_______________30v_____TM 4/15
isbee92__________23__________KM 4/15
Frid_____________31v______KM 4/15,7/15


Toista toivovat:
Bambini_________33v____KM
Tyydeli__________40v____KM 1/14, KM 5/14
laabla___________33v_____TM 4/15
Neiti Näpsän äiti___31v_____KKM/lukuisia kemiallisia/km ajalta 2009-2015
Norappi__________28v______KKM 4/15
wolt____________33v___________kem 6/15
Bettinah________23v___________KM 4/15
Leonella________________________KKM 7/15
Alsia___________________________KKM 5/15



Kolmatta toivovat:

pieni toive__________24v_________KU 5/14, KKM 9/14
stellina__________________________KM/2015



Neljättä toivovat:
kalabaliikki_______38v______TM 3/15
susa123_________34v_______KU 10/14, KKM 3/15
Theran__________36v________kkm 7/13 & 6/14
Pisamapeikko_____ 32v______ tm 2/14 & km 7/15




Viidettä toivovat:

Myrtti85_____29v______KM 4/14, 11/14






Muut kuumeilijat:



Falisa
Meibijees






Päivityspyynnöt korostetusti !





PLUSSANNEET 2015

Tammikuu: vauvatoiveinen, Jento

Helmikuu: Elohiiri82

Maaliskuu: -

Huhtikuu: Kiiltokuva, tamariini

Toukokuu: -

Kesäkuu: Tuulentavoittelija,Esikoinenhaaveissa, Frid, Equus

Heinäkuu: uusi alku-74, Wanti, Stua,

Elokuu: Katjuska87, amadecasa






PLUSSANNEET 2014
Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina

Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie

Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82

Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen

Kesäkuu: Sunflower86

Heinäkuu: Evaparadise, Zemar

Elokuu: äitii88

Syyskuu: *Pihla*

Lokakuu: Kuusama

Marraskuu: samour, SalVe

Joulukuu: sarasofia, Sarah77




Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...esalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...i-2013-2014-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2014-a/
KESÄ 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2013-2014-a/
KESÄ-SYKSY 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2014-a/
TALVI 2014-2015
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-2014-a/
KEVÄT 2015
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2015-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut plussanneille :)
pahoittelut menetyksen kohdanneet.

Frid todella pahoillani olen että taas kävi niin. :(



mä olen tässä miettinyt josko laittaisin pillit pussiin.
oon vähän ajatellut ottavan kierukan.

mitä mä enään itseäni kiusaan kun ei tästä mitään tule.
pääsisi huomattavasti rennompaan elämään. ja tuo neiti kun nyt tuossa on niin täyden huomion on saanut ja tulee saamaan.
en tiedä otanko ehkäisyn käyttöön jo tänä vuonna vai alkuvuodesta. vsi mitä tapahtuu.. mutta tällä hetkellä fiilis on tämä.


mutta jos joku olisi kumminkin halukas rupeamaan päivittäjäksi niin olkoon hyvä.

Yritän tässä pikkuhiljaa irtautua kokonaan.
:)
 
Norappi mä en saa kuvaa auki. :(

Mulla on ollu ihmeellistä juulintaa mahassa nyt pari päivää. Ovis juilinnat kestäny aina yleensä sen yhden päivän.. nyt jatkuu.. nää on sellasia hetkellisiä. Tää odottaminen on ihan p**seestä. Tiedän, et mahdollinen kiinnittyminen ei ees vielä oo tapahtunu. Kokoajan selanen olo et ei oo tärpänny. Oloja kun pitäis olla heti. :( tuntuu, et koko kesäloma menee pelkkään odotteluun. Eka ootin ovisplussaa ja nyt mahdollisia oireita ja testin tekoa. Ja sittenpä se loma loppuuki...

Jos tota listaa joku päivittää mun tiedot on seuraavat

AaVee, 33v., KM 04/15 toinen haaveissa
 
Neiti Näpsän äiti,kannattaa ottaa taukoa jos siltä tuntuu.Tuo ehkäisyn aloittaminen voi kyllä auttaa siihen,ettei enää kyttää oireita ja odota menkkoja,mutta toisaalta voisihan sen mahdollisuuden antaa jos ei ehkäisyä tarvitse :rolleyes: Olipa monimutkaista,mutta ymmärrän ajatuksesi :barefoot:

AaVee,nyt vaan malttia kehiin! ;) Ei voi tietää,ennen ku menkat alkaa :)

Norappi,kyllä siinä selvästi väriä on! :p Jännää! Huomenna uutta testiä aamulla!
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Norappi: on haamu! Sitäpaitsi näin viimeyönä unta että plussaat! Toi on kyllä ihan samanlainen kuin mulla kp 23/28! Jeeeeee! :D Ekan haamun sain one stepillä missä herkkyys 10, mut seuraavana aamuna sofiin missä herkkyys 25 sain jo huomattavasti vahvemman viivan..ja digi näytti sen 1-2! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: norappi
Mulla olisi laskettu 28.4

Oireina mulla on nyt ollut autossa pahaolo kun istun pikkusen kanssa takana. Aamulla tänään oli kanssa kun en ollut mitään syönyt. Tissit kipeänä. Mahaa on vähän silleen menkkamaisesti jomottanut, mutta ei niin että menkat alkaisivat. Nää on ollut ihan erilaisia olo kun aikasemmissa kierroissa ja alkaneet nyt vasta parin päivän sisään. Sitten aikasemmissa kierroissa mulla on ollut kiukkua oviksen jälkeen mitä nyt ei oo ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Katjuska87
Mun kierto on sen verran pitkä, ettei nuo applikaatiot oikein oo yksimielisiä lasketusta ajasta... 17.-24.4. välillä vaihtelee arvaukset, riippuen minkä mukaan laskee. Huhtikuussa kuitenkin.

Voi kun tää reissaaminen ois jo ohi, kiva yökkäillä jossain nurkan takana piilossa kun välillä tekee pahaa... Onneksi tässä on vaan tosi monta reissua lisää tulossa seuraavan reilun kuukauden aikana. Noh, onpahan muutakin ajateltavaa.
 
Hei, ajattelin kysellä (kun näyttää siltä että voin kohta siirtyä maaliskuisista kirjoittelemaan tänne...), että milloin olette aloittaneet yrityksen uudestaan keskenmenojen jälkeen, ja millaisella "menestyksellä"?

Minulla oli hyvin varhainen keskenmeno kesäkuussa 5+0, jonka jälkeen jatkoimme ilman ehkäisyä ja tulinkin taas heti raskaaksi (olen siis plussannut sekä yk1 että yk2). Tänään on tämän toisen raskauden rv 9+4, keskiviikkona (9+0) kävin alkuraskauden ultrassa jossa näkyi jotain kooltaan rv 6+5 vastaavaa (jolloin olisin plussannut viikkoa ennen hedelmöittymistä). Eilen (9+3) alkoi myös niukka ruskea vuoto. Huomenna verikoe ja toinen ultra joskus ensi viikolla.

Ensimmäisen keskenmenon jälkeen ei oikeastaan pelottanut jatkaa yrittämistä (lähinnä vaan ajattelin että olipa paska tuuri), mutta nyt pelottaa että "aiheutanko" itse keskenmenon, jos raskaudun heti uudestaan enkä annan kropan palautua? Onko todennäköisempää saada taas uusi keskenmeno jos tulee raskaaksi heti verrattuna siihen että odottaa? Toisaalta pelottaa olla yrittämättä, jatkuuko sama heti raskaaksi tulo vai voikohan nyt mennäkin niin että joudun odottamaan seuraavaa plussaa kauan... Niin kovasti toivoisin saavani sen vauvan, josta tässä raskaana ollessa on ehtinyt unelmoida. Ensi kesästä vauvan kanssa. Mitään selvää "syytä" keskenmenoille en näe, olen perusterve, elän terveellisesti, kuukautiseni ovat aina olleet varsin normaalit ja säännölliset. Kun aloimme yrittämään olin varautunut siihen, etten välttämättä tule heti raskaaksi, mutta en todellakaan ollut osannut varautua siihen että saisin heti kaksi keskenmenoa.

Toinen mitä mietin on, että onko keinoja (ravintolisiä tms) joilla edesauttaa palautumista. Rautalisää meinasin popsia tästä eteenpäin jonkin aikaa, meinasin pyörtyä viime viikolla ja veikkaan että tässä lähiviikkoina voi tuota verenvuotoa tulla. Foolihappoa voisi varmaan myös syödä erillisestä purkista, toistaiseksi olen syönyt ihan tavallista monivitamiinia.

Veren hyytymistekijät tuntuvat olevan yksi tavallinen keskenmenojen aiheuttaja. Voiko tälle tehdä jotain itse? Kalaöljyä nyt varmaan voisi syödä ihan vitamiinien ja rasvahappojenkin takia, ja olenkin niitä syönyt parin viikon ajan muutenkin.

Entä kohdun limakalvo, voiko siihen jotenkin vaikuttaa?

- Kevättähti, joka yrittää käsitellä tätä odottelusta johtuvaa avuttomuuden tunnetta miettimällä mitä mahdollisesti voisi jatkossa TEHDÄ :p
 
KevätTähti,näkyikö sikiöllä kuitenkin sykkeet?
Jännä etteivät vielä tullut selvyyttä,onko km vai ei (n)

En oikein usko tuon ensimmäisen keskenmenon vaikuttaneen tähän toiseen.Koska nythän siellä oltiin limakalvossa tukevasti kiinni.
Käsittäisin,että lähinnä se kiinnittyminen ongelma,mitä ei tosin suuremmin ole tutkittu.

Rautaa on varmasti hyvä syödä,samoin niitä foolihappoja.Koska sehän vaikuttaa sikiön rakennepoikkeamiin,joista aiheutuu just tämän kaltaiset tilanteet kuin sinulla nyt.Tosin,elimistön foolihappovarastojen täyttymiseen menee n.3kk.
Moni on kehunut myös greippiä,että auttais limakalvojen paksuuntumiseen.

Veren hyytymistekijöihin voi vaikuttaa omega-3 valmisteella.On tutkitusti todistettu vaikuttavan kolesteroliin ja hyytymiseen.Siksi sitä ei suositella käyttävän ennen leikkauksia.

Mihin itse oon törmänny,on eri rhesustekijät veriryhmässä tulevalla äidillä ja isällä.Jos toinen vaikka A+ ja toinen O- niin aiheuttaisi juurikin keskenmenoja o_O

Olipas taas sepustus,toivottavasti saat pian selvyyttä asiaan.:barefoot:
Tarrasukkia mukaan kuitenkin!
 
Havaitsivat tosiaan ultrassa heikon sykkeen.

Nyt oli jo vuotoa siteessä yön jäljiltä, ja pyyhkiessä näkyi jo punertavaa eikä vain ruskeaa. Mutta kunnolla en vieläkään vuoda - harmi vaan. Jos kerran on pakko mennä kesken, niin tapahtuisipa pian ja spontaanisti... Olisipa sitten ohi eikä enää tarvitsisi ravata lääkärissä, ja voisi suunnata katseen eteenpäin.

Ja kiitos kommenteista noihin ravintolisiin. Mitä teillä itsellään on tai on ollut käytössä?
 
Ja noista rhesustekijöistä... Ne on todennäköisesti mulla ja miehellä eri, mutta koska minä olen positiivinen ja mies negatiivinen niin ei ymmärtääkseni pitäisi vaikuttaa? Sitten jos nainen on negatiivinen niin ongelmia voi tulla.
 

Yhteistyössä