Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

No höh Meibijees o_O
Kyllä tuossa haalea viiva on! Minkä merkin tuo liuskatesti on? Pitäs lailla kieltää haamut. :cautious:
Jos ei vaan ollu enää tarpeeks vahva pissa digiin?
Jännää!

Tervetuloa AaVee,toivotaan teillekin yllätystärppiä :)
 
AaVee, tervetuloa joukkoon ja pahoittelut keskenmenosta. Hienoa, että tuubat auki (y) Jännä juttu, mitähän siellä on tapahtunut...

Meillä kanssa vähän tuo TJOT-meininki, mutta näköjään tämä piinailu ja testailu vie mennessään... eikä tämä palstailu ainakaan helpota sitä :D
 
Lennis, Eilisen päivän liuskatesti on Raskauskeijun One Step 25 mIU/ml hCG. Ja tänään tosiaan Apteekin oma raskaustesti.

Voihan se olla, että on liian aikaista digille. Menkat ei ole vielä alkanut, joten odotellaan...
 
Kiitos!
Enpä tiiä mitä tuubille on tapahtunu. Viime syksynä kun kävin gynekologillani (erikoistunut lapsettomuuteen) hän sanoi, että tuubien avautuminen on ERITTÄIN epätodennäköistä. Mutta näin on vaan ihme päässyt tapahtumaan. :)

Mä olin sillon esikoista yrittäessä ja odottaessa kova palstaileen ja tää tosiaan vie mukanaan. :) Mut hyvä niin. Nää ryhmät on maailman parasta vertaistukea.
 
Masentava kp1 alkoi tänään. Kai tässä yrittämisessä pitää taukoa pitää. Liikaa paineita. Toivotaan että seuraavasta kierrosta tärppäisi kun ei oteta paineita. Mä jätän geleen pois ja greippimehun. Syön vaan vitaminejä ja foolihappo lisää. Onneksi seuraavassa kierrossa mies on lomalla. Jos se vaikka auttaisi asiaa.

Kp1/27-29 yk5
 
AaVee: Tervetuloa mukaan!
Meibijees: Tossa on kyllä tosi selkee haamu! Ei tollasta haamua kyl tule ilman raskaushormonia..minäkin luulen että on ollu liian laimee pissa digiin, jännää tosiaan!!
Lennis: Minä oon kyl kans järkyttävän kärsimätön nyt! Ensin ajattelin että aikaisintaan ens viikon perjantaina testaan,mutta salettiin jo keskiviikkona on tikku pissassa. Menkööt sit vaikka harrastuksesta tuo homma. Miehelle en kyllä ensimmäisistä negoista liian aikaisila päivillä ees sano mitään.. Sekin niiin kovasti toivoo tätä!
norappi: Voihan :poop: ärsyttävää! Tsempit kuitenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Heti helpotti kun teille kerto asiasta. Ootte niin ihania täällä. Nyt ei harmita enään. Ehkä ens kierrossa otetaan rennommin. Tuntuu niin kamalan vaikeelta tulla raskaaksi. Esikoinen tärppäsi heti ja nyt ei sitten millään meinaa tärpätä. Aijon kyllä tikuttaa oviksen että saan tietää milloin se on.

Mä toivon paljon plussia nyt tänne kaikille!
 
Tervetuloa uusille.

ja piinailijoille pidetään peukkuja.

pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.
kokemuksesta voin kertoa että kohta menkkojen alkaminen ei tippaakaan hetkauta jos yk kertyy yli ??...
Lähinnä siinävaiheessa kun jättävät tulematta niin tai ovat myöhässä niin helvet ti on irti.että nyt kaveri on unohtanut tulla. ja epäilee ettei todellakaan voi olla mahdollisesti raskaana.
nimimerkillä yritystä 6 vuotta
ja vielä jaksaa porskuttaa.
hämmästellä ja kummastullen omaa kroppaansa.


täällä kai kp 21/28-32 dpo ehkä 7 luokkaa

Pissattaa. selkää tuikkii väsyttää.
Oletan vuodon alkavan dpo 15...
jos mennään vanhan kaavan mukaan.:rolleyes:
tilasin ebaystä r testejä 50 kpl hintaa 4.50e.
ovistestiä mietin mutta kunnon oviksen tuntee vaikkei haluaisi yritä nyt olla kuulostelematta kroppaa :cautious::ROFLMAO:

kyllä TE plussatte. siitä oon varma.
se vaan vie aikaa joillakin hirveän kauan.
mutta hyvää kannattaa odottaa :love:
mun kohdalla se vaan ei pidä paikkaansa.:D
 
norappi, onpa kurjaa. Toivottavasti elokuun pimeät illat tuo toivotun tuloksen, tsemppiä siis uuteen kiertoon. (y)

Katjuska87, Voihan se tosiaan olla, että on liian aikasta digille. Kyllä tuon tämän aamun haamulaisen ihan paljaalla silmällä erottaa. Pelottaa vaan, että taas joku kohdunulkoinen ja siksi ei hCG nouse. Mä olin niin kipee keväällä, etten muista milloin olisin ollut… hirveä kokemus.

Viime yönä heräsin siihen, että olin hiestä ihan märkä. Tätä on joskus ollut ennenkin eli voi ennakoida myös menkkoja, hormonaalista hikoilua siis. Jotain tässä kropassa tapahtuu, lähipäivät kertonee tarkemmin...o_O
 
Mistä tilaatte testit? :)

Tänään on väsyttänyt oikein kunnolla. Ihan veto poissa. Mulla on nyt siis kaksi ystävää, toinen rv 10 ja toi rv 6.. Olen oikeasti onnellinen, mutta samalla katkera. Molemmat tulivat yhdestä kierrosta raskaaksi. Ja meillä mennyt jo yli vuoden. :(
 
Mä tilasin raskauskeijusta kun olivat tarjouksessa. Sieltä tai vielä vähän alennustakin. Kannattaa sieltä katsoa. Onhan niitä muitakin. Jotkut tilaa ebayn kauttakin, mutta mä en jaksanut ja saan noi testit jo ens viikolla kotiin.
 
Nyt mulla nipisteli hetki sitten vatsasta :eek: mä en tiedä toivonko liikaa.. Pelkään kyllä et olen liian innoissani ja sit taas menkat vaan tulee. Mietin tota foolihappoa, sen vois pistää hankintaan myös ☺

Raskauskeijun sivuille ->
 
Minä oon tilannut raskaustestejä kotitesti.fi. Foolihaposta sen verran,että muistattehan kaikki syödä sitä jo nyt!! Ei auta enää sit niin hyvin, kun on kaks viivaa tikussa,sitä pitäis syödä jo 3kk ennen raskautumista, että kerkee vaikuttaa (toki myös raskausaikana suositeltavaa syödä). Sen puute on tosi merkittävä syy vakaville kehityshäriöille..puute lisää myös keskenmenoriskiä,koska monestihan nämä kehityshäiriöiset yksilöt tulevat pois!! Sori paasaus,mut tää on oikeesti tärkee juttu!

Bettinah: Millä kiertopäivillä siellä ollaan menossa? :)
 
Minä taidan kokeilla mielenkiinnon vuoksi ensi kierrosta ovulaatiotestejä,jos ei tästä kierrosta tärppää.. Aika paljon halvempia on nuo testit tilata esim. raskauskeijulta,tai kotitesti.fi... vielä kerkeet Lennis tilata :D mulla aina tulee marketissa sellainen olo,että apua,näkeekö joku :ROFLMAO: ja himotestausta aion kyllä nyt palstalta oppineena harrastaa,heh joten iso säästö tulee netin testeillä! Täällä kp 18/28...samoin piinaviikko edessä!
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Mä oon syönyt nyt 3kk foolihappoa. Mulla meni ennen 800 nyt menee 900. Kun noissa mamma vitamiineissä olikin mitä kaupasta ostin niin 500 kun apteekin oli 400.
Jodihan kanssa tärkeä. Kannattaa käyttää joditettua suolaa. Sen mä kävin vasta ostamassa tällä viikolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Katjuska87
Katjuska nyt on kp 27/32. Pikkasen jännittää! Mulla kyllä vähän sellainen olo et vois olla raskaana. En vaan oo varma tietenkään, enkä uskalla miettiä sitä edes vielä.

Foolihappo! Kuinka paljon siis sitö syötte vuorokaudessa? Kun netissä luki 400. Mä vasta oon aloittanut, kun en ees aiemmin tajunnut että sekin auttaa! Hölmö minä. Mut mulle kukaan ei sitä ollut suositellut. :( no toivotaan et parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)
 
Ah.. mä oon unohtanu foolihapon. Mietinki et mikä multa on unohtunu.. pitääpä hakea. Mulla menossa kp 21/28(?) Ja himottais jo niin testailla. Kauheesti ei oo oireita. Lähinnä varmaan kuviteltuja sellaisia.

Jännityksellä odottelen muiden kierron kehittymistä ja testailuja. Bettinah sullahan alkaa oleen päivät täynnä. Onko paljon oireita?
 
AaVee mulla on välillä nippaillut mahassa, nännit (tai oikeestaan vain toinen :D ) herkkä, pahaa oloa silloin tällöin, viime yönä heräsin vessaan (Y) ja mitäs muuta vielä on? Kyllä tekis katjuska mieli jo testata, mut jotenkin pelkään sitä testiä. Jos millään viikon jaksaisin vielä niin hienoa olis! :D
 
Täällä tänään kp 19/28, tissit on kipeenä ja mahassakin vähän alkaa olla tuntumaa,vaan mulla menkat ja raskaus oireilee samalla tavalla,joten ei voi veikata oireista yhtään. Keskiviikkona alkaa testailu, on aikaista vielä sekin,mutten malta odottaa... mulla noissa testeissä missä herkkyys10, niin luki,että voi näyttää positiivista jo 6-10pv hedelmöittymisestä.
 
  • Tykkää
Reactions: norappi

Yhteistyössä