Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

KevätTähti raskas valinta sulla ollut. Tsemppiä!

Täällä menossa kp 20/25-28. Ei mitään oireita... ens vkolla pitäis alkaa vuoto. Jos perjantai aamuna ei oo alkanu teen testin. Kädet on syyhynny testeille jo nyt... mut ei viitti ihan vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
KevätTähti paljon voimia ♡

Minä se täällä hereillä. Kärvistelen pahoinvoinnin kanssa. Olin juuri nukahtamaan kun se iski ja istuin jo kertaalleen vessan lattialla. Nyt takaisin sängyssä ja taas alkaa helpottaa. En siis oksentanut. On tää outoa, siis todella outoa jos en oo raskaana ja mulla on näin huono olo.
 
KevätTähti: Tsemppiä sinne! Onpas sinnikäs alkio.. Mutta teit varmasti oikean päätöksen, tätä kautta pääset aikaisemmin yrittämään uudestaan.

Bettinah: Jos raskaustesti näyttää negaa, niin raskaushormonit eivät voi aiheuttaa viel pahoinvointia.. Toivotaan kuitenkin että se plussa sieltä tulee :)
 
KevätTähti,varmaan raskas päätös teillä,mutta tosiaan jos lääkärit ei antanut toiveita,niin helpompi se nyt on kuin odotella vaan milloin menee kesken.
Onneksi kuulostat ihan positiiviselta tulevaisuuden suhteen,se auttaa jaksamaan. Halaus sinne! :barefoot:

Mites norappi oireilut tänään? Vai onko fiilis jo uudesta kierrosta?

Täällä vaata dpo8 ja testit ei oo saapunut postissa (ellei tuu tänään),joten ei oo päässy viel testailee turhan ajoissa :D
 
Tsemppiä, KevätTähti!

Minulla onkin näköjään ovutaatio on NYT eikä viime viikonloppuna, kuten ajattelin. Onkin ollut sellainen erityisen himokas olo pari päivää, joten eilen kävin ostamassa testejä. Tummaa viivaa näytti. :)
 
Testit saapui ja heti piti tulla raportoimaan! :LOL:
Ehkä siinä testissä oli haamujen esiäiti,eli ees tuskin näkyy,ei saa edes kameraan tallennettua.
Hmph,vaikka tiesin ettei voi näkyä vielä,mutta sitä kuvittelee.Ja varsin olemattomia.
Onneksi huomennakin on aamu ja testejä jäljellä vaikka kuinka! :geek:
 
Kiitos tsempeistä :) Tosiaan, tavallaan on valtavan helpottunut ja positiivinenkin olo, kun tämän päätöksen myötä pääsi suuntaamaan katseensa eteenpäin. Siinä on taas uutta toivoa vastapainoksi sille toivottomalle ololle joka on vaivannut siitä lähtien kun käytiin ultrassa ja todettiin että alkio on aivan liian pieni. Tiesin ettei myöhäisempi hedelmöittyminen ollut mahdollista ja vaikkei se lääkäri silloin siitä sanonut mitään, näin ruudulta että syke oli liian hidas.

Nyt edessä on taas uusia mahdollisuuksia. Odotusta että kierto lähtee käyntiin, että ovuloi, kierron lopun jännitystä... Katselin huvin vuoksi, että jos kävisi superhyvä tuuri ja tulisin heti onnistuneesti raskaaksi, laskettu aika osuisi touko-kesäkuun vaihteeseen. Hääpäivämme tienoille. Ei sekään paha olisi. Ajatus ainakin hymyilyttää :)

Ja toisaalta ei tässä tilanteessa haittaisi vielä ollenkaan, vaikka joitakin kiertoja menisi ilman tärppiä. Ei tunnu siltä, että olisi "pakko" tulla uudestaan raskaaksi mahdollisimman pian. Saisipahan vähän hengähtää, etenkin kun tietää miten raastavaa se alkuraskaus varmasti taas tulee olemaan. Ja jos tärppi tulee pian, niin se on sitten positiivinen yllätys.

Joten nyt on rauhallinen olo. Kävin eilen ostamassa uuden kirjan, koska tyhjennys tehdään osastolla. Onpahan hyvin kiireisen ja työntäyteisen kesän jälkeen tilaisuus vaan makoilla ja lueskella. Pitää vaan toivoa etteivät kivut ole kovin pahoja.

Tuntuu että surutyön tein enimmäkseen jo viime viikolla ensimmäisen ultran jälkeisinä päivinä. Silloin itkin itkuni sängynpohjalla ja mieheni kainalossa. Se hyvä puoli siinä on, että kaikki ei tapahtunut yhtäkkiä, että on ollut paremmin aikaa sulatella asiaa ja hyväksyä mitä tapahtui. Ajatuksen tasolla hyvästellä se pieni sitkeä toukka, josta ei ollut eläjäksi.

Taidankin tilata ensimmäistä kertaa elämässäni raskaustestejä. Pitää kuitenkin testata, että hcg laskee tyhjennyksen jälkeen. Sen jälkeen voikin sitten alkaa testata uuden raskauden toivossa, lähteekö se joskus taas nousemaan ;)
 
KevätTähti: on sulla ollut kyllä rankka keskenmeno. Ihailtavaa kovin, että jaksat olla noin positiivinen. Tsemppiä tyhjennykseen! Mää tein sen kotona, mutta mielummin olisin ehkä ollut osastolla. Silti omalla kohdalla se ei ollut yhtään niin paha, mitä netistä etukäteen luin.

Bettinah: Pahoittelut uudesta kierrosta!

ON: ei kuulu menkkoja.. Ja edelleen on vähän omituinen olo. Lähdetään viikonlopuksi mökille, niin jospa sitä ihan oikeesti malttais ootella niitten kuukautisten alkua eikä koko aikaa vaan analysois omaa oloa :)
 
Olen Bettinah pahoillani uudesta kierrosta... :(

Tosiaan Alsia päättivät ottaa osastolle jotta saavat hoidettua tyhjennyksen jo viikonloppuna ja mahdollisimman hyvin, sekä seurattua sitä sen päivän, koska mun työtilanteen takia vaihtoehdot ovat joko jäädä kahden viikon saikulle tai olla ensi viikkoon mennessä täysin työkuntoinen (vailla tarvetta käydä siihen kahteen viikkoon lääkärissä). Ja mun työ on fyysistä.
 
Bettinah: Mulla menkkasäryt aiheuttaa usein etovaa oloa ja lievää pahoinvointia. Pahoittelut :(

Lennis: Jännää :rolleyes: jos nyt tulee plussa tästä kierrosta, niin meneekö laskettuaika jo toukokuulle?

Täällä elellään jäätävän väsymyksen ja kuvotuksen kourissa rv6+2
 
KevätTähti, kuulostaa todella ikävältä tuo, paljon voimia tulevaan!

Katjuska, täällä samat olotilat. Tänään oli ensimmäinen neuvola (tosi ajoissa, kun hain samalla lähetteen muihin tutkimuksiin) ja siellä kerroin, ettei kovinkaan suurta pahaa oloa ole vielä ollut. Noh, tulin kotiin ja oli pakko mennä hetkeksi nukkumaan kun aivan hirvittävä kooma. Siitä herätessä sitten niin huono olo kuin olla ja voi. Kuukautisista laskien 5+4, mutta oikeasti noin 4+6. Ekaan ultraan reilun viikon päästä, toivottavasti sieltä se syke löytyy.
 
Katjuska87,tosiaan jos niin onnellisesti kävis että ois tärpännyt,niin la ois toukokuun 11 pvä :)

Huomenna aamulla taas testausta (vaikka tekis mieli kokeilla nyt jo tuleeko samanlainen viivanpaikka/haamujenhaamu testiin) :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Tule amadecasa tonne huhtikuun hurmureihin odotuspuolelle :) Minä menen neuvolaan vasta rv10.. varhaisultran varaan ens viikolla noin viikolle 8+0 :)

Lennis: Koita malttaa aamuun.. tai edes aamuyöhön, jos satut herää pissalle :ROFLMAO: niin saattais oikeesti jotain näkyy sit vaikka enempikin. Huiii, niin pitkälle toukokuuta jo menis! Kun porukka plussaa vasta nyt tonne huhtikuisiin pikkuhiljaa..
 
Bettinah pahoittelut menkoista.
Frid toivottavasti sait oviksen hyödynnettyä.
Tällä oli muitakin joille piti jotain sanoa.. mut unohdin jo.. joten tsempit ja halit tasapuolisesti kaikille.

).(
täällä ei mitään uutta.. ens vkolla sit testataan jos tarvetta on. Viimeinen lomapäivä eli ens perjantai on testipvä jos tosiaan tarve vaatii...
 
Njääh, heräsin jo ennen seitsemää! Kun just ois saanu tänään nukkua. :cautious: Kroppa huus et nyt pissalle! Oisko jotenkin menny alitajuntaan tää testaaminen...

Testejä kaksi, tärppejä nolla. Ihan samanlainen testi kuin eilenkin. :notworthy: Tänään uskaltaa sit huoletta ottaa muutaman juoman :p

Huomenna en testaa, jääkööt maanantaille. Sit olis dpo 11, kun nyt vasta dpo 9.
 
Lennis: :poop: ! Niin toivoin että ois jo näkynyt jotain! Mulla ei tietoo mikä dpo oli kun plussasin, mutta laskennallisesti kait dpo9,kun kierto 28pv, ja 23.päivänä tuli selkeä viiva jo.. Mut toisillahan nousee hitaammin raskaushormonit, niin mullakin edellisessä raskaudessa.. Älä kovin montaa juo :rolleyes:
 
Taas sain kysymyksen; "no milloin aiotte tehdä toisen?"
No niitä ei niin vain tehdä kun siltä tuntuu.. muutenkin olen alkanut nyt pelkäämään tosissani, että meille on suotu vain yksi lapsi. Googlettelin miksi kierto lyhenee. No kuulemma liittyy hedelmmällisyyden vähenemiseen. Nyt on siis pelko suuri jo ja ajattelin maanantaina soittaa tk.

Mä pidän peukkuja, että saadaan paljon plussia tänne! Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ♡
 
Täältä tulee yksi kuumeilija lisää.
Meillä on yksi lapsi, 2v. Ensimmäinen raskaus meni kesken 06/12, lapsi syntyi 07/13, kohdunulkoinen raskaus, minkä johdosta toinen munanjohdin pois 01/15.

Uutta raskautta yritetty siitä asti kun lupa saatiin, eli maaliskuulta.
Ei vaan tärppää niin ei.
Nyt kp 26/28, ja alkaa fiilikset olla taas niin masentuneet että eiköhän ne menkat taas maanantaina viimestään ala.

Bettinah, kyllä noita kyselijöitä riittää. Joka viikko vähintään joku kysyy että pitäskö se toinen jo tehdä.. Räyh!!!
Ikää mulla 36, niin alkaa jo tuntua että oonko liian vanha. Tai sitten se poistettu johdin oli se mikä tuotti jotain toimivaa... Tai jotain...

Tsemppihalit kaikille teille joilla kuume on suuri mutta mitään ei tapahdu.
Ja onnea tuhannesti plussanneille.
 
Koko lyhyen ensimmäisen, spontaanisti keskenmenneen raskauden mulla oli vähän sellainen olo, kuin mulla olisi ollut mahassani jotain "vierasta" josta kroppani haluaa eroon.

Tässä raskaudessa ei koskaan mitään sellaista oloa ollut. Siksi olinkin suht luottavaisin mielin.

Mutta tämä alkaa olla jo naurettavaa, kun ensin tyyppi pinnistelee sydän sykkien 11. raskausviikolle 7. viikkoisen alkion kokoisena. Ei vaan kuole, muttei kasvakaan. Ja nyt mun kroppa ei näköjään myöskään millään halua päästää sitä menemään.

Nimimerkillä "12 tabletin ja yli puolen vuorokauden odotuksen jälkeen ei mitään merkkejä alkavasta tyhjentymisestä..."
 

Yhteistyössä