Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Lennis, kaks plussaa tullut, ensimmäinen 12/14 josta keskeytynyt keskenmeno 1/15 ja sitten toinen plussa 5/15 joka paljastui tuulimunaksi 6/15. Ensimmäistä vielä tehdään, olosuhteet ja tilat ois kyllä enemmän kuin kohdillaan pienen tulla!

Pisamapeikko, ihan hirveän epäreilulta se tuntuu juu, kun toiset tuntuu löytävän jonkun ohituskaistan vauvaonneen. Onneksi muiden vauvat ei kuitenkaan ole meiltä pois, päinvastoin, hyvien ystävien vauvoja saa sylitellä itsekin :) Ja välillä plussa osuu sellaisillekin ystäville jotka ovat yrittäneet vielä kauemmin kuin itse, heidän onnestaan en kyllä kehtaa katkeroitua.
 
Nyt kun oon jo pitkään kuvaa itse tuijottanut en näe siinä enään mitään. Vaikka mieskin näki siinä ainakin viivan paikan. Aikakin menee niin kamalan hitaasti kun odottaa että testiin tulisi plussa tai että täti tulisi kylään. Harmi kun kuva ei näy.
 
Huhuh, tänään "vähän" mieliala vaihdellut..
Ensin kiukuttaa ja yhtäkkiä olen super leppoisa. Ja välillä tuntuu vatsassa jokin tunne. En tiedä mikä. Elättelen toiveita! Ens viikon lopulla voin tehdä testin,toivon mukaan!
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Huomenta taas...
Ei tuonut tämäkään päivä mitään uutta tietoa. Menkat ei ole alkanut ja testissä näkyy edelleen sama viivanpaikka. Selkeitä oireita ei ole suuntaan eikä toiseen, selässä tuntunut jo viikon ajan ja tissit hieman arat, KP 33/32-34. Ei auta ku odotella... Ehkä teen tuossa puolilta päivin uuden testin. Eilenkin sain vahvemman viivanpaikan silloin, vaikka luulisi että aamupissa olisi paras. Minusta siinä päivän tikussa oli jo vähän väriäkin... ainakin viivalasit silmillä katsottuna :LOL:

Onko muuten kellään muulla käytössä tuo WomanLog-sovellus puhelimessa? Itse latasin sen keväällä ja on kyllä ollut hyvä. Näppärä merkata ylös oireet yms. ja palailla niihin myöhemmin. Näyttää hyvin kierron ja arvio oviksen ajankohdan sen mukaan.

norappi, uutta testiä kehiin. Jos vaikka tänään jo näkyis (y)

Meibijees / 37v / KU 4/15 / toinen lapsi toiveissa
 
Onnea hirmusti kaikille plussanneille!

Mulla alkoi tuhru eli se tästä kierrosta. Onneksi en kerennyt vielä testata. Hormoonitoiminta on varmaan ihan sekaisin ettei tässä oo mitään mahdollisuutta raskautua. Voikohan tälläsen asian kanssa mennä terkkariin vai onko nää yksityisen gynen asioita?
 
Alsia,kyllä ne lähtee terveyskeskuksestakin tuota asiaa hoitamaan,laittavat sit lähetettä eteenpäin jos tarvis.
Soita vaan rohkeasti!

Uuuii!!Jännää Meibijees,koska nyt näkyy viivan paikka mobiilillakin! Lisää testejä!
Miulla ei näkynyt noinkaan myöhäisillä kiertopäivillä plussaa,vaan alkoi valemenkat.
Joten nyt on toiveet korkealla tuon testin viivan kanssa! :barefoot:

Itsellä on sovelluksista Ovia käytössä.Ollu jo 8kk joten siellä on jo aika paljon dataa hyödynnettäväksi :)

Pahoittelut negasta norappi :(
Ei auta kuin ootella miksi tilanne tulee muuttumaan.:notworthy:
 
Lennis: Joko sulla on ovulaatio ollut? Mulla ei mitään hajua...nyt kp 16/28, joten eiköhän tuo lienee ollut. Oireita en ole bongannut ikinä.

norappi: Minä menin kans viime kierrosta digin tekemään,kun niitä tilasin netistä 2kpl pakkauksen, se teksti "ei raskaana" oli viimeinen niitti sille kierrolle,ettei paljon toivoa enää antanut...sehän taitaa aamupissasta ottaa jo dpo7-> sen raskaana 1-2. Raadollista lukea se teksti :( Aina tietysti niin kauan on toivoa kun ei menkat ala,että olis vähän myöhäisempi ovulaatio ollut..

Meibijees: Toivotaan parasta!

Mies naureskeli eilen kun sanoin että olen jo tilannut netistä halpoja raskaustestejä odottamaan.. en kuitenkaan viitisinyt kertoa,että kuinka paljon :ROFLMAO: Siellä ois nyt 6kpl one step (herkkyys 10) 12kpl sofin testejä (herkkyys25) ja digejä 3.. Jatkossa en kyllä mene digejä tuhlaamaan ilman että tulis selkeetä haamua tikkuun...
 
Tää mun kuumeilu alkaa saada aika surkuhupaisia piirteitä. Koska olen nyt vakaasti päättänyt että tästä kierrosta tärppää, ja koska mulla alkaa loman jälkeen työt samaan aikaan kun plussaan, niin ennakoin jo niin,että siivoan kaikki kaapit yms. suursiivouksen merkeissä, ettei tarvii mitään ylimääräistä tehdä sitten kun poden alkuraskauden väsymystä. Tämän päivän hommana on kylppärin perusteellinen puunaus. Kyllähän tässä varmasti tiputaan kovaa ja korkealta,mutta eipä tarvii ainakaan paskasta kämppää masennella menkkavitutuksissaan... :rolleyes::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Mäkin niin päätin että tää olisi ollut se the kierto. Nyt en oo enään varma. Odottelen vaan nyt mitä tapahtuu. Mitään oireita ei oo vielä että menkat alkaisivat. Toivoa voi olla vielä. Sillä mun mieskin mua lohdutti. Odottaa kanssa niin että kävisi tärppi. Olisi niin toivottu pikkukakkonen. Olisi ollut kiva saada alle 2 vuoden erolla. Kohta alkaa olla ne hetket jos ei tärppää niin kerkiää plikka kaksi täyttää ennen kun pikkukakkonen syntyy.

Katsotaan miten käy jos olisi normi kierto niin menkat alkaisivat lauantaina tai sunnuntaina.

Toivon kaikille nopeita plussia.

Katjuskalle siivous intoa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Katjuska87
norappi: Just mietinkin yksi päivä,että minkä ikäinen sun esikoinen on, mutten muistanut kysyä! Meillä vaikka tärppäisi heti nyt, niin tulisi reilusti yli 8v ikäeroa :D Minähän 7v olin sitä mieltä että yksi lapsi riittää,vaan sitten se vauvakuume iski kuin salama kirkkaalta taivaalta uuden parisuhteen myötä! Joo joutaa tässä ensi viikon paikkoja puunailla,kun säätkin on mitä on..! Toivotaan parasta vielä sinne, ehkei se digikään vielä ois näyttänyt,jos vähän pidempi kierto..
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Katjuska, mä oon tässä miettinyt että jos ovulaatio ei ollutkaan silloin kun oletin sen olevan. Me ei sen päivän jälkeen mitään enään keritty talletteleen kun oltiin mökkeilemässä. Mä oon kyllä niin hyvin nyt oppinut tuntemaan sen milloin mulla on ovulaatio. Mä oon aina tiennyt että haluan kaksi lasta.
Olen itse ainukainen ja se on aina mua vaivannut. Sitten miehellä on taas kaksi sisarusta, mutta isoilla ikäeroilla. Siskoon on 11v ikäeroa ja veljeen 19v ikäeroa. Me ollaan kaksi haluttu pienellä ikäerolla. Nyt on vaan se kamalin kun joudun meneen töihin keväällä. Ei pysty pitempään oleen tällä pikku tuolle. Pitää hakea päiväkoti paikkaakin jo elokuussa kun pitää päästä tiettyyn. Tehdään molemmat vuorotyötä.

Avautuminen. Ei vieläkään mitään oireita menkoista. Odottelea...
 
Mulla on käytössä ladytimer. Ollut jo kauan. :)

Tänään ollut välillä pahaa oloa, eikä maistunut ruoka. Periaatteessa ei oo ees mahdollista vielä olla tälläisiä tuntemuksia :D mutta on silti. Ja sellaista pientä menkkamaista oloa taas vatsassa. On tää erikoista. Ehkä jos menkat vaan ei ala, ensi viikon sunnuntaina teen testin! Ja siinä olis parempi olla super iso plussa ja sen raskauden pitää kestää sinne huhtikuulle saakka. Mä olen tän päättänyt, nyt en ota negatiivistä.. :D
 
Haha, välillä tuntuu joo, että onkohan päässä vikaa; joka kierrossa ollut oireita vaikka ei sitte oo tärpännykkää.. :D :D
Mut noi edelliset kuukautiset (nyt menossa kp 13/25-28) oli kyllä tosi hassut:
Alkoivat ihan ajallaan, mutta eka päivä pelkkää tuhrua ja muutenkin tosi niukat menkat. Eikä mitään kipua, yleensä ensimmäiset kaks päivää on ihan tuskaa! Tein kyllä menkkojen lopputtua testin ja negatiivinenhan se oli.
Sit mua on ruvennu ihmetyttää ku lantion seutu on nyt täs paisunu 5cm, mikä nyt järjellä kun ajattelee, ni johtuu luultavasti siitä, että ei ole täs kesällä tullu treenattua ihan niin säännöllisesti kun aikasemmin. Varmaan myös kun alotin sen greippimehun juomisen tässä kierrossa (jota on mennytkin ihan kiitettävästi :D) ni turvottaa, ku siin on sokeria aika paljon....
 
Katjuska87,täällä kp17 ja luulen et ovis oli,ei kyllä mitään oireita.Ehkä muutaman kerran nippailua vasemmalla mut siinä se.
Talletuksia on tehty,muuta ei kai voi kun odottaa.
Pitkä aika taas edessä,pitäs yrittää vaan olla ajattelematta testiä.
Ja taas kerran lupaan olla testaamatta liian ajoissa,sehän nähdään :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Edelleen hereillä ja menkkamainen olo vatsassa. Merkillistä tää tunne. Ei siis satu tai pistele, vain sellaista oloa kuin juuri olis alkamassa menkat. Ja pahaa oloa välillä. Mut luulen, että kroppa alkaa tehdä itse näitä mun tuntemuksia jo. Niin kova vauvakuume. No toivotaan parasta!
 
Katjuska,tekis mieli jo nyt alottaa tikkujen uittelu :ROFLMAO:
Eihä se mitään vielä näytä.
Kärsivällisyys ei ehkä ole paras piirre minussa :D

Kylläpä nuo oireet kiusaa Bettinah,tulis vähän selkoa,tuo epätietoisuudessa oottaminen on inhottavaa.(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Katjuska87
norappi, mikä tilanne? Oletko testannut?

Minä dippasin Apteekin oman testin ja siihen tuli haamulainen ihan testiajalla.

http://aijaa.com/kVy7DM
Purettuna sama testi: http://aijaa.com/JT0T57

Tästä haamusta innostuneena uhrasin viikkodigin ja se palautti kyllä maan pinnalle, ei raskaana. Eli menkkoja odotellessa… Tuo digi on kyllä jotenkin masentava. Näitä haamuja tihrustaessa voi edes hetken leikitellä asialla, mutta digi lyö kyllä vasten kasvoja... :(

Onneks tulee viikonloppu, niin voi pitää taukoa tästä kotilaboratoriosta. Mies ei tiedä mun salaisista puuhista... :geek:
Itse olen kesälomalla ja hän töissä. :ROFLMAO:
 
Hei.
Pääsisinkö ryhmään mukaan? Taustaa vähän.. Meillä on 1 poika (s. 2010) joka saanut alkunsa IVF-hoidoista. Mulla todettu tuubien olevan tukossa. Yhtäkkiä kuitenkin tänä keväänä luomusti raskaana! Raskaus meni kesken rv.6-7 ihan tarkasti ei tietoa. Mulla ollut aina tosi säännöllinen kierto (28 pvä) ja alku vuodesta kierrot alkoi heittelemään. Sit tuli ylläri raskaus. Uudet tutkimukset ja selvis, et tuubat on täysin auki! (y) Mulla on nyt ollu kahdet ihan selkeet menkat KM jälkeen. Niissä kp:t 29 ja 25. KMn jälkeen oli yks kierto jonka oletan olleen 33 pvää. KM jälkeen vuotoja oli niin oudosti..

Meillä ei varsinaisesti ole ollut aikomusta toiselle lapselle koska luultiin, et homma vaatis taas uuden lääkärikäynnin.. niinpä ollaan oltu ilman ehkäisyä koko aika. KMn jälkeen käytettiin kortsua. Mies ei innostu siitä ja mä taas en halua (ainakaan vielä) hormonaalista ehkäisyä. Niinpä tässä kuussa annettiin toiselle lapselle lupa tulla jos on tullakseen. Mies siis on TJOT ja mä hysteerisenä kyttään oireita ja googlailen halvimpia testejä. :LOL: Virallisesti siis TJOTtaillaan. Nyt KP 19/28(?). Sattuman kaupalla ollaan heiluteltu peittoja koko hedelmällisin aika. Mut mitään oireita en kyllä oo saanu aikaseks.. josko niitä pitäis edes ollakaan.

Oon lukenu teidän koko keskustelun, mutta tekstiä on niin paljon, että jätän suosiolla kommentoimatta kellekään. Ei muuta ku tsemppiä kaikille. :) :love:

Terkuin,

AaVee 33v. / KM 4/2015 / toinen toiveissa
 

Yhteistyössä