Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Lennis, mä kanssa jännän koko ajan miten jaksaa ja sietää sen ovis kivun. Mulla synnytyksen jälkeen vasta tullut kipeet ovikset. Ei oo menkatkaan niin kipeet olleet eikä edes lääkinnällinen tyhjennys.

Täällä odotellaan milloin ovis on. Vaikka kivuista tiedän milloin ovis niin haluun silti "varmistuksen" milloin se on. Aina tulee selkee ovis plussa. Katsotaan milloin nyt tulee. Kun nyt jo sellaisia oireita.

Kp12/27-29 yk5
 
Moi taas.
Siirryn tuolta helmikuun helmiäisistä tähän ketjuun. Ilo kesäkuisesta plussasta kesti viime viikon maanantaihin asti, jolloin alkoi rusehtava vuoto. Tiesin, että se on taas menoa ja niinhän se vuoto yltyi loppuviikkoa kohden. Torstaina soitin neuvolaan ja sain sitä kautta lääkäriajan perjantaiaamuksi. Lääkäristä lähdin suoraan sairaalaan naistentautien polille, jossa ultrassa ei näkynyt sykettä ja todettiin, että keskenmeno oli käynnissä. Raskausviikkoja oli 9+6 mutta pikkuinen alkio oli menehtynyt ilmeisesti jo seitsemännellä viikolla. :cry:

Sain ohjeen ottaa Cytotecit seuraavana päivänä mutta kotiin päästyäni suurin osa raskausmateriaalista tulikin jo spontaanisti ulos. Tuntui kuin olisin synnyttänyt koko illan, koska supistukset olivat todella kivuliaat eivätkä kipulääkkeet auttaneet. Se oli ihan hirveää. Otin silti Cytotecit lauantaina, jotta kohtu tyhjenisi varmasti.

Pahita tässä on se, että kaikki tuntui olevan kunnossa siihen maanantaihin asti. Pahoinvointiakin oli enemmän kuin esikoisesta. Onneksi olin kesälomalla, että pystyin lepäämään ja nukkumaan esikoisen kanssa päiväunia. Tuntuu julmalta pilalta, että ensin joutuu kärsimään viikkoja pahoinvoinnista ja sitten synnytyskivuista mutta tuloksena ei silti ole lasta, pelkkää verta vain.

Ja se raskauspahoinvointi jatkuu edelleen, mikä ei auta asiaa ollenkaan. :(
 
Frid,todella iso halaus! Oon niin pahoillani! :cry:
Miulla oli kans samoilla päivillä tuo km,niin pitkällä jo odotusta vauvasta.Kuten sanoit,pahoinvointi ja kivut ja mitään ei tuu muuta kuin verta.

Nyt vaan annat itsellesi lepoa ja aikaa sen mitä tarvitset asian käsittelyyn.
Voimia menetyksen takia! Olet mielessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Frid
Frid: Voi ei!! :( otan osaa <3 Mulla oli kans noilla viikoilla km kesäkuussa! Ja niin luulin kans kaiken olevan hyvin kun oireitakin oli sinne asti jne..

Tuntuu tahdittomalle tulla omia hyviä kuulumisia tänne hehkuttamaan tuollaisen uutisen jälkeen, mutta jos se antais tsemppiä, että uusi mahdollisuus tulee vielä, vaikka tiedän ettei se tuossa vaiheessa lohduta.. :/
Mullahan tänään vasta virallisesti se 4+0.. ja digi näytti jo 2-3! Sofissa tasavahva viiva..eli taidan olla oikeasti raskaana! Neuvolaan ei kyllä vielä kiinnosta soitella, mutta tällä kertaa varhaisultraan on päästävä.Viimeksi en käynyt.. En sinnekään kuitenkaan turhan aikaisilla viikoilla hoppuile..mielellään vähinään lähempänä 8+0 vasta menisin..
 
  • Tykkää
Reactions: Frid
Frid mä oon niin pahoillani. Iso hali täältä.

Omasta navasta nopsaa vaan se, et menkat vihdoin loppu ja treenit voi alkaa. Lauantaina aloitan tikuttamisen. Jee! Jänskättää jo valmiiks. Sama fiilis ku sillon joskus aikoinaan ku esikoista alettiin yrittämään.
 
  • Tykkää
Reactions: Frid
ON, me ollaan nyt otettu esimerkkiä katjuskasta ja ollaan joka päivä harrasteltu. Nyt vaan alkaa tuntumaan että mies ei meinaa lämmetä. Pitää siis keksiä jotain erilaista. Nyt vasta kolme päivää peräkkäin harrasteltu. Mies on kyllä ihan mukana yrittämisessä. Onneksi mies on lomalla niin keritään hyvin touhuileen rauhassa ilman kiirettä. Veikaan tunnoista päätellen että ovis olisi kohta. Katsotaan mitä tämän päivän testi näyttää. Menin sopimaan kyläily reissunkin loppuviikolle. Toivotaan että ennen sitä olisi ovis.

Kp13/27-29 yk5

Katjuska ihanaa että on muuttunut kunnon plussaksi nyt. Hyvä jos testiin tulee leffaviivat. Mä oon niin onnellinen sun puolesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Frid
Frid, pahoittelut täältäkin. Tuo on kyllä yks kurjimmista jutuista keskenmenossa, että oireita jatkuu vielä, vaikkei taatusti enää ole raskaana. Jotenkin ne oireet kyllä kestää ja niistä ehkä saattaa jopa iloita, niin kauan kuin niillä on oikea syy. Toivottavasti toivut nopeasti!

norappi, onneksi netti on täynnä kaikkea erilaista ;) Ja nyt kun kesäkin on täällä niin voi vaikka ulkona harrastella :p Mutta tottahan se on, että jos normaalisti ei harrasta montaa kertaa päivässä, niin ei sitä välttämättä pysty hyvästäkään syystä yhtäkkiä harrasteleen viikkoa kellon ympäri. Meillä mies intoutui silloin toista keskenmennyttä tehdessä kyllä oikein huippusuorituksiin, nyt ollaan menty vähän maltillisemmin. Onneksi ovis sentään lisää omia haluja sen verran, että itse ainakin jaksaa useammankin kerran :p Toivotaan että teillä tuo ahkera yritys palkitaan!
 
Katjuska, päinvastoin, täällä pitää hehkuttaa hyviä kuulumisia aina kun mahdollista! (y) Paljon onnea!

Tällä kertaa kerroin keskenmenosta (ja samalla siitä aikaisemmastakin) läheisimmille työkavereille, koska olin sairauslomalla maanantain ja tiistain. Helpotti kummasti! Tänään palasin työpaikalle, vaikka työhön keskittymisen kanssa on vähän niin ja näin, kun koko ajan eksyn lukemaan keskenmenoon liittyviä artikkeleja ja tilastoja. Yritän vakuuttaa itselleni, että uutta raskautta uskaltaa kyllä vielä yrittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Katjuska87
Pitkään oon tätä ketjua seurannut, mutta nyt päätin liittyä mukaan. Taustalla kesäkuussa viikolla 8+ alkanut keskenmeno, joka todettiin tuulimunaksi. Ensin odottelua jos kaikki tulisi ulos spontaanisti, viikon päästä tästä cytotecit, jotka ei mun kohdalla tehonneet toivotusti. Viikko cytoteceista kamalat kivut, vuoto ja lopulta sitten lähti taju, ambulanssilla sairaalaan ja yöllä tehtiin päivystyksellinen kaavinta. Kokemus oli kaiken kaikkiaan rankka ja ois ollut meidän esikoinen... Tänään kuitenkin 5 viikkoa kaavinnasta, tein rtestin ja se oli nega. Oon niin onnellinen, että vihdoin kaikki on ohi ja haaveissa tottakai mikäpä muukaan kuin vauva:)
 
Frid: Minä olen myös kertonut työkavereilleni ja muillekin tuosta keskenmenosta.

norappi: Hyvä! Ja sit et käy pesulla heti talletuksen jälkeen! ;) illalla kun tallettelee niin kiva sit herätä jossain vaiheessa yötä,kun valuuuuuuu... :ROFLMAO:

Falisa Tsempit uuteen yritykseen! :)
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Heippa! :) Tulin kertomaan kuulumisia. Kävin tänään varhaisultrassa, viikkoja nyt edellisistä kuukautisista laskettuna 7+0. Ovis on ollut ilmeisesti hieman myöhemmin, koska vatsassa sykki pieni tyyppi, joka vastasi viikkoja 6+2. Todella helpottunut ja onnellinen olen, vaikkakin pelkään varmasti koko raskauden ajan vielä keskenmenoa.

Isot tsempit teille naiset, paljon plussapuhureita että saataisi vielä lisää vauvoja ensi kesäksi! :)
 
Frid <3

Musta tuntuu, että tänään jo ovis tuntoja. Nyt nimittäin ollut sellainen menkkamainen olo taas ja mulla tuntuu se aina vasemmassa jalassa saakka :D siis vaan reidessä. En tajua miksi. Täytyisi nyt viikon ajan joka päivä sekstailla, mut miten saan miehen innostumaan ilman että tuntuu työltä :D no täytyy tehdä uusia muuvseja! Tänään kp 10/27-32
 
Norappi Nyt vaan peitot heilumaan!! ☺
Bettinah Nyt vaan miehen kaatoon jos vähänki on tuntemuksia.

Mä aion kaataa miehen vaikkei ovis oo vielä ovella. Lapsi kerranki ajoissa nukkumassa ja meillä loma. Jei!

Muutamat ihanat ultrakuulumiset täällä. Onnea odotukseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Koita tässä sitten vakuutella itselleen, ettei oireita vaan voi vielä olla. Tyyppi kiinnittyy sen noin 6 päivää ovulaation jälkeen, käsittääkseni. Eli aikaisintaan huomenna. Silti ihan uskomaton varmuus että raskaana ollaan.

Eilen ja tänään on vähän hengästyttänyt. Tänään aamulla maistui semmonen rauta/veri suussa. Eilen illalla aivastelin aivan syyttä monta kertaa. Mahassa on tuntunut sellaista paineen tapaista (mulla oli edellisellä kerralla keltarauhanen tosi suuri ja tuntui selvästi, samanlaista kipua nyt). Ihan varmasti tänään jopa vähän yökötti lounaan jälkeen. Ja päätäkin särkee (y):rolleyes:
 
Hui Falisa, olipa raju kokemus. :eek: Tsemppiä uuteen yritykseen!

Amadecasa, pidetään peukkuja, että tunne pitää paikkaansa!

Minulla on vieläkin huono olo ja oksensin aamulla. En tiedä, johtuuko hormoneista vai jostain muusta… Jälkitarkastus on jo 2,5 viikon päästä ja verinäyte pitäisi ottaa vielä ennen sitä, joten saapa nähdä, onko hCG ehtinyt siihen mennessä laskea nollille. Nyt odotan vain, että vuoto loppuisi ja voisi taas elää normaalia elämää (ja saada sitä lämpöä ja läheisyyttä).
 
Mulla on aivan kamala testausvimma. Tekis mieli alkaa tikuttaan jo ovista. Nyt on vasta kp 6/25-28 Ärsyttävää tää oottelu.. eka ootetaan ovista ja sit ootetaan et onko tärpänny. Mun paras kaveri ilmoitti raskaudestaan. Aivan mahtav uutinen ja nyt tietty ois mahtavaa plussat niin saatais mammaloma samaan aikaan. Kävis lapsuuden haaveilut toteen. ☺

Mitäs muille?
 
Frid: mulla ei myöskään ollut jälkikäteen mitään kontrollia. Sairaalasta lähtiessä ultrasivat ja sit kotona 5 viikon päästä testi. Vuotoa jatkui kaavinnan jälkeen vielä kaks viikkoa ja menkkoja ei oo edelleenkään näkyny... Viimeiset raskausoireet oli aika lailla vielä sillon kaks viikkoa keskenmenon alkamisesta.
 
Täällä ainakin on hyvin takletuksia tehty. Päivinä -4,-3,-2 ja -1. Nyt jää vähän mietintään että harrastellaanko tänään. Meillä oli jo eilen työn ja tuskan takana koko pupuilu. Mei sitten melkein 2 tuntia siihen että saatiin onnistumaan koko homma. Oon silti tyytyväinen saavutukseen.

Tänään on varma ovulaatio ollut kun niin karmea mahakipu ollut. Ei jää kyllä epäselväksi milloin ovulaatio on. Viime kierrossa ei tainnut ollu ovulaatiota kun ei ollut näitä kipuja näin paljoa.

Kp14/27-29 dpo0
 

Yhteistyössä