Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Ei minullakaan edellisellä kerralla ollut mitään kontrollia, mikä johtui varmaan siitä, että sain Cytotecit osastolla yötä vasten ja aamulla tarkistettiin ultralla, että kohtu oli yhtä pientä verilänttiä lukuun ottamatta tyhjä. Nyt tyhjentyminen tapahtui vasta kotona ja sitten maanantaina sairaalasta soitettiin ja kyseltiin, että miten sujui. Täytyy kyllä kehua näitä TAYS:n hoitajia ja lääkäreitä sekä oman kunnan neuvolatätejä empaattisesta ja asiallisesta suhtautumisesta. :love:

Pitäisiköhän ostaa kasa testejä varastoon... :p Mistähän saisi halvimmalla?
 
Hienoa, että on tehty vauvoja taas ;)

Mua niiiiiin paljon harmittaa tuo greippimehu. Mulle ei siis sopinut, koska vaikuttaa monien lääkkeiden imeytymiseen ja oma peruslääkitys meni siitä ihan sekaisin. Hyvää mehua ja kun kerran vaikuttaa positiivisesti! Jos nyt nää olot pettää mut, enkä olekaan raskaana niin koitan varovasti syödä greippejä ihan kokonaisina, jospa sais samaa tehoa mut vähemmän haittavaikutuksia.
 
Isbee92 testitulost odotellessa. Tuuhan heti kertoon huomenna mikä oli tulos. ☺

Ja sitten apuja arvon neidit. Ovistesti - mistä virtsasta se pitää tehdä? Jotku sanoo et aamuvirtsa toiset taas aamupäivän, iltapäivän tai illan. Mulla on Cb ovistestit käytössä ja huomenna aloitan testailun lyhyimmän kierron mukaan.
 
AaVee, mää tein clearbluen digitaalisia aamupissasta, oisko ollu peräti joku ohjekin siellä mukana. Näin siis siinä ainoassa kierrossa kun säännöllisesti niitä tein. Toisella kertaa vahvistin oireista huomatun oviksen oikeaksi jämätestillä, sillon oli ihan vaan satunnainen vessareissu keskellä päivää.

Mut eikös niissä jotkut ohjeet pitäis mukana tulla, että millon kuuluu tehdä?
 
Frid, mulla oli kanssa aivan ihanat hoitajat TAYS:sissa. Silloin kun menin että lääkäri ultrasi oli mukava hoitaja siellä mukana lumoavin silminsä ja kun osastolla olin niin siellä oli kanssa tosi mukavat hoitajat. Ainut mikä mua haittasi niin oli se kamala pahoittelu. Mua haittasi se ehkä kaikista eniten. Se on hyvä jos saa hyvää palvelua :)
 
Niiin... Ja noihin eilisiin "oireiden" listailuihin lisäisin vielä. :whistle: Eilen illalla nukkumaan mennessä mahassa tuntui sellainen "tökkäisy" sisältäpäin. Kertoilin siinä miehellekin sitten asiasta ja muistakin oireista tarkemmin, aikaisemmin en ollut ehtinyt kuin mainita että oon ihan varmasti raskaana :D

Samoin eilen oli jo hyvissä ajoin ennen ruoka-aikaa sekä päivällä että illalla huonohko olo. Heikotti ja sellainen migreenimäinen silmien sumentuminen. Muutenkin tarvinnut aina vielä iltapalaakin, vaikka monesti pärjään hyvin ilman.

Onneksi ens viikon olen reissussa ja siellä on niin tiukka ohjelma ettei ehdi näitä miettiä! Toisaalta harmi olla kaukana miehestä, kun testin varmaan teen ennen ohjelmaan kuuluvia juhlimisia.
 
Mä en tässä kierrossa nyt käyttänyt ollenkaan greippimehua. Vaikka tuolla jääkapissa on se purkki. Varmaan voisin juoda sen nyt pois.

Nyt on mulla ja mun miehellä toiveet korkealla tämän kierron suhteen. Mieskin eilen taputti mun mahaa ja totesi "siellä se vauva kasvaa". Mä olin vähän että ei kai vielä. Kamala kun nyt alkaa piina viikot. Miten saan ensviikon kulumaan niin että en asiaa ajattele...... Nyt vaan odotella.

Kp15/27-29 dpo0
 
Heippa! En nyt varsinaisesti tässä ryhmässä listassa ole mutta kirjoitin sillon aikaisemminkin omat kokemukseni tänne :) ja nyt ajattelin päivitellä kun en vielä halua siirtyä muualle. Eli käväsin tänään varhaisultrassa ihan neuvolan lähettämänä ja vastasi 6+1 ja syke näkyi :).

Onnea kaikille plussanneille ja yrittäjille tietysti myös!
 
  • Tykkää
Reactions: isbee92 ja Bettinah
Nyt ottaa päähän, vit**aa suoraan sanoen. Valvoin koko yön odottaen miestä kotiin. No tuli kotiin, söi ja sanoi ettei jaksa vaan menee nukkumaan. Lähetin töihin hänelle vihjailevia kuviakin, mutta ei. No menee ainakin hienosti hukkaan tämä ovulaatio.
 
Täällä ajatukset pyörii kovasti oman navan ympärillä. Uusia oireita ja vanhat jatkuu.

Käytiin pyöräilemässä ja mulla oli vaan bikinin yläosa paidan alla. Noh, tissithän sattu kovasti aina kun täryytti. Selkee merkki! Ja sitten oon kans tosi pahalla tuulella, aivan selkee! Tuntuu, että mussa on joku eri tuoksu kuin normaalisti, tääkin selkee raskausoire, ei ainakaan johdu kuumuudesta ja auringossaolosta ;) Ja syömisen jälkeen tuntuu joka kerta että söin ihan liikaa, huolimatta siitä että oli kova nälkä enkä syönyt erityisen paljon. Ja sitten vielä mulle on taas ilmaantunut sellainen tumma viiva navan alle, sellainen oli edelliselläkin kertaa.

Huomenna ajattelin ensimmäisen testin tehdä, olkoonkin liian aikaista. Jos vaikka jotain näkyis, ja saatais yhdessä iloita ennen kun mun tarvii kiiruhtaa reissuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah ja norappi
Lilow onnea!
Bettinah saitko miestä kellistettyä unien jälkeen? Ettei menis ovis ihan hukkaan..

Minä typerys puolestani varmaan onnistuin rikkomaan sen Cb ovistestin. Eilen tein ekan testin ja typeränä vaan nappasin sen testipään koneesta irti ilman, että painoin ejectiä. Ja sit vielä hätäpäissäni tökkäsin sen testipään siihen laitteeseen uudelleen. What's wrong with me?!?! Tänään tein taas testin mut en saanu tulosta ollenkaan. Tuli virheilmoitus, et oon irrottanu testipään liian aikaisin vaikken ollut. Testaan tänään vielä kerran ja jos se vieläkin herjaa joudun hakemaan uuden testipaketin jotta saan toimivan testin. Kyllä harmittaa. :(

MUOKS. Testi toimii! Puolentoista tunnin pidätyksellä tietty nega kuten oletettavaa mut toimii silti. ☺
 
Viimeksi muokattu:
Bettinah Hyvä homma! Nyt vaan toivotaan tärppiä. Tsemppiä piinailuun.

Katjuska87 Mä testailin vielä rv 8 aikoihin esikoisen kohdalla :ROFLMAO: Nyt vaan onnea odotukseen.

Täällä odottelen malttamattomana ovista. Testit on ymmärrettävästi ollu kp8-10 negoja mut mulla fiilis et koko ovista ei tuu ku ei heti oo ovisplussa testissä. Mä oon vähän malttamaton...:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Hienoa Bettinah,että talletusten teko on onnistunut :)

Katjuska87,ehkä nyt jo riittää testit? :LOL:
Meinasitko mennä varhaisempaan ultraan? Vai tarjoaako teillä kunta/kaupunki?

Täällä ollaan kotiuduttu reissusta rähjääntyneenä :ROFLMAO:
Kierrosta ei uutta,ei mitään tuntemuksia, kp 10 vasta menossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Hyvä että talletukset onnistu Bettinah.

Katjuska
nyt voit varmasti jättää testit sikseen. Hyvä kuitenkin että on noussut niin se tuo jo vähän turvaa.

Nää piinapäivät on ihan kamalia. Ei jaksaisi odottaa. Mä aijon ekan testin tehä lauantaina kun mennään tupareihin. Epäilen kyllä että ei näytä mitään vielä silloin. Ei oo mitään odotuksia nyt.

Kp18/27-29 dpo4 yk5
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Eipä siellä mun eilisessä testissä mitään näkynyt, mutta en odottanutkaan vielä kyllä. Tais olla dpo 6 tai 7.

Tänään jäi aamukahvi juomatta, eilenkin puolet kaadoin pois. Myöhemmin kyllä maistui. Lisäksi melkoista yökkäilyä ennen ja jälkeen aamupalan. Alaselkä kipuilee, ja masussa ajoittain kirvelyn tapaista tuntoa. Ja edelleen täysi varmuus raskaudesta. Korkealta putoaa, jos nyt ei mitään ole.

Tsemppiä muillekin piinapäiviin, kyllä se aika väkisinkin kuluu ja testipäivä koittaa!
 
Mulla pitäs menkat alkaa tänää *kopkop* mut ei toistaseks vielä, eikä oo vatsaakaa juilinu (niinku normaalisti menkkojen 2 ensimmäisenä päivänä.
Tietty kun nyt tulin tänne asiasta kirjottaa, ni kohta alkaa ;D Mulla ollut tosi tarkka kroppa (tasan 28pv kierto) et huomen kyllä testaan, jos ei mittää kuuluu......
 

Yhteistyössä