Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Kävin kaupassa, ostin testin, ja tein heti. No nega tottakai. Ei pienintäkään mahista ees haamusta, mutta toisaalta, nyt on vasta kp 23 . Pahoinvointia on silloin tällöin, nännit kipeät/arat, pissalla saa käydä usein. Mutta saattaa olla et menkat alkaa kuitenkin, menkkajomotus kuitenkin on myös silloin tällöin. Let's see.
 
Lennis no onhan tässä :D jännittää kun ei yhtään tiedä onko se kierto nyt kuinka pitkä. Kun on viimeksi tosiaan ollu 27. Sitä ennen 32 ja tässä kierrossa ovis selkeästi viikko aiemmin kuin laskurin mukaan pitäisi :D
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT





~~KESÄ 2015~~8









Esikoista toivovat:

kmw2014________25v_______KEM 04/13,KKM 08/13, KM 11/13, KKM 05/2014

Vadelmanlehti____31v________KKM 08/14

Lakkani________24 v_______KU 7/14, KEM 9/14, KEM 11/14, KEM 2/15, KEM 4/15

Daniella_________35v_________KM 10/14

Lennis_______________30v_____TM 4/15

isbee92__________23__________KM 4/15

Frid_____________31v______KM 4/15,7/15



Toista toivovat:

Bambini_________33v____KM

Tyydeli__________40v____KM 1/14, KM 5/14

laabla___________33v_____TM 4/15

Neiti Näpsän äiti___31v_____KKM/lukuisia kemiallisia/km ajalta 2009-2015

Norappi__________28v______KKM 4/15

wolt____________33v___________kem 6/15

Bettinah________23v___________KM 4/15

Leonella________________________KKM 7/15

Alsia___________________________KKM 5/15

AaVee_________33______________KM 04/15

Frid____________31__________KM 4/15, 7/15

Kolmatta toivovat:


pieni toive__________24v_________KU 5/14, KKM 9/14

stellina__________________________KM/2015




Neljättä toivovat:

kalabaliikki_______38v______TM 3/15

susa123_________34v_______KU 10/14, KKM 3/15

Theran__________36v________kkm 7/13 & 6/14

Pisamapeikko_____ 32v______ tm 2/14 & km 7/15
titti77_________38_______________KM 1997, 2014 ja 2015.




Viidettä toivovat:


Myrtti85_____29v______KM 4/14, 11/14







Muut kuumeilijat:




Falisa

Meibijees







Päivityspyynnöt korostetusti !






PLUSSANNEET 2015


Tammikuu: vauvatoiveinen, Jento


Helmikuu: Elohiiri82


Maaliskuu: -


Huhtikuu: Kiiltokuva, tamariini


Toukokuu: -


Kesäkuu: Tuulentavoittelija,Esikoinenhaaveissa, Frid, Equus


Heinäkuu: uusi alku-74, Wanti, Stua,


Elokuu: Katjuska87, amadecasa







PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina


Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4

Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie


Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82


Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen


Kesäkuu: Sunflower86


Heinäkuu: Evaparadise, Zemar


Elokuu: äitii88


Syyskuu: *Pihla*


Lokakuu: Kuusama


Marraskuu: samour, SalVe


Joulukuu: sarasofia, Sarah77





Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:

TALVI 2012-2013

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-a/sivu41.html

KEVÄT 2013

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2013-a/

KESÄ 2013

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...esalla-2013-a/

SYKSY 2013 / TALVI 2014

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...i-2013-2014-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2014-a/

KESÄ 2014

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2013-2014-a/

KESÄ-SYKSY 2014

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2014-a/

TALVI 2014-2015

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-2014-a/

KEVÄT 2015

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2015-a/



Lyhenteitä:

KM = (spontaani) keskenmeno

KKM = keskeytynyt keskenmeno

KU = kohdunulkoinen raskaus

TM = tuulimunaraskaus

KEM = kemiallinen raskaus

RK = raskauden keskeytys

KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus

dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä

JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)
 
Bettinah: Mun kokemuksen mukaan toi päivä/iltapissassa tikun uittaminen on ihan turhaa aikaisilla päivillä.. Mulla kun digi antoi jo raskaana 1-2, ja sofi jonka herkkyys 25 ihan selvän viivan jo aamupissasta niin päiväpissasta ei tullut yhtään mitään tikkuun.. Päiväpissa antoi vasta joskus kp 26/28 viivaa,vaikka digi sit antoi jo 28/28 aamupissasta raskaana 2-3. On toi niin paljon tujumpaa toi aamupisu noilla varhaisilla päivillä, että mun suositus on,että odotelkaa aamupisuja kun testaatte ;) tsemppiä!

Lennis: Jännät päivät siellä kans!

Minä haluun tääl roikkua teidän kans varmaan sinne 12 viikolle asti,jos ketään ei haittaa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Mullakin muka kaiken maailman oireet ollu ja tänä aamuna sitten tein testin eikä kyllä jättänyt tulkinnoille varaa.. Niin nega ku vaan voi olla Mulla siis menossa kp 26/30 eli menkkoja tässä vaan ootellaan.

On tää vaan niin tylsää.. Ens kiertoon otan kyllä ovistikut käyttöön, että nään ovuloinko ollenkaan. Mulla on kaks raskautumista ollu ja ne molemmat on tapahtunu melkein pyhästä hengestä (yks yhdyntä koko kierron aikana ilman oviksen metsästystä) ja nyt tuntuu, että tekee kaikkensa raskautuakseen eikä tästä tuu mitään. Tympäsee! Toivottavasti te muut, joilla on jännät päivät ä, saatte kaks viivaa
 
Onnea plussanneille!

Itse sain raskaana 1-2 tiistai aamuna dpo 13. Plussa haamuja viikonloppuna ja maanantaina. Mut olen enemmän kirjoitellut tuolla hätähousuissa. Toivotaan että tämä pysyy matkassa. :)

Plussia tänne kaikille! <3
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Theran, onnea plussasta!

Alsia, pahoittelut negasta.

Mä tänään hokasin. Kun mietin keskenmenoa niin mulla oli 28.4 np ultra ja nyt olisi la 28.4 laskurin mukaan. Joku yhtälö siinä on. Tänään oli pakko testata ja oli hyvä viiva jo.
3+6
 
Tänään myös pahoinvointia, bussissa kun istuin niin iski kunnolla. Ja vähän väliä se tulee ja menee. Mietin josko huomenna aamulla testaisi, vai odottaisiko kuitenkin vielä? Nyt olisi kp 24/27-32. Nännit edelleen herkät myös. Jos ei tule kahtaviivaa niin olen kyllä luulosairas :D
 
Alsia,ootatko vaan kärsivällisesti menkkoja vai meinaatko vielä testata? Miulla ei näkynyt kyllä noilla kiertopäivillä siinä kesken menneessä kierrossa. Ei sitä tiedä ;)

Theranille onnea plussasta! :love:

Bettinah,siulla on kyllä tosi vahvat oireet,ihmettelen minäkin jos ei plussa pärähdä :)
Sinuna testaisin vielä huomennakin (nimim.himotestaaja) :LOL:

Täällä odotellaan testipakettia postista.Paree ois tulla huomenna :confused: Mies ei antanut sen takia ostaa tänään marketistakaan,ei malta odottaa :D Kumma et ne testit polttelee,vaikka ei oo kolahtanu vielä postiluukustakaan :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: norappi ja Bettinah
Mä eilen myös itkin n. 3krt. Ilman syytä :D huomenna aamulla testaan. Hitto vie jos on nega ni kauppaan taas ja kohta on parempi olla pysyvä positiivinen, muuten tarttee käydä jossain tutkimuksissa kun itken yhtäkkiä ja sit on taas pahaa oloa :D
 
Soitin tänään neuvolaan. Miehellekin selitin jälkeenpäin, että hassua miten olo ei tunnu raskaanaolevalta vaikka pitää tuommosia hoitaa, jotenkin vaan aattelen, että oon raskaana vasta sitten kun ultrassa on näkynyt syke. Toisaalta ihan kivakin, että osaa jo suhtautua rauhallisemmin tähän. Toisinkuin silloin ekassa raskaudessa, kun intoilin hurjasti ja lopulta tipuin tosi korkealta.

Noh, jospa siellä neuvolassa tää konkretisoituis. Laittavat mut myös ultraan piakkoin, tarkistetaan että jotain oikeesti on.

Tänään ois kai ollut 4+4, tai jotain sinnepäin.
 
Lennis: en tiedä maltanko olla testaamatta kun jäi toinen niistä pc:n liuskoista käyttämättä. Oon yrittänyt henkisesti valmistautua kuukautisten alkamiseen, mutta tiedän että pieni pettymys se iskee kuitenkin, kun ne alkaa. Mulla on muka niin kaikki raskausoireet

Unohdin edellisessä viestissä onnitella teitä plussanneita.. Siispä onnea kovasti odotukseen ja sormet ristissä toivotaan kyytiläisten pysyvän matkassa!
 
Bettinah: Eikait alkuraskaus ole mikään syy olla kantamatta paivavempiakin tavaroita.. ;) en ainakaan itse osaa varoa mitään tollasita vielä..ne solut jakautuu vasta alkuun siellä niin hyvässä suojassa ettei ne kyl vähästä säikähdä.. Sit kun maha alkaa olla tiellä niin itse kieltäytyisin moisesta :)
Minä teen kyykkyjä salillakin 60kg hartioiden päällä :ROFLMAO:
 
Katjuska87:n kanssa ihan samoilla linjoilla.. Ei munkaan mielestä tartte vielä alussa muuttaa normaalia elämää. Täytyyhän ihmisten käydä töissäkin vaikka onkin raskaana ja joillakin se voi olla kovinkin fyysistä
 
Sorruin tekemään testin tänä aamunakin eikä edelleen mitään. Nyt kyllä odotan maanantaihin saakka ja teen vasta sitten seuraavan kerran ellei menkat oo alkanu. Pölijänä vielä kävin parin tunnin jälkeen vilkaseen liuskaa ja sillohan siinä oli kaks viivaa.. Ihan turhaa tollanen ittensä kiusaaminen
 
Mua jotenkin pelottaa ajatus et kantaisi painavia, eihän se välttämättä ees tosiaan vaikuta.

No tein aamulla testin. Oli taas puhdas nega. Ei haamun haamua. Myös oksensin aamulla melkein. Kurkkuun saakka tuli ja taas on paha olo. Oksettaa. Jos oikeasti en oo raskaana vieläkään niin en vain ymmärrä mistä tää johtuu. Huoh.. no viikon päästä pitäis alkaa menkat jos mennään samoilla päivillä ku viimeksi.
 
Me ollaan Bettinah samoilla päivillä. Mulla menkkojen pitäis alkaa pe-su edellisten kiertojen mukaan.

Mulla kans varsinkin aamuisin kuvottaa ihan kunnolla. Kahvia ei pysty juomaan ku just yhden kupin ja sen jälkeen on todellinen ällötys päällä. Nännit on kipeät ja tuota herkistymistäkin löytyy.. Aloin eilen itkemään ihan kunnolla, kun tyttö (1,9 vuotta) soitti mummolleni ja halus laulaa pii pii pikkuisen linnun

Mies kyllä sanoi, että oon jo pitemmän aikaan valitellu kaiken maailman pahoja oloja.. Eli ehkä mää taas katon tätä asiaa vauvalasien läpi enkä halua uskoa, etten oo raskaana.

Itse olin esikoisen aikaan viikolle 30 ihan kunnon fyysisessä työssä. Päivittäin nostelin kymmenien kilojen taakkoja ja liikuttelin satojen kilojen lavoja. En siis usko, että muuttoapu on huonoksi vauvalle. Mutta jokainen tekee kuitenkin niin, miten itestä tuntuu parhaimmalta eikä kenenkään passaa ruveta neuvomaan
 
Peukkuja kierron lopussa oleville :)

Ja kuka se olikaan joka totesi jäävänsä tänne viikolle 12? Niin mäkin taidan tehdä, jos joskus taas tulen raskaaksi. Joten ei haittaa ainakaan minua.

Ensi lauantaista tulee vissiin mun kp 1, eli silloin tehdään lääkkeellinen tyhjennys. Tänään sain valmistavat lääkkeet, ja sen jälkeen inha paineen tunne ja kipu on lisääntynyt. Tuntuu samalta kuin ennen viime spontaania keskenmenoa.

Tosin toukka oli edelleen hengissä, joten jouduin tekemään vaikean päätöksen. Mitään toiveita siitä että raskaus olisi näillä spekseillä voinut lähteä kehittymään normaalisti ei annettu (viikolla 10+1 koko 6 mm, ei kasvua, syke omaa sykettäni hitaampi). Olimme etukäteen miehen kanssa puhuneet, että jos tilanne on sama tai huonompi, niin tämä kärvistely saa riittää. Uskotaan siihen että ollaan vielä suht nuoria ja olen kaksi kertaa tullut helposti raskaaksi, joten kyllä meidän aika vielä tulee. Ja jos ei, niin kolmannen keskenmenon jälkeenhän pääsee halutessaan tutkimuksiin...

Tosin koko tämä kokemus on pistänyt läpi sellaisen ajatustyön, että tuntuu että olen oppinut lisää itsestäni. Kai kaikesta irtoaa jotain positiivistakin. Jopa tästä.
 

Yhteistyössä