*Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

Hei evaparadise. Mut saa laittaa plussanneisiin. Vahvaa plussaa olen viikon verran saanut testeihin. Joka toinen päivä oon testaillut kun oon ollut niin varma, että keskenhän tää menee ihan alkuunsa. Vielä ei ainakaan viiva oo lähtenyt haalistumaan... Tosin eipä tuo viimeksikään haalistunut keskeytyneessä keskenmenossa. Huoh. En tiedä että missä vaiheessa sitä alkaa luottamaan siihen että tsäkällä tää vois kestääkkin. Menkoista laskettuna nyt olis 5+5 (luultavasti todellisuudessä hiukan vähemmän). En oo uskaltanu tehä viikkonäyttöistä testiä kun viimeks se jämähti viikoille 2-3. Enkä oo soittanu neuvola-aikaa. Kyllähän sen vielä ehtii. Ar-ultraa oon miettiny, mutta sinne nyt en ainakaan uskalla mennä. Viimeks siitä tuli niin painajaista, kun niitä ultria tehtiin lopulta 4 ja todettiin että ei tästä mitään tuu. Mulla on ihan sellanen tunne että kyllä sen sitten 9 kuukauden päästä näkee. Mitäs tässä sitä ennen miettimään, mutta ei kai tätä asiaa ihan niinkään voi hoitaa...
 
Plussanneille onnea :flower:

evaparadise mulle voi päivittää kp 24, en saa tabletilla värejä, sorry...

Taidan liittyä noihin hätähousuihin, kun huvikseni testailin eilen negan. Tietenkään mitään ei voi vielä näkyäkään, hullu mikä hullu olen :) nythän on eka varsinainen kierto km:n jälkeen, pituushan voi olla mitä vaan. Eilen sattui kyllä illalla mahaan siihen malliin, että plussaa ei tule, mutta jää nähtäväksi. Ristiriitaiset tunteet, haluaa, ei halua. Pelottaa. Jos tästä ei tärpännyt niin päätin että seuraava kierto ehkäistään, tuossa on jokunen meno tulossa joihin olisi kiva päästä viettämään kosteaa iltaa, enkä halua riskeerata mitään. Eikä pää tahdo kestää tätä. Nyt kolme kertaa kokeneena alkuraskauden pahoinvoinnit ja muut muutokset (esim maitoa ehti tulla viimeksi) ei jotenkaan hotsita yhtään. Huooh, saisipa sellaisen valmiin käärön jostain... Allergiankin kanssa mietittävää, neuvolan ohjeethan on silmätipat ja nenäsuihkeet jotka ei mulla auta pelkästään yhtään mitään, pilleriä on pakko popsia jos meinaa että voi päänsä työntää ulos ovesta.

onko muuta jotka kärsii siitepölyallergiasta näin kesällä, miten olette lääkinneet yritysaikana? Yksityinen gyne antoi kyllä siunauksen mun käyttämälle lääkkeelle, neuvolaa ei kiinnosta vaan sanoivat ettei voisi käyttää, mitähän taas uskoa...
 
Ihanaa kun menkat alkoi ja onneksi taisi taas olla normaali lyhyet.
Olemme miehen kanssa vähän jo sovitelleet riitaa. Ehkä tässä pääsee vielä tositoimiin joku päivä.


Onnea plussanneille.
 
SJ
Hei kaikille! Täällä olisi uusi keskenmenon jälkeen kovasti kuumeileva. Eli 23vuotias olen, miehen kanssa ollaan viitisen vuotta oltu kimpassa ja siitä kaks vuotta naimisissa. Molemmilla on kova vauvakuume ja oltiin niin onnellisia kun maaliskuun lopussa pärähti plussa testiin. Varsinaista yritystä sitä ennen 2kuukautta, ehkäsy lopetettoin tosin jo viime elokuussa mutta eka puol vuotta tjottailtiin. Olin siis tämän viikon maanantaina tasan rv12+0 kunnes ma iltana alkoi kovat vatsakivut ja verinen vuoto. Päivystyksen ultrassa todettiin että alkio vastasi viikkoja 7+4. Neuvolan ultrassa olin nähnyt jo sykkeen juurikin 7+4 eli oli ilmeisesti kuollut heti ekan ultran jälkeen. Mun maailma romahti. Luulin että pahimmat viikoy olivat jo takana mutta olinkin kantanut kuolletta alkiota sisälläni yli4 viikkoa. Nyt siis jälkivuotoa ja yhdet menkat ja katse kohti uutta raskautta pikkuhiljaa.. vertaistuen tarve on tosi kova koska lähipiirissä ei ole ketään jolla sama kokemus.Anteeksi tämä pitkä romaani!
 
Minutkin voi lisätä plussanneisiin. Digi antoi aamulla raskaana, 1-2 vk. Voisi olla jo 2-3, mutta tuossa on ne rajat aika korkeat ja nousee hitaasti mulla taso...

Onnea kaikille yritykseen! Toivon, että en joudu palaamaan maitojunalla tänne, vaikka olettekin ihania. Mielummin otan teidät mukaan plussanneisiin.
 
Pahoitteluni uusille ja onnea plussanneille ihanista uutisista! <3 meillä ovis lähestyy ja stressi taas sen myötä. Tuntuu välillä, että oviksen aikaan peitonheiluttelusta katoaa puoli iloa, kun sitä pyörittää mielessään niin paljon raskaus-ajatuksia. Mä tunnun raskautuvan semihelposti, mutta raskaudet vaan ei oo kestäneet. :/ mut kolmas kerta ratkaisee nyt ainakin jotain (joko onnistuu tai sit alkaa laajemmat tutkimukset). Mut huomaan itsestäni, että pakko on aina jatkaa yrittämistä heti kuin saa, muuten se pelko nostaa yrityskynnyksen liian korkealle.
 
Päivittelen listaa vaikka taas huomenna..

Sairaalasta tuli hieman epämääräistä tietoa liittyen hormoniverikokeisiini.. Ainakin estradioli (estrogeeni) pitoisuus oli todella matala 0.08 joten siinä ainakin jotain vikaa ja luultavasti selitys tähän lapsettomuuteen/hedelmättömyyteen. Nyt en vain oikein tiedä mitä asian eteen tehdään kun vain tieto tuli kirjeellä kotiin. Yritinkin jo soittaa polille että eikö tälle asialle todella tehdä mitään.. Huoh.. toisaalta helpottava tietää että jossain on vika joka ehkä voidaan korjata, mutta miten? Onko kukaan kuullut/kärsinyt alhaisen estrogeenitason aiheuttamasta lapsettomuudesta
 
evaparadise :hug: minulla ei kokemusta tuosta estrogeenistä, mutta niin sydämmestäni toivon että saisit lopullisen tiedon tuohon lapsettomuuteen ja kuinka sitä voi hoitaa/lääkitä :hug:

Pyydän kamalasti anteeksi teiltä kaikilta kanssa sisarilta, jos huomaatte minulta kirjoitus virheitä tai muuta, niin syy on lukihäiriö...äidinkieleni on aina kotona ollut suomi mutta peruskouluni olen käynyt ruotsinkielisessä.

Ja omaa napaa: Olin tänään muuttamassa erään ystäväni firmaa, jossa tietty tapaturma alttiina sain vasemman käden keskisormeen erittäin syvän haavan, kolme tikkiä :headwall: mutta sentään jotain hyvääkin, 2.6 minulla on polven mangneetti kuvaus josta kerroin lekurille ja tädin pitäisi tulla paikalle 6.6 (toivottavasti ei) niin sain ruinattua hcg mittauksen verestä 31.5 :D tietty skeptisenä ajattelen ettei vielä silloin voi raskautta näkyä, lääkäri oli kyllä eri mieltä :D toivossa on hyvä elää :popcorn:

äiti88: mitä kuuluu??

Paljon onnea plussanneille, toivottavasti pysytte jatkossa poissa täältä :hug: <3

Ihanaa ja mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Plussanneet: Paljon onnea :flower: :heart:

Uudet jäsenet: Tervetuloa ja samaan syssyyn pahoittelut tänne joutumisesta :wave: :hug:

evaparadise: :hug: En miekään oo kuullut tuosta estrogeenistä. Mutta hyvä, että löytyi syy, joka voidaan korjata =)

ON: Käytössä olevat clomit ovat aiheuttaneet voimakasta ahdistusta ja itkuisuutta, varmaan keskenmenoakin olen vasta nyt viiveellä alkanut enemmän kipuilemaan. Moni ajattelee, että kun yksi raskaus on alkanut, niin se lisää toivoa saada vauva syliin asti. Valitettavasti km on mulla päinvastoin lisännyt vain epätoivoa :ashamed: Eksyin vanhaan inssiketjuun ja tuntuu olevan enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että vaikka ekasta inssistä alkaakin raskaus, niin ei ala enää toista kertaa, vaan joutuu lopulta ivf:ään. Asennekin on sen mukainen - että nämä seuraavaa kaksi inssiä on vain pakko tehdä pois alta. Sitä paitsi - eihän niin hyvä tuuri voi käydäkkään, että joka kerta tärppäisi :confused:

Vaikka mulla itellä on nyt näin paska asenne -vaihe menossa, niin ihanaa kesää ja tärppionnea teille kaikille muille! :flower: :heart:
 
Inssi jää tällä kertaa tekemättä aikatauluongelmien takia. Eli siis luomuna mennään ja toivotaan parasta. Mielialakin on jo paljon parempi kun tuossa taannoin. Minut saa kuitenkin laittaa taustalle. Tulee varmaan vähemmän kirjoiteltua tänne varsinkin kun palsta on tällä hetkellä niin hiljainen.
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Tiistai 27.5.2014



evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 18/35
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/?
Jento________26v______KM 12/13, 3/14______________KP 16/28-30
SJ_________23v_________KKM 5/14__________________KP ?/?



Tuzzi_____31v______ km 4/2009_______tm3/2014_______KP 29/27-32
Zemar______28v________KKM 01/2014_________________KP 3/28
Tyydeli_____40v_____KM 1/14, KM 5/14________________KP ?/28



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Elohiiri82_____32v_________KKM 1/14_________________KP 19/26-28



mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP 8/?
raparperitaivas_______34v____KM 2/14, 4/14__________KP 33/?







TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Oodikas
Tuuuli+
Äitii88
Hipsunpöpsy
Kaneli80
Silvia Logo
*patience*
Mariah33
Melody89
pieni toive
bilingualmama
myrtti85
StellaI




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82
Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen


Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2333001-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-kevat-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
SJ lisäilin sut nyt listoille noiden tietojesi mukaan. Voimia keskenmenosta toipumiseen, itsellekkin ultrassa tieto keskeytyneestä keskenmenosta tuli aivan puun takaa, en osannut yhtään sitä odottaa että kuollut sikiö sisällä köllötteli. Toivotaan että pääset pian uuteen yritykseen ja tällä saisit kokea onnistuneen raskauden.

Toivottavasti lista muutenkin on oikein päivitetty.

Sairaalasta labrakokeisiini ei ole otettu oikein kantaa, naistentautien polin lääkäri olisi määrännyt ehkäisytabletit, mutta enhän minä niitä halua! Lapsettomuuspolin lääkäri soitti ja sanoi ettei sielä voida tutkia minua ennen kun mies suostuu menemään siemennesteanalyysiin. No, jäljelle jäi yksityinen lääkäri jolle aika nyt varattuna. Olen ihan kurkkuani myöten täynnä tätä raskautumisen vaikeutta, epäsäännöllistä kiertoa ja muita vaivoja jota kukaan ei osaa tai ole valmis hoitamaan..
 
Evaparadise: miksi ihmeessä joku sulle ehkäisytabletteja tarjoaa :O Noinko hyvin ovat lääkärit perillä mihin olet apua hakemassa? Olet kyllä sitkeä sissi, täytyy myöntää ja toivon NIIN kovasti, että se miekkonen aktivoituisi hoitamaan projektia kanssasi. On varmasti todella raskasta mutta täältä tulee kasapäin tsemppiä sinulle :hug:

Iso :hug: ja :wave: kaikille uusille!

Täällä oli aamulla todella pettynyt fiilis, joten siksi oli vain pikainen päivitys. Aiemmat raskaudet tosiaan alkaneet heti mutta KM:n jälkeen ei enää tunnu onnistuvan itsestään... Alkaa jo epätoivo hiipiä. Jopa niin kovasti, että menin ja tilasin CB:n ovistestejä. Stressasin itseni viime kierrossa niin uuvuksiin laskemalla päiviä ja hyödynnettyjä ja hyödyntämättömiä tilaisuuksia, enkä jaksa enää, joten nyt ekaa kertaa aletaan metsästämään sitä ovista ihan tosissaan. Kumma juttu, että jo testien tilaaminen nosti hieman taistelumielialaa :)

Onko kellään kokemuksia clearbluen noista hymynaamatesteistä? Pitääkö testata heti aamulla vai mikä on otollisin aika ja millä syklillä testailette?
 
SJ
Kiitos evaparadise! Ilmoittelen noita kiertopäiviä kunhan joskus menkat alkaa, en tiedä miten niitä lasketaan km:n jälkeen. Siitä nyt siis viikko ja jälkivuotoa vielä vähän, mutta loppumaan päin onneksi.

Keskenmenon jälkeen tää kuumeilu on jotain aivan älytöntä. En uskonut että voisin kaivata raskautta näin hirveästi. Jostain nyt vaan olis malttia saatava, eikai tuo mieskään jaksa viikko tolkulla kuunnella mun "haluan vauvan mahaan" -juttuja :) Onneks on vielä osannut olla ymmärtäväinen.
 
SJ
Ja järkyttävältä kuulostaa evaparadise tuo lääkäritouhu :/ Toivottavasti saat yksityiseltä apua. Ite olen tehnyt päätöksen että menen yksityiselle jos raskautumisessa tai seuraavassa raskaudessa tulee yhtään mitään ongelmia.
 
mymosa
Oon nyt lukenut muutamia huonoja lääkärikokemuksia ja ei voi kun ihmetellä miten tällaiset ihmiset on lähteneet ensinnäkin asiakaspalvelualalle ja toiseksikin vielä sellaisen ammatin pariin, jossa sana hienotunteisuus pitäisi olla jo oppiaineena koulussa..

Varmasti turhauttaa ja miksi ei voi tutkia eka, kun pitkät kierrot ym eli niihinkin apua. voi hyvää päivää.. pitää vain olla iloinen, että täällä meilläpäin ovat ottaneet jo neuvolassa asiakseen ja tykkään tosi paljon tuosta uudesta mieslääkäristä.

Mulla on huomenna folliultra toiselle lääkärille ja ajattelin kysellä vähän irrotuspiikistä ja loppukierron kokeista/lääkityksestä.. josko tähän kiertoon ennen taukoa latais nyt kaiken mahdollisen :D
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Tiistai 28.5.2014



evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 19/35
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/?
Jento________26v______KM 12/13, 3/14______________KP 16/28-30
SJ_________23v_________KKM 5/14__________________KP ?/?



Zemar______28v________KKM 01/2014_________________KP 3/28
Tyydeli_____40v_____KM 1/14, KM 5/14________________KP ?/28



Elohiiri82_____32v_________KKM 1/14_________________KP 19/26-28



mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP 8/?
raparperitaivas_______34v____KM 2/14, 4/14__________KP 33/?







TAUSTALLA/KATEISSA:

Minus
carolina30+
Tähtisilmä*
VanillaLady
must.ikka89
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Oodikas
Tuuuli+
Äitii88
Hipsunpöpsy
Kaneli80
Silvia Logo
*patience*
Mariah33
Melody89
pieni toive
bilingualmama
myrtti85
StellaI
Tuzzi




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82
Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen


Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2333001-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-kevat-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
LISTALTA POISTELTU EPÄAKTIIVISTA PORUKKAA eli tein taustatutkimuksia ja poistelin listalta sellaiset käyttäjät joita ei oo kaksplussassa näkynyt tän vuoden aikana, sekä ne kenet bongasin plussanneiden joukosta. Jos joku huomaa oman nimensä hävinneen ja haluaa takaisin niin ilmotelkaa niin lisäilen takaisin. Lista vain rupesi näyttämään luvattoman pitkältä taustailijoiden osalta.

Kirjottelen omasta lääkärireissustani tänne ja blogiin hieman myöhemmin.
 
Kiitos evaparadise taas päivittelyistä :flower:

Meillä on miehen kanssa mennyt viimeiset pari viikkoa vuorotellen sairastaessa, mies oli keuhkokuumeessa ja nyt minä vuorostani flunssassa. Kuitenkin jostain ihmeestä ovulaation aikaan oltiin kummatkin suht terveitä. Ja kävi vielä niin hyvin, että päädyin hakemaan n. 4 päivää ennen laskettua ovisajankohtaa apteekin ovulaatiotestejä ja ovulaatio pärähtikin mittariin 2 päivää ennen odotettua! Olisi siis mennyt multa ihan ohi, jos en olisi jonkun intuition perässä hakemassa niitä testejä.. Nyt täytyy kestää vielä viikon verran sitä jännitystä, että onko tärpännyt vai ei. :O
 
Saako kysyä mikä sun blogiosoite on evaparadise, mua kiinnostais lukea! <3

PS. Toivon pilkahduksena muillekin, täällä elellään rv 27+3 ja kaikki on hyvin! Pallopäinen tyttö on tuloillaan ja elokuun loppuun pitäis kantaa tätä valtavaa masua vielä! :) Uskon että teistäkin jokainen yks kerrallaan pääsee tuonne plussanneisiin <3
 
Hei! Ajattelin täältä löytäväni parhaiten vastauksen pulmaani, kun olen ketjua joskus käynyt lukemassa ja täällä tuntuu paljon olevan kohtalotovereita. Kyselisin teidän kokemuksia keskenmenon jälkeisestä kierrosta. Minulla nimittäin on tammikuisen keskenmenon jälkeen aiemmin tarkka 28-29 päivän kierto muuttunut niin, että nyt joka toinen kierto on sen 28-29 päivää ja joka toinen sitten 33-34 päivää. Onko teillä kierron pituus muuttunut keskenmenon jälkeen? Eihän tuo oikeasti ole kuin muutaman päivän heitto, ja toivottavasti joskus vielä palautuu entiselleen, mutta tällä hetkellä se vaivaa kamalasti, kun joka toinen kierto tädin tulo venyy ja toivo sitä mukaan nousee pilviin... :(
 
mymosa
Mulla meni niin, että pillerit jäi marraskuussa laatan loputtua ja normaalisti tuli menkat. Kierto oli 27, sitten tuli km-kierto ja tuon jälkeen luultavasti ovuloin ja menkat alkoi keskenmenosta n. 1kk kuluttua. Sen jälkeen en ovuloinut ja kierto venyi 50.

Nyt jännään ovuloinko taaskaan.. Mutta sekaisin meni kyllä jotenkin kroppa tuosta keskenmenosta.
 

Yhteistyössä