Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Mulla on niin jakomielitautiset fiilikset mahdollisesta raskaudesta. Välillä on ihan varma olo ja välillä taas tuntuu, et ei todellakaan. Ja pahinta täs on se, et mulla ei oo mitään huunaa millon oireita pitäis tulla luomu raskaudessa. Eka raskaus kun oli IVF niin siinä kaikki lääkkeetki sai aikaan oireita vaikkei ollu vielä ees alkiota siirretty. :D Ja sillon keväällä ku tulin ylläri raskaaksi tein testin ihan vaan sen takia ku menkat oli niin myöhässä. Halusin jotain lääkettä niitten alkamiseksi. Tein testin ihan vaan sen takia ku tiesin, et gyne kysyy kuitenki ookko raskaana. Sillon mulla ei ollu oireita. Vasta ku tein testin tajusin tissien olevan turvonneet. Mut ne on monesti ollu ihan raskaudettomassa kierrossakin. Ja mitä niihin tisseihin tulee, en ollu yhtään kiinnittäny huomioo siihen millon ne oli alkanu turpoamaan..

Jos nyt jotain väkisellä kaivamiani oireita luettelisin...

- palelee paljon kokoajan
- viikko mahdollisesta oviksesta suuhun tuli aftoja
- hajuaisti on mielestäni vähän parempi (tiskirätti haisee vaikka oon just vaihtanu uuden)
- kaikki ruoka maistuu ihan sairaan suolaiselle vaikka muiden mielestä suola on ok
- perinteinen mega-menkkafinni loistaa poissaolollaan ja iho voi muutenkin tosi hyvin
- tosin otsaan on tullut ihan vähän "näkymätöntä" näppyä
- lievää huonovointisuutta
- auton kyytissä oksettaa, ei voi katsoa muuta ku eteenpäin kokoajan. Normaalisti tällaista ei ole
- herään aamulla viiden korvilla enkä tahdo saada enää unta
- alavatsaa nippaillut jo reilun viikon ajan aivan ku menkat alkais
- valkovuotoa lorahtelee niin, et tuntuu ku menkat alkais. Valkovuoto ei kuitenkaan tule housuihin asti o_O
- hengästyttää ihan sika helposti. Pyöräilen joka päivä töihin ja nyt tuntuu, et puuskutan ihan hullun lailla..
- nivusia nippaa aina välillä
- kamala kutina ympäri kroppaa (lakkaa välillä, pahinta aamuisin ja iltapäivisin)
- tukkoisuus joka toki voi johtua allergialääkkeiden loppumisestakin..

Mä niin haen sen testin tänään. :D Kai se nyt jotain vois näyttää jos sunnuntaina pitäis menkkojen alkaa? Ajattelin ostaa sen CB testipaketin mis on ne 2 testiä niin voi tehä toisen sit myöhemmin jos nyt tulee nega tai muuten vaan vaikeasti tulkittava viiva.
 
Huomenta! Todellakin nega,ei kait näillä päivillä vois muuta ollakaan! :ROFLMAO:
Ja pissa ei sit kyllä ollut kuin varmaa puoltoista tuntia pidätystä takana,mie taas hengailin viime yö pissalla ramppaillen. Ehkä kait oikeasti ois mahdollista jotain testissä näkyä ihan aikaisintaan perjantaina-lauantaina..
AaVee sulla vois jo näkyäkin jotain!
Susa: Onpas kurjaa! Usein tää homma varmaan menee pidemmän päälle aika suorittamiseksi! :unsure:
Minäkin mietin norapin hurjaa testimäärää,hih! Moni on tainnut raskautua heti kun on hommannut itselleen tuollaisen megamäärän testejä..
Minä täällä jo katselen raskauskeijulta että mitä aion tilata ensi kierrolle,kunhan ens viikolla menkat alkaa.
VAIKKA olen päättänyt että nyt olen raskaana,niin usko horjuu.
Mahatuntemukset voimistuu,mut nää voi olla ihan hyvin menkkakipuja.
Katjuska kp 22/28
 
Susa, hyvä piitää taukoa jos se menee liian väkinäiseksi.

Lennis, ei kannata liikaa miettiä sitä raskustumista. On niin epätoivoinen olo että pitää olla monta testiä.

Ava, sulla on ainakin hyvältä kuulostava lista. Mä en osaa itsestäni noin tarkkaan mitään sanoa. Olen tullut kummastakin niin salakavalasti raskaaksi että ei oo mitään oireita ollut.

Katjuska, toivotaan että sun ei tarvi mitään testejä tilailla sieltä raskauskeijulta. Suosittelen kyllä sieltä tilaamaan jos joudut tilaamaan.

Ei jaksettu eilen illalla harjoitella ennen oikeita talletteluja. Mies sanoi vaan "eihän sulla oo vielä sitä ovistakaan." Mä olin ihan ällikällä lyöty että mistä se sen tietää. Vastasin vaan "joo ei oo että ens viikolla." Sano että "eihän nyt sitten oo niin tärkeetä." Siinä paljastu taas se haluaa vauvaa kanssa näköjään todella paljon :) ehkä me ei si mitään taukoa pidetäkkään. Mä luulin että mies olisi halunnut pitää. Vähän vaan niin ymmärsin sen puheista. Mä olisin voinut eilen harrastaa viihdeseksiä.

Kp6/27-29
 
norappi: Täällä kans mies kyllä tietoinen että milloin on ovulaation aika yms.. ja piti tärkeänä että juuri silloin sekstaillaan, ettei varmasti mene ohi! Nyt on itekin taas ettei nyt niin justiinsa oo,vaikkei joka päivä touhuttaiskaan! Minäkään en osaa mahdollisia raskausoireita niin luetella...onhan näitä,mut todennäköisempää se kait on että menkat alkaa.
Olikohan niin,että vaikka on juurikin suotuisat olosuhteet, niin vain 20-25% mahdollisuus on raskautua yhdestä kierrosta. Eli kaiken jären mukaan 4-5 kiertoa jos ei tärppää, niin ei meinaa vielä yhtään mitään. Tuskastuttavaa....
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Menkat on edelleen todella niukat, verta tulee oikeastaan vain wc käynnillä, siteeseen ei pahemmin tule. Yöllä en saanut nukuttua, alkoi yhtäkkinen kova kipu ylävatsassa, sitä kipuilua kesti 3h ja lopussa sit oksensin ja sen jälkeen kipu loppui ja sain nukuttua. Nää menkat on vaan erikoiset,ei yhtään kipua niiden takia, todella niukat. Yleensä mulla siis kipeät menkat, ja sellaiset että 3 ekaa päivää tulee reippaasti, ja sit vuotaa vielä 2 päivää mut nekin enemmän kuin nyt..
 
susa123: Kannattaa juu pitää taukoa, jos menee liika yrittämiseks. Mulle tuli itelle alku-kesästä semmonen "suoritus-olo"... Ei sitä oikee sitte seksistä nauttinukkaa.. Oon ny täs kesäl "opetellu" olee ajattelematta asiaa.

Itse ajattelin testata Lauantaina (tuolloin kp 21/25-28) ihan vaan kun ois tarkotus juhliin mennä, että viitsiikö muutaman lasillisen viiniä ottaa or not. Eipä mulla kyllä pahemmin oo mitää oireita ollut, paitsi ihan JÄRKYTTÄVÄ väsymys. Ihan joka päivä..
 
Katjuska87,huomenna todellakin on testiaamu! :ROFLMAO:
Niin jännää aina tää loppukierto!

Bettinah,pahoittelut menkoista.Onneksi kuitenkin hanat aukesi eikä jäänyt vaan tiputtelemaan.Siis jos testi kerran ois negaa.
 
Ajattelin, että testaan kuitenkin vielä kun vuoto ohi. Kuitenkaan menkkoihin liittyvää kipua ei ole ollenkaan. Ja nyt taas vuoto rauhoittui. Tuli vähän hyytymiä ja taas loppui.

Mä pidän peukkuja muille, et sieltä tulee paljon paljon plussia!! <3
 
Täällä tyylipuhdas nega niinku ajattelin. Mut ei se mitään ens kuussa uus yritys. Haen ovistestejä (huomaatteko miten tjot meiningillä oon) ja harjoitukset jatkuu. Sitä paitsi.. kiinalainen raskauskalenteri oli sitä mieltä, et saisin tytön jos olisin nyt raskautunu.. meille tulee vaan poikia. :)

Tsemppiä muille.
 
On kyllä aika pelokas olo! Voihan olla vaikka kemiallinen vielä,kun tuli näin aikaisin testattua! Mietin vaan että voiskohan olla jo pari päivää pidemmällä, koska digi antoi raskaana tuloksen.. keskimäärin taitaa antaa 4pv ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa tuon tuloksen raskaana 1-2..ja mulla kipeytyi tissit jo kp12-13, varmaan silloin ollut ovulaatio..jos menkkojen mukaan laskee,niin nyt olis 3+1..tai 3+2 (kuukautiset alkoivat vimeksi juuri kun vuorokausi oli vaihtumassa) :)
 
Viimeksi muokattu:
Oi,onnea Katjuska87! :barefoot:
Siulla oli niin vahvat oireetkin!

Pahoittelut Aavee negasta.Onko kaikki mahdollisuudet jo menny?

Täällä kans selvä nega.Täällä dpo 9-10. Joten ei suuria toiveita enää.Ei näköjään toiminut vakaa päätös raskaudesta tai greippimehun litkiminen.
Kikkakolmoset saa kyllä jäädä tauolle tämän jälkeen.:cool:
 

Yhteistyössä