Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Onnea stua!

Mulla on aivan kestämätön vauvakuume päällä! Lasken joka päivä moneen kertaan, että olisko mitenkään mahdollista raskautua tästä kierrosta, mutta niin sekava kierto ei anna mitään merkkiä suuntaan eikä toiseen Mulla on siis tällä hetkellä monta mahdollista tapaa laskea kierron pituus ja ovulaation summittainen ajankohta ja lyhimmän kaavan mukaan menkkojen olis pitänyt alkaa eilen.. Toinen laskelma saa taas vasta ens viikolle menkkojen alun. Yritäppä tässä sitten pitää pää jotenkin kasassa ja olla testaamatta

Lisäksi eilen tajusin, että mulla tihkuu maitoa rinnoista.. Eli tuskin mitään mahdollisuutta raskautua, kun hormonit on näin sekaisin.
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



~~KESÄ 2015~~







Esikoista toivovat:



kmw2014________25v_______KEM 04/13,KKM 08/13, KM 11/13, KKM 05/2014



Vadelmanlehti____31v________KKM 08/14



Lakkani________24 v_______KU 7/14, KEM 9/14, KEM 11/14, KEM 2/15, KEM 4/15



Daniella_________35v_________KM 10/14



Lennis_______________30v_____TM 4/15



isbee92__________23__________KM 4/15



Toista toivovat:



Bambini_________33v____KM



Tyydeli__________40v____KM 1/14, KM 5/14




laabla___________33v_____TM 4/15



Neiti Näpsän äiti___31v_____KKM/lukuisia kemiallisia/km ajalta 2009-2015



Norappi__________28v______KKM 4/15



Katjuska87_______28v_______KM6/15



wolt____________33v___________kem 6/15



Bettinah________23v___________KM 4/15


Leonella________________________KKM 7/15


Alsia___________________________KKM 5/15


Kolmatta toivovat:



pieni toive__________24v_________KU 5/14, KKM 9/14





Neljättä toivovat:



kalabaliikki_______38v______TM 3/15



susa123_________34v_______KU 10/14, KKM 3/15



Theran__________36v________kkm 7/13 & 6/14



Pisamapeikko_____ 32v______ tm 2/14 & km 7/15



Viidettä toivovat:



Myrtti85_____29v______KM 4/14, 11/14





Muut kuumeilijat:



Meibijees





Päivityspyynnöt korostetusti !




PLUSSANNEET 2015



Tammikuu: vauvatoiveinen, Jento



Helmikuu: Elohiiri82



Maaliskuu: -



Huhtikuu: Kiiltokuva, tamariini



Toukokuu: -



Kesäkuu: Tuulentavoittelija,Esikoinenhaaveissa, Frid, Equus



Heinäkuu: uusi alku-74, Wanti, Stua,






PLUSSANNEET 2014



Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina



Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4



Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie



Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82



Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen



Kesäkuu: Sunflower86



Heinäkuu: Evaparadise, Zemar



Elokuu: äitii88



Syyskuu: *Pihla*



Lokakuu: Kuusama



Marraskuu: samour, SalVe



Joulukuu: sarasofia, Sarah77





PLUSSANNEET 2013



Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence



Helmikuu: Marlin, Miramei



Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari



Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7



Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy



Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka



Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu



Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak



Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka



Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-



Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85



Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah




PLUSSANNEET 2012



Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli



Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?



Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)



Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1



Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko



Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76



Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat



Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel



Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12



Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari



Marraskuu: Mosmos, Simpu83



Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja





Plussanneiden keskustelut jatkuvat täällä:




http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen.../#post30571032





Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:



TALVI 2012-2013



http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-a/sivu41.html



KEVÄT 2013



http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2013-a/



KESÄ 2013
 
Onnittelut plussanneille! :barefoot:

Norapin huomisia piinailuja odotellessa :ROFLMAO:

Täällä vähän mahan nippailua,en kuitenkaan tikuttanut ovista.Suututti sen viime kierto niin,kun sitä ei varmaan ollut.Nega on nega tikussa,oli mikä tikku tahansa.Säästyn pettymykseltä:whistle:
Vaikka tässähän oli päätetty et raskaana ollaan,ei oo vaihtoehtoja :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: isbee92 ja norappi
Huomenta :)
Täällä on taas testailtu, lähinnä mielenkiinnosta eilistä viivanpaikkaa kohtaan... Ja ihan kuin olisi vähän vahvistunut? Kuvassa eilinen ylempänä ja tämän aamuinen alempana. Väriä ei ole oikein vieläkään, joten saa nähdä. Tänään kp 31/32-34, dpo:sta ei ole hajua. Luulin oviksen olleen reissuni aikana, mies ei siis mukana reissussa...

Huomenna uutta testiä kehiin, jos ei menkat ala...

http://aijaa.com/XTMv9x
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :) Ja onnea lilow ja Kataja82 teille myös, toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin.

Meibijees, mä nään ainakin hieman jotain noissa. Jatka testailua!

Käyn kyllä edelleen kurkkimassa mitä tähän ketjuun kuuluu, tää oli mulle kuitenkin niin tärkeä osa keskenmenosta selviytymiseen että on vaikea päästää irti. Koko ajanhan sitä pelkää, että tääkin menee kesken. Eilen tein vasta toisen testin (viime raskaudessa tein niitä varmaan kymmenen ja viivat ei ikinä olleet tasavahvoja) ja hienosti oli kaksi yhtä vahvaa viivaa luettavissa testiajan lopulla. :) Jännää.

Tsemppiä ihan älyttömästi teille kaikille! Kyllä täältä vielä monta plussaa saadaan tän kesän aikana, mä uskon niin! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: isbee92
Onnea plussista! Olkoot ne kestäviä :)

Tänään ois pitäny olla mun ar-ultra.. toisin kävi.

Vuoto loppumaan, testi negaa ja kohtu siisti. Ens kuussa sit soittoaikaa omalle gynelle ja tiedustelen tuosta loppukierron tukihoidosta..

Huomenna ollaan ukon kaa niin lomalla ja pääsen nauttii kylpyläreissustakin ilman vuotoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Katjuska87
Se oli nega tänäänkin. En varmaan testaa enään. Sitten lauantaina vasta jos mitään ei oo alkanut. En tiedä enään mihin uskoa. Toivotaan että täti ei tänne tuu. Jotenkin tuntemuksetkin on kadoksissa. Nukuin tänään pitkään kun väsyttää niin kamalasti.

Kp25/23-29 dpo10 yk4
 
Onnea plussista! ❤

Nyt on sit toinen ystävä luultavasti raskaana. He on vasta aloittaneet yrittää lasta, ensimmäinen kierto ja menkat myöhässä. Huomenna tekee testin. Ja mä siinä vieressä kuuntelen ja yritän olla onnellinen toisen puolesta. Ja toinen ystävä nyt vkolla 10. Olen oikeasti kyllä iloinen heidän puolestaan, mut kyllä se silti kolahtaa kun ei itse ole raskaana vaikka yrittää ja laskee ja testailee.

Nyt kp 22/32. Tai no en tiedä mikä mun kierto nykyisin on :D luultavasti too 32. Mä toivon että kohta saan tehdä plussan! 10 päivän päästä! Plussia toivon kaikille tänne myös lisää!! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Ihanaa taas lukea plussauutisia, meillä kaikilla on toivoa vielä! Toivotaan etteivät plussanneet joudu tänne palaamaan ja päästään loputkin pian pois :)

Kuukautiset (ne toiset tässä kuussa ja ilmeisesti sitten myös ne oikeat kuukautiset, ekan vuodon ollessa joku tyhjennys) kestivät 6 päivää. Vähän enemmän kuin normaalisti, ja hassusti vuoto runsastui parin päivän jälkeen kun yleensä eka ja toka päivä ovat runsaimmat. Mutta pääasia että loppuivat. Nyt yritän olla liikaa kyttäämättä ovista, kyllä se sieltä tulee, ehkä jo viikonloppuna tai viimeistään ensi viikolla. Elokuussa onkin sit kivasti ohjelmaa niihin aikoihin kun menkkojen pitäisi alkaa, ettei ihan pelkästään testailemaan ehdi. Toki ois kiva saada selkee merkki et miten kävi, kun noihin ohjelmiin kuuluu myös alkoholia jos niin haluaa, enkä tahtoisi "turhaan" olla juomatta muutamaa lasillista hyvässä seurassa. Turhia puheitakin sellaisesta tulee.

Viikonloppuna tulee vuosi siitä kun aloitettiin tätä projektia. Vähän haikea on olo, ei tän ihan näin pitänyt mennä. Ihana vuosi silti ollut, vaikka vastoinkäymisiä onkin riittänyt, rakkaus on ainakin vahvistunut <3
 
Onhan tässä norappi vielä toivoa :) Jäädään odottelemaan.

Mukavaa reissua Pisamapeikko!Kiva saada jotain piristystä :)

Pitkä projekti teillä amadecasa.Oliko tää ainut tärppi raskaus joka päätyi kesken vai oliko siulla muitakin taustalla?

Meilläkin ya 12/2014,tuntuu sekin kamalan pitkälle ajalle :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Täälläkin koitetaan olla katkeroitumatta.. sinä hetkinä tuntuu varsin pahalle kun joku tulee ekasta ja vahingossa. Ite kun ei ees vahingossa..

On toki jo lapsia mutta ei se lie määrite etteikö sais surra ja toivoa.

Tää yritys aloitettiin 12/2013.. surkeat 2 plussaa 0 vauvaa.. :( kuopusta toivottiin 1,5v.

Voimia suuresti muillekin pitkään yrittäneille, kyllä me vielä onnistutaan! <3
 
norappi, maltoitko olla testaamatta?

Minä en, mutta en kyllä tullut yhtään viisaammaksi. Viivanpaikkaa tarjoilee edelleen, ei auta kun odottaa vahvistumista tai sitten niitä menkkoja. Tänään 32/32-34. Viimeksi tein haamun kp 33 ja digiplussan kp 34. Että ei mitään paniikkia vielä sen suhteen... Nyt jos olis plussannut, niin ovis on ollut melkein viikon oletettua myöhemmin. KP 19 oli ihan kunnon veristä vuotoa ja siitä viikon päästä tuhrua, huomenna tulee siitä verisestä vuodosta tasan kaksi viikkoa. Itse tuskailin, että on joku hormonihäiriö, mutta voihan tuo olla myös oviksen oire?

Nuhaa ja flunssaa meinaa nyt pukata, ollaan nukuttu nyt pari yötä ikkuna auki... virhe ilmeisesti. (n)

Katjuska87:n talletuksille peukut pystyssä (y)(y)

stua:lle onnittelut, tulehan kertomaan kuulumisia! On aina lohduttavaa kuulla positiivisia juttuja ikävien kokemusten jälkeen :)
 
pisamapeikko, just niin. Täällä palstalla sitä varsinkin aina huomaa, miten epäreilua kaikki välillä on. :(

Toivottavasti kesä, lomat ja rentous tekevät tehtävänsä ja saadaan tännekin paljon hyviä uutisia.

Itse en myönnä (ainakaan ääneen) potevani kovaa vauvakuumetta, enemmänkin sellainen levottomuus asian tiimoilta. Tuo keväinen km/ku jätti toisaalta pelon koko asiaa kohtaan ja toisaalta sen valtavan kaipuun... Missä vaiheessa sitä pitää vaan todeta, että ei meille enää... Ikää on kuitenkin se 37. Minulla on yksi terve lapsi ja miehellä useampi aikaisemmista liitoista, yhteisiä ei siis ole.
 
Minä en oo ikinä ollut mitenkän "ovulaatiotietoinen" omista oireista yms. Mutta en ole ikinä aiemmin kiinnittänyt huomiota että tissit kipeytyisi jo tässä vaiheessa kiertoa,eilen siis tasan kierron puoliväli,ja tissit selvästikin kipeänä. Mulla on tullut se tissikipu aina vasta noin 5-7pv ennen menkkoja,tai plussaa.... onko tää ovulaatio-oire,vai mitäköhän...
 

Yhteistyössä