Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

katjuska onnea :)

muillekin plussatuulia. :)

harmillisesti joillakin on koittanut taas uusi kierto :(

niin myös täällä kp 1/28-33
eli ovis tuntemukset pitivät paikkansa ja niistä Oviskivuista menee se 15 päivää kun vuoto alkaa.
tuttua kauraa.
Toivottavasti kaikki pidentyneet ylimääräiset vuodot yms on vihdoin pois tässä uudessa kierrossa.

seuraava Ovis osuukin lomaviikolle
mies Iltavuorossa silloin.
Jos vaikka päivällä olisi jumppatuokiota silloin Kun tuleva ekaluokkailainen aloittaa koulutaivalta :love:
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Terveisiä nt-ultrasta! Yksi vauveli tulossa, vastasi viikkoja 11+3 (menkoista laskien olis 11+1). Toisaalta olin tosi huojentunut, että tulee vain yksi lapsi (vu:ssa väläyteltiin mahdollisuutta myös toisesta sikiöstä), toisaalta olin vähän pettynyt, kun ei kahta sitten tullutkaan. Päällimmäisenä jäi kuitenkin vain ilo ja onni, että meille suodaan toinen lapsi :love:

Kovasti tsemppiä kaikille!
 
Hieno juttu Equus :barefoot: Kaksosissa oiskin ollut hommaa :)

Täällä ei sit tartte testailla huomenna.Kp25/28 ja tiputtelu alkoi.Ja kumma kun kierrot oli ennen km niin tarkkoja ja nyt heittää mitä sattuu.
Kyllä nyt on taas niin pettynyt olo :unsure:
 
Isot halit kaikille jotka joutui uuteen kiertoon. Mutta jospa noustaisiin tästä uuteen nousuun!

Katjuska87 kännykällä sain sun kuvan näkyviin. (y)

Täällä alkoi vuoto oikein kunnolla yön aikana. Viime kierto siis 26 pvää. Ovistestit tähän kiertoon mukaan ja toivon loman tuovan mahdollisimman spontaania seksiä ja tietty tärpin muistoksi kesälomasta.
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Voi että mua harmittaa nuo teidän kuukautiset :( olisin halunnut niin teidät mukaan tuonne toiselle puolelle! Mut samalla piilee myös alitajunnassa tieto,että te ootte täällä mua odottamassa,jos mun tarvii palata! Ei tässä uskalla liikaa alkaa fiilistelemään,että vauva olis tulossa..ehei,se on vielä niin monen tekijän summa,ennen kuin sen vauvan syliin saa..ja tieto lisää tuskaa miten yleistä tänne palaaminen on!

Bettinah: Tuo sun kierto kun vähän heittää,niin vähän vaikea arvioida, voi olla että ovis on viikon päästä,mutta jos kierto on tuo 32, niin sittenhän se oviskin on paljon myöhemmin.. Minä ehkä sinuna kokeilisin niitä ovistestejä, nehän on tosi edullisia tilata vaikka tolta raskauskeijulta! Niissä vaan kannattaa käyttöohjeet lukee tarkkaan, haamu ei ole plussa niissä,vaan täytyy antaa tasavahva viiva jne...
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Huomasin oviksen lopulta ihan ilman testejä, eilen. Toki se saattaa olla vasta tänäänkin, mutta ihan näinä päivinä. Onneksi kotiuduttiin reissusta eilen sopivasti hyödyntämään tämä. Tosin ei ylisuoritettu kuten ennen edellistä, eli sitä tuulimunaa.

Bettinah, eikös se jotenkin niin mene, että siittiöt elää jopa 5 päivää ja munasolu on hedelmöityskykyinen noin vuorokauden. Eli näistä sais 6 päivän ikkunan, jonka sisällä seksiä pitäis olla, toki mieluiten mahdollisimman lähellä sitä ovista. Sitten pitäis enää selvittää että koska se ovis on... Ja sehän on kaiketi 11-17 (tai jotain sinnepäin) päivää ennen oletettua kuukautisten alkua, luteaalivaiheen pituudesta riippuen. Oon noita netin laskureita koittanut, jotka arvioi ovulaation ja hedelmällisimmät päivät, mutta koskaan ei oo osunut oikeaan. Vaikka laitan sinne kierron pituuden, niin silti se arvioi aina liian aikaseen. Siksi tein yhden kierron niitä testejä tosi aikasesta siihen asti että kaks kertaa hymyili, sitten huomasin että onhan mulla selkeet oireetkin. Ja niistä oon sitten myöhemmin bongaillut.
 
Bettinah, mulla alkoi kanssa eka kunnon kierto lyhyenä tuhru alkoi 23 kohdalla ja menkat 24 kohdalla. Mulla oli ovis kuitenkin iha normi paikalla kun mulla kierto noin 27-29. Nyt on pakko tikuttaa ja katsoa milloin ovis tulee. Kun viimeksi en kerinnyt tikuttaa sitä. Nyt oon koko viikon kotona. Mulla ei oo ollut kierto enään ollenkaan tasainen/samanlainen kun ennen kun tulin raskaaksi synnytin. Ei 7kk tasantuneet ollenkaan (meillä loppu imetys jo 3kk paikkeilla) ja menkat alkoi jo heti 1kk päästä synnytyksestä. Sitten olleet ihan sekaisin nyt kkm jälkeenkin.

Huomenna alan ottamaan selvää milloin ovis on. Veikkaan että lähellä ollaan halut myös sen mukaiset. Vaikka niin piti jo tällä viikolla tehä talletuksia, mutta tää meni siinä että ei keritty. Nyt kokeillaan tuottaisiko tulosta jos joka päivä. Mieskin lomalla eikä oo kiirettä milloin harrastaa. Kakenterin mukaan perjantaina pitäisi olla ovis.

Kp10/27-29 yk5
 
Ovistestit haettu apteekista. Otin Clearbluen testit. Niitten kans ei tarvi arpoa. Joko testi hymyilee tai ei. Alotan testauksen kp8-9 ku viimesimmät kierrot on ollu 25-26pvää. Saapi nähä miten loma ja huoleton seksi tikutuksella auttaa raskautumista. ☺
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Joko ostan niitä testejä tai sitten vaan talletuksia joka toinen päivä ainakin pari viikkoa :D olen nyt syönyt niitä foolihappoja, tarvitsisi vaan hakea niitä taas lisää. Voisi tietty ostaa niitä mama vitamiineja suoraan. :) ja mehukin on loppu!!! Iik!

Tänään on kp 7/27-32 eli periaatteessa kohta varmaan alkaa se ovis viikko! Sitä ootellessa.
 
Terkkuja varhaisraskauden ultrasta! Mahassa köllöttää 2 cm pieni suuri pötkylä sydän sykkien ja vastaten viikkoja 8+3 (oma arvio 7+3).

Kovasti olen ollut huolissani ja "tulkinnut" itseäni. Km jälkeen on todellakin ollut vaikea rentoutua ja nauttia. Pahoinvointi ja väsymys hellitti viikko sitten tosi paljon ja olin varautunut kevään kokemusten perusteella nytkin pahimpaan. Nyt voi todeta moistenkin oireiden muuttumisen olevan normaalia. Vielä voi tietysti kaikkea tapahtua, mutta toistaiseksi kaikki siis kunnossa.

Plussia kovasti kaikille! Neiti Näpsän äiti, minut voisi siirtää heinäkuussa plussanneisiin. :)
 
Pitkät päivät ja melkein viikotkin edessä. Ihan niin höpsö en ole, että alkaisin testailemaan vielä, kun ovis oli joko la tai su mitä todennäköisimmin. :love:

Sellaista olen tässä pohdiskellut, että kun mulla kierto on reilusti yli 30 päivää, ehkä luokkaa 33-36, ja kun raskausviikot tunnutaan laskevan aina sen 28 päivän kierron mukaan edellisistä kuukautisista. Jälkimmäisessä keskeytyneessä tapauksessa tiesin tasan tarkkaan ovispäivän, kun testailin silloin, mutta jostain syystä lääkärit ja kätilöt eivät tuntuneet mitenkään huomioivan kun kerroin asiasta. Tietenkin tilannetta seurattiin niin pitkälle, että vaikka miten myöhäisellä oviksella ultrassa olisi pitänyt näkyä jo sykettä ym., ennen kuin kaavintaan lähdettiin. Onko muilla kokemuksia tuosta että yrittää kertoa ovulaatiopäivää lääkärille? Onko teitä kuunneltu ja asia huomioitu?
 
Noh, pitäähän se sit aamul testata! ;) Katotaan onko greippimehu tehonnu :p Muutenkin oon tässä kierrossa koittanu kiinnittää ruokavalioon huomiota, saas nähä onko siitä ollu mitää apua.. :) Foolihappo-lisiä oon popsinu vasta viime Perjantaista, mut semmossii vitskui oon täs popsinu koko vuoden, niissä on jonku verran (=todella vähän) foolihappoa.... Mutta, huomis aamuun! ;)
 
Selkeätä selkeämpi negahan sieltä tuli, mutta en kyllä muuta näillä päivillä (22/28) odottanutkaan.. Viimeks sain haaleen plussan vasta 30/28 ja kunnon plussan sitte 31/28.
Noh, kyllähän tuo kerkee vielä plussaks muuttumaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Isbee92,nyt ei muuta kun odotellaan,ainahan se on hyvä aloittaa ajoissa :p

Täällä ei uutta yrityksen rintamalla,kp4 vasta menossa.
Viel ei oo aloitettu talletuksiakaan.
Siis ootan taas sitä ovista kauhulla,ne oviskivut on peestä. Menkoissakaan ei oo sellasia jomotuksia/juilintoja. Nyt km jälkeen on kyllä tuntemukset kierrossa aivan erilaiset ollu kuin aiemmin.o_O
 

Yhteistyössä