*Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

Hei kaikki :wave: Pahoittelut uusille ja extrahalaus Tyydelille... :hug: :'(

Mä oon nyt aivan unohtanut tämän palstailun ja nytkin meni yli viikko ennen kuin tulin taas lukemaan mitä tänne kuuluu.. Ja lähinnä nytkin tulin vain siksi kun en muistanut koska mulla oli kp 1 joten tulin täältä tarkistamaan... :ashamed: Mut vois siis siirtää taustalle kun oon nykyään näinkin "aktiivinen" tämän palstailun suhteen...

Tsemppiä kovasti kaikille ja hirveesti pysyviä plussatuulia!!! Ootte kaikki ihania ja teistä on ollut ihan hirveesti tukea! :heart: Kiitos!!! :kiss: Lupaan nousta taustalta ilmoittelemaan sitten kun/jos onni osuu kohdalle. :)
 
Tyydelille voimia! Lohduttavaa on se, että kaavinnan jälkeen yleensä fyysinen palautuminen alkaa nopeahkosti. Toivottavasti kaikki menee hyvin. :hug:

Tervetuloa patience!

Tulehan Mariah kertomaan kun tärppää.

Täällä edelleen oireetonta. Ainoa juttu on se, että finnejä puskee dekolteelle, mutta taitaa olla hormonit sekaisin.
 
jooh täällä alko uus kierto keskenmenon jälkeen. nyt jo menossa kp3. kesti tasan kuukausi keskenmenosta että tuli menkat, mikä on todella yllättävää koska mun luomukierrot normaalisti vaan venyy ja venyy, jopa monen kuukauden mittaisiksi..

fiilis alkaa olla jo ihan ok, olen keskittynyt hyviin asioihin elämässä, mutta siirryn kuitenkin minäkin taustalle

syksyllä tosiaan jatkuu vasta lapsettomuushoidot ja tuntuu ihanan vapauttavalta olla poissa näistä kuvioista kesän..

tseppiä kaikillle! ja muistan myös erityisesti sinua vauvatoiveinen, kyllä sinä ja me kaikki muutkin saamme vielä kokea onnen :heart:
 
Heippa taas pitkästä aikaa!

Suuret pahoittelut ja tervetulotoivotukset ketjun uusille, valitettavan paljon näitä kurjuuksia vaan tapahtuu :( Ja silvia logo ja tyydeli :hug:

Mulla vuodot päättyi jo kohta pari viikkoa sitten, nimittäin suureen riekaleeseen jota edelsi todella kova vuoto. Meniköhän tunnin välein pahimmillaan suuri tamponi vaihtoon (juu ei olisi side riittänyt) ja yöllä heräilin 2-3 kertaa vaihtamaan. Eli pitkittynyt vuoto johtui vielä raskausmateriaalista jota ei havaittu ultrissa. Onneksi vältyin tulehduksilta tällä kertaa.

Olen tietoisesti pysytellyt täältä pois, kun en itsekään usko että toista lasta meille tulee. Ehkä joku puolustuskeino jotta pessimisti ei pety.. Vaikka täysin mahdollistahan se on, mitään terveydellistä estettä kun ei pitäisi olla ja olen raskautunut 1-2 kierrosta aina. Jotenkin mieli vaan elää siinä että hyvähän meillä on nytkin, sitä surun määrää ei taas pystyisi käsittelemään uudelleen enää koskaan. Ja hui, jos neuvolakorttia koskaan tulee niin siinä tulee lukemaan G4 P1.. Surkeaa.

Menossa jo kp 17 joten ovis taitaa olla ohi mikäli sellaista edes oli, mä kun en siitä oireile koskaan. menkkoja odottelen tuossa 28-29. toukokuuta tienoilla. Piinaviikot edessä siis. Ainakin on hyvät mahkut, on tuossa otettu tuota 7 viikon taukoa kiinni... :p Ihan kiva olla taas nainen eikä mikään tenalady....
 
Täältä väki kaikkoaa taustalle. Toisaalta hyvä sekin, että on elämässä muutakin ajateltavaa, silloinhan se tärppää muutenkin helpommin. Voimia myös niille, joille tauko tulee pakonsanelemana. Tsemppiä tutkimuksiin ja hoitoihin!

Itse jo voiton puolella, uskaltanen nyt sanoa. (.) Niin, mulla ne vuodot yltyi siis kolmatta päivää sellaisiksi, että en taaskaan päässyt wc.stä pois. Alkoi jo heikottaa, pyörryttää ja tärisyttämään, eli olin jo menettänyt verta riittämiin. Taksilla kättärille, ja suoraan tiputukseen. Hemoglobiini oli tippunut 98:iin, 128.sta. Ja jatkuvasti huljahteli pönttöön, eli siteet huljahti täyteen aina kun yritti wc.stä poistua. Ultrassa sitten näkyi pala, joka oli vielä kohdussa kiinni. Sitä elimistö yritti tehokkaasti poistaa.
Operaatio ok, vuoto rauhoittui heti. Eikä mitään kipuja. Lähdin samana iltana vielä osastolta taksilla kotiin, kun pelkäsin, etten pysty nukkumaan toisten mahdollisesti kuorsatessa. Eilen heikotti vielä, tänään huippaa vielä kun nousee ylös. Muuten olo ok. Vuoto niukkaa. Tekisi mieli huvikseen tehdä raskaustesti, mutta kun en ole muistanut niitä ostaa... Hurjaa on myös se, että eihän tässä kaavinnankaan jälkeen ole karanteenia, vaan yrittää saa niitten ekojen menkkojen jälkeen.

Jos vaan kykenee. En tiedä montako keskenmenoa ihmisen on järkevä kestää?! VArsinkaan, kun iän puolesta ei ole aikaa pidellä mitään taukoja yrityksissämme. Edelleenkään en osaa ajatella tätä henkisesti niin rankkana, mutta nyt alkoi jo fyysinen kestävyys kärsiä... Tippuisi edes paino tai lähtisi vatsamakkarat, niin tästä olisi jotain iloakin... :LOL: mutta ei, lähti vain voimat, ettei seistä jaksaisi, kun huippaa niin... Niin, ja usko onnistumiseen kärsii myös...
 
Onnea plussanneille! :flower: Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin :heart:

Tervetuloa uusille toivottelen, vaikka olen uusi itsekin :D

Ja samalla pahoittelut kaikille, jotka ootte tänne joutuneet :hug: Hurjia tarinoita teillä - vastaavia ei pitäis kenenkään joutua kokemaan :( Voimia ja tsemppiä kaikille tulevaan :hug: Onnellisemmat ajat tulevat vielä :heart:

Viimeinkin menkat alkoivat viime yönä, melkein meni kp 40 rikki :D Voimia keränneenä olen nyt valmis uuteen taistoon ja toinen inssi tehdään tähän kiertoon. Huomiselle saa päivittää kp 2/28. Kuka tätä listaa muuten tällä hetkellä päivittääkään?
 
Viimeksi muokattu:
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Torstai 16.5.2014



evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 7/35
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
vauvatoiveinen___37v_____KKM 2/14 (kaksoset)________KP 25/27-30
Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/?
Stella__________28v_______KM 4/14__________________KP 2/28
Jento________26v______KM 12/13, 3/14______________KP 5/28-30



bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 40/26-27
Tuzzi_____31v______ km 4/2009_______tm3/2014_______KP ?/27-32
Zemar______28v________KKM 01/2014_________________KP 20/28
Tyydeli_____40v_____KM 1/14, KM 5/14________________KP ?/28



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Elohiiri82_____32v_________KKM 1/14_________________KP 8/26-28



mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP 48/?
raparperitaivas_______34v____KM 2/14, 4/14__________KP 22/?



vauvatoiveien dpo 10




TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Oodikas
Tuuuli+
Äitii88
Hipsunpöpsy
Kaneli80
Silvia Logo
*patience*
Mariah33
Melody89
pieni toive




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82
Toukokuu: Nissukka


Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2333001-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-kevat-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 
Viimeksi muokattu:
Täällä se laiska päivittelijä ilmottautuu nolona :ashamed:
Tarkistelkaa onko listalla virheitä kun kovasti oli päiviteltävää..

Täällä on taas hurjaa luettavaa ollut. Voimia kaikille. itsellä kun ei ole mitään kerrottavaa. kolmen viikon päästä tulee vuosi keskenmenosta, siinä se. Vuosi ilman uutta onnistumista tai edes mahdollisuutta, hiljaseksi vetää.
 
Aika moni jää taustalle ja palsta on aika hiljainen. Itse yritän vielä pysyä mukana ja oikeasti kesän aikana kuumeillakin. :) Kaikille taustalle siirtyville ihanaa kesää ja voimaannuttavia hetkiä. Melodylle erityisterveiset ja pidän peukkuja, että tulet kertomaan pian, että uusi kyytiläinen on matkassa.

Evaparadisea halaan ja lohdutan, että vielä se onni kääntyy ja se pieni päättää ilmoittaa tulostaan.

Tyydelille pidän peukkuja, että uusi kierto sieltä tulisi pian ja pääsisit kanssani kuumeilemaan! Kyllä me vielä ne vauvat saadaan. Ja ei ne minunkaan vatsamakkarat hävinneet kaavintaan :D Toivoin kyllä... Olisihan se ollut näppärää, jos ois imaissut hiukan ylempääkin :D :D.

Stella: Onnea uuteen kiertoon!

(.) Täällä ei ole mitään raskausoireita. En kauheasti usko plussaan, mutta testaan kaiketi sunnuntaina. Jotenkin on sellainen olo, että koko kroppa on sammunut. :D Ei ovisoireita eikä oikein mitään menkkaoireitakaan ole ollut tässä kierrossa. Soittelen ensi viikolla lapsettomuuspolille, jos täti tiistaina kurvaa paikalle. Pitänee käydä näytillä... Peukut toki pystyssä, että saankin ilmoittaa plussasta...

Ihanaa ja kesäistä viikonloppua!
 
evaparadise: Voi ei :hug: Ootteko lapsettomuustutkimusten tai -hoitojen piirissä vai ihan kotikonstein menny? Ja mitä listan päivitykseen tulee, niin ei haittaa, vaikka "vaan" kerran, pari viikossa päivittää. Varsinkin kun tämä palsta vaikuttaa tällä hetkellä kovin hiljaiselta.

Kiitos vauvatoiveinen =) Ja täälläkin peukut pystyssä teijän plussan puolesta =)

Oma napanen: Huomenna ollaan taas asian ytimessä kun aloitan clomit. Ristiriitaiset on fiilingit kuten eilen sanoinkin. Lähtökohdat on erittäin hyvät, muttei silti uskalla liikoja toivoa. Eihän nyt niin hyvä tuuri voi käydä, että joka kerta plussaa - eihän inssin onnistumisprosentti oo ko 10-20. Ja sitäpaitsi nyt on kantapään kautta opittu se, ettei se plussa takaa vielä yhtään mitään : /
 
Mä otin silloin pääsiäisen jälkeen vähemmän tyhjennys lääkettä ja eipä tehonnut ja pari päivää sen jälkeen tuli lopulta iso klöntti hyytymiä. Sitä ennen tuli niukasti verta. Seuraavana päivänä sitten loppui veren tulo ja mitään ei ole sen jälkeen tullut.
Nyt odottelen ensimmäisiä kk testi näytti keskiviikkona onneksi negatiivista. Rinnat ovat olleet ihan järkyttävän kipeät ja selkää on kohta viikon nipsinyt. Ja ala maha oli alkuviikosta todella kipeä. Voi kun kuukautiset jo alkaisivat ja pääsisi normaaliin kiertoon takaisin.

Viikko sitten tuli venyvää kirkasta limaa ja muistutti ihan ovislimaa. Onkohan mahdollista että 2 viikkoa keskenmenosta tulisi jo ovis?

Onkohan se muuten tuulimunaraskaus, kun sykettä sieltä ei koskaan löytynyt, mutta raskaus oli alkanut?
 
Viimeksi muokattu:
Täältä taustalta huhuilen, että meillä ei ollut kyse rypäleraskaudesta. Torstai iltana lähdettiin sairaalaan kovien vatsakipujen takia ja siellä sitten viimein selvisi kyseessä olevan kodun ulkoinen raskaus. Eilen sitten leikattiin...seuraavien kuukautisten jälkeen saisi taas yrittää, mutta ainakin toistaiseksi olen sitä mieltä, että tuosta tauosta tulee pidempi.
 
Enpä ole kauheasti käynyt täällä päivittämässä tilannetta, mutta olihan mulla taas yhdet kuukautiset tässä välissä eikä ole vauvaa kuulunut. Toisaalta ihan hyvä, koska sain tietää, että mies on käynyt vieraissa, eikä jatketa matkaa enää yhdessä.

En tiedä mitä elämä tuo tullessaan, mutta tässä vaiheessa voisin siirtyä taustailijoihin (olen puhelimella enkä saa tätä punaiseksi, anteeksi). Nyt aion keskittyä valmistujaisiini, jätän vauvahaaveet taka-alalle (helppoa ei tule olemaan) ja nautin elämästä :)

Plussatuulia teille muille!
 
Hei!

Täältä varovasti huutelen mukaan menetyksen kohdanneisiin.

Eilen illalla meni kesken, tuhru vuotoa oli perjantai illasta mutta tosiaan eilen illalla sitten alko kivut ja hanat aukes, ja tuli muutamat isommat hyytymä klöntsät. Huomenna meinasin soitella lekuriin että katsellaan kuinka hyvin on tyhjentynyt.

Tää ei tokkiinsa ole mun eka keskenmeno, oli kuudes kerta mutta ei perä perää ole tulleet, edellinen raskaus päättyi rv 40+0 pienen tytön syntymään (11/12). Ennen sitä oli useampi vuosi aikasemmin keskenmeno jota ennen oli loppuun asti kestänyt raskaus josta syntyi myös tyttö (06/08). Ennen tuota raskautta oli kaksi keskenmenoa joita ennen loppuun asti mennyt raskaus josta syntyi minun ainokainen poikani (03/06). Ennen pojan raskautta oli myös 2 km joita ennen syntyi esikois tyttöni (04/04). Ja ennen tuota ekaa raskautta ei ollut keskenmenoja.

Eli osasin kyllä tätäkin hirvittävää vaihtoehtoa pelätä, mutta en jaksanut stressata. Nyt kyllä epäilen että jos/kun seuraavan kerran onnistuu, niin en osaa alkuraskaudesta nauttia ensinkään, vaan pelkään vain pahinta!

Eli mut voisi lisätä aluks taustailijoihin, kuhan tämä vuoto nyt loppuu ja saadaan varmistettua että kohtu on tyhjä niin huutelen sitten että aloitamme yritysnumero 1 :)

Myrtti
 
Hei pitkästä aikaa kaikille ja pahoittelut uusille ketjuun tulleille ja tervetuloa. Olin itse tässä jonkun aikaa taustailemassa kun oli pari kiertoa tuota yrityskieltoa päällä. Kävin kuitenkin teitä täällä seurailemassa ja vertaistukea hakemassa.

Itsellä siis oli ensin hyvinkin varhainen keskenmeno ja siihen perään sitten keskeytynyt keskenmeno, jonka jälkeen suositeltiin taukoa yritykseen. Koska ennen ensimmäistä raskautumista ehittiin seitsämän tai kahdeksan kiertoa yrittää, niin ajattelin että niinpä sitten taas yritetään. Mutta kuinka ollakkaan olen raskautunut heti kun jätin ehkäisyn pois.

Koska ensimmäistä yritetään ja pettymyksiä on ollut niin jään tänne vielä roikkumaan, kun en uskalla vielä tuonne tammikuisiinkaan ilmottautua.
 
Huomenta!

Täällä ollaan hiukan ymmällään. Kaksi testiä tehty ja haalea plussa niissä näkyy. Ei kumpikaan uskota vielä, vaan jatketaan testaamista huomisaamuna ja lauantaina tehdään digi, jos täti ei kurvaa paikalle. Jos tämä on totta, niin pelonsekaisin onnen tuntein mennään aika kauan...
 
mymosa
No niin.. tänään viides päivä teroista ja ei vieläkään mitään.. huoh.. soitin sitten neuvolaan ja kävin siellä tekee r-testin.. negaa kuten pitikin. Huomenna soittoaika gynelle. Alkaa turhauttaa kun ei yhtään tiiä missä mättää taas :(
Mä oon niin varma etten saa enää vauvaa.. ja se tuo kyllä kyyneleet silmiin.

Onneks tulee kesä ja on vähän muutakin ajatuksissa kuin vauva.. Mutta ajatus ettei nelosta saatais, raastaa kyllä sydäntä.. vaikka lapsiluku piti olla täysi jo kolmannen kohalla.
 
stella mehän saatiin jo jokin aika sitten lähete ja aika lapsettomuustutkimuksiin joka kuitenkin peruttiin kun mies pisti jarrut pohjaan tässä vauvahaaveilussa ja sai lopulta myös mut tajuamaan ettei voimavarat riitä nyt siihen tutkimuksissa ravaamiseen. Naistentautien polin asiakas olen ollut viime syksystä asti kun aloin keskenmenon jälkeen kärsimään kivuista ja välivuodoista ja kierto ollut enemmän kuin sekaisin. Tässä on jo diagnosoitu munasarja kystat ja kaikki, syöty primolutia ja käyty ties missä kokeissa mutta apua lapsettomuuteen ja pitkiin kiertoihin ei ole löydetty.

Kaikille uusille pahoittelut tänne joutumisesta ja nyt vain lisää plussauutisia kesän kunniaksi.

Itse en olisi ilman tätä palstaa edes perillä kiertopäivistä, yritän pitää asian taka-alalla ja pois ajatuksista kuten miehen kanssa sovittiin. Parempi niin.. liian rankkaa ajatella että nyt meillä voisi olla jo puolivuotias temmeltäjä.. vaan ei niin ei..
 
KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT



Torstai 21.5.2014



evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 12/35
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
vauvatoiveinen___37v_____KKM 2/14 (kaksoset)________KP 30/27-30
Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/?
Stella__________28v_______KM 4/14__________________KP 7/28
Jento________26v______KM 12/13, 3/14______________KP 10/28-30



Tuzzi_____31v______ km 4/2009_______tm3/2014_______KP ?/27-32
Zemar______28v________KKM 01/2014_________________KP 25/28
Tyydeli_____40v_____KM 1/14, KM 5/14________________KP ?/28



Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
Elohiiri82_____32v_________KKM 1/14_________________KP 13/26-28



mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP 2/?
raparperitaivas_______34v____KM 2/14, 4/14__________KP 27/?







TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Oodikas
Tuuuli+
Äitii88
Hipsunpöpsy
Kaneli80
Silvia Logo
*patience*
Mariah33
Melody89
pieni toive
bilingualmama
myrtti85




PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah


PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82
Toukokuu: Nissukka


Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2333001-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-kevat-2014-a/


Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/


Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)


Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

 

Yhteistyössä