Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Lennis siis mulla pitäis alkaa menkkojen sunnuntaina. Tietty niin kauan ku ei oo menkkoja on mahis. Tällä kertaa kyllä luotan testin tulokseen ja uskon sen vakaasti pitävän. Harmi, et sullakin tuli nega. :( No mutta jos se ei siitä plussaksi sulla muutu, niin oisko sit ens kuu meidän kuukausi? Toivotaan. :)

Osaatteko sanoa mikä olis hyvä ovistesti? Clearblue varmaan helpoin tulkittava? Se kymmenen pakkaus on vaan niin suolasen hintanen.
 
Aavee, noi mitä tulasin tuolta raskauskeijulta ovat ihan hyviä. Oon niitä joskus testannut. Mulla on toiminut hyvin kaupan rfsu:n testitkin.

Katjuska, onnittelut. Älä unohda meitä tänne vaikka sulle plussa tuli. Uskon että tämä on nyt pysyvä. Vinkkejä kehiin?

Pahoittelut negoista. Vielä kerkiää plussaksi muuttumaan.

Aika menee niin kamalan hitaasti kun haluisi jo alkaa testaan milloin ovis on. Onneksi huomenna pääsen vähän terassille kun hyvä mamma kaveri aloittaa maanantaina työt ja sunnuntaina mennään Forssan piknik tapahtumaan. Sitten saadaan lapsi vapaata miehen kanssa kun plikka menee mun vanhemmille hoitoon pe-la ajaksi. Mitäköhän sitä syksyllä tekee kun jään varmaan ainoona kaveri piiristä kotio lapsen kanssa...... Mulla onneksi seurana toi pikku plikka.
Kp7/27-28
 
Onnea hurjasti Katjuska! Ihan mahtava kuulla tuollaisia tuloksia :)

AaVee, mää tilasin kotitesti.fi:stä clearbluen digitaalisia ovistestejä, en oo muita käyttänytkään. Tuolla ainakin hinta oli vähän kohtuullisempi, vaikka ei halpa. Ja jos tuntee omat oireensa niin pari testiä riittää yhteen kiertoon. Ei toki sovellu himotestaajalle :D Tykkään kyllä kun on niin selkeä se tulos. Ja jotenkin se hymy on niin iloinen :) Mahtaiskohan kohta hymyillä jos kävisin testaamassa... Se ois kyllä viimenen mitä kaapista löytyy, enkä aatellut tilata lisää koska tulen raskaaksi tästä kierrosta ja huhtikuussa meille syntyy pieni pallero.
 
Kiitos kaikille :) En minä teitä hylkää! Ja ihan aion notkuilla muutenkin täällä vielä jonkin aikaa,onhan nuo viikot surkuhupaisat vielä! Ei ole kyllä sen kummempaa vinkkiä antaa..greippimehua ja mammavitskua meni, ja pupuilua joka päivä (kp13 jäi välistä kun oltiini kylässä yötä)! Mehän aloitettin yritys huhtikuussa,silloin kävi tärppi heti,mutta meni kesken rv10,ja siinä oli yhdet menkat välissä.. Keskenmenosta siis on aikaa vasta reilut 7vk!
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Päiväpissa ei anna vielä edes haamua! Usko horjuu heti kun pitää olla niin hölmö että mennä vielä testiä dippailee puolen tunnin liruun parin kahvikupillisen ja vesilasillisten jälkeen! Mutta järki sanoo,että tuskinpa se aamun digi valehteli.. :D
 
Viimeksi muokattu:
Siis miten te saatte miehet pysymään tässä projektissa mukana, siis tallettaamaan päivittäin/joka toinen pvä? :D meillä mies ajattelee, että se on nyt vain suoritus ja yritys tulla raskaaksi. Joten, mitäs pitäisi tehdä, jotta ilo säilyy? Kuitenkin jo vuosi vierähtänyt. Onko teillä tallettelut vain sen ovis viikon ajan joka päivä? Ja muutoin sit harvemmin? Jep, henkilökohtaisia kysymyksiä mut tää on se oikea paikka niitä kysyä :'D
 
Meillä oli jo ennen vauvan yritystä villeimpinä päivinä tyyliin viis kertaa päivässä :ROFLMAO: Ja kyllä, koko kierron oli kuukautisia lukuunottamatta seksiä vähintään kerran päivässä nyt yrittäessä (yksi päivä jäi olosuhteiden pakosta väliin), välilla pari-kolme kertaa päivässä..mies varmaan ei muuta tekiskään,heh! :LOL:
 
Paljon onnea Katjuska!!

Meillähän seksistä tuli suorittamista ja stressin aihe. Neljättä yritetty reilu vuosi ja tosin kohdunulkonen syksyllä ja maaliskuussa keskenmeno. Varsinki menkkojen lopusta ovulaatioon on ollu ihan katastrofi. Oviksen jälkeen taas helpotti. Nyt on yritys tauolla eikä oo pakko harrastaa ollenkaan jos ei halua ja mies voi käyttää keskeytettyä niin halutessaan. Tämä autto heti kun niin sovittiin eikä hän toivottavasti tunne olevansa pelkkä siemenautomaatti..

Toivoa tässä kierrossa kuitenki on =) eilen oli seksiä kp12, samoin kp 8-10. Tänään varmasti ovis, alamaha ollu koko päivän ihan järkyttävän kipeä. Pitäny useampi burana ottaa..
 
Katjuska kauanko ootte yhdessä miehen kanssa olleet? Siis kun noin paljon jaksatte sekstailla :D ei oo pakko vastata tarkasti :D me ollaan jo 8v yhdessä oltu niin jokseenkin, se miten alussa jaksoi on kadonnut :D no nykyisin kyllä tekee mieli varsinkin oviksen aikoihin :D silloin vois 2 kertaa päivässä! Mut mies ei jaksa kun luulee et vain suorituksen vuoksi :/
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Meillä oli esikoista yrittäessä seksiä joka toinen päivä vähintään. Mut se olikin sitä villiä "nuoruusaikaa". :) Me ollaan oltu kimpassa kohta 9 vuotta. Jos meillä vaan on mahdollisuus niin kyllä me harrastettais seksiä varmaan vieläki samaan tahtiin. Mutta työ, arki ja esikoinen hiljentää tahtia. Täytyy sanoa, että jo syntynyt lapsi on maailman paras ehkäisykeino. Aina paikalla kun haluttais. :D Nyt ku me TJOTaillaan niin harrastellaan ku keretään/jaksetaan mut kyllä mä yritän pitää huolen, et oviksen korvilla sit heilutellaan vähän enemmän.

Bettinah kyllä se teidänkin vauva sieltä vielä tulee. Ihan varmasti. Mä niin ymmärrän miltä susta tuntuu. Esikoisen yritys aloitettiin marraskuussa 2008 ja syliin saatiin aikalailla tasan kaks vuotta myöhemmin. Tuskin silloinkaan jos en olis pamauttanu gynelle ja valehdellu, et yritystä on ollu kauemmin. Vikaa löytyi ja hoitoihin päästiin heti. Mäkin itkin monet itkut kun kuulin lähellä tapahtuneista raskautumista vaikka jokaisen puolesta olin kyllä aidosti onnellinen. Joka kerta vaan tuli niin paha mieli kun meillä ei tärpännyt.

Katjuska87 ootko tehny uusia testejä vielä? Ja kuvia kiitos :)
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Meillä kanssa vähän sen takia vähentynyt kun ei haluta että maistuu puulle. Ollaan yhdessä oltu 13 vuotta kohta 14. Meillä vielä silleen että kummallakaan ei oo ollut muita seksi kumppaneita. Vietiin toistemme neitsyydet mä olin silloin 15 ja mies 16. Silloin nuorempana se oli kivempaa kokeiltiin kaikkea. Sitten kun aloin pillereitä syömään 16 vuotiaana alkuun ei huomannut eroa, mutta kun olin 5 vuotta syönyt niin meni multa halut kokonaan. Siihen asti oli sama juttu kun kaksi vuotta sitten lopetin pillerit kun tuli 10 vuotta täyteen. Halut on olleet erilaiset siittä lähtien. Olikin parempi. Nyt mennään vähän sen mukaan kun tekee mieli. Mä en tiedä vielä, mutta en haluisi hormonaalista ehkäisyä. Me siis halutaan harrastaa vaan "laadukasta" seksiä kun muuten se olisi vaan puun makusta näin monen vuoden jälkeen.

Katjuska mäkin haluun kuvia nähä!

Kp8/27-28
 
Siis mehän ei olla oltu kuin vajaa vuosi yhdessä :love: Edellinen suhde pojan isän kanssa kesti 10v, joten tiedän kyllä mistä puhutte :ROFLMAO: Sen takia tää vauvayritys olikin ihan hyvä veto varmsti tälleen tuoreessa suhteessa! Miehelleni tämä on ensimmäinen!

Joo aamun sofiin,herkkyys 25 tuli hyvä viiva jo!! Jee! En tiiä osaanko laittaa kuvaa muutenkuin puhelimella, ja ne just ei sit taida kovin monelle näkyä.. en osaa puhelimella aijjaan kautta..Oon huono näissä!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: norappi
Mulla taitaa alkaa menkat tänään.. tuli vähän tuhrua vessassa käydessä ja mahaa painaa siihen malliin, et hanat aukeaa. Jännä, et kierto on nyt jo tokaa kertaa 25 päivää.. No ei se mitään. Pääsee nopeempaa uusiin harkkoihin. ;)
 

Yhteistyössä