Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

AaVee ei mitenkään hirveän paljon, mutta tulee niin että sidettä tarvitsee vaihtaa. :'( miksi alkoi melkein viikko aiemmin kuin normaalisti? Ei mitään kipuja, ja aiemmin ollut paljon raskaus tuntoja. En ymmärrä
 
No voi höh, Bettinah!
Itellä ollut ihan selkeesti ovis nyt (kp 14/25-28) vaikka en ole mitään tikuttelu.. Ja on tullut myös talleteltua ;)
Huomaa, et tää vauva-homma pyörii alitajunnassa, varmaa joka yö nähnyt jonkin sortin "vauva"-unia. Vaikka oon koittanut olla ajattelematta koko hommaa.....
 
Katjuska87 Toivotaan, et kesäflunssa enteilis plussaa. Pikaista paranemista kuitenkin. :)

Bettinah Mulla oli viime kierto normia lyhyempi. Vaan 25 päivää vaikka aina on vähintään sen 28 päivää. Jospa se kuitenki olis jotain vaaratonta vuotoa? Vai onko se lisääntyny?

Omaan napaan ei mitään uutta. Palelee palelemistaan. Mutta se nyt ei oo mun tapauksessa mitään outoa. Tän viikon ku jaksaa loppuun niin sit vois tehä vaikka testin. Maanantainahan mulla pitäis menkkojen muutenki vasta alkaa.

Onko kellään muulla mitään oireita tullu?
 
Nyt aamusta vaan lämpöinen ja tukkoinen olo, ei sen kummemmin kuin 37.1 lämpöä.. Saas nähä mitä täs tapahtuu! Tissit mulla kipeytyi poikkeuksellisesti jo heti oletetusta ovulaatiosta, ikinä ei ole ennen käynyt niin, raskaana ollessa,eikä ei-raskaana. Pissalla piti toissayönä juosta siihen tahtiin että epäilin pissatulehdusta, muta se on nyt rauhoittunut.. Mahassa on juilintaa/painetta. Eli voi olla raskausoireita,tai olla olematta :LOL:
Katjuska kp 21/28
 
Mulla on muuten paino noussut 5kg huhtikuun jälkeen,silloin tulin raskaaksi ja 1½kk kerkesin kärsiä pahoinvoinnin ehkäisy syöpöttelystä ennen km..ja keskenmenon jälkeen tullut lohturuokaa herkuteltua. Nyt saapi lähtee nuo kilot, koska meinaa sitä,että olen siirtynyt normaalipainoisesta lievästi ylipainoiseksi. Pituus 159, ja vaaka näyttää entisen 60kg sijaan 65kg, ja olen lukenut että jo lievä ylipaino hidastaa raskaaksi tuloa,että siihen menee keskimäärin kaksinkertainen aika verrattna normaalipainoisiin.
Ja mies lopetti tupakanpolton...tai ainakin yrittää :)
 
Katjuska87 jos menkkoja ei oo kuulunu sunnuntaina niin sit maanantai aamuna. Mulla onneks alkaa nyt perjantaina kesäloma (mikä kesä kysyn mä), et jos ei nyt tärpänny niin lomalla on aikaa ja jaksamista heilutella peittoja oikein urakalla. :)
 
Katjuskan oireet kyllä kuulostaa lupaavilta! Peukut pystyssä ja sormet ristissä, että nyt olis plussa tulossa :) Mullakin on jäänyt pari kiloa tän vuoden puolella roikkumaan. Toisaalta raskauksien myötä tuli syötyä kun koko ajan oli nälkä ja heti huono olo jos pari tuntia oli syömättä. Ja sitten taas lohturuokaa kun kävi huonosti. Pahaan mieleen syömisestä pitäis kyllä erityisesti päästä eroon!

AaVeelle kans kovasti plussatsemppejä, jos hyvin käy niin loman saa suunnitella vauvajuttuja. Toisaalta, lomalla on myös ollut kiva myös tehdä sitä vauvaa ;) Ja omalla kohdalla, kahden keskenmenneen perusteella raskaus aiheuttaa kyllä hetimmiten sellaisen väsyn että ehkä kivampi ettei ainakaan koko lomaa oo sellainen päällä.

Vajaa pari viikkoa vielä että pääsee virallisesti testaamaan, vähän vähemmän varmaan siihen että oikeasti teen ensimmäisen testin :p
 
Tänään saapaui mulle 60 ovistestiä ja 30 raskaustestiä. Nyt voi ihan rauhassa odotella ovista ja testailla. Toivotaan että ei tarvisi niitä kaikkiä käyttää.

Mä oon saanut mukavasti ajatukset muualle. Me ollaan hyvissä ajoi aloitettu harjoittelu ennen kunnon talletuksia. Ei paljoa menkat haitanneet. Nyt me joka toinen päivä talletuksia tehään. Jos se vaikka auttaisi :)

Kp5/27-29 yk5
 
  • Tykkää
Reactions: Katjuska87
Meillä tulee nyt yrittämiseen tauko. En tiiä kauanko kestää. Miehellä on hirveä ressi ja suorituspaineet. Ollu ongelmia jo hetken aikaa, mutta nyt tuntuu että menny niin pahaksi ettei oo kivaa kummallekaan ja pakko viheltää peli poikki. Ehkäisyä ei sen kummemmin oo, mutta käytetään keskeytettyä yhdyntää, koska mies tuntee että haluan seksiä vain siementen takia ja ovulaation aikaan.. Näin ei ihan oo, mutta ehkä se sinne keskikiertoon kuitenki liikaa keskittyy... Yritys voi jatkua sitte ku paineet ja stressi on molemmilta poissa eikä seksi oo enää suorittamista ja päivien laskemista... Ehkä se kiertoki sitte tässä välillä säännöllistyis.

Tsemppiä teille muille, palaan asiaan kun oo taas jotain kerrottavaa... Yritän pitää palstataukoa, mutta käyn välissä varmasti teän kuulumisia lukemassa.. =)
 
Katjuska87 mitä aamun testi näytti?

Susa123 Ehkä pikku tauko on paikallaan. Ei oo kivaa jos vauvan saamisesta tulee projekti jossa kaikki osapuolet ei oo ilosin mielin mukana. Ja voihan se olla, et tärppi käy ku asiaa ei ressaa. :love:

Lennis Mua himottaa niin kans alkaa testaan, et ehkä tänään lähtee testi mukaan apteekista ku käyn siellä asioimassa. :)

Plussa tuulia meille kaikille. Ja super isot halit kaupan päälle! :)
 
Jokos Katjuska87 on hereillä ja testannut? :p

Aaveen testauksia kans ootellaan! :LOL:

Susa123,harmi et joudutte tauottaa yrityksen,mutta ehkä pieni tauko tekee hyvää jos mies on niin stressaantunut tästä projektista.Josko aika auttas pian asiaan ja pääsisitte takas yrityksen pariin :)

Norappi,oot todellakin tilannut "muutaman" testin :LOL: Ainakin riittää ja voi huolella sit testailla! Nyt vaan ahkeria talletuksia:p

Täällä iski aamun epätoivo,et en nyt kyl taia olla raskaana.Kamala stressi kouluhommista kun työt painaa päälle samaan aikaan.Huoh.Josko tää mieliala kohentuis päivän myötä.
 

Yhteistyössä